loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 243 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 1543 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

در فرآیند پیدا کردن شریک زندگی، صحبت کردن با او، تحقیق و سایر اقدامات مربوطه، با خودتان خوب کنار بیایید.

 

 

مراقب خودتان باشید و به مسائلی توجه کنید که به شما احساس بهتری بدهند. منظور این نیست که پول بیشتری برای خود خرج کنید بلکه روحیه‌تان را تقویت کنید

تماس چشمی، چه چیزی‌هایی را به ما می‌فهماند؟...

در فرآیند پیدا کردن شریک زندگی، صحبت کردن با او، تحقیق و سایر اقدامات مربوطه، با خودتان خوب کنار بیایید.

 

 

مراقب خودتان باشید و به مسائلی توجه کنید که به شما احساس بهتری بدهند. منظور این نیست که پول بیشتری برای خود خرج کنید بلکه روحیه‌تان را تقویت کنید

تماس چشمی، چه چیزی‌هایی را به ما می‌فهماند؟

فراموش نکنید قدرت تماس چشمی زیاد است و اصلا نباید آن را دست کم گرفت. البته منظور از ارتباط چشمی، زل زدن یا خیره شدن به چشم طرف مقابل نیست اما وقتی برای نخستین بار، با فردی که قرار است با او ازدواج کنید صحبت می‌کنید، بهتر است با حفظ متانت، هر از گاهی به‌مدت چند ثانیه به چشمان او نگاه کنید تا بتوانید بسیاری از واقعیت‌های گفتار او را تشخیص دهید. حالت چشم‌ها می‌تواند از درون فرد اطلاعاتی به شما بدهد که شاید اصلا در گفتار مشخص نشود. معمولا بهترین نتیجه وقتی به دست می‌آید که مرد منتخب شما از نظر سطح جذابیت درونی در حد خودتان باشد و این موضوع تا حدی در نگاه فرد مشخص می‌شود. تمایل فرد برای ادامه صحبت و اشتیاق او به پیگیری مباحثه را می‌توان به‌خوبی در نگاه او  تشخیص داد. همچنین اگر فرد احساس اشتیاق درونی نداشته باشد، چشمانش احساس او را کاملا نشان خواهد داد. میزان صداقت و درستکاری آدم‌ها تا حد زیادی در چشمان‌شان حس می‌شود، می‌توان گفت در همان دقایق اولیه می‌توانید کشفیات بزرگی داشته باشید!

با زبان بدن شوهر آینده‌تان آشنا شوید؟

وضعیت و حالت عمومی بدن شما باید نمایانگر اشتیاق و تمایل‌تان برای ادامه گفت‌وگو باشد. هیچ وقت حین صحبت اولیه با شریک آینده زندگی خود دست‌های‌تان را به هم قفل نکرده، دست به سینه نبوده یا کیف‌تان را جلوی خود نگه ندارید چون با این‌کارها عملا نشان می‌دهید که می‌خواهید خودتان را پنهان کنید. اگر در این شرایط احساس می‌کنید عصبی هستید، به زبان بدن (حالت بدن) خود توجه ویژه داشته باشید. وقتی دستان‌تان را به هم می‌مالید یا بی‌قراری می‌کنید و دائم تکان می‌خورید، در اصل می‌گویید: «من راحت نیستم و آرامش ندارم»! پس سعی کنید آرامش داشته باشید و وزن‌تان را روی تمام بدن‌تان به‌صورت متعادل حفظ کنید. وقتی دائما این پا و آن پا می‌شوید، حس خوبی به طرف مقابل منتقل نمی‌کنید. با قامتی کشیده و دستانی افتاده و حاکی از اعتماد به نفس با طرف مقابل روبه‌رو شوید. این حالت نشان می‌دهد شما آرامش دارید. بعد از نگاه، که باید آرام و حاوی صداقت باشد، لبخند یکی از موثرترین روش‌های جلب اعتماد و تمایل برای ادامه گفت‌وگو است، چون با لبخند این پیام منتقل می‌شود که «علاقه‌مندم به صحبت ادامه دهم». حین گفت‌وگو بهتر است هر از گاهی سرتکان داده تا نشان دهید به صحبت‌های طرف مقابل گوش می‌دهید. البته تعریف و تحسین هم، کارساز است؛ معمولا در جلسات اولیه تعریف و تحسین از ویژگی‌های برجسته طرف مقابل یا صحبت کردن در مورد علاقه‌های او می‌تواند آغازی مناسب باشد، احساس جذابیت هم با این روش به‌خوبی منتقل می‌شود. اگر شما آغازگر صحبت هستید، از موضوعاتی ساده مثل مدل مو یا لباس شروع کنید. در مورد تحسین خصوصیات غیرظاهری که به شخصیت و درون آدم‌ها مربوط می‌شود، بسیار محتاطانه برخورد کنید چون تعریف و تمجید جعلی و بی‌مورد نشان‌دهنده عدم‌درستکاری است. توجه داشته باشید زیاده‌روی در این کار، نتیجه عکس داشته و وجهه شما را تخریب می‌کند و هدف شما که برقراری ارتباطی سالم و با هدف تشکیل زندگی مشترک است، در همان ابتدای راه خدشه‌دار می‌شود.

 

۹ قدم تا کشف همسر ایده آل

۱ – خودتان را بشناسید؛ باید بدانید دنبال چه هستید و چرا؟ آیا واقعا قادرید یک زندگی مشترک را با تمام مسائل و حواشی آن مدیریت و اداره کنید؟ هدف نهایی زندگی شما چیست؟
یادتان باشد نخستین قدم برای رسیدن به هدف، شناسایی آن است.

 

۲ -  آیا در گذشته شما نقاطی وجود دارد که روی روابط شما و همسرتان در آینده تاثیر بگذارد و توانایی ایجاد ارتباطی خوب و دلخواه را از شما بگیرد؟ برای بعضی افراد که تصمیم به ازدواج و تشکیل زندگی مشترک دارند، ضروری است از شر مسائل گذشته خلاص شوند. پس اگر شما احساساتی دارید که مخفی کرده‌اید یا در مورد آن‌ها تردید دارید، باید حتما آن‌ها را حل و فصل کرده و بعد برای ازدواج اقدام کنید. زیرا  ازدواج هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و اتفاقا به‌خودی خود یک اتفاق پر چالش در زندگی محسوب می‌شود. توصیه می‌شودبهترین اقدامات را برای رفع مشکلات قبلی به‌کار ببرید و بعد برای آینده برنامه‌ریزی کنید.

 

۳ – برای ازدواج باید بهترین و موثرترین اقدامات را به کار برد و از هرچه در توان دارید استفاده کنید. آیا شما هم این‌طور وارد عمل شده‌اید؟ در واقع این سوال نشان می‌دهد در مورد خودتان چه احساسی دارید؟ آیا در حال حاضر احساس خوبی از خود دارید اگر مثلا وزن‌تان را متعادل کرده یا تحصیل‌تان را کامل کنید، حس بهتری پیدا می‌کنید؟ معمولا انتخاب همسر و ازدواجی موفق‌، زمانی دلخواه پیش می‌رود که چار‌چوب و قالب فکری شما مثبت و سالم باشد. اگر مسائلی در ذهن و روان‌تان شما را آزار می‌دهد، ابتدا با تمرکز بر آن‌ها مشکلات را حل کرده، بعد برای ازدواج اقدام کنید.

 

۴ – برای آشنایی با همسر آینده خود چه اقداماتی را مهم می‌دانید و چه قدم‌هایی برمی‌دارید؟ بعضی از خانم‌هابرای آشنایی با همسر آینده، عقاید و باورهای قوی داشته و تاکید دارند که باید مسیری صحیح، مشخص کنند. عقیده شما در این مورد چیست؟ آیا مایلید آن را گسترش دهید یا همچنان به روش‌هایی که در ذهن دارید، پایبند هستید؟

 

۵ -  از دیگران کمک بگیرید. دوستان، خانواده، بستگان و بالاخره اشخاص مهم زندگی‌تان، شما را خیلی خوب می‌شناسند و اگر برای ازدواج، کسی را به شما پیشنهاد کرده یا مایلند شما را به فردی معرفی کنند، این اقدام بسیار خوب است و آن را رد نکنید. معمولا اطرافیان حامیان خوبی برای ازدواج محسوب می‌شوند.

 

۶ -  بعضی اهداف قابل دسترسی را برای خودتان درنظر بگیرید. با مردم بیشتر ارتباط داشته باشید تا راه و روش برقراری ارتباطی موثر را بهتر یاد بگیرید. رسیدن به اهداف، زمان لازم دارد و باید برای دستیابی به زندگی مطلوب تلاش کرده و مهارت کسب کنید تا فرصت‌ها از دست نروند. دائم این مسائل را به‌خود یادآوری کنید تا اگر هنوز شریک زندگی خود را پیدا نکرده‌اید، نا‌امید نشوید.

 

۷ -  به ساعت درونی خودتان توجه کنید. اگر مدتی است پی در پی درگیر مسائل مربوط به ازدواج هستید و خسته شده‌اید، به‌خودتان استراحت بدهید. اگر در این مورد احساسی منفی به سراغ‌تان آمده، به تجربیات تلخ قبلی در این زمینه بستگی دارد. وقتی به‌خود استراحت می‌دهید، فرصتی به دست می‌آید که بر انتظارات‌تان متمرکز شده و تجدید قوا کنید و هر زمان که احساس بهتری کردید، دوباره اقدام کنید.آدم‌ها زیادند اما یافتن شریک زندگی مناسب به زمان و دقت بسیار زیاد نیاز دارد.

 

۸ -  تلقی‌تان از زندگی، خوش‌بینانه باشد و سعی کنید رویکردی مثبت داشته باشید. درست است که چند میلیارد انسان روی کره زمین زندگی می‌کنند اما بالاخره برای هرکس یک همسر ایده‌آل وجود دارد.

 

۹ -  در آخر توصیه می‌کنیم تفریح داشته باشید و از هر موقعیتی برای لذت بردن از زندگی استفاده کنید. به فرآیند یافتن همسر به‌عنوان یک موضوع پرتنش و اعصاب خردکن نگاه نکنید. سعی کنید روحیه شادتان را حفظ کنید، حتی اگر نتیجه مطلوب به‌دست نیامده باشد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 391
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 18,384
  • بازدید کلی : 232,782