loading...
Fire-Dl.ir :: مرجع دانلود
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 1811 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (2)


راهنمای بازی + کلید های بازی  Bus simulator 2012

بازی زیبا bus simulator یک بازی شبیه سازی شده است و به شما حس رانندگی رو القا می کند اما یکی از مشکلات این بازی پیچیدگی کلیدهایی است که در بازی مورد استفاده قرار می گیرد.در این پست با هم آموزش کار کردن ( روشن کردن ماشین،ترمز دستی،راهنما،و ....) خواهیم آموخت.

علی بازدید : 449 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)


دانلود نرم افزار xnview

 

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند. نرم افزار XnView نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامپیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XnView دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.

علی بازدید : 944 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (4)

کد چت باکس حرفه ای برای تمامی وبلاگ ها (رزبلاگ،بلاگفا،لوکس بلاگ و ....)

امروز برای کاربران سایت فایر دی ال چت باکس سایت رو آماده کردیم که دوستان بتونن در خودشان نیز یک چت باکس زیبا و بسیار مفید داشته باشند.

قابلیت های این چت باکس:

-امکان فیلتر کردن کلمات

-جلوگیری از ارسال اسپم و آدرس سایت

-سرعت لود بالا

-اشکال یاهو مختلف

علی بازدید : 6040 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (7)

دانلود مد اتوبوس برای بازی یورو تراک 2

دانلود مد اتوبوس برای بازی یورو تراک 2

مد اتوبوس برای بازی یورو تراک 2 اختصاصی از سایت فایر دی ال جهت دانلود قرار گرفت لازم به ذکر است که این مد ویرایش شده و امکانات بهتری در آن قرار گرفته است.شما میتوانید این مد را داخل پوشه ی MyDocuments/Euro track simulator 2 /Mods کپی کرده و سپس بازی را اجرا کنید.به یکی از فروشگاه های ماشین مان بروید و این اتوبوس را خریداری کنید.

توجه:شما فقط می توانید با آن در شهر حرکت کنید و این به آن معناست که نه می توانید بار بزنید و نه لول یا پول به شما اضافه می شود.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

علی بازدید : 1160 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

بنا به درخواست زیاد دوستان تصمیم گرفتیم که چند مد برای کاربران فایر دی ال قرار دهیم.اینبار این مد یک اسکین یا همون قالب با ظاهر عقاب هست که روی ماشین های اسکانیا قابل استفاده است.برای دانلود به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 315 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

SyncBackPro 6.3.13.0 Final نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای جهت ایجاد نسخه پشتیبان، بازیابی و هماهنگ سازی می باشد. از قابلیت های این برنامه تهیه پشتیبان بر روی فضای ذخیره سازی ابری و دیسک های CD، DVD و Blu-Ray است. شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بدون نیاز به فشرده سازی، اطلاعات خود را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا به صورت فایل ISO ذخیره نمایید. امکان اسکریپت نویسی از دیگر قابلیت های مفید این برنامه است. SyncBackPro اجازه می دهد تا کاربر به پیکربندی پروفایل برنامه خود با استفاده از اسکریپت بپردازد. این اسکریپت ها از کد اصلی برنامه مجزا هستند و به زبان های مختلف نوشته شده اند. دستورالعمل اسکریپت ها مشابه ماکروها در مایکروسافت آفیس و جاوا اسکریپت در صفحات وب است. این برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نیز پشتیبانی می کند.

علی بازدید : 375 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود WinRAR 5.00 Beta 4 32-bit

همانطور که می دانید سایتهای مختلف برای اینکه بتوانند فایلهای حجیم را برای دانلود بازدید کنندگان خود قرار دهند می بایست آنها را فشرده کنند. در واقع یک فایل بزرگ را که دارای حجم بسیار بالایی است به چند فایل کوچک که حجم کمتری دارند تبدیل می کنند تا کاربران راحتتر بتوانند آن را دانلود کنند. به طور مثال: نرم افزاری دارای حجم ۱ گیگابایت است حال اگر سایتها این نرم افزار را با همان حجم ۱ گیگابایت برای دانلود کاربران در سایت قرار دهند مطمئنآ تنها چند کاربر که دارای سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند قادر به دریافت آن خواهند بود و سایرین نمی توانند آن را دانلود کنند زیرا ممکن است در هنگام دانلود به هر دلیلی اینترنت کاربر قطع شود که در اینصورت کاربر می بایست مجددآ اقدام به دریافت فایل مورد نظر خود نماید به همین دلیل سایتها فایل اصلی را که حجم ۱ گیگابایتی دارد معمولآ به ۵ فایل ۲۰۰ مگابایتی تبدیل می کنند تا کاربران راحتتر و سریعتر بتوانند آن را دانلود کنند که البته اینکار به کمپرس کردن ، فشرده سازی و یا آرشیو کردن معروف است. برای فشرده سازی فایلها و یا آرشیو کردن آنها شما نیازمند به داشتن نرم افزاری هستید که اینکار را انجام دهد از همین رو امروز در فایر دی ال جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار فشرده ساز جهان را برایتان آماده کرده ایم.
 

تعداد صفحات : 20

درباره ما
دانلود رایگان انواع نرم افزارهای رایانه و موبایل.جدید ترین نرم افزار های روز دنیـــــــا در سایت فـــــــایـــر دی الــــــ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه مطالبی بیشتر براتون بزاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 317
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 944
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 1,154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 3,976
  • بازدید ماه : 3,610
  • بازدید سال : 78,966
  • بازدید کلی : 874,728