loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 358 poria
زوج های مقوی 0 210 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 227 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 256 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 324 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 290 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 318 poria
فقط دخترا 0 281 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 240 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 282 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 296 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 272 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 255 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 246 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 273 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 250 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 249 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 160 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

 

ما گجت‌هایمان را دوست داریم و می‌دانیم که تکنولوژی کمک می‌کند تا بهتر زندگی کنیم. اما در این میان چیزهایی وجود دارد که در بسیاری مواقع سبب مزاحت و دردسر می‌شود. شاید روزگاری برخی از آنها را محبوب و دوست داشتنی می‌دانستیم اما حالا فناوری‌هایی قدیمی به حساب می‌آیند که اغلب موجب دردسر اند. در ادامه مطلب می‌توانید نگاهی به برخی آنها بیاندازید....


 

ما گجت‌هایمان را دوست داریم و می‌دانیم که تکنولوژی کمک می‌کند تا بهتر زندگی کنیم. اما در این میان چیزهایی وجود دارد که در بسیاری مواقع سبب مزاحت و دردسر می‌شود. شاید روزگاری برخی از آنها را محبوب و دوست داشتنی می‌دانستیم اما حالا فناوری‌هایی قدیمی به حساب می‌آیند که اغلب موجب دردسر اند. در ادامه مطلب می‌توانید نگاهی به برخی آنها بیاندازید.

 

فلش دوربین

در اغلب مواقع فلش دوربین وسیله کمکی موثری به حساب نمی‌آید و بیشترِ عکس‌ها را خراب می‌کند. سوژه معمولاً دورتر و یا نزدیکتر از بُرد موثر فلش قرار دارد و بنابراین شاید بهتر باشد در اکثر مواقع فلش را غیر فعال کنیم تا از دستش راحت شویم، مگر اینکه با حساب قبلی و دقت از آن استفاده کنید.

 

کنترل از راه دور Apple TV

az-apple-remote_.jpg

کنترل از راه دور اپل تی‌وی جزو آن گجت‌هایی است که به راحتی گم می‌شود و باید بین مبل‌ها دنبالش بگردید. دکمه‌های آن هم به گونه‌ای است که به صورت اتفاقی آیتیونز را روشن و خاموش می‌کند و شاید به همین خاطر است که اپل یک اپلیکیشن جایگزین برایش ساخته تا با دستگاه‌های دیگر بتوانید اپل تی‌وی را کنترل کنید و از دست کنترل مخصوص آن خلاص شوید.

 

سی دی و دی-وی-دی

cd-dvd_.jpg

به یاد دارید فلاپی‌ها چطور از زندگی ما محو شدند؟ همین اتفاق دارد برای سی دی و دی-وی-دی رخ می‌دهد. در نسل جدید لپ‌تاپ‌ها، اولترابوک‌ها، مک‌بوک ایر و البته تمام تبلت‌ها، خبری از درایو نوری نیست. 

 

اینترنت پرسرعت و حافظه فلش به سرعت جای دیسک‌ها را گرفته‌ و هم اکنون قیمت حافظه‌های فلش نیز شدیداً کاهش یافته. در این میان برخی شرکت‌های نرم افزاری همچنان نرم افزارهای خود را روی سی دی و دی-وی-دی ارایه می‌کنند که این موجب ناراحتی کاربران زیادی می‌شود. وقتش رسیده که آنها نیز سراغ استفاده از اینترنت یا کول دیسک بروند.

 

اجاق برقی

electric-stove_.jpg

اجاق برقی دارای شعله نیست و بنابراین نمی‌توانید با نگاه کردن تنظیمش کنید. علاوه بر این خیلی اوقات فراموشمان می‌شود که آن را خاموش کنیم و در نهایت، یکی دو ساعت آشپزی ما به سوختن یا کامل نپختن غذا منجر می‌شود. اگر می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که اجاق‌های گازی کاملا نسبت به دوستان برقی‌شان برتر هستند کافی است به آشپزخانه چند رستوران سر بزنید تا ببینید هیچ کدام از آنها سراغ اجاق‌های برقی نرفته‌اند.

 

ادوبی فلش

flash-crash_.jpg

سال‌ها قبل شرکتی به نام ماکرومدیا، فلش را تولید کرد. از این فناوری برای ساخت انیمیشن و بازی‌ها استفاده می‌شد. بعدها شرکت ادوبی ماکرومدیا و فلش را خرید. 

 

فلش در زمان گذشته فناوری محبوبی بود اما این روزها کامپیوترها از آن متنفر هستند. فلش مصرف پردازشگر را بالا می‌برد و جایگزین‌های خوبی مانند HTML5 و H.264 برای آن وجود دارد.

 

هدست بلوتوث

js-bluetooth-headset_.jpg

تحقیقات نشان داده زمانی که وقتی در مکان‌های عمومی با هدست مکالمه تلفنی می‌کنیم، سبب به اشتباه انداختن دیگران می‌شویم. برخی افراد ابتدا تصور می‌کنند که با آنها صحبت می‌کنیم ولی چند لحظه بعد متوجه می‌شوند که مشغول صحبت با فرد دیگری پشت تلفن هستیم. جالب است بدانید که یک تحقیق نشان داده که این موضوع سبب دلخوری افراد می‌شود. اما زمانی که از یک هدست بلوتوث استفاده می‌کنیم اوضاع بدتر هم می‌شود. چرا که تلفن را کنار گوش‌مان نگرفته‌ایم و گاهی اصلاً مشخص نیست که در حال مکالمه با فرد دیگری هستیم.

 

کیبردهای الفبایی تلویزیونی

onscreen-keyboard_.jpg

این روزها هر کسی می‌داند که چیدمان حروف روی یک کیبرد استاندارد QWERTY چگونه است. اما همچنان در برخی محصولات مانند کنسول ایکس باکس و اپل تی وی، کیبردهایی را می‌بینیم که بر اساس حروف الفبا ردیف شده‌اند. تا به حال تایپ کردن روی آنها را امتحان کرده اید؟ خیلی سخت است، نه؟

 

دوشاخه‌های جاگیر

wall-worts_.jpg

بعضی گجت‌های ما دارای دوشاخه‌های بزرگی هستند که وقتی آنها را به پریز متصل می‌کنیم عملا جای دو پریز برق را اشغال و یکی را غیر قابل استفاده می‌کنند. در چنین حالتی معمولا کار زیادی از ما بر نمی‌آید و فقط سازنده را نفرین می‌کنیم! شما چند تا از این دوشاخه‌ها دارید که ترانس برق بزرگ‌شان مستقیماً به دوشاخه وصل می‌شود؟

 

سیم ها

wires_.jpg

سال‌ها است که می شنویم شارژر بیسیم و HDMI بیسیم از راه خواهد رسید اما همچنان سیم‌ها نقش اصلی را در انتقال الکتریسیته و بسیاری کارهای دیگر بر عهده دارند. آنها زشت هستند و در هم پیچ می‌خورند. کافی است نگاهی به پشت کامپیوتر یا تلویزیون‌تان بیاندازید تا با دیدن آن منظره هولناک، عمق فاجعه را یک بار دیگر لمس کنید. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 1,031
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,773
  • بازدید ماه : 2,731
  • بازدید سال : 20,817
  • بازدید کلی : 235,215