loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 250 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 244 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 248 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 247 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 96 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سه بعدی ماموریت با تانک Tank Mission 3D - اندروید : به شما به عنوان یک راننده تانک فوق حرفه ای برای انجام ماموریت های فوق سری انتخاب شده اید و برای مملکت خود بجنگید و کسب پیروزی کنید بازی از یک گرافیک سه بعدی وگیم پلی اکشن سرگرم کننده برخوردار است.

دانلود بازی سه بعدی ماموریت با تانک Tank Mission 3D - اندروید

 

اندروید نسخه 2.2 و بالاتر

ندارد.

1.1

Tank Mission 3D

دانلود از لينک اصلي با حجم 30.08مگابايت - دانلود از لينک کمکي

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 101 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
 
1Car

 

 

در چند روز اخیر فیسبوک با اپلیکیشن جدید خود برای اندروید یعنی Facebook Home سر و صدای زیادی به پا کرده است. بالاخره بعد از حدس و گمان ها و شایعات فراوان، این شرکت طی کنفرانسی روز گذشته این محصول را معرفی کرد. این محصول در ابتدا توسط تلفن جدید HTC با نام HTC First پا به عرصه خواهد گذاشت و پس از آن از ۲۳ فروردین به دیگر تلفن های هوشمند و پس از چند ماه به تبلت ها راه خواهد یافت.

 

به طور خلاصه Facebook Home در واقع لانچری است که روی تلفن های هوشمند و تبلت ها نصب می شود و به وسیله آن امکانات جذابی برای دسترسی سریع به آخرین تصاویر و مطالب داخل فیسبوک خود را در اختیار خواهید داشت.

 

تصاویر خبری جدید که از Facebook Home منتشر شده بسیار قابل ملاحظه هستند. در واقع با توجه به شایعات و انتظارات قبلی، به نظر نمی رسید فیسبوک محصولی با این کیفیت ارائه دهد. چرخش فیدهای دوستانتان، صفحه اصلی تلفن همراه شما را تبدیل به یک بوم نقاشی می کند که شما به دوستانتان اجازه رنگ کردن آن را می دهید. صفحه اصلی و قفل تلفن شما تماما پر از تصاویری می شود که دیگران ارسال کرده اند. در واقع این بدان معنا است نمایشگر تلفن شما ممکن است تبدیل به یک آبشار زیبا شود و یا یک تصویر فوق العاده از خانواده یکی از دوستانتان در آن قرار بگیرد. اما اگر واقع بین باشیم، باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که امکان دارد این زیبایی همیشگی نباشد.

 

با مثالی از خودم بیشتر توضیح می دهم. من در مدیریت دوستانم در فیسبوک هیچوقت بهترین نبودم. همکلاسی های قدیمی، خانواده، دوستان، همکاران، هنرمندان و غیره مجموعه دوستان من را تشکیل می دهد. به همین دلیل هم تصاویری که در صفحه اصلی فیسبوک من ارسال می شوند بسیار متنوع هستند. تصاویر زرق و برق دار از نقاط مختلف دنیا، عکس های شخصی از اقوام و دوستان و البته همچنین تصاویر زشتی که باعث ناراحتی هر بیننده ای می شود و...

 

ما به راحتی در صفحه اصلی فیسبوک می توانیم با حرکت دادن صفحه به پایین از تصاویر ناخوشایند احتمالی بگذریم اما در این لانچر چه می شود؟ آیا من قابلیت دست چین کردن تصاویر را دارم؟ چون اگر قرار به این باشد که تصاویری بدون اجازه و اطلاع من در تلفن شخصی من نمایش داده شود، تنها به چند نفر انگشت شمار اطمینان کامل دارم. در صورتی که امکان محدود کردن افراد مورد اطمینان در نمایش تصاویر وجود نداشته باشد، احتمال نمایش تصاویر زشت و ناپسند هم در تلفن ما وجود دارد. این مسئله چیزی است که تا الان مشخص نشده که ما قادر به مدیریت آن هستیم یا نه.

 

اما در مجموع Facebook Home قابلیت تبدیل به یک محصول فوق العاده را دارد. ولی تنها زمانی واقعا خوب است که دوستان شما هم خوب باشند. شاید اگر در قبول دوستی ها کمی سخت گیرتر باشیم و تنها افراد مورد اعتماد در دایره دوستان ما در فیسبوک وجود داشته باشند، این موضوع اهمیت کمتری پیدا کند. من شخصا فکر می کنم بهترین راه حل موجود حداقل تا رفع شبهات فعلی، استفاده نکردن از Facebook Home باشد. مطمئنا برای این محصول علاقه مندان بسیاری وجود خواهد داشت ولی مطمئنا خیلی از افرادی که نگران ظهور تصاویر نامناسب در تلفن هوشمند خود هستند، جزو طرفداران این محصول نخواهند بود. یا به زبان بهتر، مجموعه دوستان، به افراد این اجازه را نمی دهد.

 

این نگرانی تا حد بسیار زیادی در صورت وجود قابلیت مدیریت افراد حل می شود ولی در هر صورت شخصا هیچ علاقه ای به نمایش ناگهانی تصاویری با متن هایی مانند "هر لایک شما به معنی …. و یا با لایک های شما این کودک دچار سؤتغذیه، نجات پیدا می کند." در تلفنم ندارم.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 97 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)
اصول موز دزدی Dont' Steal My Banana -  دانلود بازی اندروید : در ماجراویی های چندتا میمون شیطون شرکت کنید و با آنها برای جمع آوری موز ها و چالش هایی که با آن رو به رو هستند همراه شوید گیم یکی از زیاترین بازی های با گیم پلی عالی اندروید است و همچنین از گرافیک خوبی نیز برخوردار است.
 
http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/dont-steal-my-banana%20(2).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/dont-steal-my-banana%20(3).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/dont-steal-my-banana%20(4).jpg
دانلود از لینک مستقیم و با حجم 17 مگابایت  -  دانلود از لینک كمكي

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر

ندارد

1.0

Dont' Steal My Banana
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 132 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)
عملیات های اسلحه های سیاه دو Black Ops 2 Guns - اندروید : اگر دوست دارید با اسلحه های مختلف کار کنید و توانایی های هر یک را با یک دیگر مقایسه و بسنجید ای گیم یکی از بهترین ها برای شما میباشد. شما در این بازی به راختی میتوانید یک اسلحه را از تمامی جهات از باز و بسته کردن تا مسلحه کردن و چکاندن انجام داده و از آن لذت ببرید.

عملیات های اسلحه های سیاه دو Black Ops 2 Guns - اندروید
http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/black-ops-2-guns%20(4).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/black-ops-2-guns%20(3).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/black-ops-2-guns%20(2).jpg

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر

ندارد

2.8

Black Ops 2 Guns

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 99 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

باید قبول کنیم که بازی کردن بر روی صفحه بزرگ تبلت ها، لذت متفاوتی دارد. اما برای اینکه از پتانسیل این صفحه بزرگ بتوانیم استفاده کامل را ببریم، این نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است که بازی مناسبی را برای دستگاه خود انتخاب نماییم. دبیران بخش اپلیکیشن گوگل پلی گرد هم آمدند و بهترین بازی هایی که می توانید بر روی تبلت اندرویدی خود اجرا نمایید را، برای شما جمع آوری کرده اند.


 

Babylonian Twins HD

babylonian-twins.jpg

به ۵۷۶ سال قبل از میلاد مسیح سفر کنید و در دنیای زیبای بابیلن ها، به حل سخت ترین پازل های ممکن بپردازید. این پازل ها در مراحل متنوعی گنجانده شده اند و به همراه موسیقی متن بازی، مجموعه ای سرگرم کننده را تشکیل داده اند.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۲۷ مگابایت)

Redneck Revenge

redneck-revenge.jpg

یک روز کاری دیگر برای ردنک به پایان رسیده، ولی به محض اینکه او قصد تعطیل کردن رستورانش را دارد، مشتری های عجیبی وارد می شوند. بعله، زامبی ها باز هم در یک بازی دیگر، تبدیل به قربانی می شوند تا شما دقایق مفرحی را سپری کنید. در این بازی که از گرافیک کارتونی مفرحی برخوردار است، باید طی ۵۰ مرحله مختلف، به کشتن زامبی ها بپرازدید و در این میان مراقب باشید که شهروندان عادی را هدف قرار ندهید.

قیمت: ۱.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۴۹ مگابایت)

Cat war 2

cat-war2.jpg

سال ها قبل از خلقت انسان، سگ و گربه ها موجودات متمدنی به شمار می رفتند. هرچند که قلمرو گربه ها، همیشه از جانب سگها مورد تجاوز قرار می گرفت. در این بازی باید در یک نبرد جانانه سعی کنید تا از قلمرو خود، در برابر سگ های وحشی دفاع کنید.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۳۳ مگابایت)

No Zombies Allowed

no-zombies-allowed.jpg

احساستان را درک می کنیم اگر دیگر از زامبی بازی خسته شده باشید. اما در جریان باشید که در این بازی، با مزه ترین زامبی های تمام دوران را مشاهده خواهید کرد. در حالی که شهرتان ویران شده، بازماندگان را پیدا کنید، در برابر زامبی ها دیوار دفاعی بسازید. و ضمن کشتن آن ها، سعی کنید تا شهر را یک بار دیگر آباد کنید.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۴۸ مگابایت)

Gun Bros 2

gun-bros2.jpg

برادران آتشین، یک بار دیگر با هم متحد می شوند تا از کهکشان در برابر شورشگران TOOL دفاع کنند. این بازی اکشن از گرافیک بسیار سرگرم کننده ای برخوردار است و اسلحه های بسیار متعددی که در اختیار شما قرار می گیرد، دشمن کشتن را لذت بخش تر از هر زمان دیگر می کند. با قابلیت Multiplayer در جنگ ها با دوستان خود متحد شوید و طعم شیرین پیروزی را با آن ها به اشتراک گذارید.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۱۷۲ مگابایت)

Real Racing 3

real-racing33.jpg

وقتی که پیست مسابقه و ماشین های آن از چنین گرافیک واقعی برخوردار باشند، بسیار سخت است که با شکست در یک مسابقه کنار بیایید و بتوانید آدرنالین تزریق شده در خونتان را کنترل کنید. بیش از ۴۵ ماشین با جزئیات فوق العاده طراحی شده اند که در مراحل مختلف، شما را به نهایت سرعت دعوت می کنند.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید

Freeze

freeze.jpg

قهرمان داستان ما روزگار خوشی را سپری می کرد، تا اینکه عزیزترین نزدیکانش به او خیانت کردند و با لو دادنش به دشمن، اسباب گرفتاری اش را فراهم کردند. اکنون این قهرمان در سیاره ای بسیار دور، در زندان به سر می برد. حال این شما هستید که باید در مراحل سخت فکری، به او کمک کنید تا از زندان سرد و سیاه خود، بگریزد.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۳۶ مگابایت)

Aftermath XHD

aftermath.jpg

اگر از تاریکی می ترسید، توصیه می کنیم که سمت این بازی نیایید. در حالی که وحشت شب، همه شهر را فرا گرفته، تنها کورسوی امید شما چراغ قوه ای است که به دست دارید. آیا فکر می کنید با یک اسلحه ساده، شانس زیادی برای زنده ماندن دارید؟ راستی، یادمان رفت بگوییم که زامبی ها تمام شهر را اشغال کرده اند.

قیمت:‌ ۱.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۲۴ مگابایت)

Pac-Man

pac-man-android.jpg

فکر نکنیم که Pac-Man نیازی به معرفی داشته باشد. تا جایی که می توانید نقطه ها را بخورید، سر پیچ ها به موقع بپیچید و سعی کنید از دست آن موجودات عجیب، فرار کنید.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۲۳ مگابایت)

Slingshot Racing

slingshot-racing.jpg

یکی از مفرح ترین و متفاوت ترین مسابقات اتومبیل رانی که می توانید تصور کنید. البته شاید صحیح بهتر باشد بگوییم مسابقات سورتمه رانی، چرا که خودرورها باید با کشش طناب، بر روی یخ لیز بخورند و از یکدیگر سبقت بگیرند و خبری از بنزین و گازوئیل نخواهید بود.

قیمت: ۰.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۳۲ مگابایت)

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 106 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

تعطیلات عید بازار دید و بازدیدها حسابی گرم است. و البته در این میان همه به دنبال روش های مناسبی برای گذران تعطیلات هستند تا هفته باقی مانده را هم به سر رسانده و سال کاری جدید را آغاز کنند. بعضی با تلویزیون و فیلم، برخی با مطالعه و گروهی هم با کامپیوتر، تبلت و موبایل این روزها را به شب، و شب ها را به روز می رسانند.

 

ملاک های انتخاب

این سایت ملاک های انتخاب خود برای دستچین کردن این فهرست را در ۵ فاکتور مهم خلاصه می کند:

* مشخصا سرگرم کننده باشد.
* ارگونومیک باشد. شیوه بازی و کنترل آن برای آیپد کاملا راحت و مناسب باشد.
* منحصر به فرد باشد. سعی شده در این لیست به جای انتخاب بازی هایی که نسخه تبدیل شده و رزولوشن بالای بازی های آیفون هستند، به نمونه هایی پرداخته شود که به طور اختصاصی برای آیپد تولید شده اند.
* ارزشمند باشد. در انتخاب بازی ها، سعی شده قیمت بازی نسبت به کیفیت آن سنجیده شده و انتخاب های بهینه تری صورت گیرد.
* ارزش افزوده. در صورتی که بازی دارای قابلیت های اضافی باشد یا قابلیت های کاربردی مانند بهینه سازی برای نمایشگر رتینا را عرضه کند، امتیاز اضافی برای آن در نظر گرفته شود.

نکته: ترتیب بازی ها بر اساس حروف الفبایی است و امتیازات در آن تاثیری ندارد.

 

پرندگان خشمگین جنگ های ستاره ای

angrybirdstarwars_620x465-001-500px-narenji-ir.jpg

اوه، نه... دوباره بازی پرندگان خشمگین؟ اگر چه نام و برند Star Wars یا جنگ های ستاره ای در هر جایی می تواند بُرد خود را داشته باشد. اما در اینجا و در کنار پرندگان عصبانی نام آشنا جذابیتی دو چندان یافته است. سرزمینی تازه با مراحلی نام آشنا برای طرفداران مجموعه فیلم های جنگ های ستاره ای، مانند هان سولو، لوک، پرندگان بن کنوبی، خوک های استورم تروفر که هر کدام نیروهای ویژه خود را دارند. و همه اینها توانسته عنوان نخست لیست را از آن پرندگان خشمگین جنگ های ستاره ای کند.

قیمت: ۲.۹۹ دلار

 

Bastion

Bastion_620x465-002-500px-narenji-ir.jpg

یکی از برگ های برنده آیپد که قبل از این هم توانسته جوایز بسیاری را در دنیای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس از آن خود کند. البته نسخه آیپد آن به خوبی با دستورات لمسی سازگار شده و محیط بازی کاملا در دستان شما قرار دارد. فقط هنگام شروع بازی استفاده از یک هدفون خوب را فراموش نکنید. زیرا در کنار آهنگ ها و موسیقی جذاب به کار رفته در آن، داستان گویی و گویندگی بسیار عالی و دنباله دار آن، یکی از بخش های مهم و اصلی تجربه بازی هستند.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Carcassone

photo_610x458-014-500px-narenji-ir.jpg

یکی از زیباترین بازی های استراتژی تخته ای یا بورد گیم که پیش از این برای آیفون در اپ استور عرضه شده بود. اکنون در به روز رسانی تازه خود، نسخه ویژه آیپد را هم عرضه کرده است. امکان بازی چند نفره لوکال و آنلاین به همراه پازل های چالش برانگیز بازی ورق هفتگی ارزش دو چندانی به این بازی بخشیده است.

قیمت: ۹.۹۹ دلار

 

FIFA 13

fifa13_iPad_1_620x465-003-500px-narenji-ir.jpg

امتیاز فیفا روی آی او اس از همان ابتدای عرضه بسیار بالا بود و دائما رو به افزایش است و البته کیفیت آن هم همچنان بهبود یافته است. به گونه ای که اکنون جزئیات گرافیکی بسیار بیشتر شده و محیط بازی بسیار روان تر است. در کنار آن با شیوه های جدید بازی آنلاین، بهتر می توانید دوستان تان را به چالش بکشید. تغییرات از نسخه 12 به 13 و از نسخه آیفون به آیپد به گونه ای بوده اند که می توان اکنون آن را بهترین بازی ورزشی آیپد دانست.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

Grand Theft Auto: Vice City

gtavicecity_620x465-004-500px-narenji-ir.jpg

روزی روزگاری، تنها می توانستید با نسخه پورت شده Grand Theft Auto روی آیپد به وجد بیایید. اما اکنون نسخه کلاسیک Vice City با بیش از یک دهه عمر، با گرافیک بهتر برای آیپد دوباره سازی شده است. جالب اینجا است که جای دکمه های کنترل هم نسبت به نسخه های قدیمی تغییری نکرده و شما را سردرگم نمی کند. البته از تمام دکمه های کنترل مجازی که در بازی های پورت شده آیپد تعریف می شوند، بهتر کار می کند. یک بازی برای پرتاب شدن به قلب آمریکای دهه ۸۰.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Infinity Blade II

Infinity_Blade_II_620x465-005-500px-narenji-ir.jpg

اگر شما هم از طرفداران جنگ های تن به تن و نبرد با سلاح های سرد در بازی های کامپیوتری هستید، حتما بازی هایی چون Infinity Blade را به خوبی می شناسید. اکنون پس از عرضه موفقیت آمیز نسخه اول این بازی برای ابزارهای مجهز به iOS، نوبت به دومین نسخه آن با گرافیک بالاتر و البته امکانات بیشتر رسیده است. در اینجا حرکات شمشیر بیشتر، امکان آپگرید سلاح ها و بسیاری قابلیت های رزمی جدیدتر انتظار شما را می کشند.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

Kingdom Rush

KingdomRush_620x465-008-500px-narenji-ir.jpg

بازی های دفاع از قلعه در اپ استور به تعداد زیادی یافت می شوند. اما این یکی از محبوبیت فراوانی در میان آنها برخوردار است و به لطف انیمیشن های قدرتمند و شیوه بازی که ارائه می کند، واقعا اعتیاد آور است. در اینجا شما با مجموعه ای از چالش های جستجوگرانه روبرو هستید. تعداد فراوانی آپگرید و جمع آوری سکه های بسیار، حتی بی میل ترین بازیکنان را هم در دام خود گرفتار می کند. یک بازی که آهسته، اما پیوسته می رود.

قیمت: ۲.۹۹ دلار

 

Machinarium

Machinarium_620x433-009-500px-narenji-ir.jpg

طرفداران بازی های ماجراجویانه کلیک کن و جلو برو، گرافیک های نقاشی ساده و داستان های حاشیه ای پر حادثه دنبال چیزی به جز Machinarium نباشند. یک سفر پر زرق و برق از میان دنیایی که کمی بدشگون است. جایی که قرار است پاسخ پازل ها جلوی چشم تان باشد، اما چندان آشکار و واضح نیستند. پس از عرضه برای ویندوز و مک اکنون نوبت به آیپد است که با لمس روبات کوچولو، در این سفر همراه او باشید.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Modern Combat 4

Modern_Combat_4_620x465-010-500px-narenji-ir.jpg

بازی تیراندازی اول شخص برای آیپد که در آن یا باید درست شلیک کنید یا همه چیز را از دست بدهید. کیفیت گرافیک آن تقریبا همپای کنسول های بازی است و محیط بازی هم روان و خوش دست به نظر می رسد. البته برای نمایشگر رتینای آیپد هم بهینه سازی شده است. اگر چه ابزارهای کنترلی لمسی در این بازی عالی طراحی نشده اند، اما آنقدر خوب هستند که شما بتوانید یک بازی تیراندازی اول شخص را به راحتی روی ایپد بازی کنید.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

NBA 2K13

NBA_2K13_620x465-011-500px-narenji-ir.jpg

اگر شما جزو طرفداران بازی های ورزشی موبایل باشید، حتما در کنار فوتبال، بسکتبال هم یکی از بازی های نصب شده روی تبلت تان است، این بازی شرکت 2K Sports که بر اساس لیگ NBA آمریکا تهیه شده همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی های ورزشی اپ استور خودنمایی می کند.

قیمت: ۷.۹۹ دلار

 

Need for Speed: Most Wanted

Need_For_Speed_Most_Wanted_620x465-012-500px-narenji-ir.jpg

غیرممکن است که خوره بازی های ماشین سواری باشید و این تیتر برای تان ناآشنا باشد. این عنوان سال ها است که به شماره یک دنیای بازی های مسابقه ای ماشین تبدیل شده. اما آخرین نسخه آن با عنوان Most Wanted یک غافلگیری جذاب از سوی الکترونیک آرتز بود. تعقیب و گریز فراوان، گرافیک های عالی و کارکرد بسیار خوب کنترلی بازی با ژیروسکوپ آیپد آن را به بهترین تبدیل کرده است.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

Osmos

Photos_5.12.10_008_1_610x458-015-500px-narenji-ir.jpg

یک بازی با حرکات هیپنوتیزم کننده موجودات کروی شکل کوچک بر روی نمایشگر. توپ هایی که نقش سلول ها را ایفا می کنند. هدف Osmos هم ساده است. به اطراف حرکت کند و موجودات و اشیاء کوچکتر را ببلعد تا تبدیل به بزرگترین شیئ این دنیای ماکرو شود. بزرگ ترها کوچکترها را می خورند و هر چه بیشتر حرکت کنید، بیشتر از اندازه تان کاسته می شود. یک تجربه مینیاتوری از تکامل دنیا در میلیون ها سال پیش با مراحلی بسیار زیاد.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Plague Inc

Plague_1_620x465-017-500px-narenji-ir.jpg

شاید عنوان بازی ترسناک به نظر برسد. اما چه کسی می داند، تلفات فراوان دنیا با یک بیماری مهلک شاید سرگرم کننده و حتی اعتیاد آور هم باشد.

Plague Inc یکی از دو بازی موجود در اپ استور است که شما را با ترغیب به شرکت در مسابقه نابودی کل انسان ها به چالش می کشد. (بازی دیگرPandemic 2.5 است که از یک بازی فلش پورت شده). البته شما راه های فراوانی در این بازی برای نابودی نسل بشری در اختیار دارید. برای مثال انتشار یک بیماری مهلک که به طور مستمر گسترش یابد. اما این بیماری می تواند قدرتمند بوده و سریعا میزبان را بکشد، یا به گونه ای طراحی شود که با رشد آهسته در بدن میزبان، ابتدا از طریق آن منتقل شده و سپس او را نابود کند. انتخاب با شما است.

قیمت: ۹۹ سنت

 

Plants vs. Zombies

iPad_Games_024_610x458-006-500px-narenji-ir.jpg

برای آنها که هنوز چندان به تبلت شان معتاد نشده و به آن نچسبیده اند، این بازیِ متعلق به گروه دفاع از قلعه، یک داروی کاملا مناسب و درمان گر است. یک بازی که به محض شروع، به آن اعتیاد پیدا می کنید. و هر چه جلوتر بروید، دل کندن سخت تر خواهد شد. البته اگر یک بازی خور حرفه ای باشید، حتما قبلا نسخه های ویندوزی یا مک آن را امتحان کرده اید.

قیمت: ۹۹ سنت

 

Rayman Jungle Run

Rayman_620x465-018-500px-narenji-ir.jpg

یک بازی دیگر از گروه بازی های همانند تمپل ران، که با امکاناتی جذاب و مراحلی سرگرم کننده قرار است ساعتها شما را به آیپدتان بچسباند. البته شاید با نسخه ویژه کنسول های این بازی هم آشنایی داشته باشید.

قیمت: ۲.۹۹ دلار

 

Sid Meier's Pirates! نسخه آیپد

Pirates_610x458-016-500px-narenji-ir.jpg

اگر جزو طرفداران بازی های سبک و سیاق دزدان دریایی و جنگ های دریایی هستید، این بازی حتما شما را سرگرم خواهد کرد. جستجو در دریا، سرو سامان دادن به ناوگان کشتی ها، مبارزات دریایی و نابودی کشتی های دشمن، جمع کردن غنایم و کارهایی از این دست، آن را تبدیل به یک بازی عالی نموده است.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Sky Gamblers: StormRaiders

stormraiders_620x465-019-500px-narenji-ir.jpg

آخرین عضو بازی های جنگ هوایی Sky Gamblers شما را به یکباره در میانه میدان جنگ جهانی دوم رها می کند. جایی که به عملیات های پروازی انفرادی و گروهی فراوانی خواهید رفت. از نظر بصری بازی تا حد زیادی به کنسول های بازی نزدیک شده است و کنترل آن به راحتی و روانی قابل استفاده است. خودتان را آماده ماموریت های فراوان و سختی نمایید.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Super Stickman Golf 2

Superstickman_2_620x465-020-500px-narenji-ir.jpg

شاید در اینجا گرافیک جذاب و چشمگیری را شاهد نباشید، اما این بازی در عین سادگی بسیار چالش بر انگیز و سرگرم کننده طراحی شده است. علاوه بر نمای خاص و متفاوتی که برای یک بازی گلف طراحی شده، امکان بازی دو نفره هم در آن گنجانده شده است.

قیمت: ۹۹ سنت

 

Ticket to Ride

photo_1_610x458-013-500px-narenji-ir.jpg

یک بورد گیم که جزو برندگان جوایز مختلف بوده، اما یادگیری ساده ای هم دارد. امکان بازی چندنفره آنلاین آن واقعا جذاب و سریع است. بازی های کوچک جانبی فراوانی هم برای اوقاتی که حوصله بازی اصلی را ندارید طراحی شده اند.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

Waking Mars

wakingmars_620x465-021-500px-narenji-ir.jpg

چندی است که مریخ نورد کنجکاوی مشغول گشت و گذار روی سیاره سرخ است تا رد پایی از حیات در آن بیابد. اما مثل اینکه قبل از این کشفیات وسیعی در غارهای این سیاره انجام شده است. Waking Mars هم یک بازی است که بیش از آنکه درباره درگیری و هیجان و خشونت باشد، درباره پیاده روی در این سیاره سرخ است. در یک برنامه علمی تخیلی شما به اکتشاف در اعماق مریخ می روید و درباره نمونه های تازه حیات تحقیق می کنید. و با ترکیب آنها به نمونه های تازه تری از حیات مریخی دست می یابید.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Where's My Water?

WheresMyWater_620x827-023-500px-narenji-ir.jpg

یکی از بازی هایی که پیش تر هم در نارنجی با آن آشنا شده اید و به گمانم آنقدر مشهور است که نیازی به معرفی ندارد. یک بازی پازلی گول زننده و به ظاهر آسان که شما سعی می کنید آب را در جهت درست از بالای صفحه به سمت پایین در جریان بیندازید تا تمساح کوچک بازی بتواند دوش بگیرد. و البته در این راه باید از موانع بسیاری عبور کنید و اردک های اندکی را هم جمع آوری نمایید.

قیمت: ۹۹ سنت

 

The Walking Dead

walkingdead_620x465-022-500px-narenji-ir.jpg

یکی از مشهورترین بازی های سبک زامبی آیپد که به صورت یک مجموعه اپیزودیک عرضه می شود. شما برای هر اپیزود باید تقریبا ۵ دلار پرداخت کنید و تمام داستان ۲۵ دلار هزینه دارد. اما با این وجود باز هم یکی از مهیج ترین بازی های موجود است که طرفداران فراوانی را به خود جذب کرده است.

قیمت: ۴.۹۹ دلار هر اپیزود - ۵ اپیزود

 

Wipeout

Wipeout_iOS_620x465-024-500px-narenji-ir.jpg

تقلیدی از شوهای تلویزیونی در دنیای iOS که توانسته به خوبی با صفحه لمسی کنار امده و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در اینجا شما باید مراحل زیادی را با موانع مختلفی به همراه یک عروسک پارچه ای پشت سر بگذارید. و البته همانند یک شوی تلویزیونی واقعی می توانید پخش دوباره صحنه های برد یا باخت را تماشا کنید.

قیمت: ۱.۹۹ دلار

 

Year Walk

YearWalk_620x465-025-500px-narenji-ir.jpg

ساده، اما تقریبا غیر ممکن. ساکت، زیبا و بسیار ترسناک. یک بازی به ظاهر ساده که تنها با سوایپ کردن روی صفحه به پیش می روید و گرافیکی همانند حکاکی روی چوب پیش رو دارید. درست مانند اینکه روی آیپد تان رویا می بینید.

قیمت: ۳.۹۹ دلار

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 126 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

 

کیبورد Swipe یکی از قابلیت هایی بود که برای اولین بار در نسخه ۴.۲ به سیستم عامل اندروید اضافه شد. در بررسی نکسوس ۴ ، به شدت شیفته عملکرد این کیبورد شدیم و آرزو کردیم که ای کاش این قابلیت برای زبان فارسی نیز فعال می شد.

مدتی بعد و در زمان بررسی اکسپریا زد ، متوجه شدیم سونی این ویژگی را در آخرین محصولش بهبود داده و اکنون به راحتی می شد تا تایپ فارسی را با ویژگی Swipe انجام دهیم. پس از مشاهده این موضوع، به این نتیجه رسیدیم که اگر بر روی موبایل های سونی امکان انجام این کار باشد، حتما باید برای سایر دستگاه ها نیز راه حلی وجود داشته باشد.

پس از گشت و گذار و کمی تحقیق در اینترنت با کیبورد Swype آشنا شدیم. پس از نصب این کیبورد متوجه شدیم که خوشبختانه فارسی نیز یکی از زبان هایی است که توسط این کیبورد پشتیبانی می شود.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 130 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

ESET Mobile Security

ESET-Mobile-Security

یک نرم افزار امنیتی قدرتمند برای گوشی های موبایل می باشد که با ترکیبی از ویژگی های آنتی ویروس، ضد سرقت و ضد اسپم، از موبایل شما در برابر تهدیدات ناشناخته و در حال ظهور محافظت می کند. با استفاده از این برنامه می توانید گوشی موبایل خود را در برابر برنامه های مخرب، ویروس ها و سرقت های فیزیکی ایمن سازی کنید. این برنامه دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته جهت محافظت در برابر از دست دادن و سرقت تلفن با لایه های چندگانه امنیتی برای کنترل از راه دور اطلاعات گوشی می باشد. ویژگی های Remote Lock برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به داده های گوشی، Find Device جهت تعیین محل گوشی گم شده یا دزدیده شده خود بر روی نقشه، Remote Wipe برای پاک کردن تمام اطلاعات شخصی و بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه، Password Reset برای بازنشانی رمز عبور خود در صورتی فراموشی، Trusted Friend جهت تعیین یک مخاطب برای تنظیم مجدد پسورد از راه دور و ارسال هشدار از طریق SMS در صورت تغییر غیر مجاز سیم کارت، بخشی از ویژگی های امنیتی این برنامه می باشد.

ویژگی اسکن پیشرفته در دسترس این نرم افزار، هرگونه فعالیت مشکوک بر روی گوشی تلفن همراه را تشخیص و به شما هشدار می دهد. تمام برنامه ها، فایل ها، پوشه ها و کارت های حافظه SD به طور مستمر برای تروجان ها، ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزارها، اسپم و حملات دیگر اسکن شده است.
SIM Matching یکی دیگر از امکانات این برنامه است که یک لیست از سیم کارت های قابل اطمینان برای گوشی شما ایجاد می کند که در صورت قرار دادن سیم کارت غیر مجاز، شما به صورت خودکار توسط پیام متنی که به شماره تلفن جایگزین (که از قبل توسط شما تعیین می شود) ارسال می شود. نظارت بر تمام عملکرد های حیاتی گوشی، از جمله عمر باتری، فضای دیسک آزاد، فرآیندهای در حال اجرا، بلوتوث و رویت دستگاه، محافظت در برابر حذف اطلاعات و برنامه ها و تغییر تنظیمات گوشی از ویژگی های دیگر این برنامه به شمار می آیند.

ویژگی های اصلی برنامه ESET Mobile Security:
- حفاظت بلادرنگ در برابر تهدیدات ناشناخته
- محافظت از تمام اطلاعات و ارتباطات، از جمله Wi-Fi، بلوتوث، GPRS، EDGE و مادون قرمز
- آنتی ویروس
- ضد سرقت
- ضد اسپم SMS و MMS
- محافظت از اطلاعات شخصی شما
- نظارت بر تمام ارتباطات ورودی و خروجی جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط هکرها
- تعیین مخاطبین قابل اعتماد از طریق یک لیست سیاه یا لیست سفید قابل تنظیم
- مسدود کردن پیام متنی و فایل های چند رسانه ای از شماره های ناشناس
- استفاده کم از CPU، حافظه مورد نیاز کم
- بروز رسانی های فشرده و با حجم کم
- افزایش عمر باتری
- امکان تعیین دوره بروز رسانی به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهیانه
- مسدود کردن تماس های ورودی و خروجی ناخواسته
- نمایش نتایج اسکن به صورت خلاصه
- امکان فیلتر کردن SMS ها
- قابلیت قرنطینه
- رابط کاربری بصری
- و …

آندروید ۲٫۰ و بالاتر (تلفن های هوشمند، تبلت ها)
دانلود – ۳٫۴ مگابایت

ویندوز موبایل ۵٫۰، ۶٫۰، ۶٫۱، ۶٫۵ (صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی)
دانلود – ۱٫۸۰ مگابایت

سیمبیان ۳ (فقط نوکیا) و سیمبیان S60 3rd / نسخه ۵th
دانلود – ۱٫۳۰ مگابایت

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 103 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
بازی تاکسی چین ChinaTaxi یکی از پر طرفدارترین بازی های روز دنیاس که شما در این ورژن از بازی باید در خیابان های شانگهای به دنبال سکه های طلا بگردید و مسافرین خود را به سلامت به مقصد برسانید در طول بازی شما باید حواستان به همه کل خیابان و موانع باشد و تا می توانید سکه جمع کنید و امتیاز خود را بالا ببرید.

 

دانلود بازی تاکسی چین ChinaTaxi نسخه اندروید
دانلود بازی تاکسی چین ChinaTaxi نسخه اندروید
دانلود بازی تاکسی چین ChinaTaxi نسخه اندروید
دانلود بازی تاکسی چین ChinaTaxi نسخه اندروید

 

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.0.4 و بالاتر

ندارد

2.0.4

ChinaTaxi

www.yekmobile.com (در صورت نیاز)


دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 96 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
تقویم سال 1392 ویژه گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و گوشی های پشتیبانی کننده پلتفرم جاوا مانند بیشتر گوشی های نوکیا و سامسونگ و سونی اریکسون و ال جی و ...... و تصاویر والپیپر با تقویم 92 مخصوص کامپیوتر که هم اکنون می توانیداز دانلود رایگان آن لذت ببرید.

تقویم سال 1392 شمسی - نسخه اندروید و جاوا و والپیپر
نسخه جاوا

نسخه اندروید

نسخه والپیپر مخصوص کامپیوتر

-----

ندارد

-----

تقویم سال 1392

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 116 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Fuel، این شارژر بند انگشتی که البته تولید آن نیازمند کسب سرمایه اولیه لازم است، با این هدف طراحی شده که در مواقع اضطراری 20-30 دقیقه زمان اضافه برای مکالمه یا چند ساعت زمان بیشتر برای آماده به کار بودن تلفن تان را فراهم کند.

برای استفاده از آن کافی است دکمه power را بفشارید و سپس به تلفن وصلش کنید. ابعاد آن 3.3 در 2.3 در 1.27 سانتیمتر است و به راحتی می شود آن را در جیب های کوچک (!) گذاشت یا به دسته کلید آویخت. البته که قرار نیست Fuel یک شارژر همه کاره باشد، بلکه نجات دهنده 220 میلی آمپری شما در مواقع ضروری خواهد بود.

این شارژر به خوبی می تواند شارژ صورت گرفته را تا 1 ماه بدون افت در خود نگه دارد، البته سازندگانش این زمان را تا 3 ماه محاسبه کرده اند ولی برای اطمینان، 1 ماه را همه جا ذکر می کنند. بنابراین نیازی نیست نگران از دست رفتن شارژ به مرور زمان باشید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 113 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

شاید به علت ثبات آب و هوایی که در فصول مختلف در ایران شاهد هستیم، برنامه های مربوط به آب و هوای از اهمیت کمتری برای کاربران ایرانی برخوردار باشند. فصل بهار اما یکی از غیر قابل پیش بینی ترین فصول سال است. باران های جدید، آفتاب، باد و ... همگی از مواردی هستند که در هر لحظه بهار باید انتظار آنان را بکشیم.

اپلیکیشن ها هواشناسی بسیاری وجود دارند، در میان آن ها اما یک اپلیکیشن فارسی، با راهی ساده، خود را به عنوان یک گزینه قابل قبول مطرح کرده است. برنامه « آگهداد آب و هوا فارسی»، اپلیکیشنی است که اطلاعات هواشناسی را، به همراه پیش بینی وضعیت آسمان در ۴ روز آینده، به Notification Center دستگاه شما می آورد، و از این طریق ضمن اینکه فضایی را از Home Screen اشغال نمی کند، راهی سریع را برای اطلاع رسانی، در اختیار کاربر قرار می دهد.

این برنامه با تشخیص خودکار محل اقامت شما، درجه هوا، زمان طلوع و غروب خورشید و سرعت وزش باد را اعلام می کند. به جز اطلاعاتی که در مرکز پیام های اندروید نمایش داده می شود، برنامه از محیطی اختصاصی برخوردار نیست و به همین خاطر در ارائه امکانات مختلف، ضعیف ظاهر می شود.

قیمت این اپلیکیشن ۵۰۰ تومان است و از طریق کافه بازار قابل خرید است؛ این درست است که کاربران باید توسعه دهندگان داخلی را حمایت نمایند، اما برنامه نویسان نیز باید سعی کنند تا با اضافه کردن قابلیت های مختلف به اپلیکیشن های خود، اعتمادی متقابل را بوجود آورند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 172 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)
دانلود بازی کشتن زامبی ها Earn to Die v1.0.4 در این بازی شما در یک بیابان پر از زامبی هستید که قصد خوردن شما را دارند و فقط یک ماشینی که با استفاده از آن می توانید این زامبی های ترسناک را از بین ببرید دارید این را هم به یاد داشته باشید که در هر مرحله پولی را بدست می آورید که می توانید بروی ماشین خود خرج کنید و این بازی از 8 نوع ماشین مختلف برخوردار است این بازی هیجان انگیز فابل نصب بروی سیستم عامل اندروید می باشد.

بازی کشتن زامبی ها Earn to Die  مخصوص اندروید
بازی کشتن زامبی ها Earn to Die  مخصوص اندروید
بازی کشتن زامبی ها Earn to Die  مخصوص اندروید
بازی کشتن زامبی ها Earn to Die  مخصوص اندروید

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.1 و بالاتر

ندارد

1.0.4

Earn to Die

www.yekmobile.com (در صورت نیاز)

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 86 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

چند روز پیش در نارنجی خواندید که تقریبا تمام سود بازار تلفن های همراه به جیب اپل و سامسونگ می رود. اما تصویر بالا به خوبی وضعیت بازار را در مقابل شما قرار میدهد. در این تصویر، بازار تلفن های همراه را از سال ۲۰۰۷ تا پایان ۲۰۱۲ می بینید.

کاهش واضح سهم نوکیا به خوبی قابل مشاهده است و در کنار آن شرکت های دیگر مانند سونی، ال جی و بلک بری فقط یک خط باریک به نظر می رسند که در خط منفی نموادر قرار دارند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 108 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

 

این لامپ که با نام Smart LED Desk Lamp توسط شرکت Satechi ساخته و معرفی شده یک محصول خوش ساخت و کارا برای افرادی است که ساعت ها پشت میز مطالعه یا کار می کنند و گاه مطالعه، استراحت و حتی صرف نوشیدنی یا غذا را هم در همین وضع انجام می دهند. اما بپردازیم به ویژگی های این لامپ.

لامپ هوشمند ساتچی، تنظیمات متفاوتی را بر حسب استفاده های مختلف ارائه می کند و ضمناً با استفاده از نور افشان های LED مصرف انرژی پایینی را هم در مقایسه با لامپ های رومیزی معمولی دارد و برای همین، انتخابی عالی برای استفاده بر روی میز کار و میز مطالعه است.

صاحب این لامپ -که از 27 نور افشان LED برخوردار است- می تواند نور آن را در 4 وضعیت مختلف تنظیم کند که این با کمک تغییر در دمای رنگ این LED ها امکان پذیر است. با تغییر دمای رنگ، نور LED ها از یک سر طیف یعنی "سفید روشن" که مشابه "روشنی روز" است تا سر دیگر طیف که "نور زرد" یعنی مشابه "لامپ های خانگی" است تغییر می کند و 2 وضعیت دیگر هم قابل استفاده است.

در کل این لامپ 4 وضعیت را در اختیار کاربر قرار می دهد: «درس خواندن یا کار، مطالعه، استراحت، خواب.» یعنی به عنوان چراغ شب هم می توان از آن استفاده کرد. در وضعیت درس خواندن یا کار دمای نور بین 6,000K تا 7,000K  است و به طور خاص برای هوشیار نگه داشتن فرد طراحی شده. در وضعیت مطالعه دمای نور بین 4,300K تا 5,300K است که آرامش مناسبی را برای چشم ها فراهم می کند. وضعیت استراحت و خواب هم به ترتیب شدت و دمای نور را کاهش می دهند تا مناسب شرایط ذکر شده باشد.

کنترل وضعیت نور رسانی از طریق کلید های لمسی روی پایه دستگاه ممکن است و علاوه بر تنظیم در 4 وضعیت فوق می توان تایمر 1 ساعته را هم فعال کرد تا لامپ به طور خودکار خاموش شود. در پشت پایه و کنار ورودی برق هم یک پورت USB تعبیه شده که می توان دستگاه های موبایل مثل تلفن هوشمند را از طریق آن شارژ کرد.

هر یک از LED های این لامپ طول عمری برابر با 40,000 ساعت دارند و در عین حال برقی معادل 12.5% از برق لامپ های سنتی و 50% از برق لامپ های فلورسنت را مصرف می کنند. طراحی منعطف لامپ نیز این امکان را می دهد که کاربر به سادگی وضعیت فیزیکی آن را تغییر دهد. اما می رسیم به بخش هزینه. قیمت این لامپ 149 دلار است که البته هم اکنون با کاهش ویژه در سایت ساتچی به 99 دلار فروخته می شود.


led_desk_lamp_black_open.jpg

led_desk_lamp_folded_up_black_web.jpg

led2.jpg

led3.jpg

led4.jpg

led5.jpg

led_desk_lamp_combo_measurements_1.jpg

led6.jpg

led_desk_charging_iphone_web_1.jpg

led_desk_lamp_mode_collage_1.jpg

led_desk_lamp_fix_web_1.jpg

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 96 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

 

وقتی نمایشگر تبلت شما کثیف می شود چگونه آن را تمیز می کنید؟ با یک دستمال؟ شاید هم جزو گروه سخت گیر به حساب نمی آیید و دستتان را روی آن می کشید و گاهی اوقات گوشه لباس هم کار تمیز کردن را به خوبی انجام می دهد! اما در طرف دیگر ممکن است آنقدر طرفدار گجت ها باشید که برای این کار هم دنبال یک گجت ویژه بگردید.

یک شرکت اسباب بازی ساز ژاپنی ربات نظافت چی بسیار کوچکی به نام Auto Mee S ساخته است که وظیفه پاک کردن صفحه نمایش تبلت ها و اسمارت فون ها را بر عهده دارد. این گجت سرگرم کننده در کنار ظاهر زیبا و کارکرد جالبش، می تواند کارایی بسیار زیادی هم داشته باشد.

این ربات با ۲ کاغذ چرخان و ۳ تایر در بخش زیرین خود، به خوبی از پس وظیفه پاک کردن اثر انگشت و هر نوع لکه و گرد و خاک از روی صفحه موبایل یا تبلت، هنگام حرکت روی آن بر می آید. Auto Mee S به خوبی می تواند لبه های نمایشگر تبلت و موبایل را تشخیص دهد، لذا هنگام رسیدن به یک انتها دور زده و کار خود را بر روی دیگر بخش های صفحه ادامه می دهد و هیچ گاه از روی آن پایین نمی افتد.

گفته می شود این نظافت چی پرکار برای تمیز کردن یک اسمارت فون به ۴ دقیقه و برای پاک کردن یک تبلت به ۸ دقیقه زمان نیاز دارد! شرکت تولید کننده قصد دارد محصول جذاب خود را از ۸ فروردین در چهار رنگ نارنجی، آبی، سفید و صورتی با قیمت ۱۶ دلار وارد بازار کند. حالا می توانید تبلت تان را روی میز پارک کنید تا یک ربات نظافتچی مشغول تمیز کردن نمایشگر شود.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 92 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)
 

چند روز پیش صنایع Polytron از طرح مفهومی اولین اسمارت فون کاملا شفاف جهان پرده برداری کرد. این شرکت تایوانی مدت ها است مشغول کار بر روی این طرح است و اکنون تنها بخش های قابل مشاهده و غیرشفاف در این طرح، برد اصلی موبایل، چیپ حافظه و دوربین آن هستند.

زیرساخت اصلی این اسمارت فون از شیشه است که به یک رابط کاربری صفحه لمسی در وسط موبایل مجهز شده است. البته این صفحه لمسی در حال حاضر تنها برخی کارکردهای ساده و ابتدایی را پشتیبانی می کند.

این طراحی در حال حاضر تنها یک ایده اولیه است و احتمالا در آینده با مشکلات کمتر و امکانات بیشتر آن را در بازار خواهیم دید. اکنون به نظر می رسد که خواندن و دیدن محتوا روی این موبایل کمی سخت باشد و از طرفی هم هر چه که روی آن تایپ می کنید، از سوی دیگر موبایل توسط دیگران قابل خواندن خواهد بود!

به هر صورت، Polytron قصد دارد تا پایان ۲۰۱۳ این ایده را تجاری کرده و وارد بازار کند. اگر چه هنوز هیچ اطلاعی درباره مشخصات فنی، قیمت یا گستره توزیع این موبایل منتشر نشده است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 134 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

تاکنون پیش آمده است بخواهید عوارض یک دارو را بدانید؟ در این صورت نیاز به یک کتاب داروشناسی دارید. اما در دنیای امروز برای هر کار یک اپلیکیشن ارائه شده. در این مورد هم نیاز شما با یک اپلیکیشن دارویاب برطرف می شود.
از طرف دیگر برای پزشکان نیز پیش می آید که بخواهند از وضعیت تجویز داروهای جدید مطلع شوند. در این مورد نیز آنها باید به کتب یا نرم افزارهای داروشناسی مراجعه کنند.

 

اپلیکیشن های متفاوت و متنوعی برای داروشناسی وجود دارد. یکی از آنها اپلیکیشن موبایل «دارویاب» است. اطلاعات موجود در این نرم افزار آنقدر تخصصی به نظر می رسند که قابل استفاده برای پزشکان باشد. اما برای مردم عادی ای که فقط به دنبال پیدا کردن عوارض یک دارو هستند نیز مفید هستند. البته طبعا پزشکان در استفاده همه جانبه از اطلاعات این نرم افزار سود بسیار بیشتری می برند.

 

در نگاه کلی، اپلیکیشن دارویاب جزو نرم افزارهای خوب و ارزان با مشکلات نسبتا کم محسوب می شود و همان چیزی است که از یک نرم افزار حاوی اطلاعات دارویی انتظار داریم. در این نرم افزار لیست تقریبا کاملی از داروها وجود دارد. در هر دارو نیز گروه بندی دارو، موارد مصرف، موارد منع مصرف، عوارض جانبی و تداخلات دارویی توضیح داده شده اند. اگر بخواهیم کمی ریزتر شویم در هنگام کار نکات زیر توجه ما را جلب کرد.

 

اما بزرگترین مشکل نرم افزار (همان طور که در عکس اصلی مطلب نیز آورده شده است) کندی و مدت زمان لود شدن طولانی آن در بعضی از صفحات است. به گونه ای که گاهی مجبور به force quit نرم افزار و باز کردن مجدد آن می شوید.

 

اما بخش جستجوی نرم افزار سریع است. شما با وارد کردن چند کلمه از یک دارو و زدن دکمه جستجو لیستی از داروهایی که آن کلمات در نام آنها یافت می شود را پیدا می کنید. نکته جالب این است که علاوه بر جستجوی نام های ژنریک داروها، نام های تجاری نیز قابل جستجو هستند. دیتابیس نرم افزار نیز کامل به نظر می رسد و داروهای فراوان همراه با اطلاعات موردنیاز در آن یافت می شود.

 

اپلیکیشن ایده جالبی در زمینه یاداوری داروهای مصرفی دارد. به این صورت که شما می توانید تعیین کنید که داروی خاصی را در زمان معین یا تکرار شونده ای به شما یاداوری کند. اما متاسفانه در سیستم یاداور این نرم افزار اشکالاتی وجود دارد که امیدواریم در نسخه های آتی حل شوند برای مثال:
- در صورتی که تاریخی بعد از ۱۳ دی ۱۳۹۱ را وارد کنیم، تاریخ به ۷ دی ماه ۱۳۹۱ برمی گردد. این باگ به تنهایی امتحان این سیستم را غیرممکن کرد.
- مانند تاریخ در هنگام تعیین بازه زمانی هم تمامی انتخاب های شما تبدیل به بازه زمانی ۱۲ ساعته می شود.
- برای ماه های ۳۱ روزه نیز روز ۳۱ام در دسترس نیست.
البته با توجه به اینکه سیستم یاداور یک امکان اضافه و قابل جایگزین با سایر نرم افزارها است، از عدم کارکرد درست آن چندان ناراحت نمی شوید.

 

یکی از نکات مثبت اپلیکیشن این است که داروها از طرق مختلف گروه بندی شده اند. شما علاوه بر جستجو، می تونید از طریق گروه بندی ها (مثلا گروه های آنتی بیوتیک ها، مسکن ها و …) یا از طریق حروف (داروها به ترتیب حروف a، b، c و …) نیز داروهای مورد نظر را پیدا کنید. مورد جالب دیگر نیز قابلیت بوکمارک کردن داروها است تا داروهای پربازدید را دم دست قرار دهید.

 

یکی از نکات منفی مهم در نرم افزار عدم استفاده مناسب از فضاها است. بخش اعظمی از صفحه نمایشگر موبایل به نمایش موارد غیر ضروری اختصاص یافته و فقط بخش کوچکی در مرکز برای نمایش اطلاعات دارویی اختصاص یافته است.

 

911117-narenji-ir-darooyab_01.png

با مراجعه به سایت اپلیکیشن دارویاب می توانید نسخه های اندروید و آی او اس را با قیمت ۵ یا ۶ هزارتومان دانلود و نصب کنید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 119 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه دی ماه 91 (3)

عاشق اسمم می شوم

وقتی

تو صدایم می کنی . . .

.

.

.

شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم

خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی . . .

.

.

.

غمگینم مثل عکسی در اعلامیه ی ترحیم که خنده اش همه را می گریاند . . .

.

.

.

سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت / غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند . . .

.

.

.

آرامـــش یعنــــی :

هـر وقت قهـــر کــــردی

مطمئــــن بـــاشـی کـــه تـــا آشتـــی کنـــی هیـــچ کسی جـــات رو نمی گیــــــره

.

.

.

عاشقانه هایم همه رابه زانو زده !

توبه عشق چه کسی ایستاده ای . . .

.

.

.

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن ، که سخت دوستت دارم . . .

.

.

.

دیگر پیام هایت نمیرسند

سیم بانان را خبرکن !

شاید کاجی افتاده باشد . . .

.

.

.

چقدر کم توقع شده ام

نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را..

همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست

مرا به آرامش می رساند....

حتی اصطحکاک سایه هایمان... کافیست

.

.

.

خدایا

بت بود ؛ "بت شکن" فرستادی

من پر از بغضم "بغض شکن" هم داری . . . ؟

.

.

.

عطر های گرون قیمت رو ول کن ، آدم باید بوی اعتماد بده . . .

.

.

.

جای خالیت را انقدر باچشمان آب خواهم داد

که بازکنارم سبزشوی . . .

.

.

.

 

اس ام اس عاشقانه

 

دوستی میوه ی درختانی است که در روح غنی عشق کاشته میشود

و با مراقبت محبت آمیز و درک متقابل پرورش می بایند . . .

.

.

.

کاش میشد در آسمان ها پر کشید / چون عقابی ابرها را هم درید

پر کشید و در حضورت جان سپرد / لحظه ی آخر دو چشمان تو دید . . .

.

.

.

 

پیامک عاشقانه

 

زمان است که وفاداری را ثابت میکند ، نه زبان . . .

.

.

.

ﻟﮑﻨﺖ ﺯﺑﺎﻥ ﻫﻢ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﯼ ﺧﻮﺑﯿﺴﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺰﻩ ﻣﺰﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺳﻤﺖ . . .

.

.

.

 

متن زیبای عاشقانه

 

عشــق

همین خنده های ساده ی توست

وقتی با تمام غصه هایت میخندی

تا از تمام غصه هایم

رها شوم . . .

.

.

.

یکی نوشت یکی خوند / بازم نوشت بازم خوند

اخرش اونی که نوشت مرد / اما اونیکه میخوند موند

حالامن مینویسم توبخون / من میمیرم توبمون

.

.

.

عمری فرشته هم که باشی

یک اشتباه ...

فقط کافی است یک اشتباه از تو ببینند

 

 

تا از تو ابلیس بسازند . . .

.

.

.

تا تو هستی که دستانم را بگیری

آرزو میکنم هر روز زمین بخورم

کاش تابستانها هم برفی بود . . .

.

.

.

 

جملات زیبای عاشقانه

 

مقصر خود ماییم

عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که

از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند . . .

.

.

.

آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل میکرد

چه رنجی میکشد او وقتی هوا ابریست . . .

.

.

.

آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند ، اما نه وقتی که در کنارشان هستی ، نه

آنجا که در میان خاک خوابید ، سنگ را تمام می گذارند و می روند . . .

.

.

.

باید به بعضی ها گفت : ناراحت چی هستی؟

دنیا که به آخر نرسیده ، من نشد ، یکی دیگه ! تو که عادت داری . . .

.

.

.

درد دل کـه می کنــی

ضعـف هـایـت، دردهـایــت را می گـذاری تـوی سیـنی؛

و تعـارف می کـنی کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد بــردارنـد؛

تیــز کننــد ...

تیــغ کننــد ...

و بــزننـد بـه روحـت

.

.

.

 

متون کوتاه عاشقانه

 

آدم گاهی چه گرم می شود

به یک " هستـــــــــــــــــــــم " ؛

به یک " نتــــــــــــــــــــــــرس " ،

به یک " نـــــــــــــــــــــــوازش " !

به یک " آغـــــــــــــــــــــــوش" ...

.

.

.

جای من یک دل سیر ، چشم در آینه انداز و بگو ، بهترینم ! ای دوست ، یادگار دیروز ! دل من سیر برایت تنگ است .

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 126 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

در زندگی نه هدفی دارم نه مسیری، نه منظوری و نه حتی معنایی

اما شادم و این نشان می دهد که یک جای کار ایراد دارد . . .

(چارلز شولز)

.

.

.

اس ام اس فلسفی

بی سوادان قرن ۲۱ کسانی نیستند که نمی توانند بخوانند و بنویسند

بلکه کسانی هستند که نمی توانند آموخته های کهنه را دور بریزند

و دوباره بیاموزند

(الوین تافلر)

.

.

.

مـرد شدن حـاصل یـک لقـاح اتفـاقی ست

امــا مـرد بار آمــدن و زیستــن

حاصل تلاش و غلبــه بر سختــی هــاست،

و مـردی جـاودانه شدن ...

حـاصل یک عــمر نیــک نـــامی ست . . .

.

.

.

زندگی مثل آب توی لیوانه ترک خورده میمونه

بخوری تموم میشه

نخوری حروم میشه

از زندگیت لذت ببر چون در هر صورت تموم میشه . . .

.

.

.

پیامک فلسفی

به شخصیت خود..... بیشتر از آبرویتان اهمیت دهید

زیرا شخصیت شما... جوهر وجود شماست.. و آبرویتان

تصورات دیگران نسبت به شما است . . .

.

.

.

جملات زیبا و آموزنده

مردای واقعی؛ زیباترین دختر دنیا رو دوست ندارن

اونا دختری رو دوست دارند که بتونه دنیاشون رو به زیباترین شکل بسازه . . .

.

.

.

وقتی که حرف می زنیم بیشتر می خواهیم خودمان را قانع کنیم تا دیگران را

کسی که قانع شده باشد، کسی که به اندیشه های خود ایمان داشته باشد، اصلا حرف نمی زند . . .

.

.

.

جملات کوتاه و آموزنده

باران که میبارد همه پرندها به دنبال سر پناهند

اماعقاب برای اجتناب از خیس شدن بالاتراز ابرها پرواز میکند

این دیدگاه است که تفاوت را خلق میکند . . .

.

.

.

مشکل فکر های بسته این است که دهانشان پیوسته باز است . . .

.

.

.

روزی برای بعضی آدم ها تنها یک خاطره خواهید بود

تلاش کنید که لااقل خاطره ای خوش باشید . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های فلسفی

یادم باشد زمان بهترین استاد است

یادم باشد قبل از هر کار با انگشت به پیشانیم بزنم تا بعدا با مشت بر فرقم نکوبم

یادم باشد با کسی انقدر صمیمی نشوم شاید روزی دشمنم شود

یادم باشد با کسی دشمنی نکنم شاید روزی دوستم شود . . .

.

.

.

کـــــــــــم بــاش ، از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه . . .

.

.

.

جملات کوتاه و زیبا

یک درخت هرچقدر هم که بزرگ باشد با یک دانه آغاز میشود

طولانی ترین سفرها با اولین قدم . . .

(لائوتسه)

.

.

.

انســـــــــانهاى بــــــزرگ ،دو دل دارنــــــــد

دلـــــى که درد مى کشـــــــــــد و پنهـــــــــــــــان است

و دلـــــــــــــــى که میخندد و آشکـــــــــــــــار است . . .

.

.

.


دوست واقعی کسی است... که در کنارش جرات داشته باشی خودت باشی . . .

.

.

.

وقتی کسی با شما مانند یک گزینه رفتار میکند

با خارج کردن خودتان از معادله به او کمک کنید تا انتخاب هایش را محدود کند

به همین سادگی . . .

.

.

.

از دونفر همیشه بترس :

کسی که هیچ چیز برای از دست دادن ندارد

و کسی که به هیچ چیزی اعتقاد ندارد . . .

.

.

.

یک ابله تحصیل کرده از یک ابله بی سواد ابله تر است . . .

(مولیر)

.

.

.

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی

به همین راحتی

و رابطتون سنگ بندازین تا متوجه عمقش بشین . . .

.

.

.

این روزها هوا خیلی غبار گرفته

گرگ را ار سگ نمیتوان تشخیص داد

هنگاهی گرگ را می شناسیم

که دریده شده ایم . . .

.

.

.

به اندازه ی باورهای هر کسی ؛ با او حرف بزن

بیشتر که بگویی ، تو را احمق فرض خواهد کرد . . .

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 119 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

 

003

خرید یک اسمارت فون مناسب همیشه جزو دغدغه‌های دوست‌داران تکنولوژی است به شکلی که مجبور به صرف زمان زیادی برای انتخاب و خرید آن می‌گردند. در سال ۲۰۱۲ شاهد رشد بزرگی در تنوع و کیفیت گوشی‌های هوشمند بودیم و اکثر شرکت‌های فناوری، محصولات شایسته‌ای را به بازار عرضه کردند. با عنایت به اینکه انتخاب بهترین محصول از میان محصولات موجود تا حدی با سلیقه افراد رابطه تنگاتنگ دارد،  تصمیم گرفتیم با نظرسنجی از تیم نویسندگان خود ۱۰ اسمارت فون برتر بازار در سال ۲۰۱۲ را انتخاب و به خوانندگان مشتاقش معرفی کند. برای آگاهی از لیست انتخابی  تا انتهای مقاله با ما باشید.

در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارت‌فون‌های منحصربه‌فردی از سوی کمپانی‌های مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبود‌های عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیت‌های با شکوه خود، آیفون ۵، آیپد ۴ و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتی‌های مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال ۲۰۱۲ را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.

در ادامه شاهد لیست بهترین‌های ۲۰۱۲ خواهید بود:

بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۲ به ترتیب مجموع امتیاز

۱- نکسوس ۴ گوگل و ال جی

nexus4نکسوس ۴ جدیدترین تلفن هوشمند گوگل است که با همکاری ال جی ساخته شده است. این تلفن به لطف سخت افزار کارآمد و قیمت بسیار مناسبش به یکی از بهترین گزینه های اندرویدی بدل شده است. نکسوس ۴ طراحی و شکل و شمایل زیبایی دارد و جنس بدنه آن نیز بادوام و باکیفیت است. با نکسوس ۴ می‌توان لذت استفاده از اندروید خام گوگلی را نیز تجربه کرد. . نکسوس ۴ از بین ۱۰ کاندید  بیشترین امتیاز را بدست آورد و به عنوان بهترین تلفن سال ۲۰۱۲  انتخاب شد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

2- لومیا ۹۲۰ نوکیا

lumia920bلومیا ۹۲۰ نهایت تلاش نوکیا در سال ۲۰۱۲ بود، فنلاندی‌ها هر چه در چنته داشتند رو کردند تا با لومیا ۹۲۰ مجددا به بازار تلفن‌های هوشمند باز گردند و تا حدی نیز موفق بودند. لومیا ۹۲۰ از فناوری‌های خاص و منحصر به فردی همچون Pureview برای عکس بردای بدون لرزش و تصویربرداری با کیفیت در تاریکی، Puremotion برای نمایش تصاویر جذاب و با کنتراست بالا و همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

3- آیفون ۵ اپل

apple-iphone-5-whiteآیفون ۵ شاهکار تازه اپل است که در حال حاضر از قوی‌ترین پردازنده موبایل بهره می‌برد و اولین آیفونی است که صفحه نمایش آن بزرگ‌تر از ۳٫۵ اینچ شده است. آیفون ۵ نسبت به نسخه‌های قبلی سبک‌تر، باریک‌تر و بزرگ‌تر است. این تلفن به همراه درگاه جدید لایتنینگ اپل و همچنین سیستم‌عامل iOS 6 روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون ۵ بهترین در نوع خود است و در بین تلفن‌های هوشمند رقیب ندارد. رنگ‌ها در این نمایشگر با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند و تصاویر در آن کاملا طبیعی پخش می‌شوند.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

4. گلکسی نوت ۲ سامسونگ

gnote2گلکسی نوت ۲ محبوب ترین تلفن غول پیکر دنیاست، فبلتی که حاصل تلاش سامسونگ برای محو کردن مرز میان تلفن هوشمند و تبلت است که موفقیت کم نظیری را نیز به همراه داشته است. اگر چه کار کردن با گلکسی نوت با یک دست کمی مشکل است اما به لطف به قلم دیجیتال S-Pen و نوآوری‌های سامسونگ در ارائه نرم‌افزارهای کاربردی و جذاب، این تلفن به یکی از بهترین انتخاب‌های اندرویدی بدل شده است. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ با کیفیت نوت ۲، تجربه بی نظیر تماشای فیلم و اجرای بازی در موبایل را به کاربر هدیه می‌کند و قلم هوشمند آن نیز یادداشت برداری، طراحی و نقاشی را آسان می‌کند.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

5. گلکسی اس ۳ سامسونگ

samsung-i9300-galaxy-s-iii-glossy-whiteگلکسی اس ۳ موفق‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل ۳۰ میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود می‌پردازند. گلکسی اس ۳، ترکیبی از سخت‌افزار قدرتمند و نرم‌افزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه می‌کند. گلکسی اس ۳ برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال ۲۰۱۲ می‌دانند.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

6- اپتیمس G ال جی

lg-optimus-g-e973-blackتلفن اپتیمس G ال جی کمی قبل از نکسوس ۴ معرفی شد و از نظر جنبه‌های سخت‌افزاری کاملا شبیه به نکسوس ۴ است. اما این تلفن با طراحی خاص خود ال جی و بدون دخالت گوگل ساخته شده است. اپتیمس G از نظر دوربین، پشتیبانی از شبکه های مخابراتی و ضخامت بهتر از نکسوس ۴ است و از نرم افزارهای اختصاصی ال جی به همراه رابط کاربری سفارشی این شرکت کره‌ای بهره می‌برد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

7- HTC Droid DNA

Dhtc-bitterflyroid DNA یا J Butterfly، اولین تلفن ۵ اینچی مطرح بازار با رزولوشن ۱۰۸۰p است. پس از معرفی این تلفن دیگر شرکت‌های تولیدکننده موبایل نیز نسبت به ساخت تلفن ۵ اینچی Full HD اقدام کردند. حتی تصور کار کردن با یک تلفن ۵ اینچی ۱۰۸۰p جذاب است، مخصوصا اگر بخواهید از آن برای تماشای ویدیو یا اجرای بازی‌ها و سرگرمی استفاده کنید. صفحه نمایش ۵ اینچی این تلفن از نوع LCD IPS 3 می‌باشد که دقت بسیار بالایی در نمایش رنگ‌ها و پخش تصاویر بشکل زنده و واقعی دارد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

8, 9- تلفن‌های One X و One S اچ تی سی

htc-one-x-1اچ تی سی در سال ۲۰۱۲ با معرفی سری One خود توانست بخشی از محبوبت از دست رفته خود را بدست آورد، دو تلفن One X و One S دارای قابلیت‌های خاص عکس برداری و فیلم برداری و مجهز به سخت افزار بروز و قدرتمندی شده بودند. One S جز معدود تلفن‌های HTC است که با صفحه نمایش AMOELD روانه بازار شده که کیفیت تصویر نسبتا پایین‌تری در مقایسه با نمایشگر IPS LCD تلفن One X دارد. بدنه One S از آلیاژ فلزی خاصی ساخته شده است که مقاوت بسیار بالایی را در مقابل ضربه و خط و خش های احتمالی دارد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

10- HTC 8x

htc-8x-1تلفن Windows Phone 8X اچ تی سی، پرچمدار ویندوزی این شرکت است که در ساخت بدنه آن دقت ویژه ای بکار گرفته شده است. ۸X با رنگ بندی شاد و زنده و سازگار با ویندوز فون مایکروسافت روانه بازار شده است و در حال حاضر پس از لومیا ۹۲۰ بهترین تلفن ویندوزی دنیا است. اگر چه در ۸X به اندازه لومیا ۹۲۰ نوآوری وجود ندارد اما به دلیل وزن کمتر و ظرافت بیشتر، به یکی از بهترین گزینه‌های ویندوز فون ۸ بدل شده است.

در نظرسنجی صورت گرفته از نویسندگان در بخش طراحی، Lumia 920 بیشترین امتیاز را به‌دست آورد در حالی که در بخش عملکرد سخت‌افزاری آیفون ۵ برنده رقابت گردیده است. در قسمت کیفیت ساخت مطابق انتظارات، باز هم لومیا ۹۲۰ بیشترین امتیازات را از آن خود کرد با این‌که عنوان گوشی اول در بخش نرم افزار و رابط کاربری به گلکسی نوت ۲ سامسونگ رسید. برترین گوشی ۲۰۱۲، نکسوس ۴ توانست بیشترین ارزش در برابر هزینه پرداختی را نسبت به دیگر رقبای خود به‌دست آورد. از نظر مجموع امتیازات نیز نکسوس ۴ از همه بیشتر امتیاز کسب کرد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 87 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

در سال گذشته و همزمان با معرفی گلکسی S 3، سامسونگ ویژگی های نرم افزاری جدیدی را معرفی کرد. به عنوان مثال ویژگی Smart Stay باعث می شود دوربین جلوی دستگاه تشخیص دهد که آیا چشم های شما باز هستند یا خیر، و در صورت تشخیص نگاه خیره شما به صفحه جلوی خاموش شدن نمایشگر را می گیرد.

اما امروز عبارت های اخیراً ثبت شده توسط سامسونگ خبر از ویژگی های جدید برای رابط کاربری طبیعی یا همان Nature UI که بخشی از تاچ ویز است می دهند که به احتمال فراوان آنها را در محصولات جدید سامسونگ مثل گلکسی S 4 و گلکسی نوت 3 خواهیم دید تا باز هم به کاربردهای نوآورانه دوربین جلوی دستگاه های این شرکت، اضافه شود.

Eye Pause و Eye Scroll از جمله این موارد هستند که هر چند بر اساس معنای لغوی آنها می توان کاربردشان را حدس زد ولی این پیش بینی نمی تواند کامل باشد. Eye Scroll را می توان مربوط به تشخیص نیاز به "بالا یا پایین بردن صفحه برای ادامه مطالعه" از طریق ردیابی حرکت چشم های شما دانست ولی در مورد Eye Pause دامنه حدس و گمان وسیع تر است.

از آنجا که Nature UI بخشی از رابط Touch-wiz سامسونگ است و سال گذشته همزمان با رونمایی از گلکسی S 3 نسخه فعلی این رابط معرفی شد، محتمل ترین زمان برای معرفی آن مراسم رونمایی از گلکسی S 4 خواهد بود که گفته می شود در فروردین خواهد بود.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 119 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

رقابلت توئیتر و اینستاگرام درآمد اینستاگرام تویئتر توئیتر و اینستاگرام اینستاگرام ,اینستاگرام توئیتر را عقب راند ,twitterr it news

به گزارش AllThingsDigital ، اینستاگرام ، سرویس اشتراک عکس فیس بوک ، در زمینه میزان استفاده از اپلیکیشن موبایل در ماه آگوست از توئیتر پیشی گرفت. به گفته این گزارش ، اینستاگرام شاهد ۷٫۳ میلیون کاربر فعال روزانه در داخل ایالات متحده بوده است که این رقم برای توئیتر برابر با ۶٫۸۷ میلیون نفر بوده است.
همچنین کاربران اینستاگرام ۴۴ درصد زمان بیشتر از کاربران توئیتر صرف کار با اپلیکیشن موبایل مخصوص هر سرویس کرده اند.
در مقابل میزان کاربران توئیتر که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند ۲۵ درصد بیشتر از اینستاگرام است. به نظر می رسد که اکثر مردم در آمریکا به ثبت و اشتراک تصاویر بیشتر از ارسال و خواندن توئیت علاقه مند اند. اما توئیتر دلیلی برای نگرانی ندارد.
چرا که بیش از ۸۰ میلیون کاربر اینستاگرام از سرویس توئیتر نیز برای انتشار تصاویر خود بهره می برند. پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۱۴ ، ۷۵ درصد از کاربران هر دو شرکت با استفاده از تلفن های هوشمند از این سرویس ها استفده کنند. Emarketer درآمد ناشی از این خدمات را برای فیس بوک معادل ۶۲۹٫۴ میلیون دلار ، و برای توئیتر معادل ۴۴۴٫۱ میلیون دلار تخمین زده است. پس مشخصا مارک زاکربرگ بودجه ی یک میلیارد دلاری را که صرف خرید این سرویس اینترنتی اشتراک عکس کرده بود استخراج نموده است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 79 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

چندی است که خبرهای فراوانی در خصوص سیستم عامل موبایل فایرفاکس او اس می شنویم و حدس و گمان های فراوانی در خصوص عرضه آن روی برندهای مختلف منتشر می شود. اما بالاخره اولین اسمارت فون مجهز به Firefox OS رونمایی شد. موزیلا می گوید به هیچ وجه قصد ندارد سخت افزار لازم برای نسخه نهایی سیستم عامل موبایل فایرفاکس را خودش تهیه ببیند (همانند اپل و ریم). اما برای نشان دادن توانمندی های این سیستم عامل، امروز Developer Preview Phone یا «موبایل پیش نمایش توسعه دهندگان» را رونمایی کرد.

البته این اسمارت فون دقیقا همان محصول اسرار آمیزی نیست که در CES 2013 به نمایش در آمد، ولی مشخصات آن چندان بالا به نظر نمی رسد. صفحه نمایش 3.5 اینچی این اسمارت فون کیفیت HVGA داشته و دوربین عقب آن ۳ مگاپیکسلی است. از پردازنده اسنپ دراگون S1 یک گیگاهرتزی به همراه 512 کیلوبایت رم بهره می برد. ۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته و امکان استفاده از کارت حافظه microSD، وای فای و شبکه های 2G و 3G را هم فراهم می آورد.

یک باتری ۱۵۸۰ میلی آمپر ساعتی آن را سر پا نگه می دارد. موزیلا وعده داده که آپدیت آن به صورت OTA خواهد بود تا توسعه دهندگان همیشه نسخه به روز سیستم عامل را در اختیار داشته باشند. گفته می شود این اسمارت فون از ماه آینده در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 80 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

خرید یک اسمارت فون مناسب همیشه جزو دغدغه‌های دوست‌داران تکنولوژی است به شکلی که مجبور به صرف زمان زیادی برای انتخاب و خرید آن می‌گردند. در سال ۲۰۱۲ شاهد رشد بزرگی در تنوع و کیفیت گوشی‌های هوشمند بودیم و اکثر شرکت‌های فناوری، محصولات شایسته‌ای را به بازار عرضه کردند. با عنایت به اینکه انتخاب بهترین محصول از میان محصولات موجود تا حدی با سلیقه افراد رابطه تنگاتنگ دارد،  تصمیم گرفتیم با نظرسنجی از تیم نویسندگان خود ۱۰ اسمارت فون برتر بازار در سال ۲۰۱۲ را انتخاب و به خوانندگان مشتاقش معرفی کند. برای آگاهی از لیست انتخابی  تا انتهای مقاله با ما باشید.

در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارت‌فون‌های منحصربه‌فردی از سوی کمپانی‌های مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبود‌های عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیت‌های با شکوه خود، آیفون ۵، آیپد ۴ و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتی‌های مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال ۲۰۱۲ را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.

در ادامه شاهد لیست بهترین‌های ۲۰۱۲ خواهید بود:

بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۲ به ترتیب مجموع امتیاز

۱- نکسوس ۴ گوگل و ال جی

nexus4نکسوس ۴ جدیدترین تلفن هوشمند گوگل است که با همکاری ال جی ساخته شده است. این تلفن به لطف سخت افزار کارآمد و قیمت بسیار مناسبش به یکی از بهترین گزینه های اندرویدی بدل شده است. نکسوس ۴ طراحی و شکل و شمایل زیبایی دارد و جنس بدنه آن نیز بادوام و باکیفیت است. با نکسوس ۴ می‌توان لذت استفاده از اندروید خام گوگلی را نیز تجربه کرد. . نکسوس ۴ از بین ۱۰ کاندید  بیشترین امتیاز را بدست آورد و به عنوان بهترین تلفن سال ۲۰۱۲  انتخاب شد.

 

 

 

2- لومیا ۹۲۰ نوکیا

lumia920bلومیا ۹۲۰ نهایت تلاش نوکیا در سال ۲۰۱۲ بود، فنلاندی‌ها هر چه در چنته داشتند رو کردند تا با لومیا ۹۲۰ مجددا به بازار تلفن‌های هوشمند باز گردند و تا حدی نیز موفق بودند. لومیا ۹۲۰ از فناوری‌های خاص و منحصر به فردی همچون Pureview برای عکس بردای بدون لرزش و تصویربرداری با کیفیت در تاریکی، Puremotion برای نمایش تصاویر جذاب و با کنتراست بالا و همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

 

 

 

3- آیفون ۵ اپل

apple-iphone-5-whiteآیفون ۵ شاهکار تازه اپل است که در حال حاضر از قوی‌ترین پردازنده موبایل بهره می‌برد و اولین آیفونی است که صفحه نمایش آن بزرگ‌تر از ۳٫۵ اینچ شده است. آیفون ۵ نسبت به نسخه‌های قبلی سبک‌تر، باریک‌تر و بزرگ‌تر است. این تلفن به همراه درگاه جدید لایتنینگ اپل و همچنین سیستم‌عامل iOS 6 روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون ۵ بهترین در نوع خود است و در بین تلفن‌های هوشمند رقیب ندارد. رنگ‌ها در این نمایشگر با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند و تصاویر در آن کاملا طبیعی پخش می‌شوند.

 

 

 

4. گلکسی نوت ۲ سامسونگ

gnote2گلکسی نوت ۲ محبوب ترین تلفن غول پیکر دنیاست، فبلتی که حاصل تلاش سامسونگ برای محو کردن مرز میان تلفن هوشمند و تبلت است که موفقیت کم نظیری را نیز به همراه داشته است. اگر چه کار کردن با گلکسی نوت با یک دست کمی مشکل است اما به لطف به قلم دیجیتال S-Pen و نوآوری‌های سامسونگ در ارائه نرم‌افزارهای کاربردی و جذاب، این تلفن به یکی از بهترین انتخاب‌های اندرویدی بدل شده است. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ با کیفیت نوت ۲، تجربه بی نظیر تماشای فیلم و اجرای بازی در موبایل را به کاربر هدیه می‌کند و قلم هوشمند آن نیز یادداشت برداری، طراحی و نقاشی را آسان می‌کند.

 

 

 

5. گلکسی اس ۳ سامسونگ

samsung-i9300-galaxy-s-iii-glossy-whiteگلکسی اس ۳ موفق‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل ۳۰ میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود می‌پردازند. گلکسی اس ۳، ترکیبی از سخت‌افزار قدرتمند و نرم‌افزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه می‌کند. گلکسی اس ۳ برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال ۲۰۱۲ می‌دانند.

 

 

 

6- اپتیمس G ال جی

lg-optimus-g-e973-blackتلفن اپتیمس G ال جی کمی قبل از نکسوس ۴ معرفی شد و از نظر جنبه‌های سخت‌افزاری کاملا شبیه به نکسوس ۴ است. اما این تلفن با طراحی خاص خود ال جی و بدون دخالت گوگل ساخته شده است. اپتیمس G از نظر دوربین، پشتیبانی از شبکه های مخابراتی و ضخامت بهتر از نکسوس ۴ است و از نرم افزارهای اختصاصی ال جی به همراه رابط کاربری سفارشی این شرکت کره‌ای بهره می‌برد.

 

 

 

7- HTC Droid DNA

Dhtc-bitterflyroid DNA یا J Butterfly، اولین تلفن ۵ اینچی مطرح بازار با رزولوشن ۱۰۸۰p است. پس از معرفی این تلفن دیگر شرکت‌های تولیدکننده موبایل نیز نسبت به ساخت تلفن ۵ اینچی Full HD اقدام کردند. حتی تصور کار کردن با یک تلفن ۵ اینچی ۱۰۸۰p جذاب است، مخصوصا اگر بخواهید از آن برای تماشای ویدیو یا اجرای بازی‌ها و سرگرمی استفاده کنید. صفحه نمایش ۵ اینچی این تلفن از نوع LCD IPS 3 می‌باشد که دقت بسیار بالایی در نمایش رنگ‌ها و پخش تصاویر بشکل زنده و واقعی دارد.

 

 

 

8, 9- تلفن‌های One X و One S اچ تی سی

htc-one-x-1اچ تی سی در سال ۲۰۱۲ با معرفی سری One خود توانست بخشی از محبوبت از دست رفته خود را بدست آورد، دو تلفن One X و One S دارای قابلیت‌های خاص عکس برداری و فیلم برداری و مجهز به سخت افزار بروز و قدرتمندی شده بودند. One S جز معدود تلفن‌های HTC است که با صفحه نمایش AMOELD روانه بازار شده که کیفیت تصویر نسبتا پایین‌تری در مقایسه با نمایشگر IPS LCD تلفن One X دارد. بدنه One S از آلیاژ فلزی خاصی ساخته شده است که مقاوت بسیار بالایی را در مقابل ضربه و خط و خش های احتمالی دارد.

 

 

 

10- HTC 8x

htc-8x-1تلفن Windows Phone 8X اچ تی سی، پرچمدار ویندوزی این شرکت است که در ساخت بدنه آن دقت ویژه ای بکار گرفته شده است. ۸X با رنگ بندی شاد و زنده و سازگار با ویندوز فون مایکروسافت روانه بازار شده است و در حال حاضر پس از لومیا ۹۲۰ بهترین تلفن ویندوزی دنیا است. اگر چه در ۸X به اندازه لومیا ۹۲۰ نوآوری وجود ندارد اما به دلیل وزن کمتر و ظرافت بیشتر، به یکی از بهترین گزینه‌های ویندوز فون ۸ بدل شده است.

در نظرسنجی صورت گرفته از نویسندگان در بخش طراحی، Lumia 920 بیشترین امتیاز را به‌دست آورد در حالی که در بخش عملکرد سخت‌افزاری آیفون ۵ برنده رقابت گردیده است. در قسمت کیفیت ساخت مطابق انتظارات، باز هم لومیا ۹۲۰ بیشترین امتیازات را از آن خود کرد با این‌که عنوان گوشی اول در بخش نرم افزار و رابط کاربری به گلکسی نوت ۲ سامسونگ رسید. برترین گوشی ۲۰۱۲، نکسوس ۴ توانست بیشترین ارزش در برابر هزینه پرداختی را نسبت به دیگر رقبای خود به‌دست آورد. از نظر مجموع امتیازات نیز نکسوس ۴ از همه بیشتر امتیاز کسب کرد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 90 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

امکان ارسال «اس ام اس» بزرگ ترین تحول بعد از ورود تلفن های همراه به بازار به شمار می رفت. امکانی که حتی با ورود اینترنت به دنیای تلفن ها، کم رنگ نشده و هر روز میلیون ها نفر در جهان از پیامک برای ارتباط استفاده می کنند. جالب است بدانید که در حال حاضر سالانه حدود ۷ تریلیون پیامک ارسال می شود. یعنی بیش از ۲۰۰ هزار پیامک در هر ثانیه.

ایده اولیه اس ام اس در یک پیتزا فروشی در دانمارک و در سال ۱۹۸۴ شکل گرفت. یک مهندس فنلاندی با دو تن از همکارانش در مورد این موضوع صحبت می کردند که یک سیستم پیام رسان بسازند که بتواند پیام های متنی را روی شبکه مخابراتی GSM انتقال دهد.

هشت سال بعد SMS تبدیل به یک استاندارد شد و اپراتور وودافون در بریتانیا نخستین جایی بود که این سرویس را پیاده سازی کرد.

در تاریخ سوم دسامبر ۱۹۹۲ نخستین پیامک به صورت آزمایشی روی این اپراتور ارسال شد و پس از تایید آن دوران اس ام اس آغاز شد. تلفنی که در ابتدا برای ارسال و دریافت پیامک ها استفاده می شد در مقایسه با تلفن های امروزی ما یک ماموت به حساب می آمد. چرا که ۲.۱ کیلوگرم وزن داشت.

بد نیست بدانید در سال ۱۹۹۵ یعنی سه سال بعد از تولد پیامک، این سرویس همچنان محبوب کاربران نبود و کاربران به طور متوسط در هر دو و نیم ماه فقط یک پیامک ارسال می کردند.

حالا ۲۰ سال از تولد اس ام اس گذشته و این پیام های کوتاه تبدیل به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما شده اند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 116 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
مدل قیمت (تومان)
LG KF۲۴۰ 170000
Apple iPhone ۵ 3300000
Apple iPhone ۴S 2550000
Apple iPad ۳ Wi-Fi 2280000
Apple iPad ۲ Wi-Fi + ۳G 2000000
Samsung I۹۱۰۰ Galaxy S II 1250000
LG Optimus ۳D Max 895000
LG Optimus L۷ P۷۰۰ 860000
Huawei Ascend P۱ 1210000
Huawei Ascend D۱ 1310000
HTC Desire C 650000
HTC Wildfire S 500000
HTC One X 1650000
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 97 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

گویا سرانجام رقیبی برای Droid RAZR MAXX HD و آن باتری شگف انگیزش پیدا شده. IdeaPhone P770 که لنوو آن را بی سر و صدا معرفی کرد، با یک باتری لیتیوم پولیمر 3500 میلی آمپری (200 واحد بیشتر از تلفن موتورولا) که در ابعاد 133 در 67 در 11.9 میلی‌متری تلفن گنجانیده شده به فروش خواهد رسید.

لنوو می‌گوید که این باتری 29 ساعت مکالمه مداوم را تاب می‌آورد که البته به اندازه 32 ساعتی که موتورولا برای محصولش ادعا می‌کند نیست. ولی لنوو کاری را کرده که رقیب امریکایی اش به رغم نزدیکی به گوگل از انجام آن ناتوان بود، و آن عرضه تلفن با اندروید 4.1 است.

البته تلفن جدید لنوو، یک تلفن پرچم‌دار نیست. بلکه با قیمت تقریبی 273 دلار و مشخصات قابل قبول برای میانه بازار عرضه می‌شود؛ نمایشگر 4.5 اینچی آن با تکنولوژی IPS دارای کیفیت qHD (معادل 960 در 540 پیکسل) است و یک پردازنده Cortex-A9 دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایت و کارت حافظه جانبی 8 گیگابایت، دوربین عقب 5 مگاپیکسلی با فلاش LED (به علاوه دوربین جلو) و دو میکروفون برای کاهش نویز را دارد.

از آنجایی که این تلفن به صورت غیر قراردادی عرضه می‌شود احتمال آنکه سر از کشورهایی غیر از چین (بازار هدف اولیه) در آورد نیز زیاد است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 104 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)
نبض بازار

نوسنات قیمت همیشگی بازار باعث می شود مصرف کنندگان برای اطلاع از قیمت اجناس مورد نظر خود، با مشکلاتی مواجه شوند. شاید به روزترین رسانه برای اطلاع از قیمت کالاهای مختلف، اینترنت باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ها و منابع اینترنتی مختلف، از آخرین قیمت کالاها و گجت های مختلف آگاه شوید و برای خرید خود تصمیم گیری کنید. اما چه گزینه ای می‌تواند از کامپیوتر و لپ تاپ، برای چک کردن قیمت ها در دسترس تر باشد؟

«نبض بازار» یک اپلیکیشن موبایل است که به شما اجازه می‌دهد تا هرگاه اراده کنید، با اتصال به اینترنت، از آخرین قیمت های بازار آگاه شوید. این برنامه با یک ایده ساده، اما کاربردی، کلیه منابع اینترنتی فارسی را یک جا گردآوری کرده و قیمت محصول مورد نظر شما را از آن ها جمع آوری می کند. در صفحه اول این اپلیکیشن شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در حال حاضر این برنامه قیمت محصولاتی مانند موبایل، دوربین، لپ تاپ، تبلت و خودرو را ارائه می‌کند.

پس از انتخاب شاخه مورد نظر، باید شرکت سازنده آن محصول را نیز انتخاب نمایید. در مرحله بعدی کلیه محصولات آن شرکت به همراه قیمت آن‌ها به نمایش در خواهند آمد. «نبض بازار» همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از بین منابع موجود، هر یک را که مد نظر داشتند، برای استعلام قیمت انتخاب نمایند.

خوشبختانه این اپلیکیشن از رابط کاربری مناسبی بهره می‌برد که کار کردن با آن را برای مخاطبانش لذت بخش می‌کند. یکی از قسمت های دوست داشتنی این برنامه، امکان به اشتراک گذاری قیمت ها از طریق پیامک است. شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و مدل آن را به همراه قیمتش، برای دوستان خود پیامک کنید. نمایش آفلاین اطلاعات نیز یکی دیگر از موارد مثبتی است که در این اپلیکیشن دیده می‌شود. از ایراداتی که می‌توان به این برنامه وارد دانست، کمبود فیلترهایی است که برای گلچین کردن کالاها، می‌توانستند مفید واقع شوند. همچنین نبود قسمت جستجو در این اپلیکیشن نیز تا حدی آزار دهنده است.

شما می‌توانید این برنامه رایگان را برای سیستم عامل اندروید از کافه بازار دانلود نمایید و همیشه نبض بازار را در دستان خود داشته باشید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 131 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)
مسیر اتوبوس

یکی از دغدغه همیشگی ساکنین کلان شهر ها ، نحوه حمل و نقل و جا به جایی آن ها در شهرشان است. شهروندان تهرانی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و مشکلات تردد در ترافیک شهر را با پوست و استخوان خود احساس می‌کنند. در این بین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز مهارت های خاص خود را میطلبد. قطعا دوست ندارید تا به خاطر چند دقیقه تأخیر، اتوبوس خود را از دست دهید و مجبور شوید تا ساعت ها قرار های خود را جا به جا کنید. در گذشته دو اپلیکیشن مربوط به متروی تهران را برای دو سیستم عامل iOS و اندروید معرفی کرده بودیم. اما امروز قصد داریم تا با دو اپلیکیشن جدید در رابطه با حمل و نقل در تهران آشنا شویم.

برنامه اول «راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران» نام دارد. شما در این برنامه باید کد ایستگاهی که در آن قرار دارید را وارد کنید؛ در مرحله بعدی زمان باقی مانده تا ورود اتوبوس های خطوط مختلف به ایستگاه، نمایش داده می‌شود. هرچند نقد های بسیاری را می‌توان به آن وارد دانست. برای مثال تیم طراح و توسعه دهنده می‌توانست با قرار دادن نقشه خطوط اتوبوس در تهران و مشخص کردن ایستگاه ها، کاربران را در انتخاب مسیرشان یاری نماید. نحوه یافتن ایستگاه ها نیز یکی دیگر از مواردیست که تا به حال اعتراض های مختلفی را از جانب کاربران این برنامه در بر داشته است. همانطور که اشاره کردیم جهت یافتن اطلاعات ایستگاه مورد نظر خود، باید کد آن را داخل دستگاه وارد کنید، و این بدین معناست که برای استفاده از این اپلیکیشن یا باید حتما در ایستگاه حضور داشته باشید تا از کد مربوط به آن مطلع شوید، یا باید کد تمامی ایستگاه های اتوبوس در شهر تهران را حفظ باشید!

masir yab.jpg

برنامه دیگری که می‌خواهیم به آن بپردازیم، «مسیریاب» نام دارد. این برنامه، که کاری دیگر از تیم توسعه دهنده اپلیکیشن قبلی است، قرار است تا بهترین مسیر را برای جا به جایی شما، پیشنهاد دهد. شما باید مبدأ و مقصد خود را داخل این برنامه وارد نمایید و از بین مترو، اتوبوس عادی و اتوبوس BRT گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی پیغامی بر روی صفحه ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید کجا باید سوار شوید، چقدر در راه هستید، چند متر را طی خواهید کرد و در نهایت کجا باید پیاده شوید. علیرقم انتظاری که از برنامه های مسیریاب می‌رود، این اپلیکیشن از هیچگونه نقشه ای بهره نمی‌برد. کاربر باید نام مبدأ و مقصد خود را از داخل پایگاه داده این برنامه پیدا کند. این در حالیست که اطلاعات برنامه چندان کامل نیست، و تنها معابر اصلی در آن گنجانده شده است. راهنمای مسیر نیز به صورت Pop Up ظاهر می‌شود و متن آن بسیار فشرده و بدون فاصله است که این مورد کار با اپلیکیشن را تا حدودی دشوار می‌کند.

اپلیکیشن های معرفی شده هر دو رایگان هستند. شما می‌توانید «راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران » را برای اندروید از کافه بازار و برای آی‌او‌اس از اپ استور دانلود نمایید. برنامه « مسیریاب » نیز تنها برای اندروید عرضه شده است که از کافه بازار قابل دریافت است.

گسترش اپلیکیشن های کاربردی برای زندگی روزمره، می‌تواند امری فرخنده باشد که قطعا جامعه فارسی زبان به آن احتیاج دارد. همانطور که توسعه دهندگان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا محصولی بی نقص را ارائه دهند، کاربران نیز باید با حوصله، ضعف‌ها و پیشنهادات خود را با سازندگان در میان بگذارند تا در نهایت برنامه ای قدرتمند در اختیار همگان قرار گیرد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 115 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
china-mobile

طبق گزارش Wireless Intelligence، اپراتور موبایل چاینا موبایل با قدرت تمام همچنان عنوان بزرگترین اپراتور موبایل دنیا را در اختیار دارد. این شرکت خدمات دهنده تلفن همراه اکنون ۶۹۸٫۵ میلیون کاربر دارد. دومین شرکت این لیست هم وودافون است که با اختلاف بسیار و تعداد ۳۸۶٫۸ میلیون عضو در مقام دوم ایستاده است. این گزارش همچنین حاکی از آن است که اپراتور Bharti Airtel Groupe با ۲۵۰ میلیون عضو در مقام چهارم ایستاده است.

طبق گزارش، بزرگترین سرعت رشد سالیانه هم متعلق به China Telecom است که با افزایش ۳۳ درصدی کاربران توانسته مقام دهم را از آن خود کند. با این پیشرفت، اکنون هر سه اپراتور مهم چینی در لیست ۱۰ اپراتور بزرگ دنیا قرار دارند. چاینا تلکام اکنون ۱۴۴٫۱۸ میلیون کاربر دارد. از دیگر اپراتورهای صاحب نام می توان به América Móvil آمریکای جنوبی اشاره کرد که در مقام سوم قرار دارد. VimpelCom روسیه، Reliance هند و Telenor نروژ به ترتیب مکان های هفتم، هشتم و نهم را از آن خود کرده اند.

چاینا موبایل همچنین از نظر درآمد هم در رتبه اول قرار دارد و عایدی ۲۲٫۰۵ میلیارد دلاری را کسب نموده است. مقام های بعدی از نظر درآمد، به ترتیب به ورایزن (۱۵٫۷۸ میلیارد دلار)، AT&T با ۱۴٫۷۷ میلیارد دلار، وودافون با ۱۳٫۹۲ میلیون دلار و Telefónica با ۱۱٫۴۰ میلیارد دلار درآمد، تعلق دارند.

با انتشار آمار این چنینی تقریبا مشخص می شود که چرا شرکت های موبایل ساز با این شدت به بازار چین و هند علاقه نشان می دهند.

China Mobile همچنان بزرگترین اپراتور موبایل دنیا

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 18,423
  • بازدید کلی : 232,821