loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 358 poria
زوج های مقوی 0 210 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 227 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 256 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 324 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 290 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 318 poria
فقط دخترا 0 281 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 240 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 282 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 296 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 272 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 255 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 246 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 273 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 250 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 249 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 119 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

 

003

خرید یک اسمارت فون مناسب همیشه جزو دغدغه‌های دوست‌داران تکنولوژی است به شکلی که مجبور به صرف زمان زیادی برای انتخاب و خرید آن می‌گردند. در سال ۲۰۱۲ شاهد رشد بزرگی در تنوع و کیفیت گوشی‌های هوشمند بودیم و اکثر شرکت‌های فناوری، محصولات شایسته‌ای را به بازار عرضه کردند. با عنایت به اینکه انتخاب بهترین محصول از میان محصولات موجود تا حدی با سلیقه افراد رابطه تنگاتنگ دارد،  تصمیم گرفتیم با نظرسنجی از تیم نویسندگان خود ۱۰ اسمارت فون برتر بازار در سال ۲۰۱۲ را انتخاب و به خوانندگان مشتاقش معرفی کند. برای آگاهی از لیست انتخابی  تا انتهای مقاله با ما باشید.

در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارت‌فون‌های منحصربه‌فردی از سوی کمپانی‌های مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبود‌های عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیت‌های با شکوه خود، آیفون ۵، آیپد ۴ و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتی‌های مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال ۲۰۱۲ را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.

در ادامه شاهد لیست بهترین‌های ۲۰۱۲ خواهید بود:

بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۲ به ترتیب مجموع امتیاز

۱- نکسوس ۴ گوگل و ال جی

nexus4نکسوس ۴ جدیدترین تلفن هوشمند گوگل است که با همکاری ال جی ساخته شده است. این تلفن به لطف سخت افزار کارآمد و قیمت بسیار مناسبش به یکی از بهترین گزینه های اندرویدی بدل شده است. نکسوس ۴ طراحی و شکل و شمایل زیبایی دارد و جنس بدنه آن نیز بادوام و باکیفیت است. با نکسوس ۴ می‌توان لذت استفاده از اندروید خام گوگلی را نیز تجربه کرد. . نکسوس ۴ از بین ۱۰ کاندید  بیشترین امتیاز را بدست آورد و به عنوان بهترین تلفن سال ۲۰۱۲  انتخاب شد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

2- لومیا ۹۲۰ نوکیا

lumia920bلومیا ۹۲۰ نهایت تلاش نوکیا در سال ۲۰۱۲ بود، فنلاندی‌ها هر چه در چنته داشتند رو کردند تا با لومیا ۹۲۰ مجددا به بازار تلفن‌های هوشمند باز گردند و تا حدی نیز موفق بودند. لومیا ۹۲۰ از فناوری‌های خاص و منحصر به فردی همچون Pureview برای عکس بردای بدون لرزش و تصویربرداری با کیفیت در تاریکی، Puremotion برای نمایش تصاویر جذاب و با کنتراست بالا و همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

3- آیفون ۵ اپل

apple-iphone-5-whiteآیفون ۵ شاهکار تازه اپل است که در حال حاضر از قوی‌ترین پردازنده موبایل بهره می‌برد و اولین آیفونی است که صفحه نمایش آن بزرگ‌تر از ۳٫۵ اینچ شده است. آیفون ۵ نسبت به نسخه‌های قبلی سبک‌تر، باریک‌تر و بزرگ‌تر است. این تلفن به همراه درگاه جدید لایتنینگ اپل و همچنین سیستم‌عامل iOS 6 روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون ۵ بهترین در نوع خود است و در بین تلفن‌های هوشمند رقیب ندارد. رنگ‌ها در این نمایشگر با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند و تصاویر در آن کاملا طبیعی پخش می‌شوند.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

4. گلکسی نوت ۲ سامسونگ

gnote2گلکسی نوت ۲ محبوب ترین تلفن غول پیکر دنیاست، فبلتی که حاصل تلاش سامسونگ برای محو کردن مرز میان تلفن هوشمند و تبلت است که موفقیت کم نظیری را نیز به همراه داشته است. اگر چه کار کردن با گلکسی نوت با یک دست کمی مشکل است اما به لطف به قلم دیجیتال S-Pen و نوآوری‌های سامسونگ در ارائه نرم‌افزارهای کاربردی و جذاب، این تلفن به یکی از بهترین انتخاب‌های اندرویدی بدل شده است. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ با کیفیت نوت ۲، تجربه بی نظیر تماشای فیلم و اجرای بازی در موبایل را به کاربر هدیه می‌کند و قلم هوشمند آن نیز یادداشت برداری، طراحی و نقاشی را آسان می‌کند.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

5. گلکسی اس ۳ سامسونگ

samsung-i9300-galaxy-s-iii-glossy-whiteگلکسی اس ۳ موفق‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل ۳۰ میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود می‌پردازند. گلکسی اس ۳، ترکیبی از سخت‌افزار قدرتمند و نرم‌افزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه می‌کند. گلکسی اس ۳ برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال ۲۰۱۲ می‌دانند.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

6- اپتیمس G ال جی

lg-optimus-g-e973-blackتلفن اپتیمس G ال جی کمی قبل از نکسوس ۴ معرفی شد و از نظر جنبه‌های سخت‌افزاری کاملا شبیه به نکسوس ۴ است. اما این تلفن با طراحی خاص خود ال جی و بدون دخالت گوگل ساخته شده است. اپتیمس G از نظر دوربین، پشتیبانی از شبکه های مخابراتی و ضخامت بهتر از نکسوس ۴ است و از نرم افزارهای اختصاصی ال جی به همراه رابط کاربری سفارشی این شرکت کره‌ای بهره می‌برد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

7- HTC Droid DNA

Dhtc-bitterflyroid DNA یا J Butterfly، اولین تلفن ۵ اینچی مطرح بازار با رزولوشن ۱۰۸۰p است. پس از معرفی این تلفن دیگر شرکت‌های تولیدکننده موبایل نیز نسبت به ساخت تلفن ۵ اینچی Full HD اقدام کردند. حتی تصور کار کردن با یک تلفن ۵ اینچی ۱۰۸۰p جذاب است، مخصوصا اگر بخواهید از آن برای تماشای ویدیو یا اجرای بازی‌ها و سرگرمی استفاده کنید. صفحه نمایش ۵ اینچی این تلفن از نوع LCD IPS 3 می‌باشد که دقت بسیار بالایی در نمایش رنگ‌ها و پخش تصاویر بشکل زنده و واقعی دارد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

8, 9- تلفن‌های One X و One S اچ تی سی

htc-one-x-1اچ تی سی در سال ۲۰۱۲ با معرفی سری One خود توانست بخشی از محبوبت از دست رفته خود را بدست آورد، دو تلفن One X و One S دارای قابلیت‌های خاص عکس برداری و فیلم برداری و مجهز به سخت افزار بروز و قدرتمندی شده بودند. One S جز معدود تلفن‌های HTC است که با صفحه نمایش AMOELD روانه بازار شده که کیفیت تصویر نسبتا پایین‌تری در مقایسه با نمایشگر IPS LCD تلفن One X دارد. بدنه One S از آلیاژ فلزی خاصی ساخته شده است که مقاوت بسیار بالایی را در مقابل ضربه و خط و خش های احتمالی دارد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

10- HTC 8x

htc-8x-1تلفن Windows Phone 8X اچ تی سی، پرچمدار ویندوزی این شرکت است که در ساخت بدنه آن دقت ویژه ای بکار گرفته شده است. ۸X با رنگ بندی شاد و زنده و سازگار با ویندوز فون مایکروسافت روانه بازار شده است و در حال حاضر پس از لومیا ۹۲۰ بهترین تلفن ویندوزی دنیا است. اگر چه در ۸X به اندازه لومیا ۹۲۰ نوآوری وجود ندارد اما به دلیل وزن کمتر و ظرافت بیشتر، به یکی از بهترین گزینه‌های ویندوز فون ۸ بدل شده است.

در نظرسنجی صورت گرفته از نویسندگان در بخش طراحی، Lumia 920 بیشترین امتیاز را به‌دست آورد در حالی که در بخش عملکرد سخت‌افزاری آیفون ۵ برنده رقابت گردیده است. در قسمت کیفیت ساخت مطابق انتظارات، باز هم لومیا ۹۲۰ بیشترین امتیازات را از آن خود کرد با این‌که عنوان گوشی اول در بخش نرم افزار و رابط کاربری به گلکسی نوت ۲ سامسونگ رسید. برترین گوشی ۲۰۱۲، نکسوس ۴ توانست بیشترین ارزش در برابر هزینه پرداختی را نسبت به دیگر رقبای خود به‌دست آورد. از نظر مجموع امتیازات نیز نکسوس ۴ از همه بیشتر امتیاز کسب کرد.

 

بهترین گوشی‌های هوشمند 2012

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 626
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,061
  • بازدید ماه : 2,019
  • بازدید سال : 20,105
  • بازدید کلی : 234,503