loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 358 poria
زوج های مقوی 0 210 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 227 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 256 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 324 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 290 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 318 poria
فقط دخترا 0 281 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 240 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 282 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 296 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 272 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 255 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 246 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 273 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 250 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 249 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 93 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

picture

 

 

 

بیایید خانه تکانی عید نوروز را با خانه تکانی ذهنمان همراه و گرد و غباری راکه روی تفکرمان نشسته با دستمال مهارت‌ها پاک کنیم و عادت‌های همیشگی زندگی‌مان را به مهارت زندگی تبدیل نماییم. اگر به فکر خرید مبلمان جدید و مد روز هستیم، اشکالی ندارد؛ اما از این نکته مهم غافل نباشیم که برای روانمان، فکرمان، وجودمان و زندگیمان افکار نو، همزمان با پیشرفت علم به وجود آوریم. راهکارها و راه‌حل‌های جدید وارد ذهنمان کنیم و با فکری شاداب و پویا به استقبال عید نوروز برویم....

بیایید خانه تکانی عید نوروز را با خانه تکانی ذهنمان همراه و گرد و غباری راکه روی تفکرمان نشسته با دستمال مهارت‌ها پاک کنیم و عادت‌های همیشگی زندگی‌مان را به مهارت زندگی تبدیل نماییم. اگر به فکر خرید مبلمان جدید و مد روز هستیم، اشکالی ندارد؛ اما از این نکته مهم غافل نباشیم که برای روانمان، فکرمان، وجودمان و زندگیمان افکار نو، همزمان با پیشرفت علم به وجود آوریم. راهکارها و راه‌حل‌های جدید وارد ذهنمان کنیم و با فکری شاداب و پویا به استقبال عید نوروز برویم.

حتما هر کدام از شما برنامه‌های مختلفی برای تعطیلات در نظر گرفته‌اید. شاید یکی به فکر این باشد که در این فرصت به کارهای به تاخیر افتاده‌اش رسیدگی کند. یکی قصد سرزدن به اقوام ودوست و آشنا و انجام صله رحم و دیگری تمام کردن داستان و یا شعری ناتمام دارد و کنکوری‌ها به فکر نهایت استفاده از این تعطیلات و…
به هرحال هر کدام از ما برنامه‌های متفاوتی داریم تا در این دو هفته تعطیلات مفیدی داشته باشیم.اما ما می‌خواهیم درباره شادابی و مزیت سفر صحبت کنیم. عید نوروز فرصت مناسبی است تا به هر منطقه‌ای که علاقه‌مندید بروید و تفریح کنید و از طبیعت زیبای الهی بهره ببرید.اما نکته‌ای که از مسافرت و در دل طبیعت رفتن می‌توان به آن اشاره کرد، این است که شبیه کودکان شویم و کودک درونمان را صدا بزنیم و به یاد شیطنت‌های بچگی بدویم، فریاد بزنیم، قایم باشک بازی کنیم، دوچرخه سواری کنیم و با طبیعت انس بگیریم و خجالت نکشیم و نگوییم برای ما زشت است مگر ما بچه هستیم؟!اگر به دریای شمال رفتید، روی ماسه‌ها بنشینید و گل بازی کنید و بگذارید روح کودکانه در شما بدمد و اگر امکانش را داشتید، در سفر جایی برای مادربزرگ و پدر بزرگ بگذارید و همراه کودکان دور آنها حلقه بزنید و داستان‌ها و صحبت‌های ارزشمند آنها را گوش دهید.
در مسافرت نکاتی را رعایت کنید تا سفر دل انگیزی داشته باشید:

قدم بزنید: در سفر زمانی را به قدم زدن بگذرانید تا ذهن‌تان خالی شود: در زندگی روزمره وزمانی که درگیر کار هستید، شاید فرصت با آرامش قدم زدن را نداشته باشید و همیشه با اتومیبل شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی با عجله سرکار رفته باشید؛ اما سفر فرصت خوبی است برای آرام قدم زدن!
نگاه کردن دقیق: به کودکان نگاه کنید و ببینید چگونه از زندگی لذت می‌برند، بازی می‌کنند، از این طرف به آن طرف می‌دوند، مشت‌های‌شان را پر از آجیل می‌کنند، شادی‌ها و غم‌های‌شان را بدون تعارف بروز می‌دهند، زندگی با آرامش را از کودکان یاد بگیرید.
قناعت: سعی کنید به داشته‌های خود قانع باشید، چون در این صورت احساس رضایت بیشتری از سفر خواهید داشت.
اکسیژن: باعث می‌شود مغز شما بهتر فعالیت کند، پس در سفر زیاد در هتل یا سوئیت نمایند و بیشتر جنگل و طبیعت و درختان و پرندگان بپردازید.
زمان: اگر زمان سفرتان کوتاه است و نمی توانید روزهای زیادی را در مقصد بمانید، نیازی نیست با عجله بخواهید از مکان‌های زیادی دیدن کنید؛ از جاهای کمتری بازدید کنید، اما مفصل و در آرامش و نهایت استفاده را ازآن مکان ببرید.
شوخی: روش خوبی برای رسیدن به آرامش است، پس در سفر شوخ طبع باشید و خشکی و رفتار کارمندی و رئیس سربازخانه بودن را کنار بگذرانید و از سفر لذت ببرید.
دقت: در انتخاب همسفرتان دقیق باشید و سعی کنید با افراد سرزنده، پرتحرک و شاد و پر شور همسفر شوید و خودتان هم در کنارشان حالت غمگین و دل مرده نداشته باشید تا آنها را فراری ندهید. افراد سرزنده از سر به سر گذاشتن دیگران لذت می‌برند و اهل لطیفه گویی و مزاح هستند، پس شما هم این ویژگی‌ها را در خود تقویت کرده و در کنار شوخی با دیگران احترام را فراموش نکنید.
لحظه‌ها را ثبت کنید: عکس و فیلم گرفتن را در سفر خود جای دهید تا لحظات زیبای زندگیتان را بایگانی کنید و بعد از آن در زمان‌هایی که ناخشنود می‌شوید به آنها نگاه کنید و شاد شوید. که لحظات شادی هم در زندگی تجربه کردید. مسافرت به شما کمک خواهد کرد تا برای مدتی فکر شما آزاد باشد و اثرات آن پس ازبرگشت به خوبی در زندگی روزمره‌تان نمایان خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 1,020
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,455
  • بازدید ماه : 2,413
  • بازدید سال : 20,499
  • بازدید کلی : 234,897