loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 250 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 244 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 248 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 247 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 96 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

 

وقتی نمایشگر تبلت شما کثیف می شود چگونه آن را تمیز می کنید؟ با یک دستمال؟ شاید هم جزو گروه سخت گیر به حساب نمی آیید و دستتان را روی آن می کشید و گاهی اوقات گوشه لباس هم کار تمیز کردن را به خوبی انجام می دهد! اما در طرف دیگر ممکن است آنقدر طرفدار گجت ها باشید که برای این کار هم دنبال یک گجت ویژه بگردید.

یک شرکت اسباب بازی ساز ژاپنی ربات نظافت چی بسیار کوچکی به نام Auto Mee S ساخته است که وظیفه پاک کردن صفحه نمایش تبلت ها و اسمارت فون ها را بر عهده دارد. این گجت سرگرم کننده در کنار ظاهر زیبا و کارکرد جالبش، می تواند کارایی بسیار زیادی هم داشته باشد.

این ربات با ۲ کاغذ چرخان و ۳ تایر در بخش زیرین خود، به خوبی از پس وظیفه پاک کردن اثر انگشت و هر نوع لکه و گرد و خاک از روی صفحه موبایل یا تبلت، هنگام حرکت روی آن بر می آید. Auto Mee S به خوبی می تواند لبه های نمایشگر تبلت و موبایل را تشخیص دهد، لذا هنگام رسیدن به یک انتها دور زده و کار خود را بر روی دیگر بخش های صفحه ادامه می دهد و هیچ گاه از روی آن پایین نمی افتد.

گفته می شود این نظافت چی پرکار برای تمیز کردن یک اسمارت فون به ۴ دقیقه و برای پاک کردن یک تبلت به ۸ دقیقه زمان نیاز دارد! شرکت تولید کننده قصد دارد محصول جذاب خود را از ۸ فروردین در چهار رنگ نارنجی، آبی، سفید و صورتی با قیمت ۱۶ دلار وارد بازار کند. حالا می توانید تبلت تان را روی میز پارک کنید تا یک ربات نظافتچی مشغول تمیز کردن نمایشگر شود.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 92 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)
نرم افزارها

اولین همایش تخصصی نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران در اسفندماه

ابزارهای موبایل و اسمارت فون ها کم کم به یکی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی امروز بشریت تبدیل شده اند و در حال سبقت از تمام جلوه های تکنولوژی هستند. چندی است که در دنیای وب هم ابزارهای موبایل در حال تبدیل به گزینه اول و اصلی هستند و رویکرد «اول موبایل» یا mobile first روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند.

از سویی هم علائم و نشانه های درستی این دیدگاه و رویکرد کاربران به سوی آن هر روزه از گوشه و کنار وب به چشم می خورد. به گونه ای که فیسبوک در گزارش مالی سال ۲۰۱۲ خود اعلام کرد که برای اولین بار تعداد کاربران موبایلی این شبکه اجتماعی از تعداد کاربران کامپیوترهای دسک تاپ و لپ تاپ آن سبقت گرفته است. و مدیرعامل فیسبوک شرکت متبوعش را یک کمپانی موبایلی خواند.

حال به نظر می رسد که ابزارهای موبایل و اپلیکیشن های مرتبط با آنها در ایران هم مخاطبان خاص خود را یافته اند و جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. از همین رو گروهی از دست اندرکاران و فعالان عرص وب و توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل و موبایل وب ایران بر آن شده اند که در ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ فستیوالی را تحت نام «اولین همایش تخصصی نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران» برگزار کنند.

در این همایش قرار است سخنرانان مختلف در مباحثی چون طراحی رابط کاربری نرم افزارها، کسب و کارهای الکترونیک، موبایل وب، طراحی نرم افزارهای موبایل و... به صحبت بپردازند و همچنین در حاشیه آن برخی اپلیکیشن های ایرانی نیز معرفی گردند.

این همایش قرار است از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۷ اسفند در مرکز همایش های معلم تهران برگزار گردد. برای ثبت نام از هم اکنون می توانید به سایت همایش مراجعه نمایید .

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 101 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 

 

 

در سال 2011 اریک اشمیت پیش بینی کرد که گوگل تی وی ها در تابستان امسال، تبدیل به اکثریت تلویزیون های جدیدی به فروش رسیده خواهند شد. هر چند پیش بینی او امسال به واقعیت نپیوست، ولی 2013 می تواند سال شکوفایی و نزدیک شدن هر چه بیشتر گوگل به این هدف باشد.

کمپانی LG امروز گوگل تی وی های جدید خود برای سال 2013 را رونمایی کرد که شامل مدل هایی با پنل های 42، 47، 50، 55 و 60 اینچی است و بنابراین حالا مشتریان 3 انتخاب جدید علاوه بر اندازه های 47 و 55 اینچ که از قبل موجود بود نیز خواهند داشت.

همانطور که درعکس مشاهده می کنید گوگل تی وی 2013 ال جی، طراحی جدیدی را در قسمت پایه دارد و حاشیه دور پنل نیز سال به سال به سمت صفر میل می کند. بر روی این تلویزیون ها پلتفرم نرم افزاری Google TV 3.0 نصب است و قابلیت هایی مانند دستورات صوتی ساده و پیشنهاد خودکار محتواها، اپلیکیشن ها و بازی های کلود را به کاربر ارائه می کند.

قرار است این تلویزیون ها برای اولین بار در CES 2013 به نمایش عمومی در آیند و برای داشتن مشخصات بیشتر و البته قیمت آنها باید تا آن موقع صبر کنیم.

a7gp-4600.jpg

در کنار این مطلب بد نیست از مجیک ریموت 2013 ال جی نیز نام ببریم که چند روز پیش معرفی شد و کاربر با استفاده از آن می تواند انواع مختلف تلویزیون های هوشمند، ست-تاپ باکس های تلویزیونی، و نیز پخش کننده های صوتی و تصویری را کنترل کند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 94 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

اواخر سال گذشته میلادی بود که لنوو با معرفی IdeaCentre Q180 نام خود را به عنوان سازنده کوچک ترین کامپیوتر شخصی دسک تاپ دنیا ثبت کرد. و اکنون با عرضه مدل جایگزین باز هم کوچک تر، جایگاه خود را به درستی تثبیت کرده است. IdeaCentre Q190 پردازنده ای ۸۰ درصد سریع تر از مدل سال گذشته داشته و دو برابر رم را در کنار هارد دیسک ۱ ترابایتی در اختیارتان می گذارد.

Q190 با ابعاد ۱۵۵ در ۱۹۲ در ۲۲ میلیمتر، تکنولوژی قدرتمندی را در قالب جعبه ای زیبا و شکیل به رخ می کشد. این کامپیوتر با دو مدل پردازنده عرضه شده است: اینتل دو هسته ای Celeron 887 با سرعت 1.5 گیگاهرتز و نسل دوم اینتل Core i3-2365M با سرعت 1.4 گیگاهرتز که به صورت مجتمع با گرافیک HD اینتل است. این کامپیوتر جمع و جور می تواند تا ۸ گیگابایت رم DDR3 با باس 1333 مگاهرتز را درون خود جای دهد.

کاربران این مدل از دسک تاپ های لنوو می توانند در کنار هارد دیسک دستگاه خود از درایو SSD هم بهره مند شوند. البته لنوو برای جلوگیری از افزایش قیمت زیاد، حجم SSD را از ۱۲۸ گیگابایت در مدل Q180 به ۲۴ گیگابایت در Q190 کاهش داده است.

 

pictures-002-narenji-ir.jpg

این کامپیوتر که با ویندوز 8 مدیریت می شود، از پورت های ورودی و خروجی نسبتا کاملی بهره می برد. پورت S/PDIF خروجی صدای 5.1 کانال سوراند را برای تان فراهم می آورد و البته از طریق پورت HDMI علاوه بر تصویر عالی، صدای 7.1 فراگیر را هم در اختیار دارید. برای ارتباط با ابزارهای جانبی هم ۴ پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 بر روی Q190 لنوو تعبیه شده. برای استفاده از کارت های حافظه جانبی هم شما یک کارت خوان ۱-۶ با پشتیبانی از حافظه های SDXC را در اختیار دارید. اینترنت را هم می توانید از طریق پورت LAN گیگابیتی یا وای فای 802.11b/g/n به خدمت بگیرید.

 

q190-3-004-narenji-ir.jpg

اگر چه شما همراه این کامپیوتر کوچک یک صفحه کلید با نور پس زمینه و یک موس خوش دست هم در اختیار دارید، اما درایو نوری کاملا حذف شده است. هرچند که در صورت نیاز می توانید از رایترهای اکسترنال دی وی دی یا بلوری لنوو بهره ببرید. علاوه بر این شما یک کنترل از راه دور نوری برای کارکردهای رسانه ای کامپیوتر دریافت می کنید.

این کامپیوتر کوچک از ژانویه ۲۰۱۳ با حداقل قیمت ۳۳۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 118 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

امروزه تبلت ها به بخش مهمی از زندگی دیجیتال انسان تبدیل شده اند و نفوذ هر روزه شان در بخش های مختلف زندگی شخصی افراد به خوبی قابل مشاهده است. اما حالا دیگر تبلت یک ابزار شخصی و صرفا برای سرگرمی و وبگردی نیست. بلکه شرکت ها و سازمان های مختلف هم به آن روی آورده و خود را آماده استفاده از آن می کنند. اما جایگاه تبلت در کارهای اداری و تصمیمات سازمانی چیست؟

در ادامه مطلب با نارنجی باشید تا در یک اینفوگرافیک زیبا رویکرد سازمان ها و شرکت ها در خصوص تبلت را ببینید.


enterprise_tablets-001-narenji-ir-500px.jpg

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 157 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

تبلت های نکسوس تبلت های ارزان بازار تبلت نکسوس ارزان تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان برسی تبلت های ارزان ,نگاهی کوتاه بر برترین تبلت های ارزان قیمت روز,tablets

(Google Nexus 7(8GB

صفحه نمایشی درخور، عملکرد بسیار خوب با توجه به داشتن سخت افزاری مناسب و در عین حال دارا بودن تعداد بسیاری از آپشن های تصویری و مدیا گوگل نکسوس ۷ را به یکی از بهترین تبلت های بازار در حوزه تبلت های هفت اینچی تبدیل کرده است. پردازشگر این غول گوگل از نوع Tegra 3 چهار هسته ای است که به راحتی می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد، نکسوس ۷ از لحاظ طراحی نیز جزو بهترین های بازار به شمار می رود زیرا جزو معدود تبلتهای هفت اینچی است که طولی بسیار غیر معمول تر از عرض خود دارد و به همین دلیل به راحتی در دست شما جای خواهد گرفت. از لحاظ گزینه های مدیا طراحان بخش نرم افزار گوگل بهترین تدابیر را برای این محصول اندیشیده اند و از این لحاظ می توان آن را در زمره بهترین تبلت های اندرویدی بازار قرار داد.  صحبت از اندروید شد پس بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که Google Nexus 7 با سیستم عامل اندروید و نسخه آبنبات پاستیلی یا همان ۴٫۱ وارد بازار شده است که این خود نقطه قوتی برای این محصول در برابر رقبای سرسختش مانند Samsung Galaxy Tab 2 7.0 و یا محصول شرکت آمازون Kindle Fire جدید خواهد بود. نکسوس ۷ با قیمتی معادل ۲۵۹٫۹۰ دلار در بازار های بین المللی موجود است.

تبلت های نکسوس تبلت های ارزان بازار تبلت نکسوس ارزان تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان برسی تبلت های ارزان ,نگاهی کوتاه بر برترین تبلت های ارزان قیمت روز,tablets

Amazon Kindle Fire HD

کیندل فایر آمازون یکی دیگر از تبلت های هفت اینچی بازار است که در بهترین بازه قیمت ممکن قرار دارد، از سوی دیگر آمازون به سخت افزار این تبلت نیز بهای ویژه ای داده است. اسپیکر های این تبلت در میان تمامی رقبای هم رده اش قدرتمند ترین به شمار می رود. در این میان کیندل فایر HD یک سری نقاط ضعف نیز دارد که از آن جمله می توان به طراحی نه چندان هوشمندانه آن که آن را تبدیل به عریض ترین تبلت در میان هفت اینچی ها کرده و هم چنین کمبود یک اپ استور قوی مخصوص به خود تبلت اشاره کرد، چیزی که امروزه گوگل و سامسونگ آن را به خوبی اجرا کرده اند. از لحاظ نرم افزاری محصول اختصاصی آمازون در رده خوبی قرار دارد زیرا آپشن های بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد که شاید بارز ترین آنها بهینه سازی باتری تبلت باشد، در پایان با این که Kindle Fire HD نقوصی چند نیز در خود دارد ولی قیمتی بسیاری مناسب و معادل ۱۹۹٫۰۰ دلار دارد که می تواند پوششی هرچند ضعیف بر نقوص کم این تبلت باشد.

تبلت های نکسوس تبلت های ارزان بازار تبلت نکسوس ارزان تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان برسی تبلت های ارزان ,نگاهی کوتاه بر برترین تبلت های ارزان قیمت روز,tablets

(Amazon Kindle Fire (2012

این تبلت دو ماه پیش برای کامل کردن رقابت آمازون با سایر شرکت ها در حوزه تبلت و همچنین در ادامه راه کیندل فایر اچ دی وارد بازار شد. اولین چیزی که در مورد این تبلت جلب توجه می کند عملکرد بسیار سریعتر آن نسبت به نسخه قبلی به واسطه داشتن یک پردازشگر قوی از نوع OMAP 4430 چهار هسته ای با توان پردازش ۱٫۲ گیگاهرتزی است. به علاوه در حوزه نرم افزاری نیز خصوصیات جدیدی را در (Kindle Fire (2012 شاهد بودیم و مهمتر از همه آن که این تبلت کاهش قیمت بسیار خوبی نیز نسبت به ورژن قبلی خود داشت و با قیمتی معادل ۱۵۹٫۰۰ دلار وارد بازار شد اما این کاهش قیمت چندان هم به سود کاربران نخواهد بود زیرا به هر حال محدودیت هایی در سخت افزار این تبلت اعمال شده بود که از آن جمله می توان به حذف پشتیبانی از کیفیت اچ دی در حوزه ویدئو و همچنین نبود دوربین و خروجی HDMI اشاره کرد. در هر صورت Kindle Fire (2012) به عنوان ارزان قیمت ترین تبلت بازار با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده و همچنان به سیر صعودی خود در فروش ادامه می دهد.

تبلت های نکسوس تبلت های ارزان بازار تبلت نکسوس ارزان تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان برسی تبلت های ارزان ,نگاهی کوتاه بر برترین تبلت های ارزان قیمت روز,tablets

(Barnes & Noble Nook Tablet (8GB

تبلت بارنز- نوبل نوک شاید در میان تبلیغات حجیم سایر تبلت ها برای شما یک تبلت نام آشنا نباشد ولی به هر حال در لیست تبلت های خوش قیمت و همچنین پر کاربرد بازارهای بین المللی قرار دارد. این تبلت ۸ گیگابایتی قابلیت ارتقاء حافظه به وسیله یک اسلات حافظه میکرو  را نیز دارد، از دیگر خصوصیا ت اساسی این تبلت می توان به سایز ۷ اینچی و طراحی فوق العاده آن به همراه پشتیبانی WiFi و همچنین داشتن اپ استور نسبتا قابل قبول اشاره کرد. Barnes & Noble Nook یک تبلت اندرویدی به شمار می آید ولی کاربران این تبلت نمی توانند دسترسی کاملی به اپ استور اندروید اشته باشند که این خود بزرگترین نقطه ضعف این تبلت به شمار می آید به علاوه این تبلت فاقد بلوتوث و دوربین است که این خود ممکن است محدودیت های زیادی را بر کاربر تحمیل کند. در حوزه سخت افزار این تبلت دارای یک پردازشگر ۱٫۲ گیگاهرتزی و همچنین رم داخلی معادل ۵۱۲ مگابایت است که خوب آن را در کورس رقابت با سایر رقبا نگاه می دارد ولی شاید بهترین محرک کاربران بازار برای خرید این تبلت قیمت  ۱۷۹٫۰۰ دلاری آن است.

تبلت های نکسوس تبلت های ارزان بازار تبلت نکسوس ارزان تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان برسی تبلت های ارزان ,نگاهی کوتاه بر برترین تبلت های ارزان قیمت روز,tablets

Samsung Galaxy Tab2  ۷٫۰

قوی ترین اندرویدی هفت اینچی بازار نیازی به معرفی ندارد ولی شاید با این که گلکسی تب ۲ هفت اینچی قیمتی کمتر از نکسوس ۷ دارد بسیاری این تبلت را در رده ارزان قیمت ها قرار نمی دهند. این تبلت با قیمتی معادل ۲۱۵٫۰۰ دلار وارد بازار شده است ولی برای خرید بعضی اپ های خاص آن کاربر باید باید قیمتی برابر ۶۰ دلار در اختیار سازنده بگذارد. در هر صورت این تبلت با اندروید ۴٫۰٫۰ یا همان نسخه بستنی ساندویچی و دوربین دوگانه ۳ مگاپیکسلی به همراه اسلات حافظه میکرو می تواند بهترین رقیب ممکن برای نکسوس هفت باشد، زیرا مقایسه این تبلت با سایر رقبای لیست زیاد عاقلانه نیست.طراحی تبلت بسیار عالی است زیرا وزن ۳۸۰ گرمی آن سبک ترین تبلت هفت اینچی بازار را در اختیار کاربر قرار خواهد داد و از سوی دیگر انحنای طولی تبلت که البته زیاد هم به چشم نمی آید می تواند بسیار کاربردی باشد. شاید تنها نقاط ضعف این تبلت نبود پورت HDMI و همچنین عدم پشتیبانی از صفحه نمایش با کیفیت PLS باشد. از لحاظ سخت افزاری Galaxy Tab2  ۷٫۰ دارای پردازشگر دو هسته ای OMAP 4430 با توان پردازش ۱٫۰۰ گیگاهرتزی اطلاعات است که شاید در این زمینه از نکسوز ۷ عقب افتاده باشد. پشتیبانی کامل از همه شبکه های ارتباطی همانند WiFi و یا GPS از دیگر نکات قابل اشاره در مورد این تبلت است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 672 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

سونی روز دوشنبه اعلام کرد که به زودی نوع جدیدی از باتری های بیرونی (یدکی) اسمارت فون ها و تبلت ها را رونمایی خواهد کرد. این باتری های همراه، با ظرفیت های ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ میلی آمپر عرضه شده و تنها ۱۹۸ گرم وزن خواهند داشت. ابعاد ۱۳۰ در ۱۳ میلیتری این باتری ها هم، آنها را به محصولی در قد و قواره اسمارت فون های امروزی بدل کرده است.

این گجت های پرکاربرد با استفاده از کابل USB شارژ می شوند. سونی ادعا می کند که هر باتری می تواند بدون کاهش ظرفیت و بروز مشکل، حداقل تا ۵۰۰ بار شارژ شود. سرعت شارژ اغلب اسمارت فون های موجود در بازار توسط این باتری، یک تا 1.5 ساعت است.

اگر هم فکر می کنید قد و قواره این باتری بزرگ بوده و حمل آن برای تان سخت است، سونی باتری stick-type را به شما پیشنهاد می کند که به اندازه یک فلش درایو بوده و در رنگ های جذابی عرضه خواهد شد. هر دو مدل باتری های بیرونی سونی در پاییز امسال وارد بازار خواهند شد و از ۳۰ تا ۹۰ دلار قیمت خواهند داشت.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 95 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

 

ویندوز 8 در روز 5 آبان رسماً عرضه خواهد شد، ولی هنوز تأییدیه‌های رسمی کمپانی‌ها برای قیمت دستگاه‌های برخوردار از این سیستم‌عامل منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد اطلاعاتی که دیشب در zdnet ارائه شد، نمای کلی استراتژی قیمت‌گذاری کمپانی ایسوس برای دستگاه‌هایش را مشخص کرده باشد. 

 

استیو بالمر مدیر عامل مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود دامنه نامشخصی بین 300 تا 800 دلار را برای تبلت‌های سرفیس ذکر کرد و در عین حال تأکید را روی این گذاشت که «آنها از لحاظ "امکانات" بسیار رقابتی خواهند بود» و «وقتی سایر کمپانی‌ها ارزان‌تر می‌فروشند، قابلیت‌های کمتری هم ارائه می‌کنند.» 

 

حالا شاید قیمت‌گذاری ایسوس شمای کلی قیمت‌گذاری تبلت‌های ویندوز 8 (RT و Pro) را به ما نشان بدهد؛ ارزان‌ترین محصول ایسوس که Vivo Tab RT نام دارد یک تبلت هیبریدی بر مبنای پردازنده ARM است که با آفیس 2013 و قیمت 599 دلار (به علاوه 199 دلار اضافه برای داک کیبورد) ارائه خواهد شد. نمایشگر سوپر +IPS با اندازه 10.1 اینچ و پردازنده چهار هسته‌ای تگرا 3 از دیگر مشخصات آن هستند و به احتمال بسیار زیاد، کمترین میزان حافظه داخلی آن 32 گیگابایت خواهد بود. 

یک پله بالاتر، Vivo Tab با قیمت 799 دلار (به علاوه 199 دلار اضافه برای داک کیبورد) ایستاده که از چیپ Atom اینتل استفاده می‌کند و تنها نسخه Trial مایکروسافت آفیس را خواهد داشت. نمایشگر آن نیز 11.6 اینچ از نوع سوپر +IPS است. 

و در انتها Taichi ایستاده. دستگاهی دارای دو نمایشگر با اندازه 11.6 اینچ و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، برخوردار از پردازنده اینتل Core i7. این یک محصول خاص است که شبیه لپ‌تاپ درست شده و یک نمایشگر لمسی نیز در پشت خود دارد که در حالت جمع‌شده، امکان کار از طریق رابط کاربری لمسی را فراهم می‌آورد. قیمت آن نیز 1299 دلار است. 

اگر این اطلاعات صحیح باشد، با نیم‌نگاهی به صحبت‌های آقای بالمر می‌توان دریافت که احتمالاً استراتژی مایکروسافت و شرکایش در بخش تبلت‌ها، نه رقابت بر سر قیمت بلکه رقابت بر سر امکانات خواهد بود و این یعنی نباید منتظر تبلت‌هایی ارزان‌تر از عُرف بازار بود.ویندوز 8 در روز 5 آبان رسماً عرضه خواهد شد، ولی هنوز تأییدیه‌های رسمی کمپانی‌ها برای قیمت دستگاه‌های برخوردار از این سیستم‌عامل منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد اطلاعاتی که دیشب در zdnet ارائه شد، نمای کلی استراتژی قیمت‌گذاری کمپانی ایسوس برای دستگاه‌هایش را مشخص کرده باشد. 

استیو بالمر مدیر عامل مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود دامنه نامشخصی بین 300 تا 800 دلار را برای تبلت‌های سرفیس ذکر کرد و در عین حال تأکید را روی این گذاشت که «آنها از لحاظ "امکانات" بسیار رقابتی خواهند بود» و «وقتی سایر کمپانی‌ها ارزان‌تر می‌فروشند، قابلیت‌های کمتری هم ارائه می‌کنند.» 

 

حالا شاید قیمت‌گذاری ایسوس شمای کلی قیمت‌گذاری تبلت‌های ویندوز 8 (RT و Pro) را به ما نشان بدهد؛ ارزان‌ترین محصول ایسوس که Vivo Tab RT نام دارد یک تبلت هیبریدی بر مبنای پردازنده ARM است که با آفیس 2013 و قیمت 599 دلار (به علاوه 199 دلار اضافه برای داک کیبورد) ارائه خواهد شد. نمایشگر سوپر +IPS با اندازه 10.1 اینچ و پردازنده چهار هسته‌ای تگرا 3 از دیگر مشخصات آن هستند و به احتمال بسیار زیاد، کمترین میزان حافظه داخلی آن 32 گیگابایت خواهد بود. 

 

یک پله بالاتر، Vivo Tab با قیمت 799 دلار (به علاوه 199 دلار اضافه برای داک کیبورد) ایستاده که از چیپ Atom اینتل استفاده می‌کند و تنها نسخه Trial مایکروسافت آفیس را خواهد داشت. نمایشگر آن نیز 11.6 اینچ از نوع سوپر +IPS است. 

 

و در انتها Taichi ایستاده. دستگاهی دارای دو نمایشگر با اندازه 11.6 اینچ و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، برخوردار از پردازنده اینتل Core i7. این یک محصول خاص است که شبیه لپ‌تاپ درست شده و یک نمایشگر لمسی نیز در پشت خود دارد که در حالت جمع‌شده، امکان کار از طریق رابط کاربری لمسی را فراهم می‌آورد. قیمت آن نیز 1299 دلار است. 

 

اگر این اطلاعات صحیح باشد، با نیم‌نگاهی به صحبت‌های آقای بالمر می‌توان دریافت که احتمالاً استراتژی مایکروسافت و شرکایش در بخش تبلت‌ها، نه رقابت بر سر قیمت بلکه رقابت بر سر امکانات خواهد بود و این یعنی نباید منتظر تبلت‌هایی ارزان‌تر از عُرف بازار بود.

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 338
  • بازدید سال : 18,424
  • بازدید کلی : 232,822