loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 207 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 315 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 237 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 293 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 243 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 150 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

iOS 6 نسحه جدید سیستم عامل اپل طبق وعده اپل منتشر شده است. تا قبل از این نسخه ی بتا و GM آن ارائه شده بود و بالاخره نسخه نهایی آن نیز منتشر شد. قبل از این در تورتک در مقاله ای به معرفی ویژگی های iOS6 پرداختیم و از طرفی در مقاله ای دیگر آموزش بروزرسانی به iOS6 نیز ارائه شد. اما لازم دیدیم با ارائه نسخه نهایی و رسمی باز هم این مطلب را جامع در اختیار مخاطبان تورتک قرار دهیم. ما در اینجا قصد داریم، آموزش نصب iOS 6 را برروی آی دیوایس ها به صورت مرحله به مرحله و تصویری ارائه دهیم.

دستگاه های سازگار با iOS 6 کدام اند؟

از میان آی دیوایس هایی که شرکت اپل آنها را برای عموم کاربران ارائه کرده است دستگاه های زیر با iOS 6 سازگار هستند.

  • آیفون 4S
  • آیفون 4
  • آیفون 3GS
  • آیپد جدید
  • آیپد 2
  • آیپاد تاچ نسل چهارم

اگر شما دارای یکی از دستگاه های فوق هستید ادامه مطلب را که آموزش نصب iOS 6 است، دنبال کنید.

چند نکته قبل از نصب

دوستان و علاقه مندان سیستم عامل اپل دقت داشته باشند که طبق گفته ی سیدیا برای iOS 6 جیلبریکی پایدار وجود ندارد. بنابراین اگر آی دیوایسی جیلبریک شده می خواهید صبر کنید تا جیلبریکی پایدار برای آن عرضه شود.

اگر آیفون آنلاک دارید که مشکلی وجود ندارد. اما اگر آیفونی لاک دارید و آن را آنلاک کرده اید اقدام به بروزرسانی نکنید زیرا دستگاه شما لاک شده و در شناسایی سیم کارت دچار مشکل خواهید شد.

آموزش نصب iOS 6

مرحله اول – برای شروع ابتدا باید آخرین نسخه نرم افزار مدیریت آی دیوایس، آیتونز را از سایت شرکت اپل[4] دانلود کنید و سپس آن را نصب کنید.

آموزش نصب iOS 6 – نسخه نهایی و رسمی اپل

مرحله دوم – در این مرحله باید فایل نصب سیستم عامل اپل با پسوند ipsw. را از لینک های زیر دانلود کنید. دقت کنید که iOS 6 را مطابق نوع آی دیوایس خود انتخاب کرده و دانلود کنید. در غیر اینصورت هنگام نصب یا پیغام خطا خواهید دید و یا اینکه در ادامه دچار مشکل خواهید شد.

مرحله سوم – پس از دانلود این سیستم عامل باید، آی دیوایس خود را به کامپیوترتان متصل کنید سپس نرم افزار آیتونز را باز کنید و منتظر بمانید این نرم افزار دستگاه شما را شناسایی کند. در اینجا می خواهیم از آی دیوایس یک نسخه پشتیبان بگیریم تا نسخه ای از اطلاعاتمان را داشته باشیم. پس برروی نام آی دیوایس خود راست کلیک کرده و گزینه Back Up را انتخاب کنید.

آموزش نصب iOS 6 – نسخه نهایی و رسمی اپل

مرحله چهارم – در صفحه اصلی نرم افزار آیتونز (زبانه Summary) پس از گرفتن کلید Shift از روی صفحه کلید برروی دکمه Restore کلیک کنید. در مک کلید Shift همان Option است.

آموزش نصب iOS 6 – نسخه نهایی و رسمی اپل

مرحله پنجم – پس از طی مرحله ی چهارم؛ آیتونز از شما جای فایل نصب را می خواهد. به این ترتیب باید به شاخه ای از کامپیوتر خود بروید که فایل نصب iOS 6 را ذخیره کرده اید و آن را انتخاب کنید.

پس از آن آیتونز ابتدا فایل نصب را خارج سازی می کند و مراحل نصب و بروزرسانی آی دیوایس شما را انجام خواهد داد. پس از اتمام نصب شما باید در آیتونز هنگام اتمام مراحل نصب ؛ انتخاب کنید که آیتونز نسخه پشتیبانی را که در مرحله سوم گرفته اید را برروی آی دیوایس تان نصب کند. به این ترتیب می توانید از سیستم عامل جدید اپل استفاده کنید و لذت ببرید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 67 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

 

دیشب در لندن، مدیر اجرایی D&AD (طراحی و خط سیر هنر) در مراسم اهدای این جایزه معتبر که امسال همزمان با جشن 50 سالگی آن نیز بود، گفت: «افراد، شرکت‌ها و برَندهایی که امشب از آنها تجلیل می‌شود رؤیاگرایان واقعی 50 سال گذشته در زمینه خلاقیت تجاری هستند. کار آنها نحوه زندگی، ارتباط و درک ما از حرفه‌مان و یکدیگر را تغییر داده.» 

در این مراسم، کمپانی اپل دو جایزه «بهترین استودیوی طراحی» و «بهترین برَند 50 سال اخیر» را از آن خود کرد. دومین جایزه در واقع به این خاطر اعطا شد که اپل در طول این 50 سال، بیشترین جوایز D&AD را به خود اختصاص داده است. 

سِر جاناتان آیو، مدیر ارشد طراحی اپل و مؤثرترین فرد در عملیاتی‌های روزانه کمپانی، کمتر در انظار عمومی ظاهر می‌شود و معمولاً نیز چنین مراسم‌هایی را نادیده می‌گیرد. ولی این‌بار آنقدر قضیه مهم بود که او شخصاً در مراسم اهدای جایزه و نیز مراسم شام بعد از آن حضور یافت. 

عجیب‌تر آنکه او تمام 16 عضو تیم طراحی اپل (2 خانم و 14 آقا) را نیز با خود برای دریافت این جایزه به لندن برد و همگی آنها نیز با آقای آیو بر روی صحنه حاضر شد‌ند. تاکنون تیم طراحی اپل در مراسم‌های مشابه حضور نیافته بود و حضور دیشب را نیز باید در راستای جلب توجه بیشتر به آیفون 5 که اخیراً رونمایی شد به حساب آورد. 

آقای آیو که حین دریافت جوایز، حاضران در مراسم به طور ایستاده او را تشویق کردند، بعد از مراسم از هرگونه اظهار نظری در باره دریافت این جایزه خودداری کرد و در حالی که با سایر میهمان‌ها صحبت می‌کرد فقط لبخندی بر لب داشت. 

Sir+Jonathan+Ive.jpg

هر چند تیم کوک مدیر عامل و اداره کننده ارشد کمپانی اپل است، ولی جانی آیو را باید مهمترین تندیس کنونی در این کمپانی دانست. کسی که به قول استیو جابز: «در اپل هیچ‌کس نیست که بتواند به جانی بگوید چه بکند. چون من این‌طوری همه چیز را ترتیب داده‌ام.»

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 18,351
  • بازدید کلی : 232,749