loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 243 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 742 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

babel  800px 11 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

در بسیاری از افسانه ها از  بعنوان زنی یاد می شود که که باغهای معلق بخاطر وی بنا شده است و احتمال داده می شود که او در بین سالهای ۸۰۰ قبل از میلاد مسیح می زیسته است...

babel  800px 11 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

در بسیاری از افسانه ها از  بعنوان زنی یاد می شود که که باغهای معلق بخاطر وی بنا شده است و احتمال داده می شود که او در بین سالهای ۸۰۰ قبل از میلاد مسیح می زیسته است.

babel  mermaid kissing a man the fisherman and the syren by frederic lord leighton1 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

ریشه لغت  به معنی هدیه ی دریا می باشد در افسانه های باستانی آمده است که مادر  یک پری دریایی بنام derkto است که با انسانی آمیزش می کند و پس از متولد شدن  او را در صحرا رها می کند.در این هنگام او مدتی توسط کبوتر ها تغذیه می شود و سپس توسط چوپانی بنام simios پیدا شده و به در بار برده می شود.

سرامیس همسر حاکم نینوا بنام اومنس شد و اومنس  او را با خود به جنگ bactres برد

babel  word document 79029345 canonical 6eeabcfbd21 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

شجاعت بیش از اندازه ای که سرامیس از خود نشان داد مورد توجه پادشاه قرار گرفت و پادشاه او را به همسری برگزید.در بعضی از متون نوشته شده سمیرامیس حافظ فاحشه خانه ای در شهر Erech بود شهر Erech شهری بود که توسط قابیل بنا شده بود.

babel  shamiram   ninos 11 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

در برخی از نوشته ها آمده است که ملکه سمیرامیس از زندگی در  خسته و افسرده شده بود به همین خاطر همسرش نینوس باغهای معلق  را بخاطر وی بنا کرد تا او ملول و افسرده نشود نینوس به سپاهیانش دستور داد که هر آنچه از گیاهان ناشناخته در سرزمین های دور می بینند برای سمیرامیس بیاورند به گذارش مورخان  و  تنوع گیاهی باغهای سمیرامیس بی نظیر بود. اما ملکه سرامیس بی اندازه جاه طلب بود به همین خاطر همسر خود را کشت و خود به فرمانروایی نشست.

babel  babol1 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

babel  semiramis building babylon1 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

در یکی از جشنهایی که در سال نو  به افتخار خانواده اش گرفته بود  از مقدار زیادی مواد روانگردان استفاده کرده بود و سمیرامیس دستور داد تا  را زنده زنده قربانی بکنند(احتمالا برای شیطان یا یکی از )و سپس گوشت او را در جشن کباب کردند و خوردند.

babel  4301732952 b9abc15b521 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

در برخی از نوشته ها آمده است که شهر بابل بزرگترین شهر دنیای باستان و اولین شهر بزرگ بعد از طوفان نوح توسط ملکه سمیرامیس بنا شد و باغهای معلق بابل نیز به دستور خود او ساخته شد.سمیرامیس به این ترتیب ۴۲ سال به تخت پادشاهی نشست.

در برخی از افسانه های  آمده که سمیرامیس هشت سال همسر زئوس خدای بوده است که اگر این افسانه وقعیت داشته باشد احتمالا پس از کشتن همسرش به همسری زئوس در آمده.این مطلب در کتیبه بیستون نیز نوشته شده است.

babel  giovanni francesco barbieri semiramis receiving word of the revolt of babylon 16241 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

همچنین رد پای سمیرامیس در میان بومیان جنگلهای آمازون نیز دیده شده است و از او بعنوان فرمانده نامبرده می شود

babel  220px semiramis regina1 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir
تصویر یافت شده از سمیرامیس در میان بومیان آمازون که در قرن ۱۸ به ایتالیا آورده شد.

احتملا بعد از ازدواج با زئوس به او قدرت های ویژه ای داده شده بود که در چند نقطه از زمین ظاهر شود.

 برخی نیز معتقد هستند که بیشتر نمرودها از نسل سمیرامیس بوده اند که اگر این ماجرا واقعیت داشته باشد فاصله زمانی سمیرامیس با میلاد مسیح بیش از ۸۰۰ سال بوده است.در برخی از نوشته ها به ۳۵۰۰-۴۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح (ع)اشاره می شود.در برخی از اسناد نیز ار سمیرامیس بعنوان مادر نمرودی که حضرت ابراهیم با آن به مبارزه پرداخت نامبرده می شود.

در مورد خدای بعل که یکی از خدایان مقدس شیطان پرستها می باشد افسانه ای وجود دارد که سمیرامیس دارای فرزندی بنام تموز بوده است که سپس با خود او ازدواج می کند و پس از مرگ  او به خدای خورشید یا بعل تبدیل می شود.سمیرامیس بعد از مرگ  همواره ادعا می کرد که خدای بعل بصورت آتش بروی زمین و در مشعل ها وجود دارد بعد از به رسمیت شناخته شدن خدای بعد تا هزارن سال هر ساله تعداد زیادی کودک در پایه مجسمه خدای بعل زنده زنده سوزانده می شدند.

babel  molech1 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

خدای بعل دارای سری شبیه گاو و بدن انسان و در برخی از اشکال بصورت جغد ترسیم شده است.

babel  fifsc4 sc48846 fpxobjiip11 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir
در برخی از نوشته ها نیز از سمیرامیس بعنوان ملکه ماساجوست ها و قاتل کوروش نامبرده می شود در نبرد میان کوروش و ماساجوست ها کوروش از ملکه آنها خواستگاری کرد اما او نپذیرفت در نبرد بین آنها کووروش زخمی شد و جان باخت(در این مورد بطور قطعی نمی توان نظر داد)

فتوحات سمیرامیس تا نزدیکی رود سند ادامه یافت اما آنجا شکست خورد و نتوانست شکست خود را تحمل بکند و سپس حکومت را به دست پسرش نی‌نیاش  سپرد و بنا به قولی به شکل کبوتری در آمد و به آسمانها پرواز کرد.در باره مرگ او نیز افسانه های دیگری نقل شده است که ممکن است او یا پسر توسط  کشته شده باشند.

babel  nimrod semiramis1 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

سمیرامیس برای مستحکم تر کردن حکومت خود اقدام به ایجاد یک مذهب جعلی کرده بود او اقدام به ترمیم دین فاسدی کرد که پایه آن بر اساس نوعی نجوم باستانی بود که توسط نوح و صالح از بین رفته بود در این دین بر اساس نوشته هایی از صور فلکی و داستان شیطان و آدم و حوا بود و خدا را به شکل ماری ترسیم می کرد که تاجی بر سر دارد و روزی به زمین باز خواهد گشت تا بر زمین فرمانروایی بکند.و به نوعی می توان او را یکی از پایه گذاران شیطان پرستی در جاه معرفی کرد زیرا مار در تمامی تمدن ها نماد شیطان است.در زمان وی نیز به نوعی عبادت مستقیم شیاطین و دیو ها انجام می شد.

babel  wa3o1c1 سمیرامیس  | تاریخ ما Tarikhema.ir

 

همچنین در کتاب گیلگمش نوشته شده است که عاشق گیلگمش شده یا سعی دارد با وانمود کردن به عشق گیلگنش او را از مسیر درست منحرف کند اما گیلگنش به خواسته او تن در نمی دهد و می گوید که تو چوپانی را که تو را بزرگ کرد تبدیل به گرگ کردی که سگهای گله اش به خونش تشنه اند و پسرانش می خواهند او را بکشند آن وقت تو با من چه می کنی؟!و وقتی دید گیلگمش را نمی تواند رام بکند گاو آسمان را به نبرد با او فرستاد که دوباره گیلگمش موفق شذ(البته ممکن است منظور از گاو آسمان خدای بعل باشد زیرا خدای بعل با بدن انسان و سر گاو بوده است)

سمیرامیس اولین کسی در طول تاریخ است که دست به اخته کردن پسران جوان زد.

«ایزیس»، «اوزیریس»، « بعل»، و«سمیرامیس» جزو خدایان شیطان پرستها هستند و در مناطق وسیعی از زمین پرستیده می شدند احتملا روح سمیرامیس نیز پس از مرگ جزو خدایان گشته اما توسط  نبی اسیر گشته و به دوزخ تبعید شد.

منبع:تاریخ ما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 396
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 18,389
  • بازدید کلی : 232,787