loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 244 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 247 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 101 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
 

 

پنجشنبه ۲۰ تیر منتظر رونمایی از تلفن هوشمند ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا هستیم. تلفنی که دیروز دانستیم با نام لومیا ۱۰۲۰ ارایه خواهد شد.

حالا امروز خبرهای جدیدی از راه رسیده که می گوید لومیا ۱۰۲۰ با قیمت ۶۰۲ دلار ارایه خواهد شد و در رنگ های زرد، مشکی و سفید به بازار می آید. در کنار آن مشخص شده که Lumia 1020 در نیمه مرداد به بازار ارایه می شود. بنابراین با ورود آن به بازار هم فاصله زیادی نداریم.
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 90 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

استفان الوپ مدیرعامل نوکیا به زودی باید تصمیم بگیرد که بخش مخابراتی شرکتش با قرارداد همکاری طولانی مدت نوکیا-زیمنس چه خواهد کرد. گفته می شود چهارشنبه همین هفته زمان اعلام این تصمیم خواهد بود.

به گزارش وال استریت ژورنال قرارداد همکاری تجاری میان نوکیا و شرکت آلمانی Simens AG به گونه ای است که به هر یک از شرکا این آزادی عمل را می دهد تا هر کدام روز چهارشنبه آینده تصمیم بگیرند آیا مایل به ادامه همکاری هستند یا خیر. زیمنس به تازگی گفته است که دوست دارد از این همکاری پا پس کشیده و نوکیا را در فعالیت های مخابراتی اش تنها بگذارد.

و اکنون زمان آن رسیده که الوپ سرنوشت این همکاری تجاری را مشخص نماید. نوکیا زیمنس تا کنون یک گاو شیرده و سرحال برای نوکیا بوده است که توانسته سود سرشاری را نصیب نوکیا کند. این همکاری در سال گذشته بیش از ۴۶ درصد فروش کل شرکت نوکیا را از آن خود کرده است.

و نوکیا در این زمان چه می تواند کند؟ تحلیلگران می گویند ۳ گزینه پیش روی این شرکت است:

۱- به دنبال سرمایه گذاری باشد تا سهم نوکیا را به کلی در اختیار بگیرد یا اینکه تماما این بخش مخابراتی را از آن خود کند.
۲- یک شریک تجاری جدید مانند آلکاتل لوسنت فرانسه بیابد تا یک همکاری جدید همانند نوکیا زیمنس شکل بگیرد.
۳- عرضه عمومی دوباره سهام این بخش.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 124 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)
 

 

در حالی که HTC در تبلیغ جدید خود جنگ مگاپیکسل ها و نوکیا را رسماً مسخره کرده و وعده می دهد که یک چیز جدید، یعنی دوربین اولتراپیکسل را به بازار معرفی کند، نوکیا دست تلاش بر نداشته و می خواهد اولین تلفن سری لومیا با دوربین پیور ویوی 41 مگاپیکسلی را در تابستان این سال میلادی معرفی کند.

گزارش های قبلی نیز خبر از توسعه تلفن ویندوزی جدیدی با نام رمز EOS داده بودند که نوکیا آن را با طراحی جدید، دوربین PureView و بدنه آلومینیومی عرضه خواهد کرد. حالا نیز منابع ناشناس در گفتگو با گاردین وجود این محصول را تأیید کرده و زمان معرفی آن را تابستان 2013 ذکر نموده اند.

در سال گذشته که نوکیا پرچمدار جدید خود لومیا 920 را معرفی کرد بسیاری از افراد گیج شدند چرا که دوربین این تلفن 8 مگاپیکسلی بود ولی نوکیا آن را مجز به فناوری PureView ذکر می کرد. اما حالا به نظر می رسد که سر انجام راه برای معرفی پیور ویوی 41 مگاپیکسلی بر روی یک تلفن ویندوزی هموار شده باشد. البته نوکیا همچنان از اظهار نظر درباره شایعات سر باز می زند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 117 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
موبایل

امروز شرکت فنلاندی نوکیا باز هم دو مدل جدید به لیست تلفن های ارزان قیمت خود اضافه کرد: آشا ۲۰۵ و نوکیا ۲۰۶. این دو تلفن با بهره گیری از تکنولوژی های جدید نوکیا، قرار است تجربه اینترنت گردی عالی را برای کاربران شان فراهم آورند.

نوکیا آشا 205 یک موبایل با صفحه کلید QWERTY و نمایشگر 2.4 اینچی است که به دکمه ویژه فیسبوک هم مجهز شده است. از امکانات مهم این تلفن همراه می توان به امکان ارتباطی 2G، بلوتوث، دوربین VGA و عمر باتری بسیار بالا برای ۱۱ ساعت مکالمه متوالی اشاره کرد. از اپلیکیشن های نصب شده بر روی این موبایل می توان eBuddy Chat، توییتر و پشتیبانی از اکانت های ایمیلی چون جیمیل را نام برد. این تلفن همچنین دارای ۴۰ بازی رایگان است. نوکیا این تلفن همراه را در رنگ های سبز-آبی، صورتی و نارنجی عرضه خواهد کرد.

Timo Toikkanen معاون اجرایی بخش موبایل نوکیا می گوید: «امروزه مصرف کنندگان جوان در سراسر دنیا به شکل فزاینده ای مشغول استفاده از فیسبوک برای تماس با دوستان و دیگر فعالیت های اجتماعی هستند. عرضه نوکیا آشا ۲۰۵ پاسخی به این تفاضای رو به رشد کاربران و تامین ارتباط آسان و فوری آنها به فیسبوک است.»

نوکیا 206 یک تلفن همراه کوچک معمولی است که صفحه نمایش 2.4 اینچی، دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت های ارتباطی همچون بلوتوث و اتصال به شبکه های موبایل 2G دارد. مدل دو سیم کارته این موبایل هم از تکنولوژی EasySwap نوکیا برای جابجایی سیم کارت بدون خاموش کردن تلفن همراه بهره می برد. از نرم افزارهای پیش فرض نوکیا ۲۰۶ می توان به eBuddy Chat و WhatsApp اشاره کرد. نوکیا ۲۰۶ هم در رنگ های سبز-آبی، صورتی و زرد به زودی وارد بازار می شود.

هر دو این موبایل ها از سیستم عامل سری 40 آشا بهره می برند و در مدل های یک و دو سیم کارته عرضه خواهند شد. این تلفن های همراه به مرورگر Nokia Xpress Browser مجهز هستند که هزینه های اینترنت گردی را (با فشرده کردن داده های رد و بدل شده) تا ۹۰ درصد کاهش می دهد.

همچنین این دو موبایل اولین ابزارهای نوکیا هستند که از تکنولوژی Slam این شرکت بهره می برند. این تکنولوژی به کاربران امکان می دهد که فایل های شان را از طریق بلوتوث و بدون Pair کردن دستگاه ها، به اشتراک بگذارند.

نوکیا آشا 205 و نوکیا 206 قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی با قیمت جذاب ۶۲ دلار برای فروش عرضه شوند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 115 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)
تلفن لومیا 920 چند هفته پیش در کنفرانس خبری نوکیا معرفی شد. اما این شرکت قیمت تلفن ویندوز فون جدیداش را اعلام نکرد. حالا قیمت این تلفن برای برخی کشورهای اروپایی اعلام شده و به نظر می رسد که گوشی جدید نوکیا نسبت به بقیه رقیبان بازار، گران تر ارایه خواهد شد.

لومیا ۹۲۰ در آلمان با قیمت ۸۳۵ دلار و در ایتالیا با قیمت ۷۷۱ دلار وارد بازار خواهد شد و این تازه قیمت بدون محاسبه مالیات است. مدل لومیا ۸۲۰ نیز با قیمت ۶۴۳ دلاری وارد بازار اروپا می شود.

اگر بخواهید قیمت را مقایسه کنید، کافی است آن را با قیمت اروپایی تلفن گلکسی اس 3 سامسونگ مقایسه کنید که با قیمت ۶۸۰ دلار به فروش می رسد.

قرار است تلفن های جدید نوکیا از اوایل آبان ماه وارد بازار اروپا بشوند.
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 132 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

امروز صبح نوکیا اعضای تازه خانواده آشا را معرفی کرد، دو اسمارت فون ارزان قیمت با صفحه لمسی. به نظر می رسد آشا ۳۰۸ و آشا ۳۰۹ بیش از هر چیز بر روی وبگردی سریع تمرکز کرده اند. هر دوی آنها از نظر ظاهر و مشخصات درونی بسیار شبیه هم هستند و تفاوت های کمی میان آنها می توان یافت. مانند اینکه آشا ۳۰۸ از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، در حالی که آشا ۳۰۹ یک سیم کارته است.

به گفته نوکیا، آشا ۳۰۸ و آشا ۳۰۹ را می توان جزو خانواده تلفن های هوشمند لمسی خازنی با قیمت مناسب دسته بندی کرد. انتظار می رود قیمت این دستگاه ها در آمریکا حول و حوش ۹۹ دلار اعلام شود. اگر چه هنوز نوکیا به دنبال همکارانی از میان اپراتورهای موبایل است، تا پس از آن قیمت را اعلام نماید.

هر دو این اسمارت فون ها از نسخه جدید مرورگر اینترنتی Nokia Xpress Browser استفاده می کنند، که گفته می شود ۹۰ درصد نسبت به نسخه قبلی کارایی بهتری دارد. این تلفن های همراه هوشمند تنها از شبکه های 2G پشتیبانی کرده و امکان استفاده از شبکه های 3G را ندارند. اما هر دوی آنها برای اینترنت گردی سریع، به وای فای مجهز هستند. صفحه نمایش این دو اسمارت فون ۳ اینچی و از نوع WQVGA است. رابط کاربری آنها هم نسخه جدید Swipe نوکیا است.

از دیگر امکانات این موبایل ها می توان به رادیو با صدای استریو، اسپیکرهای قدرتمند و پشتیبانی از میکرو SD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. علاوه بر این شما ۴۰ بازی اختصاصی EA را بر روی آنها خواهید داشت و اپلیکیشن های تویتر و فیس بوک هم به صورت پیش فرض نصب شده اند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 91 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

استفان الوپ حدود ۲ سال است که به شرکت نوکیا آمده و تغیرات اساسی در روند کاری این شرکت ایجاد کرده تا نوکیا را متحول کند. آقای الوپ یک چرخش ناگهانی در روند کاری نوکیا ایجاد کرد و با کشتن سیمبیان یک همکاری اختصاصی با مایکروسافت به وجود آورد. اما طی ۹ ماه گذشته نوکیا بیشتر از ۳ میلیارد دلار از دست داده است و همچنان وضعیت خوبی ندارد. 

با به بازار آمدن تلفن های ویندوز فون 8 کم کم زمان موعود برای مدیرعامل این شرکت فرا می رسد و به زودی مشخص خواهد شد که مسیر دو ساله نوکیا چقدر موفقیت آمیز بوده است. 

 

نوکیا در سه ماهه گذشته حدود ۴ میلیون تلفن لومیا فروخته. اما با وجود این آمار، میزان رشد اندروید و آی او اس بسیار بیشتر بوده است و همین موضوع سبب نگرانی هیات مدیره و سرمایه گذاران نوکیا شده و به نظر می رسد کاسه صبر آنها در حال لبریز شدن است. 

 

به همین خاطر گفته شده که آقای الوپ تنها چند ماه دیگر فرصت دارد که سیاست های کاری اش را به اثبات برساند و در صورتی که نوکیا تا بهار و آغاز سال جدید میلادی نتواند تکان محکمی به خودش بدهد، ممکن است مجبور شود به راه حل های دیگر و تغییر سیاست کاری فکر کند. یک راه برای نوکیا ساخت تلفن های اندرویدی خواهد بود. اما برخی می گویند این راه حل نیز برای نوکیا دیر شده است. 

 

فعلا شواهد نشان می دهد نوکیا حتی با محصولات جدید اش مانند لومیا ۹۲۰ موفق به جذب کاربران نشده و کارشناس ها احتمالا موفقیت این شرکت را زیاد نمی دانند.

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 18,419
  • بازدید کلی : 232,817