loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 250 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 244 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 248 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 247 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 90 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 

وقتی یک تلفن اندرویدی می خرید، باید به نکته ای مهم توجه کنید: شرکت سازنده تلفن شما تا چند وقت به روز رسانی های جدید اندروید را برای تلفن ارایه می کند و چقدر در این مورد سریع است. اگر شرکت سازنده تلفن در این مورد خوب عمل نکند، برخی امکانات جدید و خوب اندروید را از دست می دهید و مجبورید سراغ نسخه های غیر رسمی سیستم عامل برای تلفن تان بروید.

تلفن های سری نکسوس به این خاطر محبوب بودند که گوگل خودش مسوولیت به روز رسانی سیستم عامل آنها را بر عهده می گرفت و آنها نخستین تلفن هایی بودند که به روز رسانی های اندروید را دریافت می کردند.

حالا یک کار تحقیقاتی سرعت به روزسانی شرکت ها را بررسی کرده است. در این تحقیق شرکت های ال جی، موتورولا، سامسونگ و اچ تی سی بررسی شده اند.

رتبه اول به شرکت اچ تی سی رسیده با میانگین به روز رسانی 4.8 ماه برای تلفن هایش. سامسونگ برای گلکسی اس سوم سریع عمل کرده و میانگین برای این تلفن 4.5 ماه است اما میانگین کلی برای مدل های این شرکت 6.9 ماه است و به همین خاطر آن را در رتبه دوم قرار میدهد.

موتورولا هم با میانگین سرعت 8.6 ماه در رتبه سوم قرار گرفته و ال جی با سرعت 11.8 ماه آخر شده است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 117 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

 

یکی از توسعه دهندگان اچ تی سی که در تویتر با نام کاربری Football شناخته می شود، امروز با تویتی جالب مشخصات یک اسمارت فون معرفی نشده اچ تی سی را لو داد که فعلا آن را با نام DLX می شناسیم. به نظر می رسد که این همان اسمارت فون یا فبلت احتمالی است که قبل از این صحبت از عرضه اختصاصی آن توسط اپراتور ورایزن بود.

تا کنون هیچ یک از شایعات پیرامون این اسمارت فون به طور رسمی تایید نشده اند و کاربران در میان مه غلیظی از حدس و گمان می توانند دورنمایی از آن را ببینند. درباره نام این محصول هم شایعات فراوانی منتشر شده که به اسامی چون HTC DLX و HTC One X5 و HTC DROID Incredible X اشاره کرد. عکس ابتدای مطلب هم نمونه ای احتمالی است که گفته می شود قرار است شکل و قیافه این پرچم دار ۵ اینچی باشد.

 

htc-dlx-specs-purportedly-slip-stuff-snapdragon-s4-pro-and-12mp.jpeg

بر اساس تویت جناب فوتبال فعلا حدس می زنیم که با یک اسمارت فون اندرویدی ۵ اینچی با صفحه نمایش اچ دی 1080p روبرو باشیم. با توجه به اندازه صفحه، می توان آن را دنباله رو ایده گلکسی نوت و یکی دیگر از فبلت های بازار دانست که قرار است جای خالی میان تبلت و موبایل های هوشمند را پر کنند. پردازنده این موبایل تنومند هم احتمالا یک اسنپ دراگون S4 Pro با توان 1.5 گیگاهرتز باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی HTC DLX می توان به رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. گفته می شود این تلفن هوشمند از اندروید 4.1.2 جیلی بیلی بهره خواهد برد و دوربین آن ۱۲ مگاپیکسلی است. باتری دی ال ایکس هم ۲۵۰۰ میلی آمپری بوده و بدنه ای یکپارچه خواهد داشت. اما هنوز چیزی درباره زمان ارائه و همچنین عرضه عمومی یا تنها تحت قرارداد ورایزن آن نمی دانیم.

البته برخی از منابع داخلی HTC قبلا از تصمیم این شرکت برای عرضه یک اسمارت فون با صفحه نمایش Full HD در سپتامبر یا اکتبر امسال (اواسط شهریور تا اواسط آبان) خبر داده بودند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 115 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

 

تلفن Windows Phone 8S دومین محصولی بود که در مراسم کوتاه امشب توسط اچ تی سی معرفی شد. این تلفن برای میانه بازار طراحی شده و با نمایشگری ۴ اینچی وارد می شود. 

 

نمایشگر دارای رزولوشن WVGA است اما جنس Super LCD و شیشه گوریلا آن را تبدیل به محصولی خواستنی و ضد خش می کند. 

 

در درون تلفن یک پردازشگر دو هسته ای S4 با سرعت 1GHz پیدا می کنید اما نباید این پردازشگر را با بهترین های حال حاضر بازار مقایسه کنید. چرا که این تلفن برای میانه است و البته سیستم عامل ویندوز فون ۸ را به خوبی اجرا خواهد کرد. میزان رم نیز ۵۱۲ مگابایت خواهد بود. 

 

حافظه داخلی نیز ۴ گیگابایت است و یک ورودی کارت حافظه میکرو اس دی اجازه توسعه را به شما می دهد. باطری 1700mAh است و اچ تی سی تصمیم گرفته در این مدل دوربین جلویی را حذف کند و در عقب نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار داده که می تواند به صورت 720P فیلمبرداری کند. 

 

ضخامت تلفن ویندوز فون 8S معادل 10.28میلیمتر است اما گوشه های باریک آن سبب می شود که حس نازک بودن را به کاربر القا کند. 

 

در نهایت بد نیست که به روش جدید نام گذاری تلفن های اچ تی سی دقت کنید. نام این تلفن «ویندوز فون 8S» است. در واقع نام سیستم عامل مایکروسافت به نام خود تلفن اضافه شده. مدل بزرگ تر هم ویندوز فون 8X نام دارد. اچ تی سی و مایکروسافت گفتند که این روش جدید نامگذاری را انتخاب کرده اند تا این تلفن ها به عنوان امضای سیستم عامل ویندوز فون 8 به حساب بیایند. 

 

اچ تی سی هنوز قیمت تلفن 8S را اعلام نکرده اما در آبان ماه منتظر ورود آن به بازارهای جهانی باشید.

windowsphone8s_00_i.jpg

windowsphone8s_01_i.jpg

windowsphone8s_04_i.jpg

windowsphone8s_06_i.jpg

windowsphone8s_11_i.jpg

windowsphone8s_12_i.jpg

windowsphone8s_13_i.jpg

windowsphone8s_16_i.jpg

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 519 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 

و سر انجام رویدادهای معرفی محصول کمپانی‌های بزرگ تکنولوژیک، با مراسم امشب HTC به پایان رسید. این کمپانی تایوانی دوباره دست در دست غول نرم‌افزاری دره سیلیکون یعنی مایکروسافت گذاشت و تلفن‌های جدید خود بر مبنای ویندوز فون 8 را رونمایی کرد. 

مدیران اجرایی دو کمپانی، آقایان «پیتر چو» و «استیو بالمر» با یکدیگر دو تلفن جدید با نام‌های 8X و 8S را معرفی کردند. 8X قرار است پرچم‌دار تلفن‌های ویندوز فون 8 باشد و 8S یک رده پایین‌تر قرار دارد. به بهانهٔ کاشی‌های رنگارنگ سیستم عامل ویندوز فون 8، بدنه تلفن‌های استفاده کننده از آن نیز رنگارنگ است؛ آبی، زرد، و قرمز. 

حضور آقای بالمر نیز نشان داد که مایکروسافت اراده جدی دارد تا همکاری تنگاتنگ خود با کمپانی‌های سخت‌افزاری را در اذهان عمومی جا بیاندازد. به نظر می‌رسد ارائه دو تلفن هوشمند در گام اول (مشابه کاری که نوکیا کرد) استراتژی تعریف شده از طرف مایکروسافت برای متمرکز نگه داشتن شرکایش بر ارائه کیفیت عالی باشد. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به 8X بپردازیم. 


تلفن هوشمند 8X

  طراحی: یکی از مشخصه‌های بارز طراحی جدید HTC این است که دکمه‌ها و روزنه دوربین، با سطوح کناری هم‌تراز هستند و این چیزی است که فقدان آن در برخی از طراحی‌های HTC آزاردهنده بود و خوشبختانه حالا رفع شده. رنگ‌های بدنه نیز در عین اینکه کمی جسورانه هستند، اما طبیعی و هیجانی می‌نمایند. 

نمایشگر 4.3 اینچی با گوریلا گلس خمیده پوشانده شده که تا چهارگوشه جلوی تلفن امتداد یافته. پشت تلفن نیز از همان جنس آشنای پلی‌کربنات است. ابعاد تلفن 132.5 در 66.2 در 10.12 میلی‌متر و وزن آن نیز 130 گرم است.

 

  دوربین: HTC دوربینی با تکنولوژی مشابه با دوربین One X را در این تلفن به کار برده. همان چیپ پردازشی، همان سنسور 8 مگاپیکسلی و همان لنز با گشادگی دهانه f/2.0 در 8X نیز وجود دارد. در مراسم تأکیدی روی قابلیت ثبت عکس با کیفیت عالی، نویز کمتر و شفافیت بیشتر در محیط‌هایی با نور کم شد. باید منتظر دیدن نمونه عکس‌ها ماند. در مورد دوربین جلو با کاربرد چت ویدیویی نیز موارد جالبی بیان شد؛ دوربین 2.1 مگاپیکسلی که می‌تواند با کیفیت 1080p ویدیو بگیرد و البته لنز f/2.0 آن چشم‌انداز روبرو را در زاویه 88 درجه ثبت می‌کند که این 3 برابر سایر دوربین‌های جلو در تلفن‌های هوشمند است.

 

  صدا: 8X از تکنولوژی صوتی Beats بهره می‌برد که برای اولین بار به ویندوز فون آمده است. یک آمپلی فایر اختصاصی صدایی به مراتب بیشتر از سایر تلفن‌ها را از طریق هدفون‌های 8X پخش می‌کند. همین آمپلی فایر نیز بلندگوهای خود تلفن را تغذیه می‌نماید و به صورت خودکار بر اساس شدت صدا سیگنال‌های صوتی را با بهترین کیفیت، پخش می‌کند.

 

  نمایشگر و پردازنده و باتری: یک نمایشگر 4.3 اینچی از نوع Super LCD 2 با کیفیت 720p و تراکم پیکسل 341ppi در جلوی این تلفن می‌درخشد و در قلب آن، پردازنده دو هسته‌ای کوالکوم S4 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتزی همراه با 1 گیگابایت رم، NFC و 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 1800 میلی‌آمپری قرار دارد. در ضمن این تلفن از microSIM پشتیبانی می‌کند.


گالری عکس‌ها

 

htc-windowsphone8x-11_1020_gallery_post.jpg

htc-windowsphone8x-12_1020_gallery_post.jpg

htc-windowsphone8x-13_1020_gallery_post.jpg

htc-windowsphone8x-_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson2_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson20_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson28_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson11_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson4_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson21_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson1_1020_gallery_post.jpg

htc8xhandson12_1020_gallery_post.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 100 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

در حالی که کمتر از ۲ ساعت به شروع مراسم اچ تی سی باقی مانده، تصاویر جدیدی از تلفن ویندوز 8 این شرکت لو رفته است. تلفنی که احتملا HTC 8X نام دارد. 

در پشت تلفن آرم اپراتور ورایزون را می بینید و همچنین لوگوی آشنای شرکت بیتز. این تلفن که احتمالا ۴.۳ اینچی است قرار است از پردازشگر 1.5GHz جدید Snapdragon S4 استفاده کند.

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 18,422
  • بازدید کلی : 232,820