loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 358 poria
زوج های مقوی 0 210 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 227 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 256 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 324 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 290 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 318 poria
فقط دخترا 0 281 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 240 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 282 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 296 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 272 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 255 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 246 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 273 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 250 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 249 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 170 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

 


All Events

 

دوباره آن روزهای داغ از راه رسیدند. ماه شهریور به واسطه مراسم معرفی محصول کمپانی‌های بزرگ تکنولوژیک، برای ما بسیار هیجان انگیز است. بر اساس دعوتنامه‌های رسمی و شایعات غیررسمی، می‌دانیم که در شهریور امسال 7 مراسم مختلف برگزار خواهد شد. اما از آنجایی که تاریخ این مراسم‌ها به صورت پراکنده اعلام شده بود، در نارنجی مناسب دیدیم که همه آنها را یک‌جا برای شما یادآوری کنیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

به بهانه شهریور داغ: رویدادهای معرفی محصول امسال


All Events

 

دوباره آن روزهای داغ از راه رسیدند. ماه شهریور به واسطه مراسم معرفی محصول کمپانی‌های بزرگ تکنولوژیک، برای ما بسیار هیجان انگیز است. بر اساس دعوتنامه‌های رسمی و شایعات غیررسمی، می‌دانیم که در شهریور امسال 7 مراسم مختلف برگزار خواهد شد. اما از آنجایی که تاریخ این مراسم‌ها به صورت پراکنده اعلام شده بود، در نارنجی مناسب دیدیم که همه آنها را یک‌جا برای شما یادآوری کنیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


8 شهریور: مراسم معرفی گلکسی نوت 2 به میزبانی سامسونگ  

 

galaxy-note-2-launch-date-august-29th-confirmed.jpeg

 

سامسونگ برای پیش از نمایشگاه IFA 2012 به ما وعده لحظاتی جادویی را داده. همه گمانه‌زنی‌ها اشاره دارند به اینکه در این مراسم به میزبانی شهر برلین، گلکسی نوت 2 پا به عرصه خواهد گذاشت و پرفروش‌ترین و بهترین فابلت دنیا نو نوار خواهد شد. تنها چیزهایی که از آن می‌دانیم، بر می‌گردد به کلیپ 30 ثانیه‌ای راز آلود از سامسونگ و عکسی تأیید نشده که به نوت 2 نسبت داده شده‌، و البته یک ردیف بلند از مشخصات احتمالی .


15 شهریور: مراسم رونمایی از دو تلفن ویندوز فون 8، به میزبانی نوکیا و مایکروسافت

 

Screen-Shot-2012-08-23.jpg

 

مراسم مشترک نوکیا و مایکروسافت ساعت 9:30 صبح به وقت محلی در نیویورک برگزار خواهد شد. از این مراسم چه می‌دانیم؟ به طور رسمی هیچ. ولی شایعاتِ در گوشی حاکی از معرفی دو تلفن هوشمند برخوردار از ویندوز فون 8 هستند. 

یکی از منابع نزدیک به نوکیا گفته که این دو برادر فنلاندی، که با نام‌های غیررسمی Arrow و Phi شناخته می‌شوند، از سری تلفن‌های Lumia خواهند بود. گفته می‌شود که Arrow تلفنی در دامنه قیمتی متوسط خواهد بود ولی Phi را باید ستاره اول این مراسم دانست چرا که با بدنه یکپارچه پلی‌کربنات و نمایشگری با شیشه رویی خمیده یادآور طراحی اصیل نوکیا خواهد بود. 

گفته می‌شود که تلفنی با نام غیررسمی Atlas نیز مدتی بعد از این مراسم معرفی خواهد شد، حتی تصویری هم از آن در اینترنت منتشر شده ولی باید صبر کرد تا طراحی نهایی را بعداً نوکیا رونمایی کند.


15 و 16 شهریور: کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان نوکیا  

 

Screen-Shot-2012-08-23-at-4.29.02-PM-520x228.jpg

 

این مراسم خانگی که هلسینکی فنلاند میزبان آن است حدود یک ماه به جلو آورده شده که شاید واکنشی به مراسم احتمالی اپل در 22 شهریور باشد. قبلاً انتظار می‌رفت که اپل در مهر ماه مراسمی را داشته باشد ولی با بروز شایعات مبنی بر مراسم اپل در 22 شهریور، نوکیا تصمیم گرفت ریسک نکند و مراسم خود را زودتر برگزار کند تا تأثیرگذاری آن حفظ شود. اطلاعات در این زمینه ناقص هستند پس باید صبر کنیم تا ببینیم نوکیا چه چیزهایی را برای این کنفرانس آماده کرده.


15 شهریور: مراسمی به میزبانی موتورولا-گوگل  

 

173792-motovzwevent.jpeg

بله باز هم 15 شهریور، امیدواریم در این روز شلوغ تقویم شما جای خالی داشته باشد. چون قرار است موتورولا در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی نیویورک، یعنی فقط چند ساعت بعد از مراسم نوکیا و مایکروسافت، محصول جدیدی را معرفی کند. در دعوتنامه هیچ اشاره‌ای به محصول احتمالی نشده ولی باز هم به لطف پچ و پچ های اینترنتی و البته لوگوی اوپراتور مخابراتی Verizon در پای دعوتنامه، می‌دانیم که یک تلفن هوشمند از راه خواهد رسید. 

گفته می‌شود که باید منتظر DROID RAZR HD باشیم که به طور انحصاری برای Verizon معرفی خواهد شد و شاید نسخه بین‌المللی آن را هم در آینده ببینیم. این مراسم هر چه که هست، موتورولا اصرار دارد که "مراسم اصلی" این روز خواهد بود.


16 شهریور: کنفرانس خبری به میزبانی آمازون  

 

amazon-event-2012-sep.jpg

 

اپل باید بیاید و از آمازون درس رازداری بیاموزد چرا که کنفرانس آمازون به راستی یک مراسم معرفی محصول خواهد بود، و نه فقط نشان دادن محصولی که از قبل تصاویر آن را همه جا دیده‌ایم. فعلاً هیچ اطلاعات مشخصی درباره محصولاتی که در این مراسم معرفی خواهند شد نداریم؛ نه تصویری از طراحی ظاهری و نه قطعهٔ لو رفته‌ای. تنها دو گمانه‌زنی می‌توان داشت: یا یک به روز رسانی ساده برای محصولات فعلی را خواهیم داشت، یا اینکه در کنار کیندل فایر 2 (7 اینچی)، کیندل فایر 10 اینچی و کیندل فون (Kindle Phone) را هم خواهیم دید. اینکه منابع خبری آن را "یک مراسم معرفی محصول بزرگ" نامیده‌اند باعث می‌شود به احتمال دوم نظر بهتری داشته باشیم.


22 شهریور: (شاید) مراسم معرفی آیفون جدید  

 

iphone-5-render-based-on-leaked-parts.jpeg

 

با اینکه این مراسم هنوز رسماً اعلام نشده، ولی شایعات و گمانه‌زنی‌های افراد صاحب نظر بر صحت تاریخ اعلام شده می‌افزاید. گفته می‌شود که 22 شهریور روز معرفی آیفون جدید و همین‌طور آیپد مینی خواهد بود. ولی جان گروبر که جزو آشناترین افراد نزدیک به کمپانی اپل است، می‌گوید فعلاً منتظر آیپد مینی نباشید چرا که اپل ممکن است معرفی آن را به مهر ماه منتقل کرده و کمی قبل از "مراسم موسیقی خود با تمرکز بر آیپاد و آیپاد تاچ،" آیپد مینی را در یک مراسم ویژه معرفی کند. 

این حرف منطقی است، به خصوص که اپل در شرایط کاهش فروش آیفون‌ها در ماه‌های اخیر، قاعدتاً خواستار تمرکز بیشتر بر روی آیفون جدید خواهد بود. حتماً می‌دانید که آیفون سودآورترین محصول اپل است، پس بعید نیست که نخواهد آیپد مینی روی معرفی این محصول استراتژیک سایه بیاندازد.


اواخر شهریور یا اوایل مهر: (شاید) مراسمی به میزبانی HTC  

 

گفته می‌شود که HTC در حال آماده سازی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون 8 است، از جمله سه محصول که تاکنون شایعاتی از آنها شنیده شده. ولی هنوز چیزی قطعی نیست، و از آنجا که این مراسم می‌تواند آخرین مراسم شهریور باشد، پس فرصت خوبی باقی است تا در آینده به طور مفصل به آن بپردازیم. 

 

منبع:narenji.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 1,505
  • بازدید سال : 19,591
  • بازدید کلی : 233,989