loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 244 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 200 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

نام‌های تجاری سرشناسخودروسازی آسیا همچون نیسان، میتسوبیشی، هوندا، هیوندا و سوبارو از این آوردگاه برای نمایش تازه‌ترین دستاوردهای خود استفاده ‌كردند. شركت‌های شناخته شدهخودروسازی از گوشه و كنار جهان نیز در این نمایشگاه حضور داشتند، اما این میزبانان آسیایی هستند كه همیشه چشم‌ها را به سوی خود معطوف می‌كنند. با این حال و برخلاف دوره گذشته، در نمایشگاه امسال توكیو 176 شركت‌كننده از 12 كشور مختلف جهان حضور داشتند كه با افزایش قابل توجه 36 درصدی نسبت به نمایشگاه سال 2009 كه 129 شركت‌كننده داشت، همراه بوده است. گذشته از آن شعاری كه برای نمایشگاه امسال انتخاب شده بود در نوع خود تأمل‌برانگیز بوده است: «پویایی می‌تواند دنیا را تغییر دهد.» به نظر می‌رسد برگزاركنندگان نمایشگاه امسال قصد بیان این حقیقت را داشته‌اند كه حتی وقوع مخرب‌ترین فجایع طبیعی زمین‌لرزه و سونامی ‌نیز نمی‌تواند مانع از پیشرفت دانش بشری شود.

از خصوصیت های خوب نمایشگاه دوسالانهخودروژاپن در امسال اینست که تمام 14خودروساز ژاپنی در کنار 20 برند خارجی در این نمایشگاه حضور دارند. این درحالیست که تنها 9 برند خارجی در نمایشگاه قبلی حضور داشتند. شعار نمایشگاه، همکاری نزدیکتر کمپانی های بزرگ با صنعتخودروسازی کشورهایی مثل هند، چین، کره جنوبی است.

اكثر آنهایی كه از چهل و دومین نمایشگاهخودروی توكیو بازدید كردند بر این عقیده بودند كه نمایشگاه امسال رویكرد خاصی بهخودروهای مفهومی ‌یا همانخودروهای آینده داشته است تا آنجا كه برخی سایت‌های خبری همزمان با برگزاری نمایشگاه از تیترهایی همچون «اگر می‌خواهید بدانید كه در جاده‌های آینده چهخودروهایی تردد می‌كنند سری به نمایشگاهخودروی توكیو بزنید» استفاده ‌كردند. تویوتا با شاهكاری همچون fun-vii از جمله پیشگامان این نگرش بوده است. پوسته خارجی اینخودروهمچون صفحه نمایشگر دیجیتالی است كه قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد. گذشته از آن قسمت داخلی اینخودروقابلیت هرگونه تغییری بر اساس سلیقه صاحب آن را داراست. سوزوكی نیز با q-concept با آن ظاهر نارنجی‌اش تا حد زیادی جلب توجه می‌كرد. اینخودروبا درهایی كه همانند قیچی باز و بسته می‌شدند و همچنین ساختار كروی شكلش در زمرهخودروهای مفهومی‌ قرار می‌گیرد .

نمایشگاهخودروی توكیو كه هر 2 سال یك‌بار برگزار می‌شود، امسال با هیجان و ركوردشكنی‌های تازه‌ای همراه بوده است.از نمایشگاه امسال توكیو به عنوان یكی از متفاوت‌ترین نمایشگاه‌هایخودرودر قاره كهن یاد می‌شود

نیسان pivo 3 درنمایشگاه توكیو لقب یكی از پاك‌ترینخودروها را گرفته است. pivo 3 در زمرهخودروهای هوشمند نیز قرار می‌گیرد،خودرویی كه به فناوری پارك هوشمند نیز مجهز است. اینخودروی تمام برقی از قدرت مانوردهی خیره‌كننده‌ای برخوردار است به طوری كه قابلیت چرخش 180 درجه را دارد. این ویژگی در خیابان‌های تنگ و باریك، بیش از هر زمان دیگری كاربرد دارد. محصول خیره‌كننده نیسان مجهز به فناوری شارژ از طریق سیگنال‌های بی‌سیم نیز هست. این فناوری از جمله فناوری‌های نوپایی است كه پیش‌بینی می‌شود بزودی به یكی از فاكتورهای شاخص در صنعتخودروهای برقی تبدیل شود. بدون شك اینخودرویكی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده‌های درون‌شهری است.

 

شركت میتسوبیشی نیزخودروی برقی منحصربه‌فردی در این نمایشگاه ارائه كرد كه برقی بودن آن پس از یك ویژگی مهم دیگر در رتبه دوم مزایای آن قرار می‌گیرد. از زمانی كه پای صفحات نمایشگر بهخودروها باز شده، هیچ‌گاه شاهد استفاده از نمایشگرهای خمیده و انحنادار نبوده‌ایم، اماخودروی emirai دربرگیرنده این فناوری نوین است. این ایده جدید در دل‌ داشبوردخودرو، رنگ واقعیت به خود گرفته و راننده می‌تواند با استفاده از سرانگشتان خود و لمس صفحه، عملكردهای مختلفی را دنبال كند. تا پیش از این از صفحات كوچك lcd درخودروها استفاده می‌شد، اما اكنون تمام داشبورد emirai به یك lcd انحنادار تبدیل شده است!

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 85 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امسال تولد ۵۰ سالگی لامبورگینی به حساب می آید و این شرکت برای بزرگداشت آن فکر جالبی کرده است. بزرگترین مجموعه از ابرخودروهای این شرکت از سراسر دنیا دور هم جمع شده اند تا سفری به دور کشور ایتالیا داشته باشند.

برای این تور ۳۵۰ لامبورگینی از ۲۹ کشور جهان یکجا جمع شده اند. حالا کاروان بزرگی از لامبورگینی ها تشکیل شده که هنگام حرکت در جاده ۴.۵ کیلومتر طول دارد.

اگر توانایی موتورهای این لامبورگینی ها را روی هم جمع بزنید به عدد ۱۹۰۰۰۰ اسب بخار می رسید.

lam_2.jpg

کاروان لامبورگینی ها در شهر میلان. شما لامبورگینی را چه رنگی دوست دارید؟ انتخاب ما که مشخص است!


می دانید که این شرکت وسواس بسیار زیادی در ساخت خودروهایش دارد. به گونه ای که در سال ۲۰۱۲ فقط ۲۱۹۷ خودرو تولید کرده. برای آشنایی بیشتر با روند تولید این شرکت می توانید به این مطلب نارنجی مراجعه کنید: نگاهی به درون کارخانه خودروسازی لامبورگینی.

حرکت کاروان لامبورگینی از سه روز پیش آغاز شده و در این مسیر به چند شهر مشهور ایتالیا خواهند رفت. این تور پس از سفری ۵ روزه به پایان خواهد رسید.

lam_3.jpg

 

نخستین اتومبیل ساخت لامبورگینی در سال ۱۹۶۴ به نام 350GT


استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی می گوید، شرکت ما برای ۵۰ سال نماد کیفیت و عبارت «ساخت ایتالیا» بوده. خودروهای ما همیشه در لبه فناوری و پیشرفت در صنعت خودرو سازی بوده اند. ما ادعا می کنیم که طی ۵۰ سال گذشته به اندازه ۱۰۰ سال خلاقیت و پیشرفت را به بازار آورده ایم.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 93 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

آن طور که اکثر ما می دانیم در سال 1999 با معرفی X5، شرکت ب ام و ما را با خودروهای سری X خودش آشنا کرد. خودروهایی که به زبان ساده به آن ها شاسی بلند گفته می شود. بعد از مشاهده دست پخت دوست داشتنی آقای "کریس بنگل" ما با برادران X5، یعنی X3 و X1 نیز آشنا شدیم. خودرو هایی که همان طور که پیداست مانند شماره بعد از حرف X دارای ابعادی کوچک تر هستند.

در این میان اما محصولی هم معرفی شد که شاید بتوان آن را خط مشی جدیدی در طراحی خودرو دانست. X6 را اگر بخواهیم با زبان خود BMW معرفی کنیم، باید آن را در رده Sports Activity Coupe قرار داد. خودرویی که به زبان ساده یک شاسی بلند چهار درب با سقف کوپه قلمدادش می کنیم. گرچه می دانیم که این تعریف چندان دقیقی از این نوع خودرو ها نیست.

اما حالا با معرفی این کانسپت می توانیم در آخر این ماه میلادی در نمایشگاه خودروی شانگهای شاهد تولد برادر کوچک تر X6 باشیم. البته بر خلاف کانسپت سری 4 حالا می دانیم که به احتمال فراوان مدل تجاری و نهایی X4 در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

گرچه دیگر با دیدن X4 در "شانگهای موتور شو" هیجان زده نخواهیم شد و برایمان یک غافلگیری از طرف ب ام و محسوب نمی شود، اما نیمه پر لیوان این است که می توانیم با خیالی آسوده و به دور از شایعات و حدس و گمان ها ساعت هایمان را برای معرفی رسمی این رده جدید از محصولات ب ام و کوک کنیم.

البته تا زمانی که بخواهیم به بررسی دقیق تر این خودرو با رنگ جدید Long Beach Blue در نارنجی بپردازیم، می توانید در ادامه مطلب شاهد تصاویر بیشتر باشید. پس می توانید با خیالی آسوده در ادامه مطلب به تماشا بنشینید و البته نظرات تان را با ما در میان بگذارید.

 

BMW X4 - Narenji 2.jpg

BMW X4 - Narenji 3.jpg

BMW X4 - Narenji 4.jpg

BMW X4 - Narenji 5.jpg

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 96 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

جنرال موتورز امروز مشخصات کامل و جزئیات فنی مدل ۲۰۱۴ ماشین پیکاپ Silverado خود را اعلام کرد. این ماشین بهبودها و قابلیت های جذابی را نسبت به مدل ۲۰۱۳ پیدا کرده است. برای مثال می توان به موتور EcoTec 3 اشاره کرد که نسبت به نسل فعلی بسیار ساکت تر بوده و البته مصرف سوخت بهینه تری هم دارد.

کابین راننده هم از نظر قدرت، استحکام و همچنین عایق بندی بهبود یافته است. با این کار دیگر صدای جاده و موتور کمتر وارد اتاق می شود. طراحی داخلی سیلورادو ۲۰۱۴ هم کاملا عوض شده است. علاوه بر این ریل صندلی و سپرها هم با تغییر مواجه شده اند.

میزان سوخت این غول ۸ سیلندر جنرال موتورز هم 10.2 تا 10.7 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. موتور ۵.۳ لیتری این اتومبیل ۳۵۵ اسب بخار قدرت را برای تان فراهم می آورد. خریداران این اتومبیل یک قرارداد گارانتی دو ساله - ۳۸ هزار کیلومتری دریافت می کنند. البته می توانند آن را با پرداختی اضافی تا ۴ سال افزایش دهند. جالب اینجا است که این گارانتی در برخی موارد حتی شامل تایر، تعویض روغن و فیلترهای ماشین هم می شود.

قیمت این پیکاپ جنرال موتورز برای مدل تک کابین از ۲۴۵۸۵ دلار آغاز شده و تا ۳۲۷۱۰ دلار خواهد رسید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 78 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

 

بازار خودروهای الکتریکی روز به روز رنگارنگ تر می شود و امشب شرکت مرسدس بنز با معرفی B-Class Electric Drive یک محصول جدید به این خانواده اضافه کرد.

این اتومبیل که قرار است سال ۲۰۱۴ به بازار بیاید خودرویی نسبتا کوچک است که امشب در نمایشگاه اتومبیل نیویورک معرفی شده است.

خودروهای B-Class در سال ۲۰۱۱ معرفی شدند و از همان ابتدا شرکت بنز نگاه متفاوتی به این سری از محصولاتش داشته است.

موتور این خودور با قدرت 135 اسب بخار می تواند حدود ۲۰۰ کیلومتر را با یک شارژ طی کند که از بسیاری از خودروهای برقی فعلی بهتر است. سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودور هم حدود ۱۰ ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

merc-b2013-03-27-600-28.jpg

در کنار آن B-Class جدید یک اتومبیل متصل به اینترنت به حساب می آید و می توانید برخی عملیات ها و کنترل ها را از طریق اینترنت انجام دهید.

باطری B-Class برقی مرسدس بنز، از نوع لیتیومی است و می توانید آن را به پریزهای برق رایج در خانه متصل کنید و با برق 220 ‌ولت تنها طی ۲ ساعت برای طی ۱۰۰ کیلومتر شارژ خواهد شد.

این خودرو از بهار سال ۲۰۱۴ وارد بازار خواهد شد و هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 98 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

 

اگر چه قرار است شرکت فیات ماشین اسپورت Alfa Romeo 4C خود را در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار کند، اما بالاخره امروز به شکل رسمی برخی تصاویر و مشخصات فنی آن را معرفی نمود. این ماشین اسپورت که قرار است در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۳ ژنو رونمایی شود، ظاهری همانند عکس بالا خواهد داشت.

هرچند مشخصات اعلام شده هنوز نهایی نیستند و ممکن است تا زمان عرضه تغییر کنند، اما فعلا می دانیم که این اتومبیل زیبا از بیشینه قدرت ۲۳۵ اسب بخار بهره می برد. در زیر کاپوت آن هم یک موتور ۴ سیلندر توربو شارژ بنزینی ۱۷۵۰ سی سی خوابیده است. ضریب قدرت به وزن این ماشین هم ۴ کیلوگرم بر اسب بخار اعلام شده است. گفته می شود سرعت آلفا رومئو 4C تقریبا در 4.5 ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر می رسد.

در این ماشین سعی شده که تعادل میان مصرف بهینه سوخت و سرعت مناسب حفظ شود. به همین منظور از دریچه زماندار دوگانه متغیر، تزریق مستقیم گاز و سیستم کنترلی تمیز کننده موتور استفاده شده است. نیروی گشتاور موتور تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه می رسد و سیستم انتقال قدرت از نوع خودکار Alfa TCT است. البته امکان تعویض دنده با استفاده از پدال را هم فراهم می آورد. ولی شیوه کار آن با سیستم های انتقال نیروی دستی مرسوم کاملا متفاوت است.

در این ماشین تنظیم حالات مختلف رانندگی به شکل جالبی شبیه تنظیمات دوربین عکاسی هستند: طبیعی، تمامی آب و هواها، پویا (دینامیک) و مسابقه! آلفا رومئو 4C احتمالا با قیمتی بیش از ۵۵ هزار دلار راهی بازار خواهد شد، اما در خصوص زمان عرضه آن چیزی اعلام نشده است.

 

alfa-romeo-4c-top-down-580x434-003-500px-narenji-ir.jpg

alfa-romeo-4c-rear-002-500px-narenji-ir.jpg

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 111 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

اگر چه امروزه هرگاه صحبت از تکنولوژی های آینده در طرح های مفهومی شرکت های ماشین سازی مطرح می شود، بیشتر یاد ماشین های بدون راننده، سیستم های توقف هوشمند یا ادغام امکانات اسمارت فون ها با اتومبیل ها می افتیم. اما عکس کانسپت اتومبیل آئودی چیز دیگری را می گوید.

Audi یکی از اولین استفاده کنندگان چراغ های فول LED در اتومبیل ها بود و اکنون تصمیم گرفته این کار را به شکل کاملا متمایزی انجام دهد. اگر شب هنگام پشت سر یک آئودی حرکت کنید، غیر ممکن است که چراغ آن شما را به اشتباه انداخته و نور کم یا نامطمئنی را از خود باز تاباند. امسال هم انها سراغ چراغ های ال ای دی ماتریکسی رفته اند که اشعه نور هر ال ای دی را به چند شعله تقسیم می کند. این شیوه آنها را قادر ساخته تا در هر موقعیت روشنایی و نور بیشتری را داشته باشند و همچنین چراغ ها را به یک دوربین مجهز کنند.

تصور کنید که ماشین شما بتواند آمدن ماشین های روبرو را حس کرده و به صورت خودکار نور چراغ هایش را کم کند تا چشمان راننده روبرو کمتر اذیت شود. چراغ های Matrix LED چنین کاری را ممکن ساخته اند.

 

Audi-OLED-demo-The-swarm-1-640x416-001-500px-narenji-ir.jpg

با توسعه چراغ های ال ای دی و همچنین OLED، آئودی کم کم از داستان چراغ به سمت تابلوهای نقاشی بر روی اتومبیل ها پیش می رود. همان طور که در عکس بالا می بینید، نور تولیدی نه تنها زیبا و جذاب تر به نظر می رسد، بلکه امنیت بیشتری را هم فراهم می آورد. آئودی بیشترین سعی خود را بر این موضوع گذارده که چراغ ها به صورت خودکار و الکترونیکی نسبت به محیط واکنش نشان دهند. به صورت تئوری، با فعال کردن واکنش چراغ ها در مقابل شرایط محیطی، آنها از فاصله بیشتری قابل دیدن هستند و همچنین امنیت رانندگان افزایش پیدا می کند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 89 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

هیوندای مجله ماشین هیوندا تکنولوژی ماشین ها تکنولوژی اینترنت پرسرعت ماشین اینترنت پر سرعت در اتومبیل اینترنت همراه در ماشین اینترنت در هیوندا ,هیوندا اتومبیل های خود را به تکنولوژی برادکام Ethernet مجهز می کند,mshin mag

تصور ماشین های دارای اترنت Ethernet ممکن است شبکه های اینترنتی را در ذهن تداعی کند ، اما این چیزی نیست که شرکت های برادکام و هیوندا در سر دارند.

به طور معمول ، کنسول های بازی ، سیستم های امنیتی و امکاناتی نظیر این ها بر روی شبکه اتومبیل ساخته می شوند ، اما این امکان جدید ماشین های هیوندا را مجهز به کابل های اترنت مدیریت شده می کند تا همه سیستم های مستقل را به یک شبکه مشترک منتقل نماید. شرکت هیوندا که همیشه جزء بهترین شرکت اتوموبیل سازی بوده در یکی دو سال اخیر بسیار کم فروغ ظاهر شده بود اما امید این می رود که با استفاده از تکنولوژی هایی این چنینی دوباره به جایگاه اصلی خود بازگردد.

این تکنولوژی از یک جفت سیم برای فراهم کردن کانکشنی با سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه که قابلیت ارتقا به ۱ گیگابایت را دارند بهره خواهد گرفت. با این که هیوندا و سایر شرکت های اتومبیل سازی سال گذشته به گروه استاندارد سرویس های برادکام ملحق شدند ، اما این شرکت دومین شرکت سانده ماشین است که اعلام به دریافت این تکنولوژی می کند.

در حال حاضر هیچ صحبتی مبنی بر این که کدام یک از مدل های هیوندا به این امکان جدید مجهز خواهند شد وجود ندارد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 104 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

هنگامی که مسابقات استقامتی کسالت آور Rolex 24 امسال از ۲۶ ژانویه در پیست بین المللی Daytona آغاز شود، تماشاچیان سه خودرو مسابقه ای Mazda6 را در پیست خواهند دید که از سوخت تجدید پذیر غیرمعمولی استفاده می کنند. یک سوخت فوق العاده پاک که از چربی های حیوانی از قبیل پیه گاو، چربی خوک و چربی مرغ ساخته شده است.

البته قبل از اینکه به سراغ انجمن های حمایت از حیوانات بروید، باید بدانید که این چربی ها از ضایعات کارخانه های فراوری محصولات دامی تهیه می شوند. مزدا تاریخ طولانی در استفاده از ابداعات جدید در ماشین های مسابقه ای دارد و سعی می کند که تکنولوژی های جدید را آزمایش کند.

جان دونان، مدیر بخش ماشین های اسپورت شرکت می گوید: «ما از ماشین های مسابقه به عنوان یک موقعیت و فرصت برای تحقیق و توسعه استفاده می کنیم.» برای مثال از طریق شرکت در مسابقات اتومبیل رانی بود که مزدا ایراد جعبه دنده MX-5 Miata را کشف کرد. و به همین شیوه بود که ایراد ball joint در مدل RX-8 را شناسایی کردند. و هر دو این ایرادات قبل از ورود ماشین به بازار، توسط مهندسان ژاپنی اصلاح شدند.

مسابقات این دوره Rolex 24 به دو دلیل اهمیت فراوانی برای مزدا دارند. اول اینکه آنها می توانند تست های پایداری موتورهای جدید SKYACTIV-D ویژه سوخت پاک را به چالش بکشند که قرار است سال جاری در مدل های سدان عرضه شوند. و دیگر اینکه موقعیت خوبی است تا سوخت مصنوعی تجدیدپذیرشان را بیازمایند. این سوخت محصولی از کمپانی تازه تاسیس Dynamic Fuels است که در همکاری ۵۰-۵۰ مزدا با یک شرکت فرآوری محصولات دامی تاسیس گردیده.

پالایشگاه ۱۵۰ میلیون دلاری Dynamic از اکتبر ۲۰۱۰ تاسیس شده و می تواند روزانه ۶۸۰ هزار کیلوگرم مواد بازیافتی حیوانی را استفاده کند. نتیجه فعالیت این کارخانه هم تولید ۲۸۴ میلیون لیتر سوخت در سال است. سال ۲۰۱۱ نیروی دریایی قراردادی برای تامین سوخت قایق ها و کشتی های تندرو جدید خود با این شرکت منعقد کرد. اکنون هم مزدا به عنوان اولین کارخانه ماشین سازی قصد دارد از این سوخت بهره ببرد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 96 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 

قبل از اینکه بخوام کمی از آمارو ارقام این ماشین فوق العاده براتون بگم، باید بدونید این جگوار ماشین هفته مجله رپرو شد و از ماشین های زیادی از قبیل پورشه یا فیات الکتریکی و … که این هفته معرفی کردیم بهتر می باشد.

this week car-1

نمایشگاه لس آنجلس: جگوار سریع‌ترین خودروی تاریخ خود را البته بدون در نظر گرفتن سوپراسپرت تولید محدود XJ220 به لس آنجلس فرستاد. جگوار پیش از رونمایی این خودرو تصاویری از آن در اینترنت منتشر کرد که در صدر اخبار قرار گرفت و هم اکنون آن را در لس آنجلس رونمایی کرد. این یک نسخهٔ قوی و زیبا از خوروی XFR می‌باشد، این خودرو XFR-S نام گرفت.

تا قبل از این خودرو xfr قوی‌ترین خودروی جگوار بود که می‌توانست تا ۲۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

این گربهٔ وحشی در قلب خود یک موتور ۵لیتری V۸ قرار دارد که می‌تواند ۵۴۲ اسب بخار نیرو تولید کند، گشتاور این موتور هم ۶۸۰ نیوتون متر است. سریع‌ترین جگوار تاریخ می‌تواند ۳۰۰کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد همچنین ۵۴۲ اسب بخار قدرت این امکان را به XFR-S می‌دهد که صفر تا صد کیلومتر را در عرض ۴. ۶ثانیه طی کند.

لازم است بدانید که موتور استفاده شده در این خودرو موتور محبوب جگوار است که قبلا در XKR-S استفاده شده بود. سیستم گیربگس این خودرو هشت سرعته اتوماتیک ZE است که به شتاب خودرو نیز کمک فراوانی می‌کند.

از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سامانه باز طراحی شده قفل فعال دیفرانیسل، فنر بندی سفت‌تر، بال عقب، سامانه کنترل پایایی دینامیکی و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی اشاره کرد.

درون خودرو هم واقعا جذاب است، صندلی‌های چرم به همراه ترکیب رنگ آبی و قطعات آلومینیومی و فیبر کربنی واقعا ظاهری بی‌نظیر به کابین خودرو بخشیده است.

مصرف سوخت این خودرو در شهر ۱۵ و در جاده ۱۲لیتر می‌باشد و آلایندگی آن ۲۷۰ گرم بر کیلومتر اعلام گردید.

XFR-S قرار است بهار سال آینده با قیمت ۹۹هزار دلار به بازار عرضه شود. این خودرو رقیب تازه واردی برای بی.‌ام. دبلیو M۵ جدید و مرسدس بنز توربو E۶۳ AMG خواهد بود.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 102 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

Lexus-LFA-www.Repro.ir1

همانطور که همه اعضای رپرو یا دنبال کننده های ما می دانند که تا به حال به لکسس LFA و جایگزین آن در آینده یعنی لکسس LF-LC چندین بار به صورت کامل پرداخته ایم و شما را کاملا با لکسس LF-LC خارق العاده آشنا کرده ایم. حال به دلایلی باید از لکسس LFA خداحافظی کرد و منتظر جایگزینی برای این سوپر ماشین بود، البته LFA همیشه یکی از افتخارات لکسس خواهد ماند و البته یکی از افتخارات گرون قیمت این کمپانی نیز به حساب می آید و همه ما می دانیم که LFA واقعا به اندازه قیمت بالایش نمی ارزید پس در دنیای واقعی جایی ندارد.

lexus_lfa_www.repro.ir3

ترجمه پدال: چند روز پیش لکسس خبر داد که تولید لکسس LFA در ژاپن به پایان رسیده است.آخرین LFA هم در 14 دسامبر در تأسیسات Motomachi چشم به خیابان‌های باز کرد اما  LFA دیگری در کار نبود…

شایان به ذکر است که کل تولیدات لکسس500LFA عدد بود که آخرین LFA هم با برگزاری مراسم، از کارخانه  بیرون رفت،LFA یک سوپر ماشین بی نظیر بود که لکسس را در بین رقبایش سر به زیر نکرد.

2012-lexus-lfa-side-www.repro.ir4

اما این پایان کار نیست،لکسس این خودرو را پایه تولیدات بعدی خود می‌داند و شایعاتی هم درباره جایگزین این خودرو وجود که طرفداران لکسس را دوباره امیدوار کرد.
شایان به ذکر است که تمام LFA ها در شهرک موتوماچی تویوتا تولید شده است.

2012-lexus-lfa-photo-www.repro.ir2

البته هنوز می توان امید داشت که لکسس LF-LC قرار است جایگزین خوب تر و ارزون تری برای LFA باشد که در این صورت استراتژی جمع کردن یک سوپر ماشین که جز ضرر مالی برای لکسس چیزی نداشته است صد در صد عقلانی است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 105 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
حالا که بیشتر ایرانی‌ها با نام مازراتی کواترو پورته آشنا شده‌اند خوب است از جدیدترین خبر شرکت مازراتی هم اطلاعی پیدا کنند. خبری که اتفاقا به کواتروپورته، یعنی گران‌ترین خودروی موجود در ایران ربط دارد. شرکت مازراتی در جدیدترین خبرهایش از رونمایی مدل ۲۰۱۴ کواترو پورته سخن گفته است و این یعنی باید منتظر جدیدترین و لوکس‌ترین ساخته شرکت مازراتی باشیم.
 
به گزارش اقتصاد ایران آنلاین، زمانی که در اخبار یکی از شبکه‌های تلویزیونی با صاحب گران‌ترین خودروی موجود در ایران مصاحبه شد همگی مشتاق شدند که بدانند این خودروی گران‌قیمت ساخت دست کدام کشور است و چه مشخصاتی دارد که اینقدر گران است؟ طولی نکشید که نام «مازراتی» از این دهان به آن دهان شد و هر کسی فهمید که گران‌ترین ماشین موجود در ایران مازراتی کواترو پورته نام دارد و به دست شرکت لوکس‌ساز مازراتی ساخته شده است. پس از این برنامه قیمت این خودرو بالای یک میلیارد تومان برآورد شد.
 
بنابراین حالا که بیشتر ایرانی‌ها با نام مازراتی کواترو پورته آشنا شده‌اند خوب است از جدیدترین خبر شرکت مازراتی هم اطلاعی پیدا کنند. خبری که اتفاقا به کواتروپورته، یعنی گران‌ترین خودروی موجود در ایران ربط دارد.  شرکت مازراتی در جدیدترین خبرهایش از رونمایی مدل ۲۰۱۴ کواترو پورته سخن گفته است و این یعنی باید منتظر جدیدترین و لوکس‌ترین ساخته شرکت مازراتی باشیم.
این خودرو بر پایه مدل قبلی کواترو پورته ساخته شده اما با تغییرات ظریفی که بر آن اعمال شده است کواترو پورته بیش از پیش لوکس و گران‌قیمت به نظر می‌آید.
 
این خودروی سدان لوکس با اینکه سنت‌شکنی‌هایی در ظاهر داشته اما باز هم به سنت طراحی مازراتی وفادار مانده‌است. از همین‌رو می‌توان گفت طراحی ظاهری این خودرو تکامل یافته اما در راستای طرح‌های پیشین این خودروساز بزرگ است. در داخل کابین خودرو اما باید خودمان را برای تغییرات ساختارشکنانه آماده کنیم. از طراحی جدید دسته‌دنده گرفته تا صفحات نمایشگر لمسی بزرگ موجود در آن و همچنین لوکس‌تر شدن روکش صندلی‌ها و دیگر تزئینات نشان دهنده این تغییرات تازه خواهد بود.
 
مازراتی این مدل را سبک‌تر اما کشیده‌تر از مدل قبلی آن ساخته است و همین موضوع قدرت بیشتری به این خودرو بخشیده است. جالب اینجاست که بدانید موتور این خودرو ساخت دست شرکت فراری‌است بنابراین باید بدانیم که مازراتی کواترو پورته ۲۰۱۴ موتوری بسیار نیرومند دارد که خودروهای پرسرعت را هم به مبارزه می‌طلبد. موتور ۴.۷ لیتری کواترو پورته قادر به تولید ۵۳۰ اسب‌بخار نیروست و در مدل زمانی نزدیک به ۳ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. همچنین گفتنی‌است کواترو پورته جدید همچنین دو دیفرانسیل خواهد بود.
 
بسیاری از خودروبازارن جهان تنها رقیب این خودرو را پورشه پانامرا می‌دانند. این در حالی‌است که آنها خود تاکید می‌کنند طراحی پانامرا باید در مقابل مازراتی کواترو پورته زانو بزند زیرا مازراتی ۲۰۱۴ بسیار لوکس‌تر از پورشه پانامرا است و مشخصات آن هم از پانامرا کمی سرتر است.
گفته می‌شود که در سال ۲۰۱۴ و پس از ورود این خودرو به بازار اگر کسی جرات وارد کردن آن به ایران را به خود راه دهد باید نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه کند. بنابراین پول‌دارهای ایران باید پولشان را برای سوار شدن مازراتی آینده کنار بگذارند.










دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 134 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی به نقل از ایسنا در جدول زیر آمده است:

خودرو

قیمت بازار

قیمت رسمی

وضعیت قیمت

سایپا 111

13 میلیون تومان

11 میلیون و 780 هزار تومان

کاهش

سایپا SL 131

11 میلیون و 880 هزار تومان

11 میلیون و 540 هزار تومان

کاهش

سایپا SX 131

13 میلیون تومان

11 میلیون و 940 هزار تومان

کاهش

تیبا

15 میلیون و 500 هزار تومان

15 میلیون و 430 هزار تومان

کاهش

تندر 90 مدل E2 پارس خودرو

25  میلیون و 900 هزار تومان

21 میلیون و 50 هزار تومان

ثابت

مگان 2000 با دنده اتوماتیک

59 میلیون تومان

44 میلیون و 660 هزار تومان

کاهش

ماکسیما

88 میلیون تومان

64 میلیون و 500 هزار تومان

کاهش

پژو 206

در نمایندگی‌ها موجود نیست

 

 

پژو 206 صندوق‌دار V9

40 میلیون و 500 هزار تومان

26 میلیون و 370 هزار تومان

کاهش

پژو 206 صندوق‌دار V8

29 میلیون و 700 هزار تومان

22 میلیون و 690 هزار تومان

کاهش

تندر 90 ایران خودرو مدل E1

21 میلیون و 700 هزار تومان

18 میلیون و 900 هزار تومان

کاهش

تندر 90 ایران خودرو مدل E2

24 میلیون و 500 هزار تومان

21 میلیون تومان

کاهش

پژو 405

19 میلیون و 900 هزار تومان

15 میلیون و 580 هزار تومان

کاهش

پژو پارس

25 میلیون و 600 هزار تومان

23 میلیون تومان

کاهش

سمند EF7

21 میلیون و 500 هزار تومان

21 میلیون تومان

کاهش

البته قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه به نوسان عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها در نمایندگی‌های فروش مختلف اندکی متفاوت است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 160 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)


به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران شرکت سهامی خاص ماتسودا (به ژاپنی: ماتسودا کابوشیکی کایشا) که با نام تجاری مزدا شناخته می‌شود یک شرکت خودروسازی است که دفتر مرکزی آن در شهر هیروشیما در کشور ژاپن قرار دارد.






دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 131 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

 

هنگام رانندگی هرگونه اطلاعات اضافی درباره جاده، ماشین و وضعیت آن می تواند مفید و کارا باشد. و البته این اطلاعات باعث حواس پرتی و سردرگمی راننده هم خواهند شد. اکنون فرمان جدید اسپورت سری M Performance شرکت BMW به شما اجازه می دهد همزمان با نگاه کردن به جاده، اطلاعات مفید زیادی را درست جلوی روی تان داشته باشید.

برای این کار، BMW یک فرمان خوش دست آلکانترا را به یک صفحه کوچک OLED در بالای (موقعیت ساعت ۱۲) و همچنین تعدادی LED در دو سوی آن، مجهز کرده است. این فرمان دارای سه حالت یا تنظیم ویژه نمایش اطلاعات است: EfficientDynamics و Sport و Race.

این فرمان میزان متوسط سوخت مصرفی، دمای آب و روغن ماشین و سرعت را در جلوی چشمان تان به نمایش در می آورد. علاوه بر این، امکاناتی چون زمان سنج را هم در اختیار دارید. در حالت Sport این فرمان اطلاعات g-force افقی را هم نشان می دهد و تا زمان برگشت فرمان به حالت عادی، این اطلاعات بر روی آن باقی می مانند. همچنین ال ای دی ها راهنمای خوبی برای موقعیت مناسب تعویض دنده هستند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 143 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

پاییز همیشه جذاب ترین فصل برای خرید خودرو محسوب می شود؛ چرا که آغاز سال مدل های خودرو است و کارخانه‌های خودروسازی آخرین مدل های خود را به بازار عرضه می کنند. اما شاید بتوان گفت امسال نسبت به خیلی از سال‌ها خودروهای مطلوب تری پا به عرصه می گذارند.
 
برخی از خودرو هایی که به نقل از نشریه فوربس بیشتر از همه برایشان لحظه شماری می شود در زیر مشاهده کنید:فورد فیوژن – قیمت پیش بینی شده: ۲۲ تا ۳۰ هزار دلار

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

هوندا آکورد – قیمت پیش بینی شده: ۲۱ تا ۲۸ هزار دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

رام ۱۵۰۰ – حداقل قیمت: ۲۳ هزار دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

نیسان آلتیما – حداقل قیمت: ۲۱ هزار و ۵۰۰ دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

شورلت آلتیما – قیمت: ۲۳ تا ۲۸ هزار دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

کادیلاک ATS – حداقل قیمت: ۳۳ تا ۴۲ هزار دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

داج دارت – حداقل قیمت: ۱۵ هزار و ۹۹۵ دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

هیوندای سانتافه – حداقل قیمت: ۲۵ هزار و ۲۷۵ دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

لینکولن MKZ – قیمت: معین نشده

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

تسلا مدل S – حداقل قیمت: ۴۹ هزار و ۹۰۰ دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

فورد C-Max hybrid – حداقل قیمت: ۲۵ هزار و ۹۹۵ دلار

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

نیسان پث فایندر – قیمت: معین نشده

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

شورلت ایمپالا – قیمت: معین نشده

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 211 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

کارخانجات اتومبیل ساز هیچ گاه تمام دارایی شان را تنها بر روی ماشین های الکتریکی و هیبریدی قمار نکرده اند و همیشه نیم نگاهی هم به موتورهای گاز سوز داشته اند. و اکنون رنو-نیسان و دایملر (صاحب مرسدس) تصمیم دارند بهترین محصول موجود در این رده را به بازار بفرستند. تفاهمنامه ای که این شرکت ها دو روز پیش امضا کردند، حاوی نکات فراوانی درباره همکاری های آینده آنها است. از جمله یک اتومبیل جدید با موتور توربوشارژ که به جای استفاده از سلول های سوختی هیدروژن یا باتری ها، از گاز استفاده می کند و به گفته این دو شرکت، «بهبود معنی داری را در اقتصاد مصرف سوخت همراه با پایین نگه داشتن آلودگی» فراهم می آورد.

اطلاعات فنی درباره موتور جدید کاملا ناکافی بوده و چیز زیادی درباره آن منتشر نشده است. اما می دانیم که این موتور بر پایه یک موتور بنزینی ۴ سیلندر طراحی خواهد شد که مجهز به توربوشارژر و تزریق مستقیم است. احتمالا این موتور در اندازه ای کوچک تر و سبک تر از موتورهای بنزینی فعلی تولید خواهد شد و تا سال ۲۰۱۶ راهی بازار می گردد.

ضمن اینکه طی این تفاهمنامه نیسان لایسنس استفاده از سیستم های انتقال نیرو اتوماتیک ساخت دایملر را به دست آورده است. قرار است کارخانه ساخت این سیستم های انتقال جدید در مکزیکو تاسیس شود. این تجهیزات و گیربکس های جدید قرار است از سال ۲۰۱۶ در محصولات نیسان و اینفینیتی مورد استفاده قرار گیرند و بسته به نوع اتومبیل تولیدی، میزان قابل توجهی به نرمی، کارکرد و بازده این محصولات بیفزایند.

علاوه بر این، رنو-نیسان و دایملر همچنان در حال مذاکره هستند تا سیستم انقال نیرو و سلول های سوختی ویژه ای را برای مدل های آینده ماشین های با آلودگی صفر خود طراحی و تولید کنند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 149 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

وقتی مرسدس بنز سراغ ساخت اتومبیل الکتریکی می رود باید منتظر یک کار متفاوت و برجسته باشیم و این همان چیزی است که در Electric Mercedes-Benz SLS AMG می بینیم.

این شرکت می گوید که SLS AMG قدرتمند ترین خودروی الکتریکی حال حاضر در جهان است. در واقع شرکت بنز این اتومبیل را در سال ۲۰۰۹ معرفی کرده اما از آن موقع تا به حال مشغول تکمیل آن بوده و حالا خودروی برقی اش را به مرحله تولید انبوه رسانده است.

این یک خودروی تمام برقی است که از چهار موتور مجزا برای هر چرخ استفاده می کند. هر کدام از موتورهای برقی ۴۵ کیلوگرم وزن دارند و مجموع آنها ۷۴۰ اسب بخار نیرو در اختیار خودرو قرار می دهد.

بنز SLS AMG تنها در ۳.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است. باطری بنز جدید لیتیومی و از ۱۲ ماژول مختلف تشکیل شده است. شارژ کامل باطری با برق ۲۳۰ ولتی حدود ۲۰ ساعت طول می کشد که البته با کمک یک گجت اضافه، زمان شارژ به ۳ ساعت کاهش پیدا می کند.


Electric-Mercedes-Benz-SLS-side-badging_narenji.jpg



احتمالا می دانید که خودروهای برقی بدون صدا هستند. اما مگر می شود کسی سوار چنین خودرویی بشود و بدون سر و صدا در خیابان حرکت کند؟ به همین خاطر چندین حالت صدای مختلف برای این خودرو ضبط شده که راننده می تواند یکی از آنها را انتخاب کند و آنها از طریق ۱۱ اسپیکر مختلف که در اطراف بدنه قرار گرفته اند پخش می شوند.

اما چه خبر از قیمت؟ این یکی از گران ترین محصولات مرسدس بنز به شمار می رود و برای داشتن آن باید پانصد هزار دلار پرداخت کنید. قیمتی که سبب می شود بخواهیم فقط از دیدن تصاویر آن لذت ببریم!


Electric-Mercedes-Benz-SLS-AMG-rear-three-quarter_narenji.jpg

Electric-Mercedes-Benz-SLS-AMG-side-view_narenji.jpg

Electric-Mercedes-Benz-SLS-AMG-front-view_narenji.jpg

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 169 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)
ميلياردرها و مديران شركت هاي بزرگ جهان اغلب دوست دارند ثروتشان را به رخ بكشند البته نه همه آنها. اتومبيل يكي از وسايلي است كه با آن مي توان در مقابل مردم فخر فروشي كرد. در اين گزارش مصور 10 ثروتمند جهان و اتومبيلي كه معمولا سوار آن مي شوند، ارائه شده است.

 

كارلوس اسليم مكزيكي پولدارترين مرد جهان است.

وي در هر زمينه پولساز از ارتباطات گرفته تا نفت فعاليت دارد.

اسليم معمولا سوار يك بنتلي  " Flying Spur "  به قيمت حدود 300 هزار دلار مي شود.

موكش آمباني صاحب رليانس اينديا ثروتمندترين مرد هند است. او مانند ساير ميلياردرها چندين اتومبيل دارد. اما اغلب از اتومبيل ماباخ به قيمت حدود 800 هزار دلار استفاده مي كند.

 

 

 

 

 

 

بيل گيتس موسس مايكروسافت را همه مي شناسند.بيل علاقه خاصي به  پورشه 959 كوپه دارد. از اين مدل تنها 230 دستگاه توليد شده و قيمت آن حدود 400 هزار دلار است.

 

 

 

 

 

 

مارك زوكربرگ موسس فيس بوك در خرج نكردن ثروتش مشهور است. او اغلب سوار يك آكورا TSX مي شود كه قيمت آن بيش از 30 هزار دلار نيست.

 

 

 

 

 

 

مايكل بلومبرگ رييس بزرگ شركت بلومبرگ براي رفتن به دفتركارش آئودي " R8" به قيمت حدود 200 هزار دلار را به ساير اتومبيل هايش ترجيح مي دهد.

 

 

 

 

 

 

آليس واتسون به لطف سهامش درفروشگاه هاي زنجيره اي  وال مارت دومين زن ثروتمند جهان محسوب مي شود. اما آليس از جمله ثروتمنداني نيست كه بخواهد پولش را به رخ مردم بكشد. او سوار يك فورد "F-150 King Ranch " مدل 2006 مي شود كه بيش از 40 هزار دلار قيمت ندارد.

 

 

 

 

 

 

الوليد بن طلال آل سعود برادرزاده ملك عبدالله پادشاه سعودي  بايد به اصل و ريشه اش وفادار باشد و ثروتش را در برابر چشمان قرار دهد. وي مالك ده ها اتومبيل گرانقيمت است كه از ميان آنها مي توان به يك رولزرويس فانتوم  به قيمت حدود 600 هزار دلار اشاره كرد.

 

 

 

 

 

 

ثروت اينگوارد كامپراد موسس شركت آيكئا  به 28 ميليارد دلار بالغ مي شود. اينگوارد به رغم اين ثروت نجومي هيچ علاقه اي ندارد كه چشم ها به او دوخته شوند. وي پشت فرمان يك ولوو 240 مدل سال 1993 كه قيمتش 1500 دلار ( به نوشته بيزنس اينسايدر) است، نشسته و سركار مي رود.

 

 

 

 

 

 

لاري اليسون صاحب شركت مشهور اوراكل عاشق اتومبيل است.درواقع،‌ لاري مالك يك كلكسيون از اتومبيل هاي مختلف است كه بسياري آرزوي مالكيت حتي يك دستگاه از آنها را دارند. يكي از اتومبيل هاي مورد علاقه لاري يك مك لارن " F1" است كه تنها 103 نمونه از آن توليد شده و قيمتش 4.1 ميليون دلار است.

 

 

 

 

 

 

لورن پاول جابز بيوه استيو جابز موسس اپل مانند شوهر فقيدش آدمي درويش مسلك است. لورن با يك آئودي "A5 " كه قيمتش حدود 40 هزار دلار است رفت و آمد مي كند.

 

 

 

 

 

 

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 95 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Nissan-concept-tablet

تبلت ها آنقدر در حال فراگیر شدن هستند که شرکت نیسان هم به این فکر افتاده تا پنل اصلی جلوی راننده را با یک تبلت جایگزین کند. این طرح Terra SUV است که فعلا به شکل ایده ای اولیه مطرح شده و البته نمونه ای از آن در نمایشگاه اتومبیل پاریس در اواخر این ماه خواهیم دید.

این تبلت پنل جلویی خودرو را تشکیل می دهد و جالب اینجا است که راننده می تواند هنگام توقف، تبلت را بردارد و همراه خودش ببرد. برای روشن کردن اتومبیل هم نیاز است که تبلت را در جای خودش قرار دهیم.

اطلاعات مهم اتومبیل مانند سرعت، دور موتور و… روی تبلت نمایش داده می شود و راننده این امکان را دارد که از اپلیکیشن های مختلف آن استفاده کند اما باز هم اطلاعات مهم خودرو در پایین تبلت نمایش داده می شود.

nissan-terra.jpg

 

این خودرو دارای سه موتور الکتریکی نیز خواهد بود که از منبع های سوخت هیدروژنی، برق لازم را دریافت می کنند. قرار است شرکت نیسان خودروی تررا را در ۶ مهرماه در پاریس به نمایش بگذارد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 105 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

نیسان مدل تازه ۲۰۱۱ Tiida را که یک مدل هاچ بک است با هدف بازار چین ارایه می کند. مدل تازه که ا به بازار چین عرضه می شود قرار است تا سال ۱۰۱۴ در ۱۳۰ کشور جهان  ارایه شود.

این مدل  نخستین بار در سال ۲۰۰۵ به بازار چین معرفی شد و یکی از خودروهای پیشگام در بازار خودروهای کوچک در این کشور بود و تا سال ۲۰۱۰ توانست ۸۵۰۰۰ دستگاه بفروشد.

در بین فروش جهانی نیسان در ۱۶۵ کشور ، Tiida یکی پرفروش ترین محصولات نیسان در سراسر جهان است. نیسان جدید، خانواده های جوانی که کیفیت را در نظر دارند هدف قرار داده است.

 

 

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 397
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 18,390
  • بازدید کلی : 232,788