loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 207 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 286 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 315 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 237 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 293 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 243 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 130 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

ESET Mobile Security

ESET-Mobile-Security

یک نرم افزار امنیتی قدرتمند برای گوشی های موبایل می باشد که با ترکیبی از ویژگی های آنتی ویروس، ضد سرقت و ضد اسپم، از موبایل شما در برابر تهدیدات ناشناخته و در حال ظهور محافظت می کند. با استفاده از این برنامه می توانید گوشی موبایل خود را در برابر برنامه های مخرب، ویروس ها و سرقت های فیزیکی ایمن سازی کنید. این برنامه دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته جهت محافظت در برابر از دست دادن و سرقت تلفن با لایه های چندگانه امنیتی برای کنترل از راه دور اطلاعات گوشی می باشد. ویژگی های Remote Lock برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به داده های گوشی، Find Device جهت تعیین محل گوشی گم شده یا دزدیده شده خود بر روی نقشه، Remote Wipe برای پاک کردن تمام اطلاعات شخصی و بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه، Password Reset برای بازنشانی رمز عبور خود در صورتی فراموشی، Trusted Friend جهت تعیین یک مخاطب برای تنظیم مجدد پسورد از راه دور و ارسال هشدار از طریق SMS در صورت تغییر غیر مجاز سیم کارت، بخشی از ویژگی های امنیتی این برنامه می باشد.

ویژگی اسکن پیشرفته در دسترس این نرم افزار، هرگونه فعالیت مشکوک بر روی گوشی تلفن همراه را تشخیص و به شما هشدار می دهد. تمام برنامه ها، فایل ها، پوشه ها و کارت های حافظه SD به طور مستمر برای تروجان ها، ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزارها، اسپم و حملات دیگر اسکن شده است.
SIM Matching یکی دیگر از امکانات این برنامه است که یک لیست از سیم کارت های قابل اطمینان برای گوشی شما ایجاد می کند که در صورت قرار دادن سیم کارت غیر مجاز، شما به صورت خودکار توسط پیام متنی که به شماره تلفن جایگزین (که از قبل توسط شما تعیین می شود) ارسال می شود. نظارت بر تمام عملکرد های حیاتی گوشی، از جمله عمر باتری، فضای دیسک آزاد، فرآیندهای در حال اجرا، بلوتوث و رویت دستگاه، محافظت در برابر حذف اطلاعات و برنامه ها و تغییر تنظیمات گوشی از ویژگی های دیگر این برنامه به شمار می آیند.

ویژگی های اصلی برنامه ESET Mobile Security:
- حفاظت بلادرنگ در برابر تهدیدات ناشناخته
- محافظت از تمام اطلاعات و ارتباطات، از جمله Wi-Fi، بلوتوث، GPRS، EDGE و مادون قرمز
- آنتی ویروس
- ضد سرقت
- ضد اسپم SMS و MMS
- محافظت از اطلاعات شخصی شما
- نظارت بر تمام ارتباطات ورودی و خروجی جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط هکرها
- تعیین مخاطبین قابل اعتماد از طریق یک لیست سیاه یا لیست سفید قابل تنظیم
- مسدود کردن پیام متنی و فایل های چند رسانه ای از شماره های ناشناس
- استفاده کم از CPU، حافظه مورد نیاز کم
- بروز رسانی های فشرده و با حجم کم
- افزایش عمر باتری
- امکان تعیین دوره بروز رسانی به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهیانه
- مسدود کردن تماس های ورودی و خروجی ناخواسته
- نمایش نتایج اسکن به صورت خلاصه
- امکان فیلتر کردن SMS ها
- قابلیت قرنطینه
- رابط کاربری بصری
- و …

آندروید ۲٫۰ و بالاتر (تلفن های هوشمند، تبلت ها)
دانلود – ۳٫۴ مگابایت

ویندوز موبایل ۵٫۰، ۶٫۰، ۶٫۱، ۶٫۵ (صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی)
دانلود – ۱٫۸۰ مگابایت

سیمبیان ۳ (فقط نوکیا) و سیمبیان S60 3rd / نسخه ۵th
دانلود – ۱٫۳۰ مگابایت

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 95 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
تقویم سال 1392 ویژه گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و گوشی های پشتیبانی کننده پلتفرم جاوا مانند بیشتر گوشی های نوکیا و سامسونگ و سونی اریکسون و ال جی و ...... و تصاویر والپیپر با تقویم 92 مخصوص کامپیوتر که هم اکنون می توانیداز دانلود رایگان آن لذت ببرید.

تقویم سال 1392 شمسی - نسخه اندروید و جاوا و والپیپر
نسخه جاوا

نسخه اندروید

نسخه والپیپر مخصوص کامپیوتر

-----

ندارد

-----

تقویم سال 1392

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 112 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

 

امنیت

یکی از ایراداتی که همیشه به سیستم عامل اندروید وارد بوده، میزان امنیت آن است. در شرایطی که اپ استور با کنترل بسیار دقیق اپلیکیشن‌های خود، محیط امنی را برای کاربران iOS ایجاد کرده، گوگل‌پلی به عدم نظارت کافی بر روی برنامه‌ها متهم شده و راه را برای نفوذ ویروس‌ها و بدافزارها به دستگاه کاربران، باز گذاشته.

اما به نظر می‌رسد که گوگل سرانجام اقدامات خود را گسترش داده و بحث امنیت اندروید را جدی‌تر گرفته. همانطور که در جریان هستید اخیرا نسخه ۴.۲ اندروید عرضه شد و امروز تیم توسعه دهنده اندروید به تشریح سیستم جدید امنیتی این پلتفرم پرداخته.

قابلیت جدید اندروید ۴.۲ این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا پیش از نصب هر اپلیکیشنی از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل نمایند. طبق توضیح توسعه دهندگان اندروید در گوگل+ ، کلیه اپلیکیشن‌ها در گوگل‌پلی به صورت خودکار مورد بررسی قرار می‌گیرند و بدافزارها به صورت اتوماتیک از لیست برنامه‌ها حذف خواهند شد. اما اکنون کاربران این شانس را خواهند تا سلامت هر برنامه ای را پیش از نصب، با گوگل بررسی نمایند و خود را از گزند ویروس‌ها و اپلیکیشن‌های مخرب محافظت نمایند. این ویژگی تنها مختص به اپلیکیشن‌های دریافت شده از گوگل‌پلی نیست و کلیه برنامه‌های جانبی که از فروشگاه‌هایی به جز گوگل‌پلی تهیه شوند نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

verification2.png

روال کار بدین ترتیب است که هرگاه قصد نصب اپلیکیشنی را داشته باشید، تلفن شما برخی اطلاعات مرتبط با برنامه را برای گوگل ارسال می‌کند. این اطلاعات می‌تواند شامل URL های مرتبط با اپلیکیشن، کوکی‌ها، Log information و ... باشد. طبق آنچه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، پس از بررسی اپلیکیشن ممکن است با دو سناریو مواجه شوید. در صورتی که برنامه مضر شناخته شود، گوگل به شما پیشنهاد می‌کند که از نصب آن صرف نظر کنید، در این قسمت شما می‌توانید پیغام گوگل را در نظر نگرفته و به کار خود ادامه دهید. اما اگر سیستم امنیتی اپلیکیشن شما را مخرب تشخیص دهد، آن را بلاک کرده و به هیچ وجه به شما اجازه نصب برنامه را نخواهد داد. این قابلیت به صورت پیش‌فرض در اندروید فعال است و شما می‌توانید با مراجعه به Settings>Security>Verify Apps تنظیمات آن را تغییر دهید.

جالب است بدانید که گوگل به تازگی حق مالکیت سرویس VirusTotal را از آن خود کرده. این سرویس ‍URL ها و فایل های شما را در رابطه با ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها و ... مورد بررسی قرار می‌دهد. مشخص نیست که این قابلیت جدید اندروید، ارتباطی با خرید این سرویس دارد یا خیر؛ اما اگر اندروید ۴.۲ هنوز برای تلفن شما عرضه نشده، می‌توانید از اپلیکیشن رایگان VirusTotal استفاده نمایید. این برنامه، اپلیکیشن‌های شما را به وسیله پایگاه داده بیش از ۴۰ نوع آنتی‌ویروس، اسکن کرده و شما را از وجود بدافزار ها آگاه می‌کند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 93 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار ادوب فلش پلیر در سیستم عامل آندروید ۴٫۱ به صورت پیشفرض وجود ندارد. اما نسخه آن اکنون منتشر گردیده که شما میتوانید آن را در گوشی خود نصب کنید و در صفحات وب از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار نیاز به توضیحات اضافه ندارد. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

 

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجمم۴٫۴ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 74 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

پرسرعت ترین مرورگر موبایل برای سیستم عامل آندروید تا به اکنون! بیش از ۲۰ میلیون کاربر از این نرم افزار استفاده میکنند. این نرم افزار کاملا رایگان میباشد. تجربه کار خوبی را با این مرورگر داشته باشید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

نمایش فایل های فلش

امن ترین مرورگر آندروید تا به اکنون

به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی

سرعت کار بالای نرم افزار

 

 

دانلود این نرم افزار  با لینک مستقیم ( حجمم۳٫۷۸ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 89 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

camera fv 5 دانلود Camera FV 5 1.28   نرم افزار موبایل دوربین حرفه ای

Camera FV-5 1.28 یک نرم افزار دوربین حرفه ای با ویژگی های پیشرفته برای دستگاه های تلفن همراه می باشد. با استفاده از این برنامه که برای علاقه مندان و عکاسان حرفه ای مناسب است می توانید بهترین عکس های خام را بگیرید و آن ها را در زمانی دیگر پردازش کنید و به نتایج خیره کننده دست یابید. این فقط به تخیل و خلاقیت شما بستگی دارد.

 

 

ویژگی های اصلی برنامه Camera FV-5:
- دارای پارامترهای قابل تنظیم و همیه در دسترس exposure compensation، ISO، light metering mode، focus mode، white balance و program mode
- منظره یاب همانند دوربین های DSLR
- قابلیت برنامه ریزی و تنظیم اولویت سرعت
- عکسبرداری متوالی تا شصت ثانیه برای خلق تصاویر زیبا در شب و مسیر حرکت های نوری
- ذخیره سازی با فرمت JPEG و PNG
- پشتیبانی از EXIF و XMP sidecar metadata
- تایمر برای عکسبرداری با تاخیر
- فوکوس اتوماتیک
- تعادل رنگ خودکار
- دارای پنج حالت فوکوس Autofocus، macro، touch-to-focus، infinity focus ، focus lock
- قابلیت تنظیم کیفیت تصاویر ذخیره شده
- زوم دیجیتال
- قابلیت حذف صدای شاتر
- و …

 

حجم فایل : 0.763 مگابایت | برای آندروید 2.2 و بالاتر
رمز فایل : www.melidownload.com
دانلود با لینک مستقیم

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 89 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

google drive دانلود Google Drive 1.1.4.29   نرم افزار موبایل گوگل درایو

Google Drive 1.1.4.29 نرم افزاری برای ذخیره سازی تمامی فایل های شما می باشد تا بتوانید از هر جا به آنها دسترسی داشته باشید و با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می توانید از این برنامه برای دسترسی به عکس ها، اسناد، ویدئوها و سایر فایل های ذخیره شده بر روی Google Drive استفاده نمایید. همچنین می توانید فایل های خود را به طور مستقیم از دستگاه آندروید خود در گوگل درایو آپلود کنید.
به اشتراک گذاری هر نوع فایل با مخاطبین خود، دسترسی به فایل های اشتراک گذاشته شده توسط دیگران در گوگل درایو، ایجاد دسترسی آفلاین فایل جهت دسترسی به فایل ها حتی زمانی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید، مدیریت فایل ها، ایجاد و ویرایش اسناد گوگل با پشتیبانی از جداول، نظرات و قالب بندی متن پیشرفته، ارسال و تبدیل فایل ها را به قالب Google Docs، مشاهده فایل های PDF، اسناد آفیس و …، ایجاد تغییرات سریع به صفحات گسترده، باز کردن فایل های ذخیره شده در درایو گوگل از طریق برنامه های درایو فعال در مرورگر، امکان چاپ فایل های ذخیره شده در Google Drive با استفاده از Google Cloud Print، مشاهده ارائه های گوگل با انیمشن کامل و یادداشت های سخنرانی، گرفتن عکس از متن چاپ شده و تبدیل آن به Google document و … از مزایای استفاده از این نرم افزار می باشد.

 

 

حجم فایل : 4.06 مگابایت | برای آندروید 2.1 و بالاتر
رمز فایل : www.melidownload.com
دانلود با لینک مستقیم

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 79 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

360 panorama دانلود 360 Panorama 1.0.16   نرم افزار موبایل عکسبرداری 360 درجه پانوراما

 

 

360 Panorama 1.0.16 نرم افزاری برای گرفتن عکس های عریض پانوراما و 360 درجه می باشد. این نرم افزار گوشی آندروید شما را به یک دوربین حرفه ای 360 درجه پانوراما تبدیل می کند. سرعت بی نظیر، گرفتن عکس های پانوراما با راحتی همه جانبه و اشتراک گذاری آن ها در سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک و تویتر برخی از امکانات این برنامه هستند. با این نرم افزار می توانید عکس هایی بگیرید که هرگز با دوربین سنتی نخواهید گرفت.
به هر گونه دورنمای وسیع سراسری از یک فضا، سَراسَرنَما یا پانوراما گفته می شود. کلمه پانوراما از معادل انگلیسی آن یعنی Panorama گرفته شده است. کلمه Panorama خود از ترکیب Pan (به معنی all = همه) و rama (به معنی sides = اطراف) ساخته شده است؛ پس می توان آنرا “چیزی که همه اطراف را در بر می گیرد” معنی کرد. به همین دلیل عکس های پانوراما را در فارسی عکس های سراسرنما نیز می نامند.
عکس های پانوراما عکس هایی هستند که فضای وسیعتری نسبت به عکس های معمولی را پوشش می دهند.

 

 

حجم فایل : 2.17 مگابایت | برای آندروید 2.3 و بالاتر
رمز فایل : www.melidownload.com
دانلود با لینک مستقیم

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 104 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار Camera ZOOM FX v3.5.4 بهترین برنامه عکس برداری برای گوشی های اندورید میباشد , این نرم افزار دارای بیش از 90 افکت و دارا امکانات و زوم بالا با کیفیت بالا میباشد و مخصوص آندروید 1.6 به بالا میباشد .

نرم افزار عکاسی حرفه ای با افکت و زوم آندروید Camera ZOOM FX v3.5.4

  • دانلود
  • حجم: 1 مگابایت
  • رمز: www.persianmob.net
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 81 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

آنتی ویروس جدید Antivirus Pro v2.12.2 که معروف به AVG میباشد و یک ضد ویروس و ضد برنامه های مخرب و اس ام اس های مخرب میباشد و مخصوص گوشی های آندروید 1.5 به بالا میباشد .

 

آنتی ویروس و برنامه های مخرب AVG با نام Antivirus Pro v2.12.2 آندروید

  • دانلود
  • حجم: 1.62 مگابایت
  • رمز: www.persianmob.net
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 81 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار جدید Mobile Alarm System v1.1.9 یک برنامه جالب برای آلارم یا هشدار دادن گوشی زمانی که موبایل شما جا به جا شود , از شارژ در آورده شود , صفحه نمایش روشن شود , سر و صدای زیاد یا حرکت دوربین است , این نرم افزار خیلی دقیق و حساس هست و برای گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

نرم افزار هشدار دهنده سرقت گوشی با Mobile Alarm System v1.1.9 - آندروید

  • دانلود
  • حجم: 3 مگابایت
  • رمز: www.persianmob.net
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 122 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

با نرم افزار SMS Forwarder Pro v2.0.2 به راحتی میتوانید اس ام اس و ایمیل های دریافتی و ارسالی خود را به طور اتوماتیک به شماره های دیگر ارسال کنید , این برنامه مخصوص آندروید 2.2 به بالا میباشد .

فروارد کردن خودکار اس ام اس ها در آندروید SMS Forwarder Pro v2.0.2
  • دانلود
  • حجم: 690 کیلوبایت
  • رمز: www.persianmob.ne
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 112 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Viber - وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

 

(91/7/12) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 2.2.3.108 برای اندروید

 Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.


فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:
- بدون هزینه های پنهان
- بدون هزینه های بین المللی
- کاملاً رایگان و بدون آگهی
- بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
- بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
- اعلام تماس ناموفق
- کیفیت خوب صدا

 

راهنمای نصب

این برنامه به صورت رایگان می باشد و شما می توانید آن را از لینک زیر و از iTunes به صورت کاملاْ رایگان دریافت کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

 

Android 2.0 or later

رمز فایل

www.p30download.com
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 99 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای عکاسی در سیستم عامل آندروید میباشد. شما قادر خواهید بود تا عکس های خود را با این نرم افزار در شبکه های اجتمعای به اشتراک بگذارید. این نرم افزار در دسامبر سال ۲۰۱۱ برای آیفون منتشر گردید که اکنون نسخه آندروید آن نیز تولید شده است.اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

عکاسی بهتر

قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس ها در شبکه های اجتماعی

هنر در طراحی رنگ ها

قابلیت گرفتن عکس پانوروما

 

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۴٫۷ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 74 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

بالغ بر ۲ میلیون کاربر از این نرم افزار استفاده میکنند. این نرم افزار حاوی تمامی فیلم ها و سریال های مشهور دنیا میباشد که در آن به نقد و بررسی فیلم میپردازد و امتیازات آن ها را مشخص میکند. این نرم افزار کاربرد زیادی دارد. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

سرعت کار خوب

احتیاج به اینترنت

نقد و بررسی فیلم ها و سریال ها

نشان دادن امتیاز فیلم ها

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۳٫۷ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 85 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

این لانچر یکی از بهترین لانچرهایتولید شده برای سیستم عامل آندروید با امکانات فوق العاده میباشد. شما میتوانید تجربه عالی را با نصب این نرم افزار در گوشی خود داشته باشید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

دارا بودن بیش از هزاران تم

قابلیت سوییچ کردن بین نرم افزارها

پشتیبانی بیش از ۱۰ صفحه نمایش

تمامی برنامه ها بر روی صفحه اصلی میباشند

آسان برای استفاده

همکاری لازم با نرم افزار MiLocker

 

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۶٫۳ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 90 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

با نصب این نرم افزار در گوشی موبایل امنیت کامل برقرار کنید. این نرم افزار قادر به شناختن ویروس ها و از بین بردن آن ها میباشد. دیگر هیچ سارقی نمیتواند از گوشی شما دزدی کند. در این نرم افزار تمامی نقاط نرم افزاری گوشی تحت امنیت نورتون قرار گرفته است. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

قابلیت اسکن به صورت اتوماتیک

کشف و حذف سریع ویروس ها

حفاظت کامل از مموری کارت

کنترل از راه دور

حفاظت کامل از اطلاعات خصوصی

ضد سرقت

ردیابی سارق از طریق جی پی اس

قابلیت بلاک کردن شماره ها

محافظت از هویت شما

اجرا در سیستم عامل آندروید ۲٫۲+

 

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۵٫۲ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 94 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

 

با نصب این نرم افزار سرعت گوشی شما تا حد قابل توجهی بالا خواهد رفت و از میزان مصرف پردازنده ها به شدت کم میکند. این نرم افزار گوشی شما را بهبود میبخشد و ویجتی نظیر کیلومتر شمار ماشین دارد. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

دارا بودن ویجت اختصاصی

کم کردن میزان مصرف باطری

کم کردن میزان مصرف پردازنده

 

 

دانلود این برنامه با لینک مستقیم ( حجم ۳٫۵ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 86 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)
اندروید رویال نرم افزاری فارسی که توسط آن می توانید همواره جدیدترین مطالب روز که در زیر به آنها اشاره شده است را برروی اندروید خود داشته باشید و می توانید هر زمانی که نسخه جدید این نرم افزار ارائه شده نرم افزار را آپدیت نمایید تا همواره از مطالب روز و سرگرمی های جدید استفاده نمایید.
اندروید رویال
موضوع های نرم افزار اندروید رویال:
اس ام اس ( فلسفی، طنز، مناسبتی، پیامک شما)
خبر (حوادث، ورزشی، پزشکی، آموزشی، اقتصادی، موسیقی، فرهنگی، استخدامی، سینما و رادیو تلویزیون)
تلفن همراه (جدیدترین کدهای پیشواز همراه اول و ایرانسل)
سخنان بزرگان (ضرب المثل ها و سخنان)
پزشکی (آشنایی با بیماری ها و نکته های پزشکی)
بازار (نرخ ارزهای مختلف در بازار و قیمت سکه و طلا)
اشعار (طنز و به تفکیک شعرا)
ویژه ماهانه(ویژه نامه مربوط به مناسبتهای مختلف در ماه های سال است)


http://www.yekmobile.com/img/00download.gif دانلود از لینک اصلی  و با حجم 1 مگابايت -  دانلود از لینک كمكي
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 1.6  و ورژن های بالاتر

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 79 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)
بازی فکری و تست هوش What's My IQ?™ PRO v1.08 اندروید یکی از پر فروشترین بازی هایی است که به تازگی عرضه شده است که در ۲۰ کشور جزء رتبه های اول پلی استور بوده است . همه ما می خواهیم بدانیم میزان هوشمان یا همان به اصطلاح IQ چه نمره ای می گیرد این بازی سوال شما را پاسخ می دهد.

ویژگی ها این بازی :

- ۵۰ پازل و معماهای متنوع
- سوال های تصادفی که هرگز نمی توانید آنها را حدس بزنید.
- ارائه راه حل
- سرگرم کننده برای تمامی سنین
- رقابت با دوستان در فیس بوک

 

دانلود تست هوش What's My IQ?™ PRO اندروید


http://www.yekmobile.com/img/00download.gif  دانلود مستقیم از لینک اصلی و با حجم 20 مگابایت  | دانلود از لینک کمکی
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و ورژن های بالاتر

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 82 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)
والپیپر زنده از بچه آفتابپرست Mini Chameleon v1.0.0 برای گوشی های اندروید شما با استفاده از این والپیپر زنده پوسته ای جدید از یک محیط زیبا و آفتابپرست کوچیک بر روی صفحه ی گوشی خود میبینید که در هر شرایطی تغییر رنگ میدهد.



دانلود لایو والپیپر Mini Chameleon  بچه آفتابپرست برای گوشی های اندروید


http://www.yekmobile.com/img/00download.gif  دانلود مستقیم از لینک اصلی و با حجم 2 مگابایت  | دانلود از لینک کمکی
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه 2.1 و ورژن های بالاتر

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 122 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)
ویجت پیش بینی وضعیت آب وهوا Recast Weather برای گوشی های اندروید این ویجت یک ابزار عالی است تا شما را از پیش بینی های وضعیت آب و هوایی با خبر کند.

 


دانلود ویجت Recast Weather پیش بینی وضعیت آّب و هوا برای گوشی های اندروید


http://www.yekmobile.com/img/00download.gif  دانلود مستقیم از لینک اصلی و با حجم 2 مگابایت  | دانلود از لینک کمکی
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و ورژن های بالاتر

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 89 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)
نرم افزار HD Caller ID Pro نمایشگر حرفه ای تماس برای گوشی های اندروید - این برنامه کاربردی به شما این امکان را میدهد تا نمایشگری باکیفیت و حرفه ای از تماس ها را داشته باشید ورژن جدید نرم افزار پیشرفته و گرافیکیتر طراحی و ساخته شده است برای سیستم عامل اندروید.



دانلود نرم افزار HD Caller ID Pro نمایشگر حرفه ای تماس برای گوشی های اندروید


http://www.yekmobile.com/img/00download.gif  دانلود مستقیم از لینک اصلی و با حجم 1 مگابایت  | دانلود از لینک کمکی
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه 2.1 و ورژن های بالاتر

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 83 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند و ساده برای تماس صوتی میگردید ما این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا به صورت کاملا رایگان تماس برقرار کنید. این نرم افزار به صورت حرفه ای است. لازم به ذکر است که شخص تماس گیرنده باید حتما از سرویس wifi استفاده کند. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی های اصلی:

تماس کاملا رایگان

قابلیت پیامک اینترنتی

قابلیت چت کردن

تاخیر صدا فقط ۳ ثانیه

قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس ها

تست شده به صورت کامل توسط مدیر وبسایت دانلودنشان

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۶٫۹ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 90 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

 

این نرم افزار به شما کمک میکند تا همه چیز را به خاطر داشته باشید. میتوانید زین پس همه چیز را داخل این نرم افزار یادداشت کنید تا هیچوقت از یادتان نرود. این نرم افزار کاملا رایگان است. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی های اصلی:

قابلیت نقاشی کردن

یادآوری کار های روزانه

سوییچ راحت میان فهرست ها

به اشتراک گذاری فایل ها

هنگام سازی با جیمیل

 

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۱٫۹ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 87 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
نرم افزار TSF Shell Pro 3D ویژه گوشی های اندروید شما با استفاده از این برنامه میتوانبد محیط استاندارد گوشی خود را با محیطی فوق العاده سرگرم کننده و سه بعدی شل جایگزین کنید.

دانلود تم TSF Shell Pro 3D تغییر محیط کاربری با شل سه بعدی برای گوشی های اندروید



http://dl.yekmobile.com/yekmobile/333/z/pic/a1/TSF%20Shell%20Pro%203D%20(3).jpg



http://dl.yekmobile.com/yekmobile/333/z/pic/a1/TSF%20Shell%20Pro%203D%20(2).jpg


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/333/z/pic/a1/TSF%20Shell%20Pro%203D%20(4).jpg




http://www.yekmobile.com/img/00download.gif دانلود از لینک اصلی  و با حجم 6 مگابايت -  دانلود از لینک كمكي
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و ورژن های بالاتر

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 98 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
نرم افزار n7player پلیر قوی و حرفه ای برای گوشی های اندروید که یک پخش کننده موسیقی چند منظوره از شرکت N7 هست از امکانات این برنامه میتوان به میکس ومستر کردن موزیک توان پخش باکیفیت بالا و استفاده آسان نام برد.



دانلود نرم افزار n7player پخش حرف موسیقی برای گوشی های اندروید

 


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/333/z/pic/a1/n7player%20Music%20Player%20(2).jpg


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/333/z/pic/a1/n7player%20Music%20Player%20(3).jpg




http://www.yekmobile.com/img/00download.gif دانلود از لینک اصلی  و با حجم 3 مگابايت -  دانلود از لینک كمكي
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و ورژن های بالاتر

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 91 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
با استفاده از نرم افزار شبیه ساز ePSXe for Android v1.7.6 در گوشی های اندروید خود به شما این امکان را دارید تا به راحتی بازی های محبوب کنسول پلی استیشن یک را روی اندروید خود به اجرا و از بازی کردن آن ها لذت ببرید.

 


دانلود نرم افزار ePSXe for Android شبیه ساز بازی های پلی استیشن یک برای گوشی های اندروید

 

http://www.yekmobile.com/img/00download.gif دانلود از لینک اصلی  و با حجم 1 مگابايت -  دانلود از لینک كمكي
  پسورد فايل : www.yekmobile.com
  قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و ورژن های بالاتر

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 97 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
نرم افزار Sys Optimizer v1.1 یک برنامه عالی برای اندروید است که با پاک کردن فابل های اضافی و بهینه کردن سخت افزار گوشی های موبایل باعث افزایش سرعت در سیستم عامل اندروید خود شده و توان آن را بالا میبرد.

 

دانلود نرم افزار Sys Optimizer افزایش سرعت سیستم عامل برای گوشی های اندروید

 

http://www.yekmobile.com/img/00download.gif دانلود از لینک اصلی  و با حجم 1 مگابايت -  دانلود از لینک كمكي
  پسورد فايل : www.yekmobile.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 92 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود MX Video Player - نرم افزار موبایل پخش فیلم
 

(91/7/6) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.6j به همراه مجموعه Codec ها

MX Video Player یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.

 

راهنمای نصب

نکته: ابتدا فایل اصلی برنامه را نصب نمایید؛ سپس هر دو Codec را نیز نصب کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 127 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود z4root - نرم افزار موبایل روت کردن گوشی های اندروید

 

z4root یک نرم افزار ساده و راحت برای Root یا Unroot کردن گوشی های اندرویدی است. این برنامه روی بیشتر گوشی ها مثل Samsung Galaxy S, Droid 2, Xperia کار می کند. ولی روی گوشی هایی که به صورت NAND قفل شده باشند مثل HTC Desire یا Evo کار نمیکند.


هشدار: روت کردن گوشی گارانتی آن را لغو میکند، لذا از این برنامه با احتیاط استفاده کنید.

 

رمز فایل

www.p30download.com

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 79 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

اگر به دنبال یک پلیر خوب و زیبا میگردید ما به شما این پلیر را معرفی میکنیم. این نرم افزار به پخش ویدیو شما سرعت میبخشد. این نرم افزار به هیچ عنوان نیاز به کدک ندارد و به صورت اتوماتیک فایل های حجیم را پخش میکند. در واقع میتوان آن را به عنوان بهترین پلیر آندروید به حساب آورد.اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت پخش زیرنویس با پسوند srt

قابلیت پخش فیلم های فول اچ دی

پخش روان فایل ها

پخش از طریق Hardware

پخش از طریق Software

دارای تنظیمات پیشرفته

 

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۵٫۵ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 88 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

با این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های ویدیویی خود را به بهرتین شکل ممکن ویرایش کنید. کافی است فیلم مورد نظر را انتخاب کنید و سپس میتوانید به راحتی هر قسمت از فیلم را که مد نظرتان است را سانسور کنید. همچنین میتوانید کیفیت را نیز بالا ببرید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی های نرم افزار:

قابلیت ساسنور فیلم

استفاده از این نرم افزار به عنوان پلیر

سانسور کردن فیلم بدون از بین رفتن جزئیات

محیط کاربری زیبای نرم افزار

 

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۵٫۰۱ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 85 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

آیا از دوربین خود خسته شده اید و به دنبال یک دوربین عکاسی جدید میگردید؟ آیا گوشی تلفن شما فیلم های فول اچ دی را خوب ضبط نمیکند؟ ما این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم. کیفیت ظبط این نرم افزار عالی میباشد. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

زوم پر قدرت

قابلیت کنترل پارامتر ها

دارا بودن فلاش

قابلیت ضبط فیلم به صورت فول اچ دی

قابلیت ضبط با فرمت MP4 و یا ۳GP

 

 

دانلود این برنامه با لینک مستقیم ( حجم ۱٫۱مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 72 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

با این نرم افزار قادر خواهید بود تا هشدار برای خود تنظیم کنید. با این نرم افزار میتوانید ساعت های زیادی را به عنوان هشدار انتخاب کنید و محدودیتی ندارد. شما نیز میتوانید آهنگ های خود را سفارشی سازید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

سفارشی سازی آهنگ هشدار

آهنگ های زنگ طبیعت

دارا بودن آلارم طوفان و دریا و پرندگان

 

دانلود این برنامه  با لینک مستقیم ( حجم ۳٫۶ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 89 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

مختصات جغرافیایی را در هر جایی که هستید با این نرم افزار بیابید. این نرم افزار دارای محیط کاربری شیک میباشد و بسیار کاربردی است. شما میتوانید شمال و جنوب و شرق و غرب را با این نرم افزار بیابید. در واقعا به صور کل میتوان گفت خیلی راحت میتوانید جهت یابی کنید. هنگامی که جی پی اس فعال نیست اطلاعات مربوط به ارتفاع نمایش داده نمیشود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

 

 

دانلود این برنامه با لینک مستقیم ( حجم ۲۸۰کیلوبایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 84 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

با این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های خود را به بهترین صورت ممکن مدیریت کنید. شما میتوانید با Dropbox  هماهنگ سازی کنید تا فایل های خود را آپلود کنید. این نرم افزار دارای سرور FTP  میباشد و امکانات بی نظیری دارد. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا اسناد خود را مشاهده کنید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

دارا بودن FTP

قابلیت آپلود کردن فایل ها در سرور اختصاصی

مشاهده اسناد

قابلیت ارسال فایل با بلوتوث

قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها در شبکه های اجتماعی و ایمیل

 

 

دانلود این برنامه با لینک مستقیم ( حجم ۲٫۶ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 82 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

ساده ترین راه برای اتصال به شبکه بی سیم با گوشی آندرویدی! این نرم افزار دارای ویجت اختصاصی میباشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا به کیفیت ارتباط خود بهبود بخشید. این نرم افزار مورد نیاز هر کاربر آندرویدی میباشد. اگر گوشی شما وای فای را به درستی شناسایی نمیکند میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:

بهبود ارتباط

کیفیت بسیار خوب سیگنال

اتصال خیلی راحت

دارا بودن ویجت اختصاصی

تعویض خودکار آی پی مورد نظر

قابلیت جستجوی اتوماتیک

 

 

دانلود این برنامه مجموعه با لینک مستقیم ( حجم ۱٫۰۸مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 85 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

با این نرم افزار قادر خواهید بود تا از طریق دوربین گوشی موبایل خود بارکد ها را اسکن کرده و مستقیما از گوگل پلی دانلود کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی میباشد و مورد نیاز کاربران است. در این نسخه میتوان به تغییر محیط کاربری اشاره کرد. شما میتوانید به راحتی QR ها را اسکن کنید و مستقیما به دانلود بپردازید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

 

دانلود این برنامه با لینک مستقیم ( حجم ۵۷۶کیلوبایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 101 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

با این مسنجر قدرتمند قادر خواهید بود تا با دوستان خود در ارتباط باشید و با آن ها به گفت و گو بپردازید. کافی است نام دوستان خود را در قسمت سرچ جستجو کنید تا بتوانید با آن ها در ارتباط باشید. شما قادر خواهید بود تا با دوستان خود به صورت رایگان تماس برقرا کنید. لازم به ذکر است که تاخیر صدا تنها ۳ ثانیه میباشد. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی های اصلی:

قابلیت تماس کاملا رایگان البته با ۳ ثانیه تاخیر ( تست شده )

ارسال پیام های نا محدود

به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها

تولید شده برای تمامس سیستم عامل ها

قابلیت چت با دوستان به صورت کاملا رایگان

تماس های بین المللی ارزان

جایگیزنی مناسب برای پیامک

انتقاد و پیشنهاد توسط  ایمیل support@nimbuzz.com

 

 

دانلود این برنامه با لینک مستقیم ( حجم ۶٫۵ مگابایت )

رمز عبور فایل : www.downloadneshan.com

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 18,328
  • بازدید کلی : 232,726