loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 244 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 200 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

نام‌های تجاری سرشناسخودروسازی آسیا همچون نیسان، میتسوبیشی، هوندا، هیوندا و سوبارو از این آوردگاه برای نمایش تازه‌ترین دستاوردهای خود استفاده ‌كردند. شركت‌های شناخته شدهخودروسازی از گوشه و كنار جهان نیز در این نمایشگاه حضور داشتند، اما این میزبانان آسیایی هستند كه همیشه چشم‌ها را به سوی خود معطوف می‌كنند. با این حال و برخلاف دوره گذشته، در نمایشگاه امسال توكیو 176 شركت‌كننده از 12 كشور مختلف جهان حضور داشتند كه با افزایش قابل توجه 36 درصدی نسبت به نمایشگاه سال 2009 كه 129 شركت‌كننده داشت، همراه بوده است. گذشته از آن شعاری كه برای نمایشگاه امسال انتخاب شده بود در نوع خود تأمل‌برانگیز بوده است: «پویایی می‌تواند دنیا را تغییر دهد.» به نظر می‌رسد برگزاركنندگان نمایشگاه امسال قصد بیان این حقیقت را داشته‌اند كه حتی وقوع مخرب‌ترین فجایع طبیعی زمین‌لرزه و سونامی ‌نیز نمی‌تواند مانع از پیشرفت دانش بشری شود.

از خصوصیت های خوب نمایشگاه دوسالانهخودروژاپن در امسال اینست که تمام 14خودروساز ژاپنی در کنار 20 برند خارجی در این نمایشگاه حضور دارند. این درحالیست که تنها 9 برند خارجی در نمایشگاه قبلی حضور داشتند. شعار نمایشگاه، همکاری نزدیکتر کمپانی های بزرگ با صنعتخودروسازی کشورهایی مثل هند، چین، کره جنوبی است.

اكثر آنهایی كه از چهل و دومین نمایشگاهخودروی توكیو بازدید كردند بر این عقیده بودند كه نمایشگاه امسال رویكرد خاصی بهخودروهای مفهومی ‌یا همانخودروهای آینده داشته است تا آنجا كه برخی سایت‌های خبری همزمان با برگزاری نمایشگاه از تیترهایی همچون «اگر می‌خواهید بدانید كه در جاده‌های آینده چهخودروهایی تردد می‌كنند سری به نمایشگاهخودروی توكیو بزنید» استفاده ‌كردند. تویوتا با شاهكاری همچون fun-vii از جمله پیشگامان این نگرش بوده است. پوسته خارجی اینخودروهمچون صفحه نمایشگر دیجیتالی است كه قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد. گذشته از آن قسمت داخلی اینخودروقابلیت هرگونه تغییری بر اساس سلیقه صاحب آن را داراست. سوزوكی نیز با q-concept با آن ظاهر نارنجی‌اش تا حد زیادی جلب توجه می‌كرد. اینخودروبا درهایی كه همانند قیچی باز و بسته می‌شدند و همچنین ساختار كروی شكلش در زمرهخودروهای مفهومی‌ قرار می‌گیرد .

نمایشگاهخودروی توكیو كه هر 2 سال یك‌بار برگزار می‌شود، امسال با هیجان و ركوردشكنی‌های تازه‌ای همراه بوده است.از نمایشگاه امسال توكیو به عنوان یكی از متفاوت‌ترین نمایشگاه‌هایخودرودر قاره كهن یاد می‌شود

نیسان pivo 3 درنمایشگاه توكیو لقب یكی از پاك‌ترینخودروها را گرفته است. pivo 3 در زمرهخودروهای هوشمند نیز قرار می‌گیرد،خودرویی كه به فناوری پارك هوشمند نیز مجهز است. اینخودروی تمام برقی از قدرت مانوردهی خیره‌كننده‌ای برخوردار است به طوری كه قابلیت چرخش 180 درجه را دارد. این ویژگی در خیابان‌های تنگ و باریك، بیش از هر زمان دیگری كاربرد دارد. محصول خیره‌كننده نیسان مجهز به فناوری شارژ از طریق سیگنال‌های بی‌سیم نیز هست. این فناوری از جمله فناوری‌های نوپایی است كه پیش‌بینی می‌شود بزودی به یكی از فاكتورهای شاخص در صنعتخودروهای برقی تبدیل شود. بدون شك اینخودرویكی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده‌های درون‌شهری است.

 

شركت میتسوبیشی نیزخودروی برقی منحصربه‌فردی در این نمایشگاه ارائه كرد كه برقی بودن آن پس از یك ویژگی مهم دیگر در رتبه دوم مزایای آن قرار می‌گیرد. از زمانی كه پای صفحات نمایشگر بهخودروها باز شده، هیچ‌گاه شاهد استفاده از نمایشگرهای خمیده و انحنادار نبوده‌ایم، اماخودروی emirai دربرگیرنده این فناوری نوین است. این ایده جدید در دل‌ داشبوردخودرو، رنگ واقعیت به خود گرفته و راننده می‌تواند با استفاده از سرانگشتان خود و لمس صفحه، عملكردهای مختلفی را دنبال كند. تا پیش از این از صفحات كوچك lcd درخودروها استفاده می‌شد، اما اكنون تمام داشبورد emirai به یك lcd انحنادار تبدیل شده است!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 18,411
  • بازدید کلی : 232,809