loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 207 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 286 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 315 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 237 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 293 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 243 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 110 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

نیکون دوربین جدید D5200 خود را از سری دوربین های DSLR رونمایی کرد که به یک سنسور تصویر 24.1 مگاپیکسلی مجهز است. این دوربین که جزو مدل های ارزان قیمت و سطح پایین کلاس DSLR دسته بندی می شود، در سه رنگ سیاه، قرمز و برنزی عرضه خواهد شد.

5200 از امکاناتی همچون سنسور CMOS با فرمت DX-format و موتور پردازش تصویر سه جهته EXPEED بهره می برد. دامنه ISO آن هم از ۱۰۰ تا ۶۴۰۰ قابل تنظیم است و امکان افزایش آن تا ۲۵۶۰۰ را هم دارید. سیستم فوکوس خودکار ۳۹ نقطه ای این دوربین، تصاویری شفاف و واضح را برای تان به ارمغان می آورد و در کنار آن، سنسور ۲۰۱۶ پیکسلی RGB، آن را همانند یک دوربین سطح بالا مطرح می کند.

با D5200 می توانید به ضبط ویدیوهای فول اچ دی با کیفیت 1080i با سرعت های ۵۰ و ۶۰ فریم در ثانیه بپردازید. همچنین در این دوربین حالتی (Mode) با نام Special Effects در اختیار دارید که می تواند برخی افکت های جذاب را بر روی فیلم های ضبط شده اعمال کند. علاوه بر این کاربران حرفه ای با حالت Manual می توانند کنترل بسیار بهتری بر روی شیوه و کیفیت ضبط تصاویر داشته باشند.

حالت عکاسی دنباله دار یا Continuous shooting هم به شما امکان عکسبرداری با سرعت ۳ و ۵ فریم در ثانیه را می دهد، که این سرعت به موقعیت عکاسی و تنظیمات دوربین شما بستگی دارد.

از وسایل جانبی معرفی شده برای استفاده بر روی 5200 می توان به آداپتور وایرلس موبایل WU-1a و ریموت کنترل WR-R10/WR-T10 اشاره کرد. با اتصال آداپتور وایرلس بر روی دوربین، شما می توانید کار عکاسی را از روی تبلت و موبایل های هوشمند تان کنترل کرده و تصویر زنده منظره یاب دوربین را روی این ابزارها مشاهده کنید. با استفاده از ریموت کنترل هم می توانید از فاصله دور و زوایایی که ریموت کنترل های عادی اینفرارد کار نمی کنند، به کنترل دوربین و عکاسی بپردازید.

این دوربین قرار است از ماه دسامبر و با قیمت ۸۹۹ یورو به بازار عرضه گردد. البته این قیمتی است که تنها برای بدنه دوربین می پردازید و لنزهای مورد نیاز را باید جداگانه تهیه کنید.

در ادامه مطلب می توانید عکس های این دوربین زیبا و پُرکار را ببینید. انتخاب شما از میان محصولات این چنینی نیکون و رقبای همرده شان در لیست سونی و کانن کدام یک است؟

 

d5200-001-narenji-ir.jpg

dsc0911-002-narenji-ir.jpg

dsc0917-003-narenji-ir.jpg

dsc0923-004-narenji-ir.jpg

dsc0945-008-narenji-ir.jpg

dsc0942-007-narenji-ir.jpg

dsc0932-006-narenji-ir.jpg

dsc0930-005-narenji-ir.jpg

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 125 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

کمتر از یک سال پیش بود که نیکون با معرفی مدل های J1 و V1 به میدان مبارزه دوربین های بدون آینه با لنز قابل تنظیم آمد. امروز هم به دنبال موفقیت این محصولات، نیکون جانشین آنها را رونمایی کرد که با نام V2 شناخته می شود. از امکانات مهم این دوربین پیشرفته 14.2 مگاپیکسلی می توان به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰۰ فریم بر ثانیه، نمایشگر ال سی دی ۳ اینچی، منظره یاب الکرونیک با کیفیت 1.4 میلیون نقطه و همچنین فیلمبرداری 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه یا 1080i با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

این دوربین در دو رنگ مشکی و سفید و با سنسور CMOS عرضه شده و ISO آن از ۱۶۰ تا ۶۴۰۰ قابل تنظیم است. از دیگر امکانات آن می توان به پردازنده تصویر Expeed 3A و قابلیت اتوفوکوس هیبریدی پیشرفته نیکون اشاره کرد که سرعت عکاسی بیشتری را برای تان فراهم می آورد. سیستم فوکوس خودکار این دوربین از سنسورهای تشخیص ۷۳ فازی و سنسورهای کنتراست ۱۳۵ مرحله ای بهره می برد که به شما امکان عکس برداری متوالی با سرعت ۱۵عکس در ثانیه و تا ۴۵ عکس پشت سر هم را می دهد. البته با فوکوس ثابت می توانید تا ۶۰ فریم متوالی عکس برداری کنید.

بدنه منیزیمی این دوربین آن را کاملا از گذشتگانش متمایز می کند و ظاهری زیبا به آن می بخشد. جای دستگیره بزرگ و فلش داخلی، به اضافه دستورات و حالات عکاسی مختلف آن را به دوربینی جذاب تبدیل کرده است. این دوربین همچنین از میکروفون استریو برای ضبط صدا هنگام فیلمبرداری بهره می برد. البته از طریق ورودی میکروفون می توانید از انواع میکروفون های حرفه ای برای ضبط صدا بهره ببرید.

نیکون این دوربین را به همراه یک لنز ۳۰-۱۰ میلیمتری با قیمت ۸۹۹ دلار عرضه می کند و درصورتی که خواهان لنز ۱۱۰-۳۰ میلیمتری باشید، باید ۲۵۰ دلار اضافه تر پرداخت کنید. البته تا پایان نوامبر برای جمع کردن پول های تان فرصت دارید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 101 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار Nikon Camera Control برای کنترل اکثر عملکردهای دوربین های دیجیتال (SLR) نیکون ، از راه دور و از طریق یک کامپیوتر متصل به یک کابل USB یا بدون سیم و از طریق Wireless LAN ، ساخته شده است. عملکردهای حرفه ای Nikon D3 جدید و D300 مانند ساخت پیش نمایش از عکس های کامپیوتر و انتخاب عکس ها قبل از انتقال روی کامپیوتر، عملکرد Live View و سیستم کنترل عکس توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. نرم افزار Nikon Camera Control همچنین از جریان کاری نرم افزار Capture NX ، مرور و نرم افزار ViewNX نیز کاملا پشتیبانی می کند.
امکانات نرم افزار Nikon Camera Control Pro v2.12.0 :
- کنترل از راه دور یک دوربین از طریق کامپیوتر.

- پشتیبانی از هر نوع عملکرد از راه دور.
- عملکرد ساخت پیش نمایش از عکس ها به صورت توسعه یافته.
- سازگار با عمکلردهای جدید Nikon D3/D300.
- یکپارچگی با دیگر نرم افزارهای Nikon.
- کنترل از راه دور اکثر تنظیمات دوربین های تک لنزی بازتابی Nikon که از طریق کابل USB و یا Wireless LAN به کامپیوتر متصل هستند مانند حالت نوردهی ، سرعت عکاسی و اندازه دهانه لنز.

 

- انتقال مستقیم عکس ها از دوربین به کامپیوتر و اجرای تمامی مراحل از عکس برداری و ذخیره آنها.
- نمایش بندانگشتی عکس های ذخیره شده در کامپیوتر.

 

دانلود

پسورد : www.p30world.com
Size : 115.84 MB
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 126 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

 

عکاس حرفه ای هستید؟ پس لازم است با دوربین جدید EOS 6D آشنا شوید. این کوچکترین، سبک ترین و ارزان ترین دوربین عکاسی Full Frame این شرکت به حساب می آید. 

 

با وزنی ۶۹۰ گرمی حدود ۲۰ درصد از مدل 5D Mark III سبک تر است و با قیمت 2099 دلاری حدود 1400 دلار از دیگر مدل های فول فریم ارزان تر به حساب می آید. و بنابراین در رقابت مستقیم با دوربین نیکون D600 قرار می گیرد. 

 

علاه بر اینها این نخستین دوربین سری EOS است که به وای-فای مجهز گشته و با اپلیکیشن های رایگان این شرکت برای اندروید و آیفون کار می کند. می توانید با تلفن تان تنظیمات دوربین 6D را تغییر دهید و حتی بین آنها تصاویر را منتقل کنید.

این دوربین دارای یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی است و از سیستم پردازش تصویر DIGIC 5+ استفاده می کند که می تواند تصاویر با سرعت 4.5fps بگیرد و عکس HDR نیز تهیه می کند. 

 

فیلمبرداری به صورت 1080p با 30fps است و کلیپ های تهیه شده ۳۰ دقیقه ای خواهد بود. میزان ISO نیز بین 100 تا 102400 متغیر است و امکان فوکوس ۱۱ نقطه ای همزمان دارد. یک نمایشگر ۳ اینچی هم آن را همراهی می کند و ورودی میکروفن استریو نیز دارد. و البته فقط یک کارت حافظه می خورد. 

 

این دوربین از آذر ماه با قیمت ۲۰۹۹ دلار برای بدنه و یا ۲۸۹۹ دلار با یک لنز 24-105mm f/4L USM zoom به فروش می رسد. مشخصات کامل دوربین را در dpreview ببینید.

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 18,320
  • بازدید کلی : 232,718