loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 358 poria
زوج های مقوی 0 210 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 227 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 256 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 324 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 290 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 318 poria
فقط دخترا 0 281 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 240 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 282 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 296 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 272 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 255 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 246 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 273 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 250 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 249 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 132 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

پس از دست و پا زدن نوکیا در بازار تلفن ها همراه، حالا زمان آن رسیده تا این تولید کننده فنلاندی خودی نشان دهد. لومیا ۸۲۰ و ۹۲۰ که امروز در کنفرانس مشترک نوکیا و مایکروسافتمعرفی شدند، می توانند چتر نجات نوکیا برای رهایی از این سقوط آزاد باشند. بد نیست تا نگاهی به مشخصات این دو تلفن همراه بیاندازیم.

 

لومیا ۹۲۰

تلفن جدید لومیا ۹۲۰ که مجهز به یک صفحه 4.5 اینچی است، توسط یک پردازنده ۲ هسته ای اسنپ دراگون S4 عرضه می شود. لومیای جدید به همراه یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد و دوربین PureView آن ۸ مگاپیکسل دقت دارد. دوربین لومیا ۹۲۰ توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 1080p را دارد. همچنین دقت صفحه نمایش این گوشی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است که نسبت به هم رده های خود دارای ۲۵٪ میزان نور بیشتر است. همچنین این موبایل دارای سریعترین صفحه نمایش در میان تلفن های عرضه شده توسط نوکیا است. همچنین تکنولوژی لمسی فوق حساس این گوشی به شما کمک خواهد کرد تا حتی با دستکش هم بتوانید با لومیا ۹۲۰ کار کنید.

همان طور که مشخص است دوربین لومیای جدید به پای پدر ۴۱ مگاپیکسلی آن نخواهد رسید. اما نوکیا اذعان دارد که این سنسور موجود بر روی لومیا ۹۲۰ از بسیاری از دوربین های گرانقیمت بهتر عمل خواهد کرد. تکنولوژی لنز های شناور برای لرزش گیری تصاویر استفاده می شود و همچنین این دوربین قابلیت بسیار بالایی در ثبت تصاویر در تاریکی را دارد.

جنس بدنه این مدل از نوکیا همان پلی کربناتی است که در مدل های قبلی لومیا استفاده می شده و تنها اندکی پوشش آن براق تر گشته. همچنین این مدل نوکیا از LTE و HSPA+ پشتیبانی خواهد کرد.

لومیا ۸۲۰

820.jpg

اگر فکر می کنید برای لومیا ۹۲۰ به اندازه کافی پول ندارید، می توانید به سراغ برادر کوچکتر آن، یعنی لومیا ۸۲۰ بروید. این مدل از نوکیا که به همراه همان پردازنده مدل ۹۲۰ ارائه شده است، دارای ۱ گیگابایت رم می باشد و مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی است. صفحه نمایش این مدل که دارای دقتی به میزان ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است، از تکنولوژی ClearBlack OLED بهره می برد و برعکس برادر بزرگترش صفحه کاملا تخت را در اختیار دارد و همانند مدل ۹۲۰ بدنه پلی کربنات آن اندکی براق تر است.

این مدل دارای ۸ گیگابایت فضای داخلی است و از حافظه های microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. به اضافه اینکه مایکروسافت ۷ گیگابایت فضای ابری (اسکای درایو مایکروسافت) بر روی این گوشی به شما عرضه خواهد کرد. نوکیا، لومیا ۸۲۰ را در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری، فیروزه ای، بنفش، سفید و مشکی عرضه خواهد کرد. همچنین لومیا ۸۲۰ در ۲ مدل LTE و HSPA+ در پایان سال جاری میلادی به دست مصرف کنندگان می رسد.

نوکیا هم مانند سامسونگ از اعلام قیمت و زمان عرضه این گوشی امتناع کرده و شاید آنها منتظرند تا برگهای برنده اپل در آیفون جدید را ببینند. نظر شما چیست ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 693
  • بازدید ماه : 1,651
  • بازدید سال : 19,737
  • بازدید کلی : 234,135