loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 316 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 253 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 244 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 271 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 81 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

آموزش ساخت اتوران

ساخت برنامه های چند رسانه ای و اتوران نویسی یکی از مباحث روز دنیا کامپیوتر می باشد که افراد،شرکت ها و ارگان های زیادی در سرتاسر جهان از آن بهره می برند.این برنامه ها می تواند آموزشی،تجاری،مذهبی،تبلیغاتی و … باشد.
در کتاب حاضر به بررسی و ساخت اتوران به صورت حرفه ای توسط نرم افزار Autoplay Media Studio 8 پرداخته است.

 

 

حجم فایل : 5.3 Mb

 

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 154 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)
virastyar

در این پست نرم افزار فارسی ویراستیار Virastyar 1.3.1 را برای شما عزیزان آماده نموده ایم . نرم‌افزار «ویراستیار» افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد است که برای استفادهٔ کاربران فارسی‌زبان طراحی شده است. از قابلیت‌های ویراستیار می‌توان به اصلاح خطاهای املایی، اشتباهات ویرایشی و نشانه‌گذاری، و نیز استانداردسازی متون فارسی اشاره کرد.

 

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 986 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
اینترنت و شبکه

هر روز صبح وقتی اندرو فایکس پشت میز خود واقع در مقر گوگل در مانتین ویو کالیفرنیا می‌نشیند، لینک VC به نیویورک را باز می‌کند. VC در گوگل مخفف ویدئو کنفرانس است. او با نگاه کردن به نمایشگر روی میزش، می‌تواند ویلسون شِی را در دفتر گوگل واقع در منهتن ببیند، شِی هم فایکس را می‌بیند و هر دو به دفتر سوم گوگل در کرکلند واشینگتن وصل هستند. تیم مهندسی آنها 3 دفتر را در نقاط مختلف کشور دارد ولی همه می‌توانند با هم چت کرده، طوفان فکری برگزار کنند و بدون ثانیه‌ای تأخیر مشکلات را بر طرف نمایند. با همین ارتباطات بود که گوگل، «اسپنر» (Spanner) را ساخت.

حتماً‌ برای شما هم پیش آمده که از خودتان بپرسید سایت گوگل با آن همه زیرساخت، بر روی چه سرورهایی قرار دارد و آنها چطور اداره می‌شوند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا کمی از داستان اسپنر با آنتن‌های GPS و ساعت‌های اتمی‌اش (!) برای شما بنویسیم.

 

اسپنر چیست؟

در سپتامبر امسال گوگل یک مقاله مفصل منتشر کرد که در آن ورودی ها و خروجی‌های اسپنر توضیح داده می‌شد. زیرساخت عظیم گوگل از آن موقع از یک سیستم اختصاصی بهره می‌برد که به طور خودکار فشار شبکه در زمان‌هایی که ترافیک زیاد است یا مشکلات سخت افزاری در بخشی از سرورها بروز می‌کند را از محلی به محل دیگر انتقال داده و تکثیر می‌کند.

این پلتفرم که اسپنر (آچار) نام دارد یک سیستم ذخیره سازی و رایانش هوشمند است که تمام دیتاسنترهای گوگل را آچارکِشی می‌کند و به طور خودکار (بدون دخالت انسان) بر اساس الگوهای مصرف داده، اطلاعات را جا به جا یا اضافه می‌نماید. گوگل قصد دارد اسپنر را بر روی 1 تا 10 میلیون سرور خود به کار بگیرد که می‌تواند شامل 10 تریلیون (10 به توان 13) دایرکتوری و 1 کوینتیلیون (10 به توان 18) بایت فضای ذخیره و 100 ها تا 1000 ها محل در سرتاسر دنیا شود.

اسپنر تکنیک‌های خود را از برخی دیگر از پلتفرم های بزرگ گوگل برای اداره دیتابیس ها قرض می‌گیرد ولی هسته آن کاملاً جدید است. با استفاده از آنتن‌های GPS و ساعت‌های اتمی بسیار دقیق، اسپنر با دقتی بالا داده ها را در سرتاسر شبکه گوگل همسان سازی می‌کند. شاید در ادامه توضیحات، اسپنر به نظر شما یک راه حل افراطی بیاید، ولی این راه حل افراطی مناسب حل یک مشکل به غایت بزرگ است. از شما می‌پرسم، چند کمپانی را در دنیا می‌توان یافت که به اندازه گوگل نیاز به دریافت و توزیع داده‌ها با سرعت بسیار بالا داشته باشند؟

فیسبوک با چند صد میلیون کاربر اخیراً به فکر ساختن سیستم مشابهی افتاده زیرا اهمیت سر و سامان دادن داده ها در یک شبکه گسترده در سطح کره خاکی را به خوبی فهمیده. سیستم فیسبوک که Prism نام دارد با اسپنر متفاوت خواهد بود ولی به خوبی نشان می‌دهد که فیسبوک نیز با مشکلاتی مشابه آنچه گوگل از قدیم روبرو بوده، دست و پنجه نرم می‌کند. اسپنر پلتفرمی است که در سرتاسر شبکه جهانی گوگل گسترده شده ولی طوری عمل می‌کند که انگار در یک محل واحد قرار دارد. صد ها دیتا سنتر و میلیون‌ها دستگاه سرور و تریلیون ها خط اطلاعات، همه زیر نظر جناب اسپنر کار می‌کنند.

این مخلوق دست بشر که می‌توان آن را نزدیک‌ترین چیز به شبکه اسکای‌نت فیلم نابودگر ساخته جیمز کامرون دانست، تنها راهکار برای گوگل بود تا در حال و آینده به مشتریان جهانی خودش یک تجربه کاربری بی نقص را ارائه کند، بدون اینکه یک مشکل در بخشی از سیستم، باعث ایجاد اختلال در کار آنها شوند. نسل جدید دیتا بیس گوگل بخشی از سیستم تبلیغاتی گوگل نیز هست که کمپانی میلیون ها دلار از آن درآمد دارد و در اصل، این گام جدید می‌تواند به ما نشان دهد که دنیای وب به کدام سو می‌رود.

گوگل با انتشار مقاله مفصلی که در ابتدای این مطلب به آن اشاره شد، باعث به وجود آمدن جبنشی بزرگ بین اهل فن شد. راگ مورتی که از مهندسین پروژه مشابه در فیسبوک است اسپنر را "کاملاً شگفت انگیز" خواند و گفت که کمپانی متبوعش هنوز تا ساختن چیزی مشابه فاصله دارد.

شما می‌دانید که عملیات گوگل در سطح وب تقریباً از تمام کمپانی‌های دیگر پیچیده‌تر است و از این رو کمپانی مجبور به ساخت این پلتفرم یکتا شده که بی شک از تمام معیارهای امروزی زندگی در قلمرو آنلاین، فراتر است و در اصل نشان می‌دهد که گوگل چه چشم انداز عجیب و غریبی را برای آینده این عرصه قائل است!

پیش از آنکه اسپنر رونمایی شود کمتر کسی فکر می‌کرد که چنین پلتفرم هوشمندی به این گستردگی قابل ایجاد باشد. دیتابیس‌های بر مبنای NoSQL را داشتیم که قادر به ذخیره سازی اطلاعات در مراکز چندگانه بودند، ولی نمی‌توانستند این کار را ضمن به جریان در آوردن اطلاعات با یک نبض ثابت انجام دهند؛ یعنی اطلاعاتی که شما در این گوشه دنیا از یک سرور دریافت می‌کردید همسان با اطلاعات دریافتی فردی در امریکای جنوبی نبود. در نتیجه برای افزودن به استواری شبکه و از بین بردن تأخیرها در همسان‌سازی سرورها در مناطق جغرافیایی مختلف، نیاز بود جهشی صورت گیرد.

مهندسین گوگل اسپنر در ساخت دیتابیسی که هم جهانی باشد و هم پایدار، کاری غیرمنتظره انجام دادند. اصلاً این کمپانی‌ تاریخچه‌ای از انجام کارهای غیرمنتظره را دارد. تیمی که علاوه بر فایکس و شِی متشکل از کهنه سربازهای معروف گوگل همچون جف دین و سانجای گماوات بود، به دنبال ایفای این هدف بر آمد. به قول فایکس: «به عنوان یک توسعه دهنده سیستم های توزیع شده یاد گرفته ام که به وقت اعتماد نکنم. کاری که ما [در پروژه اسپنر] انجام دادیم این بود که راهی پیدا کنیم که بشود به وقت اعتماد کرد و اصلاً درک کرد که اعتماد به وقت یعنی چه.» واقعاً یعنی چه؟

 

زمان، جوهره اصلی است  

زمان جزئی از ذات اینترنت است. هم برای کاربران و هم برای ارائه کنندگان خدمات. وقتی مثل گوگل یک سرویس عظیم را اداره می‌کنید، باید همه چیز سریع انجام شود. ولی در عین حال باید برای یکسان سازی زمان در سرتاسر دستگاه‌های موجود در شبکه نیز چاره‌ای اندیشید. بایستی فرآیندهای پر تعدادی را که روی هر سرور انجام می‌شود از لحاظ زمانی همسان کرد و تازه این نقطه پایان کار نیست، باید خود دستگاه‌ها را هم همسان کرد تا بتوانند یکپارچه کار کنند. گفتن اینها از انجامشان ساده تر است، خیلی خیلی ساده تر.

به طور معمول اوپراتورهای دیتاسنترها، سرورها را با استفاده از NTP (مخفف Network Time Protocol) سینک می‌کنند. این در اصل یک سرویس آنلاین است که ماشین‌ها را به ساعت‌های اتمی رسمی متصل می‌کند؛ ساعت‌هایی که به سازمان‌های سرتاسر دنیا خدمات ارائه می‌کنند. ولی از آنجایی که خود انتقال اطلاعات در مسیر شبکه زمان می‌برد، این روش هرگز کاملاً بهینه نیست و گاهی نیز کلاً در هم و بر هم می‌شود. در جولای بود که تعدادی از کله گنده‌های دنیای وب -از جمله Reddit، موزیلا و Gawker- دچار مشکل شدند زیرا نرم افزار اداره کننده سرورهای آنها آماده اداره کردن آن "پرش یک ثانیه‌ای" که به ساعت‌های اتمی جهان اضافه شده بود، نبود.

اما با اسپنر، گوگل NTP را به نفع مکانیسم اختصاصی خودش که رابط برنامه نویسی کاربردی TrueTime نام دارد کنار گذاشت. آقای فایکس می‌گوید: «چیزی می‌خواستیم که به آن اعتماد داشته باشیم. این یک مرجع زمانی است که صاحبش خود گوگل است.» به جای اتکا به ساعت‌های دیگر، گوگل دیتاسنترهای خود را که اسپنر آنها را اداره می‌کند، به آنتن‌های GPS و ساعت‌های اتمی مجهز کرده. دریافت کننده GPS در کنار ساعت اتمی، می‌تواند "همیشه" زمان دقیق را کشف کند.

مجموعه این دستگاه‌های نگه دارنده زمان به تعداد زیادی مستر سرور متصل هستند که هر یک تعدادی از سرورهای اداره کننده شبکه گوگل را می‌چرخانند. هر یک از این سرورها نیز مجهز به برنامه‌ای است که به طور مداوم در حال گزارش دادن به مستر سرور همان پایگاه و سایر پایگاه‌ها است و به این طریق، یک اجماع ماشینی بر روی زمان دقیق صورت می‌گیرد که با استفاده از آن کل شبکه همسان و همگام می‌شود.

 

سیستم عکس العمل نشان می‌دهد، نه انسان  

به لطف سرویس TrueTime، گوگل می‌تواند تمام دستگاه‌های شبکه را به طور دائمی با هم سینک کند حتی اگر در پایگاه های متفاوتی باشند، و این به آن معنا است که سرورها می‌توانند به صورت آنی به ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات بپردازند، بدون اینکه در کار یکدیگر خللی به وجود بیاورند. آقای فایکس می‌گوید: «ما می‌توانیم داده‌ها را در دو نقطه مختلف -مثلاً یکی در امریکا، دیگری در اروپا- ذخیره کنیم و همچنان دقیق بدانیم که ترتیب وقوع کدام است و کل سیستم هم این را می‌داند و هیچ امکانی وجود ندارد که ترتیب آنها اشتباه تشخیص داده شود.»

اندی گراس که از صاحب نظران در این زمینه است می‌گوید طراحان دیتابیس‌ها معمولاً دنبال این هستند که دستگاه‌ها را به حرف زدن با همدیگر وادارند و به این طریق اطلاعات را سینک کنند: «شما برای تصمیم گیری بر سر تصحیح "ترتیب انتقال‌های صورت گرفته" مجبور به انجام حجم زیادی مبادله اطلاعات هستید.» اما مشکل این است که چنین مبادله وسیعی می‌تواند شبکه را به بن‌بست برساند: «اگر شما تعداد زیاد آدم داشته باشید که به تعداد زیادی سیستم توزیع شده در سرتاسر دنیا دسترسی دارند، سینک نگه داشتن همه چیز خیلی سخت می‌شود. تعداد این عناصر که بالاتر برود، کار هم سخت‌تر می‌شود.»

بنابراین گوگل یک تاکتیک کاملاً متمایز را برگزید. به جای به دردسر انداختن خود برای بهبود ارتباط میان سرورها، به آنها راه جدیدی برای بیان "زمان" وقایع نشان داد. یعنی استفاده از ساعت‌های اتمی و آنتن‌های GPS. برای مهار مقوله زمان، گوگل هم می‌تواند یک شبکه جهانی و مستحکم بسازد و هم اینکه سرویس‌های خود را در مقابل تأخیرهای شبکه، قطع شدن سرورها، و سایر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مقاوم کند. ولی در اصل، حالا با اسپنر گوگل می‌تواند با دقت بالا اطلاعات را در سرتاسر شبکه متشکل از میلیون ها سرور خود جایگذاری کند و در صورت نیاز به سرعت بین کپی‌های مختلف اطلاعات، سوئیچ کرده آنها را در دسترس قرار دهد. به بیان دیگر، حتی کپی‌های پشتیبان برای اطلاعات هم خلل ناپذیر هستند.

وقتی یک کپی از دسترس خارج می‌شود، اسپنر سریعاً به کپی دیگر سوئیچ می‌کند ولی عملکردش به این محدود نیست بلکه برای بهبود کارایی سیستم نیز جابه‌جایی هایی را انجام می‌دهد تا در صورتی که مثلاً یک سرور حامل کپی مورد نظر مشغول بود، سریعاً سرور دیگر جایگزین شود و ضمن ارائه پیوسته خدمات به کاربران، از بار آن سرور هم بکاهد. آقای فایکس می‌گوید که حالا گوگل با این سیستم مدیریت هوشمند پول کمتری هم خرج می‌کند.

 

وجب کردن اندازه قدم‌های گوگل  

یک پرسش مهم این است که آیا دیگران هم می‌توانند پا جای پای گوگل بگذارند؟ و اگر می‌توانند، آیا می‌خواهند؟ اندی گراس در این باره می‌گوید که احتمالاً قیمت بالای ساعت‌های اتمی و رسیورهای GPS مورد استفاده گوگل، برای خیلی از عملیات‌ها بسیار گران بوده و به صرفه نیست. از طرف دیگر، دوباره سازی یک پلتفرم از پایه نیز کاری است بس عظیم. گوگل تا اینجا 4 سال و نیم روی این پروژه وقت صرف کرده و آقای فایکس که پیش‌تر بر روی ابزار تاریخچه وب گوگل، اولین خدمت جستجوی محصول آن، و نیز Google Answers کار کرده، اسپنر را سخت‌ترین پروژه عمر خود می‌خواند.

جدای از این، مشکلات متعدد تدارکات (واژه لجستیک اهمیت قضیه را بهتر می‌رساند!) نیز بر سر راه چنین پروژه‌ای هست. فایکس می‌گوید که مجبور بوده‌اند آنتن‌های GPS را روی سقف دیتاسنترها نصب و سپس آنها را به سخت‌افزارهای داخل ساختمان متصل کنند. و البته که این کافی نبوده و برای زمان‌های ناپایداری، ساعت‌های اتمی را تدارک دیده‌اند تا جایگزین GPS باشند. البته او قیمت آنها را به نسبت ارزان ذکر می‌کند.

مورد دیگر عدم نیاز سرویس TrueTime به سرورهای اختصاصی بوده. وقت نگه‌دارهای دیجیتال گوگل، در قفسه های داخلی سرورها قرار می‌گیرند و تنها نیاز به متصل شدن به برخی از دستگاه‌ها را دارند: «شما ممکن است فکر کنید که کلی از این دستگاه‌ها در هر دیتاسنتر وجود دارد. خیر. آنها یک جعبه هستند، می‌خرید و در داخل قفسه سرور نصب شان می‌کنید و با کابل به سیستم متصل می‌شوند.» نکته مهم این است که این سرویس فقط برای دیتاسنترها مورد نیاز است ولی جهت حرکت کلی سرویس های آنلاین عظیم به این سمت است و سایتی مثل فیس بوک هم روزی مشابه اسپنر را خواهد داشت چون نیاز به آن احساس می‌شود.

سیستم تبلیغات گوگل فوق العاده است، ولی نه به اندازه اسپنر. در اصل تبلیغات گوگل وامدار اسپنر خواهد شد. در نظر داشته باشید که سیستم تبلیغات گوگل در واقع یک حراجی آنلاین است، جایی که تبلیغ‌دهندگان پول می‌دهند تا محصولشان به کسی که وسیله خاصی را جستجو می‌کند یا به دنبال سایت خاصی می‌گردد معرفی شود. ولی نمایش هر یک از این تبلیغ‌ها بستگی به توصیف داده‌هایی دارد که تبلیغ‌دهندگان و مشتریان بی‌شمار در اینترنت از خود بر جا می‌گذارند. حالا با اسپنر گوگل می‌تواند داده‌ها را در مقیاس جهانی مدیریت کند و همچنان کل سیستم را نیز چالاک و همگام نگه دارد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 92 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

اگر کاربر ویندوز 7 هستید و منتظر از راه رسیدن اینترنت اکسپلورر 10 بودید. هم اکنون انتظار به سر رسیده و می توانید نسخه پیش نمایش آخرین مرورگر مایکروسافت را دانلود کنید. از ساعتی پیش امکان دانلود این مرورگر فراهم شده و می توانید با مراجعه به صفحه دانلود اینترنت اکسپلورر 10 آن را روی ویندوز نصب کنید.

فراموش نکنید این هنوز نسخه نهایی نیست و Release Preview به شمار می رود. بنابراین باید منتظر وجود اشکالاتی در آن باشید و آن را با مسوولیت خودتان نصب کنید. در نسخه جدید مرورگر مایکروسافت، پشتیبانی از مولتی تاچ هم اضافه شده. بنابراین اگر کامپیوتر شما دارای نمایشگر لمسی است یا ترک پد لپ تاپ شما از مولتی تاچ پشتیبانی می کند، می توانید از آن لذت ببرید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 135 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 15.0.4420.1017 Final x86/x64 - آفیس 2013

Microsoft Office برای تمامی کاربران سیستم های کامپیوتری نامی آشنا می باشد. مجموعه ای از ابزارهای کاربردی ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت که به منظور رفع نیازهای کاربران در امور مختلف اداری و شخصی می باشد. نسخه های متفاوتی از این مجموعه ابزارها تاکنون ساخته شده است. مجموعه Office معمولا متشکل از برنامه های Word , Excel , PowerPoint , Outlook , Frontpage , access بود که البته نرم افزار Frontpage که ابزاری برای طراحی وب بود از چند سال قبل دیگر به همراه Office ارائه نشد و پروژه آن به طور کامل بسته شد و جای خود را به نرم افزار دیگری از شرکت مایکروسافت داد. بعد از 3 سال انتظار نسخه 2013 این نرم افزار پرطرفدار توسط مایکروسافت آفیس منتشر شد. این مجموعه با ابزارهای مختلف خود بسیاری از نیازهای کاربران را در زمینه های مختلف رفع خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس 2013 را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود. آفیس 2013 با ویندوز 8 نیز سازگار می باشد.
به محض منتشر شدن کرک آفیس 2013 ، در همین مطلب برای دانلود قرار خواهد گرفت.

 

قابلیت های کلیدی Microsoft Office Professional Plus 2013 :
- هماهنگی با سیستم عامل های iOS و Android.

- سازگاری ویژه با سیستم های لمسی.
- هماهنگی کامل با ویندوز 8.
- امکان استفاده از سرویس های آنلاین و سرویس ابری SkyDrive.
- استفاده از حالت Read Mode برای مطالعه کتب الکترونیکی.
- امکان بهره گیری از حالت Web Layout به منظور نشر آنلاین.
- قابلیت به اشتراک گذاری اسناد میان دوستان برای مطالعه و بیان نظرات.


Microsoft Office Professional Plus

- استفاده از جلوه های بصری جذاب تر که دسترسی به گزینه ها را آسان تر می کند.
- پشتیبانی از فرمت PDF برای ساخت ، ویرایش ، نمایش این فرمت.
- بهینه سازی نسخه ی جدید برای تبلت ها و گوشی های تلفن هوشمند.
- اضافه شدن ویژگی های جدید برای نمایش هرچه بهتر ارائه مطالب در PowerPoint.

 

ابزارهای موجود در این مجموعه و کاربرد های آن ها :
- Word 2013: نرم افزار word یکی از مشهورترین ابزارهای مجموعه Office می باشد که به منظور تایپ متن دارای کاربرد می باشد. در نسخه جدید افزایش ویژگی های مختلف به منظور ساخت سند های متنی به صورت حرفه ای موجب شده تا کاربران قادر باشند به راحتی اقدام به انتشار سندهای خود نمایند و کاربران مختلف می توانند به راحتی در هرجا به آن ها دسترسی داشته باشند.

 

 - Excel® 2013: نرم افزاری که در زمینه رفع نیازهای اداری دارای کاربرد فراوانی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار نیز ویژگی های همچون امکان آنالیز ، مدیریت و به اشتراک گذاری اطلاعات برای کاربران فراهم شده است.

 

- PowerPoint® 2013: شاید تاکنون نظیر این نرم افزار برای ساخت فایل های معرفی و یا presentation ها مشاهده نشده باشد. کاربرانی که با این نرم افزار کار کرده اند به ویژگی های متعدد آن واقف می باشند. در نسخه جدید علاوه بر ابزارها و ویژگی های جدید می توان به بهبود سازگاری فایل های صوتی و تصویری نیز اشاره نمود که کمک بسیاری در زمینه برقراری ارتباط با فایل معرفی کرده است اشاره نمود. قابلیت دسترسی به فایل ها از طریق Smartphone ها و یا از طریق وب برای کار بر روی فایل ها با کمک دیگر افراد از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه می باشد.

 

- Outlook® 2013: همیشه بحث بر سر این موضوع که آیا Outlook نرم افزار مناسبی برای مدیریت برنامه ها می باشد و آیا اینکه ویژگی های موجود در این نرم افزار برای رفع تمامی نیازها کارایی دارد یا نه در میان طرفداران و مخالفان استفاده از این نرم افزار وجود داشته است. اما در نسخه جدید و همراهی ویژگی های جدیدی همچون ابزارهای جدید مدیریتی ، نگهداری نامه ها در فضای حجمی دلخواه ، قابلیت دسته بندی نامه به شیوه جدید ، پاکسازی توسط یک کلیک و... نظر همه را در مورد این ابزار تغییر داده است.

 

- OneNote® 2013: به کمک این نرم افزار هم می توانید اطلاعات مختلف را جمع آوری ، سازماندهی و جستجو کنید و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. قابلیت هایی همچون Capture کردن متن ، عکس ، فایل های صوتی و تصویری از ویژگی های این ابزار است.

 

- Publisher 2013: نرم افزاری نام آشنا برای انتشار اطلاعات و به اشتراک گذاری سندها.

 

- Access® 2013: این نرم افزار نیز برای کاربران بسیار آشناست. ساخت بانک های اطلاعاتی مختلف به همراه ویژگی های همچون قابلیت مدیریت بر داده ها و تهیه گزارش های حرفه ای از ویژگی های این نسخه می باشد.

 

- InfoPath® 2013: ابزاری برای ساخت و طراحی فرم های کسب اطلاعات بدون نیاز به کدنویسی.
و چندین ابزار قدرتمند دیگر.
Lync 2013: این نرم افزار ارتباط میان کارمندان شرکت ها در هر مکان و هر زمانی را امکان پذیر می سازد. این کار از طریق برقراری تماس تصویری ، چت ، تماس های گروهی و ارائه کنفرانس انجام می گیرد. برقراری ارتباط مستقیم بین نرم افزار آفیس و SharePoint از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.
SharePoint Workspace: که یک ایستگاه پردازش نرم افزار بوده و امکان بهره مندی ، مشاهده و ویرایش محتوای تمام نرم افزارهایی که در سایت SharePoint موجود می باشند را برای شما فراهم می کند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 354 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

متفکر خیلی شبیه لوگوی بانک دی این لوگوی نرم افزار متفکر

visual studio geydar دانلود Visual Studio Geydar Ultimate 2012   نرم افزار برنامه نویسی به زبان دات نت و اسکریپتی

Visual Studio Geydar Ultimate 2012 یک محیط برنامه نویسی قدرتمند برای تمامی زبان های دات نت و اسکریپتی مانند پایتون و رابی است. این برنامه توسط قدرتمندترین محیط برنامه برنامه نویسی یعنی ویژوال استودیوی مایکروسافت ساخته شده است که می تواند محبوبیت بسیار زیادی را در بین توسعه دهندگان و برنامه نویسان بدست آورد. این برنامه توسط سایت برنامه نویس جوان توسعه داده و امکانات فراوانی به آن افزوده شده است. شما می توانید تمامی پروژه هایی که در محیط مایکروسافت داشتید را بدون مشکل در این برنامه اجرا کنید.
اگر شما واقعا قصد دارید یک برنامه نویس حرفه ای شوید، پس نیاز به یک مجموعه یا ابزار حرفه ای دارید. با استفاده از این ابزار شما می توانید برنامه نویسی کنید و در کارتان خلاقیت به خرج دهید. این برنامه خود یک IDE و کامپایلر کامل بوده و با داشتن حجم خارق العاده 30 مگابایت شما را از داشتن ویژوال استودیوی 1.5 گیگابایتی مایکروسافت بی نیاز می کند.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Visual Studio Geydar Ultimate:
- پشتیبانی از تمامی زبان های دات نت از جمله C++
- پشتیبانی از زبان های اسکریپتی مانند پایتون و رابی
- دارای ظاهری مانند ویژوال استودیو مایکروسافت
- سرعت بسیار بالا در ساخت و اجرای برنامه ها
- بهره گیری از syntax Highlighting پیشرفته
- امکان انتخاب نسخه دات نت
- ساخت نصب ساز شخصی برای برنامه ها بسیار بهتر و پیشرفته تر از نرم افزار ویژوال استودیو مایکروسافت
- عملکرد قدرتمند نرم افزار برای امور کد نویسی
- ایجاد برنامه های کاربردی مبتنی بر داده با سهولت
- اجرا نمودن کدهای زبان های اسکریپتی پایتون و رابی
- و …

 

حجم فایل : 24.84 مگابایت
رمز فایل : www.melidownload.com
دانلود با لینک مستقیم

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 93 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)
miranda-im

مسنجر میراندا Miranda یک برنامه سریع , سبک , و اسان با پشتیبانی از پروتکل های زیادی میباشد این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای ایکونها , صدا ها و پلاگیهای رایگان زیادی میباشد و حجم و حافظه زیادی نمیخواهد و به راحتی نصب و استفاده میشود و نسخه پرتابل ان نیز به راحتی در یو اس بی USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب میباشد و   سیستم عاملهای Windows 95/ 98/ ME/ NT/ 2000/ 2003/ XP/ Vista and Windows 7 پشتیبانی می کند ..

ویژگیهای مهم :

-  سبک , سریع و کم حجم
-  پشتیبانی از AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo
-  داری بیش از ۳۵۰ پلاگین مختلف و رایگان
-  دارای نسخه پرتابل

 

 

 

سایت سازنده : www.miranda-im.org
حجم دانلود : 3 مگابایت

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 111 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

advanced find and replace دانلود Advanced Find and Replace 7.8   نرم افزار جستجو و جایگزینی پیشرفته

Advanced Find and Replace نرم افزاری برای جستجوی تمامی پوشه ها، زیرمجموعه ها و فایل های مخفی می باشد. شما می توانید معیارها و اطلاعاتی را برای جستجو به این نرم افزار بدهید. همچنین می توانید به طور همزمان به چند جستجو بپردازید. با استفاده از عملیات جایگزینی دسته ای این نرم افزار به راحتی می توانید صدها لینک در فایل های مختلف را جایگزین یا بروز رسانی کنید. همچنین قادر خواهید بود تا نتایج را در فرمت XML و سایر فرمت ها ذخیره نمایید. علاوه بر این می توانید در رابطه با یک فایل دو نوع اطلاعات به نرم افزار بدهید. به طور مثال به دنبال متنی هستید که هم در آن واژه Help و World وجود داشته باشد. جایگزینی ساده و یا چند خطی متن در فایل های چندگانه توسط این برنامه امکان پذیر است. این نرم افزار عمل جستجو را با سرعت بالایی انجام می دهد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced Find and Replace:
- جستجوی فایل ها با نمایش هوشمند با گوگل یا بینگ
- جایگزینی متن به صورت ساده و یا چند خطی در فایل های چندگانه
- جستجو و جایگزینی کامل در فایل های مایکروسافت آفیس ورد، اکسل و پاور پوینت
- امکان جایگزینی و بروز رسانی دسته ای صدها لینک مختلف در چندین فایل
- پیش نمایش متن یافت شده مانند گوگل
- امکان جایگزینی در نام فایل ها
- امکان تغییر نام و یا حذف پوشه
- استفاده از عبارات منظم به سبک پرل برای تعویض از هر گونه پیچیدگی
- ذخیره نتایج در XML و فرمت های دیگر
- کار کردن با پارامترهای خط فرمان
- فوق العاده سریع، آسان برای استفاده و مستندات بسیار عالی گنجانده شده
- صرفه جویی در زمان برای برنامه نویسان و وب مستر ها
- سازگار با ویندوزهای 9x، NT، 2000، Me، XP، 2003، Vista، 7
- و …

 

حجم فایل : 1.47 مگابایت
رمز فایل : www.melidownload.com
دانلود با لینک مستقیم

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 101 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار Nikon Camera Control برای کنترل اکثر عملکردهای دوربین های دیجیتال (SLR) نیکون ، از راه دور و از طریق یک کامپیوتر متصل به یک کابل USB یا بدون سیم و از طریق Wireless LAN ، ساخته شده است. عملکردهای حرفه ای Nikon D3 جدید و D300 مانند ساخت پیش نمایش از عکس های کامپیوتر و انتخاب عکس ها قبل از انتقال روی کامپیوتر، عملکرد Live View و سیستم کنترل عکس توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. نرم افزار Nikon Camera Control همچنین از جریان کاری نرم افزار Capture NX ، مرور و نرم افزار ViewNX نیز کاملا پشتیبانی می کند.
امکانات نرم افزار Nikon Camera Control Pro v2.12.0 :
- کنترل از راه دور یک دوربین از طریق کامپیوتر.

- پشتیبانی از هر نوع عملکرد از راه دور.
- عملکرد ساخت پیش نمایش از عکس ها به صورت توسعه یافته.
- سازگار با عمکلردهای جدید Nikon D3/D300.
- یکپارچگی با دیگر نرم افزارهای Nikon.
- کنترل از راه دور اکثر تنظیمات دوربین های تک لنزی بازتابی Nikon که از طریق کابل USB و یا Wireless LAN به کامپیوتر متصل هستند مانند حالت نوردهی ، سرعت عکاسی و اندازه دهانه لنز.

 

- انتقال مستقیم عکس ها از دوربین به کامپیوتر و اجرای تمامی مراحل از عکس برداری و ذخیره آنها.
- نمایش بندانگشتی عکس های ذخیره شده در کامپیوتر.

 

دانلود

پسورد : www.p30world.com
Size : 115.84 MB
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 99 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که به خاطر از کار افتادن ویندوز مجبور به تعویض ویندوز شوید؟ یا از نو سیستم خود را پارتیشن بندی کنید؟ در هر دو حالت اطلاعات شما از بین خواهند رفت و شاید به نظر بیاید مسیری برای برگشت اطلاعات وجود ندارد. در این مطلب به بررسی این موضوع و معرفی نرم افزار فوق العاده جالب و کاربردی Remo Recover Windows 3.0.0.118 خواهیم پرداخت. به عبارت بهتر این نرم افزار برای کاربران ویندوز طراحی شده است که قارد است تا حد زیادی فایل هایی که به طور کامل حذف کرده اید، فایل هایی که از سطل آشغال ویندوز پاک کرده اید، فایل هایی که در فرآیند تغییر ویندوز حذف شده اند، فایل هایی که در پارتیشن بندی مجدد سیستم از بین رفته اند، حذف شدن پارتیشن ها از درایوهای RAID و ... را بازگردانی کند.


این نرم افزار بازیابی اطلاعات سریع با الگوریتمی خاص و بهینه طراحی شده است و به واقع می توان گفت بسیاری از فایل های شما را بازگردانی خواهد کرد. این نرم افزار از درایو های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT ، هارد دیسک های SATA / SCSI / IDE و ... ، حافظه های سیار SD, XD, MMC, Memory Stick و ...، ویندوز های مختلف همچون 8, 7, Vista, XP, 2003, & 2008 و ... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار است. به گفته شرکت Remo که سازنده این نرم افزار است، این برنامه یکی از بهترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات است که تا کنون ارایه شده است. اسکن سریع و قدرتمند این نرم افزار نیز یکی از نقاط قوت این نرم افزار به شما میرود که شما را قادر خواهد ساخت در عرض چند دقیقه عملیات اسکن را انجام دهید؛ لازم به ذکر است شما می توانید اسکن را از بین 300 فرمت فایل و تعیین تاریخ، اندازه و نام فایل ها انجام دهید. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار بازیابی فایل را به صورت رایگان از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

نرم افزار بازیابی اطلاعات سریع و حرفه ای - Remo Recover Windows 3.0.0.118

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار بازیابی اطلاعات

  • اسکن تک تک جزیئات و فایل های قابل بازیابی در هارد دیسک در عرض چند دقیقه
  • امکان بازگردانی فایل هایی که با کلید های Shift + Delete حذف شده اند
  • امکان بازگردانی فایل هایی که در تخلیه سطل آشغال ویندوز از بین رفته اند
  • امکان بازگردانی فایل هایی که در تعویض ویندوز از بین رفته اند
  • امکان بازگردانی فایل هایی که در پارتیشن بندی سیستم از بین رفته اند
  • امکان بازگردانی پارتیشن های حذف شده از درایوهای RAID
  • پشتیبانی از درایو های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT
  • پشتیبانی از هارد دیسک های SATA / SCSI / IDE و ...
  • پشتیبانی از حافظه های سیار و مموری ها همانند SD, XD, MMC, Memory Stick و ...
  • پشتیبانی از اکثر نسخه های ویندوز از جمله 8, 7, Vista, XP, 2003, & 2008 و ...

دانلود دانلود رایگان نرم افزار بازیابی اطلاعات سریع و حرفه ای (حجم : 19 مگابایت)
رمز رمز عبور فایل : www.fdl.ir

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 85 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار فشرده سازی قدرتمند - PowerArchiver 2012 13.01.04

 


یکی از راههای کاهش حجم فایل ها در رایانه فشرده سازی آن از طریق نرم افزار های فشرده ساز و آرشیو کننده می باشد که این نرم افزار ها با الگویتمی خاص قادرند حجم فایل های شما را کاهش دهند. نرم افزار های زیادی در این زمینه تا به امروز تولید و به بازار عرضه شده اند؛ نرم افزار PowerArchiver 2012 که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار های ارایه شده در این زمینه می باشد که مورد توجه عموم کاربران قرار گرفته و قدرتمندی خود را به واقع نشان داده است.


این نرم افزار از تمام فرمت های فشرده سازی پشتیبانی به عمل می آورد که شامل 7-Zip نیز می شود که این فرمت یکی از بهترین فرمت های فشرده سازی فایل در رایانه است. ویژگی اصلی که PowerArchiver را از سایر نرم افزار های فشرده ساز متفاوت می کند سادگی استفاده از این نرم افزار می باشد که حتی مبتدیهای رایانه نیز به راحتی می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. شما در این نرم افزار قادرید فایل هایی با فرمت های TXT, RTF, BMP, ICO, WMF, EMF, GIF و JPG را که فشرده سازی شده اند، در داخل آرشیو مشاهده نمایید. این نرم افزار دارای رابط کاربری و گرافیک بسیار خوبی است و شما می توانید با استفاده از تم های موجود در نرم افزار شکل ظاهری آن را به طور کامل تغییر دهید. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار که نسخه PowerArchiver 2012 13.01.04 آن می باشد را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

نرم افزار فشرده سازی قدرتمند - PowerArchiver 2012 13.01.04
قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار PowerArchiver 2012

    پشتیانی از تمام فرمت های فشرده سازی فایل شامل ZIP, 7-Zip, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و BZIP2
    پشتیبانی از فایل های رمز گذاری شده توسط کدینگ های XXE و UUE
    امکان اعمال تغییرات فایل های داخل آرشیو شامل تغییر نام فایل ها، تست آرشیو، مشاهده و نوشتن توضیح فایل ها، بررسی ویروس در آرشیو ها و ....
    امکان نمایش فایل ها داخل آرشیو با فرمت های TXT, RTF, BMP, ICO, WMF, EMF, GIF و JPG
    امکان اضافه کردن و حذف فایل در آرشیو از طریق کشیدن و رها کردن فایل ها (Drag and Drop)
    قابلیت نمایش File های آرشیو در دو حالت Classic (نمایش تمامی فایل ها در یک لیست ساده) Explorer (نمایش فایل همانند نمایش پنجره ها در ویندوز)
    امکان تبدیل فرمت فایل های فشرده همچون ZIP به CAB یا LHA به ZIP
    ابزار ویژه برای تعمیر فایل های Zip که صدمه دیده اند
    ابزار ویژه برای استخراج فایل ها از چندین فایل فشرده به صورت همزمان
    قابلیت آپدیت اتوماتیک نرم افزار زمانی که نسخه جدیدی ارایه شده باشد

دانلود دانلود رایگان نرم افزار فشرده سازی قدرتمند (حجم : 10.7 مگابایت)
دانلود دانلود رایگان نرم افزار فشرده سازی قدرتمند (نسخه پرتابل) (حجم : 21.1 مگابایت)
رمز رمز عبور فایل : www.fdl.ir

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 122 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

 

skypeکیفیت صدا فقط اسکایپ !!
برنامه Skype 5.11.0.102 Beta نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.
با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

ویژگی‌های این برنامه:
- محیط بسیار جذاب و زیبا
- امکان تماس نامحدود و رایگان با دیگر کاربران Skype در هر نقطه‌ی دنیا
- کیفیت فوق‌العاده‌ی صدا در ارتباط صوتی و بدون تاخیر در انتقال صدا
- قابلیت برقراری ارتباط تصویری به‌وسیله‌ی وب‌کم با کیفیت و سرعت بالا
- قابلیت چت کردن با بیش از صد نفر در گروه‌های چت
- امکان برقراری کنفرانس با حداکثر چهار نفر
- قابلیت گفتگوی متنی
- امکان ارسال و دریافت فایل
- قابلیت جستجو، افزودن و دسته‌بندی دوستان
- امکان تماس با تلفن معمولی (این ویژگی رایگان نیست)
- سازگاری کامل با تمامی نسخه‌های ویندوز

امکانات جدید اسکایپ و هموطنان خارج از کشور ایران:

در صورتی که مقیم خارج از کشور ایران می باشید و یا به دلیل سفرهای متعدد از ایران دور هستید، خرید یک گوشی ۳SkypePhone که هم اکنون در کشورهای ایتالیا، استرالیا، انگلستان، هنگ کنگ، سوئد، دانمارک، اتریش و جمهوری ایرلند در دسترس می باشد، می تواند شما را به آسانی و رایگان (هزینه اندک) در دسترس دوستان و اقوام ایران بگذارد.

به این ترتیب فرد مقیم خارج از ایران با تهیه یک گوشی موبایل به همراه Skype که استفاده از آن رایگان است را تهیه می نماید. دوستان وی در ایران و دیگر نقاط دنیا که به اینترنت دسترسی دارند، می توانند در هر زمان که موبایل شما روشن و حساب اسکایپ شما آنلاین است با موبایل شما تماس مستقیم بگیرند و اینگونه از هزینه کارت های تلفن و شماره گیری های پر درد سر نجات می یابند.

برای استفاده از این برنامه ابتدا باید در سایت برنامه یک اکانت بسازید که این‌کار پس از نصب و در حین اجرای برنامه صورت می‌گیرد.

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 409
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 18,402
  • بازدید کلی : 232,800