loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 207 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 315 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 237 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 293 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 243 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 79 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

اگر شما هم اگزما دارید خوب می‌دانید که برخی از لوازم آرایشی تحریک کننده پوست هستند و نباید در آرایش کردن از آنها استفاده کنید. ترکیبات برخی محصولات می‌تواند اگزمای شما را تشدید کند.و اما به چه ترکیباتی باید عمل کرد:

۱ –لانولین، گلیسیرین و Shea butter:
شما ممکن است دو جین لوسیون یا شوینده در کمد حمام‌تان داشته باشید ولی ندانید چه چیزی باعث خارش و چه چیزی باعث نرمی پوستتان می‌شود. متخصصین توصیه می‌کنند به جای خرید شامپوهای بدن یا صابون و … تجاری مختلف به دنبال کرم‌هایی باشید که در ترکیباتشان لانولین، گلیسیرین و Shea butterدارند، چرا که این محصولات منجر به بهبود پوست و نرمی آنها می‌شود.

۲ – هیالورونیک اسید:
با توجه به این که هیچ درمان قطعی برای اگزما وجود ندارد. شما می‌توانید از محصولاتی استفاده کنید که دارای هیالورونیک اسید هستند. این ماده به طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و منجر به جذب آب از اتمسفر اطراف پوست می‌شود. بنابراین کرم‌های حاوی هیالورونیک اسید پوستتان را نرم و مرطوب می‌کند.

۳ – نیاسینامید:
در صورتی که لکه‌های قرمز رنگ ناشی از اگزما بر روی صورت دارید و مجبورید برای پوشاندن آنها از چندین لایه کرم آرایشی استفاده کنید، سعی کنید به جای آن از سرم یا کرم‌های حاوی نیاسین آمید که تحت عنوان ویتامین B6نیز شناخته شده است استفاده کنید چرا که این محصولات منجر به کاهش قرمزی ناشی از اگزما به واسطه تقویت سر پوست می‌شود و حتی به عنوان پایه آرایش نیز می‌تواند از این محصول استفاده کنید.ولی از چه محصولاتی باید اجتناب کرد:

۱ – گلیکولیک اسید، سالیسیلیک اسید و رتینول:
یکی از دلایل اگزما، ضعف دفاع پوستی است که منجر به نفوذ محرک‌ها به پوست می‌شود و بنابراین آب پوست به راحتی تبخیر می‌شود. برای جلوگیری از خشک شدن بیشتر پوست و تحریک آن از محصولات حاوی این ترکیبات پرهیز کنید.

۲ – نگهدارنده‌ها :
نگهدارنده‌ها مثل متیل پارابن یا بوتیل پارابن باعث می‌شود که ترکیبات آرایشی و محصولات مراقبت از پوست از عوامل خطرزا و رشد باکتری‌های مضر در امان بماند ولی این ترکیبات می‌تواند منجر به بروز التهاب شود و بنابراین بیماران اگزمایی باید از مصرف آن پرهیز کنند. بهتر است به جای این محصولات از نگهدارنده‌های طبیعی مثل عصاره گریپ فروت در صورت امکان استفاده کنید.

۳ – معطر‌کننده‌ها:
محصولات حاوی معطرکننده‌ها می‌تواند بروز اگزما را تشدید کند. بنابراین جهت پیشگیری از این عارضه صرفاً از محصولاتی استفاده کنید که ویژه پوست‌های حساس هستند و عطردهنده ندارند و برچسبی با عنوان Fragrance – Free بر روی آن درج شده باشد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 100 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

تیرگی پوست سرزانو و آرنج در افراد با پوستهای تیره بیشتر دیده می شود .این تیرگی ممکن است روی مفاصل کوچکتر مثل انگشتان وقوزک پا هم دیده شود .میزان ملانین پوست رنگ پوست شما را تعیین می کند .

علل این تیرگی چیست ؟

عدم رعایت بهداشت : عدم رعایت بهداشت وتجمع سلولهای مرده در نواحی آرنج وزانو می تواند یکی از علل تیرگی پوست این ناحیه مخصوصا در کودکان باشد
اصطکاک مداوم : آرنج وزانو نواحی هستند که بیشتر درمعرض تماس با محیط واصطکاک با البسه ،مبل ،فرش،میز و… قرار می گیرند واین آسیب های مکرر ومداوم سبب افزایش ضخامت پوست در این نواحی وتیره شدن آنها می گردد .
سر زانو نشستن و لم دادن روی آرنج : فشار واصطکاک ناشی از این حرکات باعث افزایش ضخامت و تیرگی زانو و آرنج می گردد.

تماس زیاد با نور آفتاب : کسانی که تماس زیادی با نور آفتاب دارند واین نواحی در معرض آفتاب قرار گیرد بدلیل تولید ملانین بیشتر پوست ظاهری تیره بخود می گیرد .
خشکی پوست :خشکی باعث می شود که پوست استعداد بیشتری برای تیره شدن داشته باشد پوست زانو وآرنج غدد سباسه (چربی ) کمتری نسبت به سایر قسمتهای بدن دارد بنابراین بیشتر احتمال خشک شدن دارد .
بعضی بیماریها : از جمله سندرم آدیسون ، سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCO) وتغییرات هورمونی که در حاملگی رخ می دهد دیگر علل تیرگی پوست این نواحی می باشد .
توصیه های ومراقبت های لازم :

به پزشک مراجعه کنید تا مطمئن شوید که دچار سندرم آدیسون که علائمی مشابه می دهد نیستند .
ازیک کرم ساینده (scrub) ملایم جهت برداشتن پوست های مرده در سر زانو وآرنج استفاده کنید .باتکرار این کار وبرداشته شدن پوست مرده ، پوستی جوانتر وروشن تر نمایان می شود.نباید سایش شدید و روزانه باشد چون باعث می شود پوست آسیب ببیند وحتی امکان دارد تیره تر شود(مثلا اسکراب کلیبل).

از یک کرم مرطوب کننده بعد از سایش بعد از حمام استفاده کنید .شبها قبل خواب نیز این نواحی را مرطوب کننده بزنید .کرمهای مانند aven akerat هستند .
نواحی در معرض آفتاب را با کرمهای ضد آفتاب ویا لباسهای پوشیده محافظت کنید .
پیلینگ های شیمیائی : البته در پوستهای تیره پیلینگ شیمیائی باید با احتیاط وزیر نظر پزشک با تجربه انجام شود کمک موثری به کاهش تیرگی می کند .

AHAو اسید سالیسیلیک : این ترکیبات در کرمهای چرب اگر ساخته شوند کمک خوبی به روشن تر شدن پوست می کند .
درمانهای خانگی : شامل آب لیمو ترش وعسل ،همچنین آلوئه ورا است که می تواند تا حدودی کمک کننده باشد .
لیرزها : از میان انواع لیزرها ،لیزر کیوسویچ N-dyag تنها لیزری است که بدون هیچ گونه عوارضی می تواند در کاهش تیرگی پوست زانو وآرنج موثر باشد .
در پایان در نظر داشت که تیرگی پوست آرنج وزانو را نمی توان بطور کامل از بین برد چون پوست این نواحی بطور طبیعی کمی تیره تر از سایز نواحی بدن است .

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 85 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امسال تولد ۵۰ سالگی لامبورگینی به حساب می آید و این شرکت برای بزرگداشت آن فکر جالبی کرده است. بزرگترین مجموعه از ابرخودروهای این شرکت از سراسر دنیا دور هم جمع شده اند تا سفری به دور کشور ایتالیا داشته باشند.

برای این تور ۳۵۰ لامبورگینی از ۲۹ کشور جهان یکجا جمع شده اند. حالا کاروان بزرگی از لامبورگینی ها تشکیل شده که هنگام حرکت در جاده ۴.۵ کیلومتر طول دارد.

اگر توانایی موتورهای این لامبورگینی ها را روی هم جمع بزنید به عدد ۱۹۰۰۰۰ اسب بخار می رسید.

lam_2.jpg

کاروان لامبورگینی ها در شهر میلان. شما لامبورگینی را چه رنگی دوست دارید؟ انتخاب ما که مشخص است!


می دانید که این شرکت وسواس بسیار زیادی در ساخت خودروهایش دارد. به گونه ای که در سال ۲۰۱۲ فقط ۲۱۹۷ خودرو تولید کرده. برای آشنایی بیشتر با روند تولید این شرکت می توانید به این مطلب نارنجی مراجعه کنید: نگاهی به درون کارخانه خودروسازی لامبورگینی.

حرکت کاروان لامبورگینی از سه روز پیش آغاز شده و در این مسیر به چند شهر مشهور ایتالیا خواهند رفت. این تور پس از سفری ۵ روزه به پایان خواهد رسید.

lam_3.jpg

 

نخستین اتومبیل ساخت لامبورگینی در سال ۱۹۶۴ به نام 350GT


استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی می گوید، شرکت ما برای ۵۰ سال نماد کیفیت و عبارت «ساخت ایتالیا» بوده. خودروهای ما همیشه در لبه فناوری و پیشرفت در صنعت خودرو سازی بوده اند. ما ادعا می کنیم که طی ۵۰ سال گذشته به اندازه ۱۰۰ سال خلاقیت و پیشرفت را به بازار آورده ایم.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 122 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تغییرات کره زمین در طول زمان از نگاه گوگل

کره زمین در طول زمان تغییرات زیادی داشته و حضور انسان هم سبب شده که تغییرات ویژه ای روی این سیاره به وجود بیاید. حالا شرکت گوگل با همکاری ناسا و مجله تایم تصاویر ماهواره ای از زمین را طی ربع قرن گذشته کنار هم گذاشته و حاصل آن پروژه ای فوق العاده شده که هر کسی می تواند تغییرات زمین را طی این مدت مشاهده کند.

نام پروژه Timelapse است. می توانید با مراجعه به آن هر نقطه از زمین را انتخاب نموده و تصاویر ماهواره ای آن را از سال ۱۹۸۴ تا به حال ببینید.

Lake Urmia Drying Up.gif

خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۱۹۸۴ تا ۲۰۱۲


گوگل می گوید این گویا ترین تصویر از تغییرات کره زمین است که تا به حال در دسترس بشر قرار گرفته است. آنها برای تکمیل این پروژه میلیون تصویر ماهواره ای را کنار هم قرار داده اند.

کافی است به صفحه گذشت زمان تایم مراجعه کنید. روی شهرتان زوم کنید و تغییرات آن را طی ۲۸ سال گذشته ببینید. این پروژه از طریق بخشی ویژه در گوگل هم در دسترس شما است.

چند تصویر منتخب از تغییرات کره زمین را در ادامه مطلب ببینید. (برای بارگذاری کامل انیمیشن ها کمی صبر کنید)

Las Vegas Urban Growth.gif

رشد منطقه شهری لاس وگاس

 

Dubai Coastal Expansion.gif

رشد خط ساحلی دبی

 

Brazilian Amazon Deforestation.gif

کاهش پوشش جنگل ها در برزیل

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 104 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

Hamsar با این تست همسر بهتری انتخاب می کنید!

با انجام این تست می‌توانید به برونگرا یا درونگرا بودن خود و خواستگارتان پی ببرید. شما خودتان جزو کدام گروه هستید؟ از آن برونگراهای دوآتیشه که اصلا و ابدا با تنهایی کنار نمی‌آیند یا از آن درونگراهایی که فقط در گوشه عزلت خودشان خوش هستند؟ یا شاید هم میانه‌رو باشید. اما به‌طور معمول اکثر انسان‌ها به سمت یکی از این ۲ قطب تمایل بیشتری دارند... 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 82 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

 

بسیاری از افرادی که به فشارخون مبتلا هستند از وجود آن بی‌اطلاع‌اند. فشارخون بالا هیچ علامت یا نشانه‌ای ندارد ولی تاثیر زیادی بر عملکرد جنسی افراد می‌گذارد. از نظر علمی اگر فشارخون فردی بالاتر از 140 روی 90 میلی‌متر جیوه باشد مبتلا به فشارخون است...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 96 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

 

درد گردن و کمردرد آنقدر شایع اند که هر فردی حداقل یکبارآنرا تجربه می کند.آیا راهی برای پیشگیری وجود دارد؟آیا وقتی درد شروع شد همیشگی خواهد بود؟ پاسخ به خود شما بستگی دارد.تحقیقات نشان داده اند که بسیاری از مشکلات ستون فقرات بدلیل وضعیت بد بدنی و مکانیک نامناسب بدن می باشد که ستون فقرات را در معرض فشار قرار می دهند. این مشکلات قابل پیشگیری هستند...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 94 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

“حرف، باد هواست”، “هر چه دلت می خواهد بگو”، “حالا یه چیزی گفتیم”، “آ‌دم عاقل که حرف رو جدی نمی گیره”، “بیا حرف بزنیم دلمون خالی بشه!…” و…

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 92 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

گرفتگی عضله پا- آب گوجه فرنگی :نتایج تحقیقات نشان می دهد از هر ۵ نفر حداقل یک نفر به طور دائم دچار گرفتگی عضله پا می شود. علت این ناراحتی کمبود پتاسیم و کلسیم است. با مصرف روزی حدود یک پیمانه آب گوجه فرنگی که سرشار از پتاسیم است، خطر بروز گرفتگی های دردناک عضله در عرض ۱۰ روز کاهش می یابد.

درد سینه- دانه کتان
نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد، افزودن ۳ قاشق غذاخوری دانه کتان آسیاب شده به غذای روزانه، در عرض ۱۲ هفته درد سینه زنان را کاهش می دهد. محققان معتقدند، فیتواستروژن موجود در دانه کتان مانع از بالا رفتن میزان استروژن که درد سینه را ایجاد می کند، می شود.

آفت یا زخم دهان- عسل
روزی ۴ بار کمی عسل طبیعی را روی آفت یا زخم ها بمالید تا از بین برود. استفاده از عسل روند درمان آفت را ۴۳ درصد سرعت می بخشد. محققان می گویند: آنزیم های طبیعی موجود در عسل طبیعی، التهاب را از بین می برد؛ با ویروس های مهاجم مقابله می کند و التیام بافت های آسیب دیده را سرعت می بخشد.

سینوزیت- ترب کوهی
سینوزیت که بسیار شایع است علاوه بر گرفتگی بینی و درد پیشانی و صورت باعث می شود بیمار احساس درد وسیع تر و بیشتری داشته باشد. به گفته محققان آلمانی، ترب کوهی جریان خون به حفره های سینوزیت ها را تقویت می کند، سینوزیت های گرفته را باز می کند و عفونت های سینوزیت را نسبت به اسپری های رفع احتقان سریع تر درمان می کند.

دردمفصل- آب
درد پا، زانو، شانه و… را با مصرف روزی ۸ لیوان آب در عرض یک هفته برطرف کنید. به گفته محققان آب عنصر سازنده غضروف است که از قسمت انتهای استخوان و مفصل ها محافظت می کند، مایعات موجود در بدن ودیسک های نرم در ستون فقرات را نرم و روان می کند.

کمردرد- انگور
نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد مصرف روزی یک پیمانه انگور جریان خون به بافت های آسیب دیده کمر را بهبود می بخشد.بنابراین مصرف این میوه برای بهبود جریان خون و درمان بافت های آسیب دیده کمر لازم است.

درد عضله- نعناع
۳ بار در هفته، در وان آب حاوی ۱۰ قطره روغن نعناع قرار بگیرید . آب ولرم باعث شل شدن عضله و روغن نعناع به طور طبیعی عصب را آرام خواهد کرد. تاثیر ترکیب آب ولرم و روغن نعناع در کاهش درد ۲۵ درصد بیشتر از داروهای شیمیایی است.

ناراحتی گوارشی- آناناس
مصرف روزی یک پیمانه آناناس تازه، نفخ های دردناک را در عرض ۷۲ ساعت کاهش می دهد. آناناس سرشار از آنزیمی است که با کمک به سیستم گوارشی پروتئین های دردزا در معده و روده کوچک را سریع تر می شکند.

دردپا- نمک
برای رفع درد ناخن های فرورفته در گوشت انگشت، به طور منظم پا را در آب ولرم حاوی نمک خیس کنید تا عفونت و درد در عرض ۴ روز برطرف شود. به گفته محققان دانشگاه نمک به طور طبیعی التهاب را از بین می برد، خاصیت ضدباکتریایی آن نیز به سرعت میکروب هایی را که باعث ورم می شود از بین می رود. کافی است در هر یک لیوان آب ولرم، یک قاشق مرباخوری نمک اضافه کنید و روزی ۲ بار به مدت ۲۰ دقیقه پا را خیس کنید تا عفونت از بین برود.

درد مزمن- زردچوبه
نتایج بررسی ها نشان می دهد، زردچوبه نسبت به آسپرین یا ایبوپروفن در تسکین درد ۳ برابر موثرتر است. زردچوبه ۵۰ درصد از درد بیماران آرتریت را کاهش می دهد.کورکومین ، ماده فعال موجود در این ادویه، آنزیم تولیدکننده هورمون های دردزا را متوقف می کند. کافی است روزی یک چهارم قاشق مرباخوری از این ادویه مصرف کنید.
علایم قاعدگی-ماست
۸۰ درصد زنان به علایم ناراحت کننده قاعدگی مبتلا می شوند، زیرا سیستم عصبی به بالا و پایین رفتن استروژن و پروژسترون که به طور طبیعی هر ماه رخ می دهد، حساس است. اما با مصرف روزی ۲ پیمانه ماست این علایم ۴۸ درصد کاهش پیدا می کند. به گفته محققان ماست غنی از کلسیم است که به طور طبیعی سیستم عصبی را آرام می کند و مانع از بروز علایم دردناک می شود.

ناراحتی معده- ماهی
سوءهاضمه، سندروم روده تحریک پذیر و بیماری التهاب روده را با خوردن هفته ای نیم کیلوگرم ماهی برطرف کنید. نتایج بررسی ها نشان می دهد اسیدهای چرب موجود در ماهی به نام های «DHA» و «EPA» ، به طور چشمگیری التهاب روده، گرفتگی عضله و درد معده را برطرف می کند. در برخی موارد همانند داروها به فرد تسکین می بخشد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 93 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (1)

 

1x1.trans افزایش تمرکز فقط با ده دقیقه

آخرین باری که ده دقیقه هیچ کاری نکردید کی بوده؟ نه پیامکی، نه صحبت کردنی و نه حتی فکر کردنی؟ اندی پادیکامب، کارشناس تمرکز قدرت دگرگون کننده‌ی این عمل را توضیح میده: روزی ده دقیقه حال و هوای ذهن‌تون رو به سادگی با تمرکز...


دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 259 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 

روغن طبیعی گل یاس دارای خواص زیادی است. به گزارش «MSN» خاصیت دارویی این روغن عملکرد ضدافسردگی، ضدعفونی کننده و ضداسپاسمی دارد و از بدن در برابر بیماری های متعدد محافظت می کند. این روغن حاوی بنزیل و میتل است که برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است...


دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 106 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)
 

15 آوریل سال روز تولد نقاش، مجسمه ساز، موسیقی دان، معمار، نویسنده، گیاه شناس، مخترع، مهندس و آناتومیست برجسته ایتالیایی، لئوناردو دا وینچی است. به این منظور، 10 نقل قول کوتاه از این هنرمند و گیک دوران رنسانس را برای شما می آوریم تا با نگاه او به زندگی بیشتر آشنا شوید.

  1. پیشرفت: «فقیر، آن شاگردی است که از استاد خود پیشی نگیرد.»
  2. ضایعات ذهنی: «آهنی که استفاده نشود زنگ می زند؛ آب راکد پاکی خود را از دست می دهد و در هوای سرد یخ می زند؛ همچنین تنبلی و رکود، شیره قدرت ذهن را می مکند.»
  3. حقیقت باقی می ماند: «در نهایت، حقیقت مخفی نمی ماند. پنهان سازی فایده ای ندارد. مخفی کاری در مقابل یک قاضی رفیع مرتبه، بی معنا است. دروغ با نقاب می آید ولی هیچ چیز زیر آفتاب پنهان نمی ماند.»
  4. منطقی بودن: «حواس ماهیتی زمینی دارند؛ اما منطق جدا از آنها در فضای اندیشه غوطه ور است.»
  5. روش علمی: «علم ناخدا است و آزمایش و تجربه همچون سربازان او هستند.»
  6. دام عقاید: «بزرگترین دامی که بشر از آن رنج می برد، عقاید خود اویند.»
  7. چشم ها به راه: «کسی که راست راه می رود، به ندرت زمین می خورد.»
  8. تواضع: «برجسته ترین نمونه تواضع را در بره می بینیم که تسلیم هر حیوانی می شود؛ و وقتی آن را به عنوان غذا به شیرهای در قفس می دهند همان قدر آرام است که در مقابل مادر خود هست، برای همین هم بسیاری مواقع شیرها از کشتنش خودداری می کنند.»
  9. دام هنرمندان: «این بسیار مرا می آزارد که برای به دست آوردن هزینه زندگی ام مجبور می شوم در کار خود وقفه انداخته و به مسائل جزئی رسیدگی کنم.»
  10. ارزش زندگی: «آه بر من، کیست که زیبایی سهم طبیعت در کار مرا درک کند، اگر فکر می کنی نابود کردن آن جنایت است، این انعکاسی است از قباحت گرفتن جان یک انسان؛ و اگر این فرم بیرونی (یعنی جسم)، به نظر تو شگفت آور می آید، به خاطر بیاور که در قیاس با روحی که در درون آن آشیانه کرده، هیچ نیست. آن را رها کن تا به خواست خود مشغول کاری شود که آرامشش در آن است و نگذار که خشم و کینه توزی تو یک زندگی را خراب کند. در حقیقت، آن کس که به جانی اهمیت نداد، خودش نیز لیاقت زندگی را ندارد.»

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 921 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

معمولا” بوی بد دهان به حفره ی دهانی مربوط می شود و با دستگاه لیزر می توان بدون نیاز به جراحی، خونریزی و درد از بوی بد دهان به طور قطعی خلاص شد...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 109 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

هدف از بهداشت دهان و دندان، رعایت اصول خاص بهداشتی و تمیزکردن دهان و دندان جهت حفظ سلامت بافت‌های دندانی و دهان است و ساده‌ترین وسیله تمیزکردن دهان و دندان در منزل مسواک می‌باشد. رعایت بهداشت دهان و دندان باید از همان ابتدای تولد آغاز شود. پاک کردن لثه‌های کودک توسط یک گاز یا لیف مرطوب در این دوران توصیه می‌گردد. با رویش اولین دندان‌های شیری، که در حدود ۶ ماهگی آغاز می‌شود، تمیز کردن دندان‌ها اهمیت بیشتری می‌یابد...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 97 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

آب درمانی اثرات جادویی در درمان بیماری‌ها دارد و تقریبا تمام کسانی که آن‌را تجربه کرده‌اند، براین باورند که تغییرات مثبتی در زندگی آنها به وجود آورده است؛ اما مطمئن باشید تا زمانی که خودتان آن‌را تجربه نکنید، به آن اعتقاد پیدا نخواهید کرد....

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 151 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

1x1.trans آرامبخش ها و تسکین دهنده های سردرد

یکی از مزایای گرفتن آب میوه‌ها و سبزیجات این است که چون این مواد به شکل مایع وارد بدن می‌شوند، حجم زیادی از مواد مغذی آنها تقریباً بلافاصله وارد جریان خون شده و ویتامین‌ها و مواد معدنی به بدن می‌رسد؛ مواد غذایی که به طور طبیعی حاوی کلسیم و منیزیم می‌باشند، برای آرام کردن سردردها، به‌خصوص میگرن، مفید هستند و موجب کاهش فشارهای عصبی، تنش‌ها و اسپاسم‌های آزاردهنده می‌شوند. شروع روز با نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی به هنگام صرف صبحانه، می‌تواند شما را برای تمام روز سرحال، بانشاط و آرام نگه دارد؛ زیرا شما مواد مغذی ضروری و مفید را برای بدن فراهم کرده‌اید...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 122 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 بهتر است در هوای گرم و زمان‌هایی که امکان تعریق بدن بیشتر می‌شود، حتما همه آقایان زیرپوش بپوشند… اهمیت زیرپوش برای آقایان ورزشکار یا آنهایی که در محیط‌های گرم مانند آشپزخانه‌ها مشغول فعالیت هستند و بدن‌شان تعریق بیشتری دارد، بیشتر است. اگر شما اهل پوشیدن زیرپوش نیستید یا دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره بایدها و نبایدهای این لباس داشته باشید، این هفت نکته را با دقت بخوانید...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 81 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

كلمه ای كه شاید بارها آن را دیده یا شنیده باشید. همان طور كه می دانید رایانه تنها با عدد و رقم سر و كار دارد و تمامی اطلاعات نهایتاً به صورت اعداد و ارقام ذخیره و پردازش می شوند. به همین جهت برای اینكه اطلاعات را برای رایانه قابل فهم سازیم ناچاریم تا به هر حرف از حروف الفبا یك كد اختصاص دهیم.
از این رو صدها نوع سیستم كدگذاری به وجود  آمد، و برای زبانهای مختلف نیز سیستم های متنوعی ارائه شد.در نتیجه در ایران نیز برای زبان فارسی این مورد صادق است و هر شركت نرم افزاری سیستم كدگذاری مخصوص خود را ارائه می دهد، و این موضوع در كل جهان استاندارد خاصی ندارد. بعد از معرفی شدن Unicode كه نه فونت است و نه یك برنامه خاص ،بلكه یك استاندارد كدگذاری برای حروف الفبا، این مشكل حل شد. Unicode به همه حروف اعداد یكتایی مستقل از محیط سیستم عامل و برنامه و زبان اختصاص می دهد. این سیستم تمامی حروف زبانهای مختلف زنده دنیا را در خود جای می دهد. بكارگیری Unicode در وب سایت ها و برنامه های Clint-Server بسیار مفید است. اگر رایانه كاربر از سیستم Unicode پشتیبانی كند، دیگر نگرانی وجود ندارد. امروز اكثراً  ویندوزها و سیستم عامل های دیگر از این سیستم حمایت می كند و اكثر مرورگرها و برنامه ها مانند: Office,VisualStudio.net و Frontpage با این سیستم كار می كند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 103 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

اینترنت بی‌تردید فرصتهای فراوانی فراهم می‌کند اما استفاده از این پدیده ی بی نظیر همانند بسیاری از ابزارهای دیگر نیازمند در نظر گرفتن برخی اصول و در واقع فرهنگ استفاده است. اینترنت به همان نسبت که توان ایجاد فرصتهای جدید را دارد می‌تواند تهدیداتی را نیز به همراه خود داشته باشد که با در نظر گرفتن برخی قوائد ساده بخصوص در حوزه شخصی و خصوصی می‌توان با اطمینان بیشتری از آن استفاده کرد در ادامه به پنج اصل مهم در استفاده مطمئن تر از اینترنت (که با توجه به فرهنگ ایران و مشکلاتی که هر از گاهی استفاده از اینترنت در کشور برای شهروندان به همراه داشته است تهیه شده است) اشاره خواهد شد....

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 87 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

برای بسیاری از ما پیش آمده است که اتصال اینترنتی‌مان بسیار کند شده و در عین حال می‌خواهیم به هر زحمتی شده، صفحه‌ای را باز کنیم و لااقل اگر نمی‌توانیم عکس‌هایش را ببینیم، متنش را بخوانیم. اما هر چقدر تلاش می‌کنیم و صبر پیشه می‌کنیم، فایده‌ای ندارد و صفحه اصلا خیال باز شدن ندارد.

کسانی که هم اینترنت موبایل‌شان را فعال کرده‌اند، حتما بارها به این مشکل برخورده‌اند و اصلا بسیاری از اوقات از خیر باز کردن سایت مورد نظر گذشته‌اند.

خوب، چه کار می‌شود انجام داد؟

مشترک شدن فید یا تنظیم کردن مرورگر برای باز نکردن عکس‌های سایت مورد نظر یک راه چاره است.

نحوه استفاده از فید را در مقاله‌های "فید چیست؟ "و"نحوه خواندن فید" بخوانید.

اما راه سوم استفاده از سایت‌هایی است که آدرس سایت یا صفحه مورد نظر را از شما می‌گیرند و نسخه ساده، سبک و با حداقل گرافیک را به شما تحویل می‌دهند. در واقع آنها، سایت‌ها را تهی از همه عکس‌ها، فلش‌ها و cssها و فریم‌ها می‌کنند و فقط متن را نگاه می‌دارند.

BareSite

IYHY

بد نیست، این سایت‌ها را در مرورگر کامپیوتر یا موبایلتان بوک‌مارک کنید، تا در هنگام ضرورت از آنها استفاده کنید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 91 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

تبدیل متن به گفتار بدون نیاز به نرم افزار
حتما تا حالا نرم افزار های زیادی رو دیدین که متن های انگلیسی رو به گفتار تبدیل می کنند.

در این قسمت روشی رو آموزش می دم که بتونید بدون نیاز به نرم افزار جانبی این کار رو انجام بدین.....

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 93 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

در حال حاضر در کشور ما با وجود پایین بودن سرعت اینترنت اصلی ( دایال آپ ) دیگر شرکت ها و سازمان ها نمی توانند با این سرعت به روز باشند . به همین دلیل شاهد افزایش شرکت های خدماتی اینترنت پرسرعت هستیم .

برای افزایش سرعت بیشتر و راحتی استفاده از اینترنت ، به کاربران خانگی نیز اینترنت پرسرعت ارائه خواهد شد ...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 105 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
بنابر اعلام سایمانتک یک کرم اینترنتی جدید از طریق دعوتنامه جعلی Twitter در حال گسترش است.

شرکت امنیتی سایمانتک در مورد کرمی که همراه بمباران ایمیلی در حال گسترش است هشدار داد. کرم مذکور از طریق پیوست ایمیلی که تظاهر می کند یک دعوتنامه از طرف Twitter است، ارسال می شود.

در پست سایمانتک در مورد این موضوع آورده شده است:

“پیغام های بررسی شده ظاهراً از طرف یک حساب کاربری Twitter ارسال می شوند ولی بر خلاف یک پیغام معتبر twitter، هیچ URL معتبری برای دعوتنامه در بدنه ایمیل وجود ندارد ولی به جای آن یک پیوست فایل .zip شامل یک کارت دعوت از طرف Twitter وجود دارد.”

نام پیوست “Invitation Card.zip” است و سایمانتک نام W32.Ackantta.B@mm را برای آن انتخاب کرده است. کرم مذکور که رایانه های دارای ویندوز را هدف قرار داده اولین بار در ماه فوریه در پیوست یک ایمیل کشف شده است.

بنابر اعلام سایمانتک این کرم آدرسهای ایمیل را از رایانه های قربانیان جمع آوری کرده و از طریق ایمیل، درایوهای قابل حمل و فولدرهای مشترک گسترش پیدا می کند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 112 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

مانند شاخه های دیگر ، وب سایت نیز در فرمهای شاحه ای و مرتبه ای بنا شده است . این شاخه ها قالب اطلاعاتی که مرورگرها برای پیدا کردن (URL) به آنها نیاز دارند ایجاد می کند . نام فایل نقش مهمی را در قسمت آدرس وب بازی می کند . نام فایل بهمراه URL به کمک یکدیگر، برای درک بهتر کاربر از ساختار وب سایت کمک می کنند ....

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 113 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

شاید زمانی پیش آمده باشد که قصد داشته باشید متن خود را سریعأ تبدیل به یک تصویر کنید. برای اینکار معمول ترین کار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Paint یا Photoshop است تا با وارد کردن متن ، آن را با فرمت تصویری ذخیره کرد. اما شما میتوانید خیلی ساده و از طریق یک روش مخفی در سایت یاهو ، متن خود به تصویر تبدیل نمایید...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 95 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

Nero را میتوان سلطان بی چون و چرای نرم افزارهای رایت بر روی CD و DVD دانست. به خصوص در نسخه های جدید تر Nero که قابلیت های متعدد دیگری نیز به این بسته نرم افزاری افزوده شده است. یکی از برنامه های کاربردی Nero جهت رایت اطلاعات و گرفتن Image، برنامه Nero Burning Rom است که در کلیه نسخه های قدیمی و جدید Nero وجود دارد. هم اکنون...

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 18,350
  • بازدید کلی : 232,748