loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 358 poria
زوج های مقوی 0 210 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 227 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 256 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 324 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 290 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 318 poria
فقط دخترا 0 281 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 240 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 282 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 296 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 272 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 255 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 246 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 273 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 250 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 249 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 241 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)
35 لوگو جدید پنهان، که پیام آن ها نشان داده شده است!!
یک طراحی لوگو ساده می تواند در بعضی از اوقات کسل کننده باشد و این در صورتی است که معنا و مفهومی قوی و مربوط نداشته باشد. اما دوباره، بهترین برند ها لوگوهایی ساده اما موثر دارند. نگاهی دوباره به طراحی لوگو FedEx بیاندازید. ممکن است که ساده به نظر برسد و برای یک شخص معمولی ساده و بی تکلف باشد، اما مفهومی فوق العاده داشته و پیامی پنهان با استفاده از یک "فلش" بین حروف "E" و "X" دارد. فلش در لوگو پنهان نشان دهنده پیشرفت و ترقی کمپانی می باشد.

این یکی از بزرگترین رقابت هاست که طراحان لوگو با آن روبرو هستند. ایجاد یک طرح لوگو مفهومی با یک پیام قوی و پنهان مهمتر از ساختن یک طرح لوگو فانتزی است. این به خاطر این است که اگر یک لوگو ار لحاظ معنای درونی با مشتریان آن شرکت ارتباط برقرار نکند، برند نمی تواند که محصول خود را به فروش برساند. یکی از معروفترین تکنیک ها که در طراحی کردن لوگو و برای ساخت لوگوهای پنهان استفاده می شود به کار بردن فضای منفی است.

در زیر 35 لوگو پنهان خلاقانه را می بینید که پیامی پنهان با خود به همراه دارند. ببینید که آیا می توانید به آن ها پی ببرید...

 


یک طراحی لوگو ساده می تواند در بعضی از اوقات کسل کننده باشد و این در صورتی است که معنا و مفهومی قوی و مربوط نداشته باشد. اما دوباره، بهترین برند ها لوگوهایی ساده اما موثر دارند. نگاهی دوباره به طراحی لوگو FedEx بیاندازید. ممکن است که ساده به نظر برسد و برای یک شخص معمولی ساده و بی تکلف باشد، اما مفهومی فوق العاده داشته و پیامی پنهان با استفاده از یک "فلش" بین حروف "E" و "X" دارد. فلش در لوگو پنهان نشان دهنده پیشرفت و ترقی کمپانی می باشد.

این یکی از بزرگترین رقابت هاست که طراحان لوگو با آن روبرو هستند. ایجاد یک طرح لوگو مفهومی با یک پیام قوی و پنهان مهمتر از ساختن یک طرح لوگو فانتزی است. این به خاطر این است که اگر یک لوگو ار لحاظ معنای درونی با مشتریان آن شرکت ارتباط برقرار نکند، برند نمی تواند که محصول خود را به فروش برساند. یکی از معروفترین تکنیک ها که در طراحی کردن لوگو و برای ساخت لوگوهای پنهان استفاده می شود به کار بردن فضای منفی است.

در زیر 35 لوگو پنهان خلاقانه را می بینید که پیامی پنهان با خود به همراه دارند. ببینید که آیا می توانید به آن ها پی ببرید.



1 Here There:

 
این لوگو پنهان دو معنا دارد. انعکاس کلمه "1here" که کلمه "there" را ساخته و "1here there" را کامل کرده است. 


Mira:

 
چیزی بیش از یک چهره انسان در این لوگو پنهان قرار دارد. فضای منفی سیاه رنگ در سمت چپ و راست دو چهره سگ را ایجاد کرده است. 


Black Cat:

 
اگر به این لوگو پنهان به طور عمودی نگاه کنید، نوشته "Black Cat" را می بینید. اما اگر به طور افقی نگاه کنید متوجه می شوید که فضای منفی حرف 'C' در دو کلمه که استفاده شده است چشمان گربه را به وجود آورده اند. 


Hide:

 
این یک نمونه عالی از فضای منفی است. حرف "D" کاملاً در کلمه "HIDE" پنهان شده است. در ابتدا، کلمه "HIDE" می تواند با حرف کوچک "D" با رنگ سفید خوانده شود، اما اگر از نزدیک تر نگاه کنید، فضای سیاه رنگ حرف "D" را به خوبی نشان داده است. 


AMAZING:

 
یک لوگو پنهان تماشایی که از یک پیچ و خم واقعی از حروف "M", "A", "Z", "E" ایجاد شده، که کلمه "AMAZING" را کامل می کند. 


Countercurrent:

 
همانطور که می بینید، فضای منفی بین چهار فلش یک فلش دیگر که به جهت مخالف می رود را ایجاد کرده است. که به معنای واقعی نشان دهنده لوگو countercurrent (مخالف) است. 


Helping Hands for Pets:

 
در این لوگو به طور بسیار خلاقانه ای از فضای منفی استفاده شده است که چندین حیوان را در داخل یکدیگر نشان داده است. در داخل اسب یک سگ، یک گربه و یک پرنده قرار گرفته است. 


Shit Talking:

 
این یک لوگو عجیب اما بامزه است. این لوگو نشان دهنده دو علامت نقل قول است که به حالتی قرار گرفته اند که در وسط آن ها یک توالت دیده می شود، در حالی که نشان دهنده اسم لوگو نیز هست. 


Old Drunk:

 
اگرچه طراحی این لوگو مانند یک مرد چاق ایستاده است، اما اگر از نزدیکتر نگاه کنید می بینید که او یک لیوان شراب را که در فضای منفی در مرکز طرح دیده می شود را در دست گرفته است. 


Kolner Zoo:

 
لوگو پنهانی با یک نیمرخ فیل با یک زرافه و کرگدن نیز مشخص شده است؛ فضای منفی پاهای عقبی حیوان به طور خلاقانه ای نشان دهنده کلیسای جامع کلن هستند. 


Galant Shoes:

 
تولید کنندگان کفش بلغاری Galant یک لوگو پنهان دارند که با یک حلال سیاه رنگ گرد و نیمرخ بعضی چیزها یک حرف بزرگ G را در فضای منفی ایجاد کرده اند. 


My Fonts:

 
در نگاه اول ممکن است زیاد تاثیرگذار به نظر نیاید، اما اگر نگاهی دقیقتر به این لوگو پنهان بیاندازید، حروف 'My' دست یک انسان را نشان می دهند. 


Raven:

 
این لوگو خلاقانه برای یک شرکت مشاوره مالی هلندی طراحی شده است که نشان دهنده 3 کلاغ سیاه رنگ است، اما فضای منفی بین آن ها نیز یک کلاغ دیگر را نشان می دهد. 


Lion Bird:

 
این یک لوگو با انرژی است که استحکام یک تجارت را نشان می دهد. این لوگو نشان دهنده این است که این شرکت در زمینه کاریشان یک شیر بوده و در اوج مانند یک پرنده است. 


Zoorganic:

 
این لوگو پنهان دو پیام پنهان دارد که با استفاده از تکنیک فضای منفی طراحی شده است. در زیر بال های عقاب می توانید یک اسب و یک گرگ را ببینید. 


Strength:

 
در طراحی لوگو Strength از ترکیب تصویر و فضای منفی استفاده شده تا ترکیب سک معنای پنهان را به وجود آورد. صورت های پنهان در سمت چپ و راست سیب خورده شده قابل تشخیص است. 


Oak Bros:

 
شما ممکن است این طرح لوگو را تنها یک برگ ببینید، اما اگر با دقت بیشتری نگاه کنید می بینید که سه سر انسان در زیر برگ قرار گرفته که با استفاده از فضای منفی تصویر برادران Oak را نشان می دهد. 


Hidden Cork:

 
در این طرح لوگو پنهان به طور خیلی جالبی با حروف "h" و "c" بازی شده تا یک لیوان شراب را به وجود آورد. اگر به حالت عمودی به آن نگاه کنید این دو حرف را به خوبی خواهید دید. همچنین در لیوان نیز یک cork (چوب پنبه) پنهان شده است. 


Safehands:

 
Safehands یک لوگو ایده آل برای موارد مالی و مشاوره است. این لوگو از فضای منفی برای ایجاد حرف S و علامت $ استفاده کرده و اینها را با نشان دادن دو دست در کنار یکدیگر نشان داده است. 


Pittsburgh Zoo and Aquarium:

 
این لوگو پنهان یکی از خلاقانه ترین استفاده ها از فضای منفی است. چیزی که درخت به نظر می آید خیلی بیشتر از اینهاست. اگر دقیقتر نگاه کنید، یک صورت گوریل در سمت چپ و یک صورت ببر در سمت راست خواهید دید. 


Project X Construction:

 
این یک طرح لوگو مفهومی برای Project X Construction است. در این طرح از مفهوم FedEx و ترکیب فلش در بین 't' و 'X' استفاده شده است. 


Mother:

 
لوگو یادآور خانواده ها، این لوگو پنهان یک مادر و بچه را نشان می دهد که دست همدیگر را به استفاده از حرف "M" گرفته اند. 


Hands up:

 
این لوگو پنهان کمی ماهرانه بوده و به سادگی قابل فهم نیست. اگر به حرف "U" با دقت نگاه کنید، خواهید دید که شخصی دست هایش را بالا برده است. 


The Installers:

 
این طرح لوگو برای کسی است که کار صنعتی/نصبی داشته است. حرف "I" با استفاده از دو در باز ایجاد شده است. 


British Telecom piper:

 
بسیاری از شما ممکن است که با این آشنایی نداشته باشید. لوگو معروف "BP "piper یک مفهوم پنهان دارد. ایده 'listening/speaking' در لوگو دیده می شود و listening (شنیدن) با استفاده از شخصی که به رنگ قرمز است و speaking (حرف زدن) با شخصی که به رنگ آبی است نشان داده شده است. 


A.G. Low Construction logo:

 
در این لوگو اسم شرکت به طور باریکی و با حروف مربع شکل نوشته شده است که هدف بسیار مهمی دارد؛ آن ها طوری طراحی شده اند که نشان دهنده پلان زمین یک خانه باشند، که به وسیله این شرکت به طور خاص ارائه می شود. 


Embrace Beer:

 
در طراحی این لوگو از تکنیک فضای منفی برای پنهان کردن دو بطری آبجو در بین حرف 'B' استفاده شده است. همچنین حرف B یک حرف "E" را نیز ایجاد کرده است. 


I Hate You:

 
در نگاه اول ممکن است این گونه به نظر آید "I heart You" (من عاشق تو هستم). اما در لوگو پنهان معنای متفاوتی قرار دارد. به طور عجیبی در درون قلب حروف "Hate" (تنفر) قرار گرفته است. 


Truce:

 
این لوگو ایست که به طور خیلی عالی از فضای منفی و یک امبیگرام استفاده کرده است - استفاده از یک فونت برای نوشتن کلمه "truce" که در درون یک "truce" دیگر قرار گرفته و از بالا و پایین قابل خواندن است. 


Logo:

 
در اینجا از دسته ای از مربع ها استفاده شده است، این لوگو پنهان به طور بسیار جالبی کلمه "Logo" را با استفاده از این مربع ها ایجاد کرده است. این چیزی است که من آن را ساده و شیرین می نامم. 


ELECTRIC:

 
این لوگو پنهان یکی از بهترین و هوشمندانه ترین استفاده ها را از فضای منفی داشته است. توجه کنید که چطور یک سیم و یک دوشاخ از سرتاسر کلمه "Electric" رد شده اند. 


Epirate:

 
این نیز یک لوگو پنهان خلاقانه دیگر است. حرف کوچک "e" به طوری شکل داده شده که نشان دهنده یک دزد دریایی است (pirate) که دو شمشیر در دست دارد. 


Bones:

 
یک مفهوم تایپوگرافی سخت و اتفاقی که در آن از تمام حروف 'BONES' استفاده شده و با نیمه های استخوان ایجاد شده است. 


لوگو مرموز:

در پایان توجه شما را به این لوگو مرموز جلب می کنم، مطمئنم که معنایی قوی در پشت آن قرار دارد اما من نمی توانم آن را درست معلوم کنم. 

به نظر من این دو گرگ هستند که به دور همدیگر می چرخند، و عدد 2 را ایجاد کرده اند. اما چه پیام پنهانی در این لوگو وجود دارد؟ 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 464
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 899
  • بازدید ماه : 1,857
  • بازدید سال : 19,943
  • بازدید کلی : 234,341