loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 358 poria
زوج های مقوی 0 210 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 227 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 256 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 324 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 290 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 318 poria
فقط دخترا 0 281 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 240 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 282 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 296 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 272 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 255 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 246 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 273 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 250 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 249 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 159 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

کال آف 9 ندای وظیفه 9 فروش بی سابقه بازی ندای وظیفه 9 فروش بازی ندای وظیفه عملیات سیاه 2 فروش بازی Black OPS II بازی ندای وظیفه جدید بازی اکشن ندای وظیفه بازی Black OPS2 ,فروش بازی Call of Duty: Black Ops II در روز نخست از مرز نیم میلیون دلار گذشت,game news

میزان فروش آخرین روایت از بازی «ندای وظیفه» (Call of Duty) در نخستین روز از عرضه عمومی در سطح جهانی از مرز نیم میلیون دلار گذشت؛ و رکورد جدیدی را در حوزه بازی‌های ویدئویی به ثبت رسانید. در پی این رویداد سهام شرکت اکتیویژن بلیزارد، تهیه و توزیع کننده‌ی این بازی، در بازار سرمایه نزدک (NASDAQ) با ۲۹ سنت افزایش بیش از ۳ درصد ترقی را نشان می‌دهد.
این در حالی است که فروش روز نخست بازی Halo 4 که در ژانر علمی-تخیلی بوده و توسط شرکت مایکروسافت یک هفته پیش از عرضه‌ی بازی «ندای وظیفه» به بازار عرضه شد تنها ۲۲۰ میلیون دلار بوده است. بدین ترتیب می‌توان مدعی شد که «ندای وظیفه» یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی در این ژانر می‌باشد.
پیشتر، عرضه‌ی نسخه قبلی از بازی «ندای وظیفه» با عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 در سال ۲۰۱۱ با فروش ۴۰۰ میلیون دلاری در روز نخست در بازار امریکای شمالی و بریتانیای کبیر مواجه شده بود؛ که این رقم پس از تنها ۱۶ روز از مرز ۱ میلیارد دلار نیز گذشت.

کال آف 9 ندای وظیفه 9 فروش بی سابقه بازی ندای وظیفه 9 فروش بازی ندای وظیفه عملیات سیاه 2 فروش بازی Black OPS II بازی ندای وظیفه جدید بازی اکشن ندای وظیفه بازی Black OPS2 ,فروش بازی Call of Duty: Black Ops II در روز نخست از مرز نیم میلیون دلار گذشت,game news
با توجه به تحلیل‌های اقتصادی «دنیل ارنست» از موسسه «هادسون اسکوئر»، بازار امریکای شمالی و بریتانیای کبیر را می‌توان مهمترین بازارهای هدف شرکت اکتیویژن بلیزارد به حساب آورد؛ که بیشترین سود حاصل از فروش بازی‌های ویدئویی را برای این کمپانی به ارمغان آورده است.
گفتنی است کمپانی اکتیویژن بلیزارد از مهمترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تولید و عرضه‌ی بازی‌های ویدئویی در سطح جهانی است. جالب اینکه پس از کسب موفقیت در فروش بازی Call of Duty: Black Ops II آنهم تنها در روز اول، کارشناسان مالی این شرکت، چشم‌انداز درآمدی خود را افزایش داده‌اند.
با همه‌گیر شدن استفاده از انواع تبلت و گوشی‌های هوشمند و رویگردانی کاربران از کنسول‌های بازی، تولیدکنندگان بازی‌های ویدئویی با کاهش چشمگیری در فروش روبرو شده‌اند. این موضوع به خصوص در بازی‌های سنگینی چون ژانرهای علمی-تخیلی، جنگی، مبارزه‌ای و حادثه‌ای ملموس‌تر است.
به اعتقاد کارشناسان بازار، Call of Duty: Black Ops II را می‌توان مهمترین بازی در چهار سال گذشته دانست که جان تازه‌ای به این حوزه‌کاری از فناوری بخشیده است. گفته می‌شود میلیون‌ها کاربر برای خریداری این بازی در روز نخست، از نیمه شب قبل جلوی بیش از ۱۶۰۰۰ مرکز فروش در اقصی نقاط جهان تجمع کرده‌بودند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 747
  • بازدید ماه : 1,705
  • بازدید سال : 19,791
  • بازدید کلی : 234,189