loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 354 poria
زوج های مقوی 0 208 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 225 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 254 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 322 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 302 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 287 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 315 poria
فقط دخترا 0 278 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 249 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 301 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 238 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 280 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 294 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 243 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 270 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 247 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 246 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 119 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

در بیشتر حملات مخفی ماندن از سیستم های امنیتی یکی از اولین معیار های یک هکر هست حتمآ شما با سیستم VPN اشنایی کامل دارید ولی موضوع اصلی ما در این باره نیست موضوع ما در مورد به اشتباه انداختن سیستم امنیتی برای شناسایی شما در نقطه ای که به فعالیت میپردازید هست برنامه های زیادی برای این کار به وجود امدند و مورد استفاده قرا میگیرند ولی گاهی شما مجبورید فقط متکی به توانایی فردی خود باشید و امروز بحث اصلی در این باره هست اگر بخواهیم در یک جمله شناسایی را در نقطه مورد نظر تعریف کنیم شناسایی IP و ِDNS Server هست قبل توضیح این دو کلمه یک اخطار لازم است در این روش شما فقط قادرید که ایپی خود را در رنج معینی تغییر دهید که باید مطمئن شوید که این ایپی در حال حاضر روی خط انلاین نیست که من مرحله به مرحله توضیح میدم...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 93 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

آن طور که اکثر ما می دانیم در سال 1999 با معرفی X5، شرکت ب ام و ما را با خودروهای سری X خودش آشنا کرد. خودروهایی که به زبان ساده به آن ها شاسی بلند گفته می شود. بعد از مشاهده دست پخت دوست داشتنی آقای "کریس بنگل" ما با برادران X5، یعنی X3 و X1 نیز آشنا شدیم. خودرو هایی که همان طور که پیداست مانند شماره بعد از حرف X دارای ابعادی کوچک تر هستند.

در این میان اما محصولی هم معرفی شد که شاید بتوان آن را خط مشی جدیدی در طراحی خودرو دانست. X6 را اگر بخواهیم با زبان خود BMW معرفی کنیم، باید آن را در رده Sports Activity Coupe قرار داد. خودرویی که به زبان ساده یک شاسی بلند چهار درب با سقف کوپه قلمدادش می کنیم. گرچه می دانیم که این تعریف چندان دقیقی از این نوع خودرو ها نیست.

اما حالا با معرفی این کانسپت می توانیم در آخر این ماه میلادی در نمایشگاه خودروی شانگهای شاهد تولد برادر کوچک تر X6 باشیم. البته بر خلاف کانسپت سری 4 حالا می دانیم که به احتمال فراوان مدل تجاری و نهایی X4 در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

گرچه دیگر با دیدن X4 در "شانگهای موتور شو" هیجان زده نخواهیم شد و برایمان یک غافلگیری از طرف ب ام و محسوب نمی شود، اما نیمه پر لیوان این است که می توانیم با خیالی آسوده و به دور از شایعات و حدس و گمان ها ساعت هایمان را برای معرفی رسمی این رده جدید از محصولات ب ام و کوک کنیم.

البته تا زمانی که بخواهیم به بررسی دقیق تر این خودرو با رنگ جدید Long Beach Blue در نارنجی بپردازیم، می توانید در ادامه مطلب شاهد تصاویر بیشتر باشید. پس می توانید با خیالی آسوده در ادامه مطلب به تماشا بنشینید و البته نظرات تان را با ما در میان بگذارید.

 

BMW X4 - Narenji 2.jpg

BMW X4 - Narenji 3.jpg

BMW X4 - Narenji 4.jpg

BMW X4 - Narenji 5.jpg

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 101 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)
 
1Car

 

 

در چند روز اخیر فیسبوک با اپلیکیشن جدید خود برای اندروید یعنی Facebook Home سر و صدای زیادی به پا کرده است. بالاخره بعد از حدس و گمان ها و شایعات فراوان، این شرکت طی کنفرانسی روز گذشته این محصول را معرفی کرد. این محصول در ابتدا توسط تلفن جدید HTC با نام HTC First پا به عرصه خواهد گذاشت و پس از آن از ۲۳ فروردین به دیگر تلفن های هوشمند و پس از چند ماه به تبلت ها راه خواهد یافت.

 

به طور خلاصه Facebook Home در واقع لانچری است که روی تلفن های هوشمند و تبلت ها نصب می شود و به وسیله آن امکانات جذابی برای دسترسی سریع به آخرین تصاویر و مطالب داخل فیسبوک خود را در اختیار خواهید داشت.

 

تصاویر خبری جدید که از Facebook Home منتشر شده بسیار قابل ملاحظه هستند. در واقع با توجه به شایعات و انتظارات قبلی، به نظر نمی رسید فیسبوک محصولی با این کیفیت ارائه دهد. چرخش فیدهای دوستانتان، صفحه اصلی تلفن همراه شما را تبدیل به یک بوم نقاشی می کند که شما به دوستانتان اجازه رنگ کردن آن را می دهید. صفحه اصلی و قفل تلفن شما تماما پر از تصاویری می شود که دیگران ارسال کرده اند. در واقع این بدان معنا است نمایشگر تلفن شما ممکن است تبدیل به یک آبشار زیبا شود و یا یک تصویر فوق العاده از خانواده یکی از دوستانتان در آن قرار بگیرد. اما اگر واقع بین باشیم، باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که امکان دارد این زیبایی همیشگی نباشد.

 

با مثالی از خودم بیشتر توضیح می دهم. من در مدیریت دوستانم در فیسبوک هیچوقت بهترین نبودم. همکلاسی های قدیمی، خانواده، دوستان، همکاران، هنرمندان و غیره مجموعه دوستان من را تشکیل می دهد. به همین دلیل هم تصاویری که در صفحه اصلی فیسبوک من ارسال می شوند بسیار متنوع هستند. تصاویر زرق و برق دار از نقاط مختلف دنیا، عکس های شخصی از اقوام و دوستان و البته همچنین تصاویر زشتی که باعث ناراحتی هر بیننده ای می شود و...

 

ما به راحتی در صفحه اصلی فیسبوک می توانیم با حرکت دادن صفحه به پایین از تصاویر ناخوشایند احتمالی بگذریم اما در این لانچر چه می شود؟ آیا من قابلیت دست چین کردن تصاویر را دارم؟ چون اگر قرار به این باشد که تصاویری بدون اجازه و اطلاع من در تلفن شخصی من نمایش داده شود، تنها به چند نفر انگشت شمار اطمینان کامل دارم. در صورتی که امکان محدود کردن افراد مورد اطمینان در نمایش تصاویر وجود نداشته باشد، احتمال نمایش تصاویر زشت و ناپسند هم در تلفن ما وجود دارد. این مسئله چیزی است که تا الان مشخص نشده که ما قادر به مدیریت آن هستیم یا نه.

 

اما در مجموع Facebook Home قابلیت تبدیل به یک محصول فوق العاده را دارد. ولی تنها زمانی واقعا خوب است که دوستان شما هم خوب باشند. شاید اگر در قبول دوستی ها کمی سخت گیرتر باشیم و تنها افراد مورد اعتماد در دایره دوستان ما در فیسبوک وجود داشته باشند، این موضوع اهمیت کمتری پیدا کند. من شخصا فکر می کنم بهترین راه حل موجود حداقل تا رفع شبهات فعلی، استفاده نکردن از Facebook Home باشد. مطمئنا برای این محصول علاقه مندان بسیاری وجود خواهد داشت ولی مطمئنا خیلی از افرادی که نگران ظهور تصاویر نامناسب در تلفن هوشمند خود هستند، جزو طرفداران این محصول نخواهند بود. یا به زبان بهتر، مجموعه دوستان، به افراد این اجازه را نمی دهد.

 

این نگرانی تا حد بسیار زیادی در صورت وجود قابلیت مدیریت افراد حل می شود ولی در هر صورت شخصا هیچ علاقه ای به نمایش ناگهانی تصاویری با متن هایی مانند "هر لایک شما به معنی …. و یا با لایک های شما این کودک دچار سؤتغذیه، نجات پیدا می کند." در تلفنم ندارم.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 118 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

گوگل گلس خانواده نوظهوری از گجت ها به حساب می آید و به همین خاطر بر خلاف گجت های رایج فعلی هنوز سوالات بدون پاسخ زیادی در موردش وجود دارد.

برخی از سوالات شاید هنوز برای خود مخترعان آن هم بدون پاسخ هستند. چرا که یک گجت تازه، فرهنگ خودش را به وجود خواهد آورد و معلوم نیست کاربران از چه قابلیت های گوگل گلس بیشتر استقبال خواهند کرد.


اما تیموتی جوردن یکی از توسعه دهندگان گوگل گلس معتقد است که گلس فناوری را به گونه ای تغییر می دهد که از آن لذت بیشتری می برید. زمانی که به فناوری نیاز دارید در مقابل چشم شما است و وقتی که به آن نیاز ندارید مزاحمت تان نخواهد بود.

حالا یک ویدیوی ۱ ساعته از معرفی قابلیت های گوگل گلس منتشر شده. این ویدیو در واقع معرفی گوگل گلس در یک کنفرانس بوده و امروز در اینترنت قرار گرفته است.

در ویدیو به طور مفصل به امکانات گلس پرداخته شده است. کارهایی مانند ضبط ویدیو، عکاسی، چت، پیدا کردن مسیر، جستجو در اینترنت و…

جوردن می گوید ایده این است که تکنولوژی را به خودمان نزدیک کنیم تا آن را از سر راهمان برداریم. برای دیدن ویدیو معرفی کامل گوگل گلس مجبورید! که به یوتیوب مراجعه کنید.

قرار است گوگل گلس تا اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود. با وجود اینکه هنوز این گجت به بازار نیامده اما صدای پای گام های شرکت های رقیب شنیده می شود. چند روز پیش در نارنجی در مورد عینک هوشمند بایدو خواندید. شایعات پشت سر اپل هم مدت هاست که شنیده می شود و سامسونگ هم روی عینک اش کار می کند. اما جدیدترین خبر که امروز منتشر شده می گوید شرکت مایکروسافت هم عینک اش را تا سال ۲۰۱۴ وارد بازار خواهد کرد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 124 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

حدود دو ماه پیش سونی در مراسمی ویژه از پلی استیشن ۴ پرده برداری کرد . اگر به خاطر داشته باشید، در آن مراسم خود کنسول را ندیدیم و هنوز هم طراحی کنسول جدید لو نرفته است. اما در آن مراسم دسته جدید کنسول نسل چهارم سونی هم معرفی شد که DualShock 4 نام دارد.

در ادامه سونی اطلاعات بیشتری در مورد دسته جدید پلی استیشن ۴ در اختیار رسانه ها قرار داده و حالا می دانیم که پشت آن طراحی زیبا چه چیزهایی نهفته است.

 

اولین تغییر مهم در مورد دکمه های روی دسته بازی رخ داده است. در دسته جدید دکمه ها دیجیتالی شده اند و دیگر از دکمه های آنالوگ استفاده نمی شود. بنابراین حساسیت نسبت به میزان ضربه وجود نخواهد داشت.

در جلوی دسته یک تاچ پد می بینید که به صورت همزمان قادر به تشخیص دو نقطه لمس است و از حرکات مختلف شبیه به نمایشگرهای لمسی پشتیبانی می کند.

توسعه دهندگان بازی ها می توانند از این تاچ پد استفاده کنند تا حرکات مختلفی به کنترل بازی اضافه کنند. این تاچ پد می تواند به عنوان کنترل نشانگر موس هم استفاده شود. درون دسته DualShock 4 دو سنسور شتابسنج و ژیروسکوپ هم قرار دارد.

 

controller4_verge_super_wide.jpg

بالای دسته یک چراغ LED می بینید که سونی می گوید همیشه روشن است و رنگ آن بر اساس بازیکن متفاوت می شود و این رنگ توسط PlayStation 4 eye قابل شناسایی است و در واقع برای تشخیص بازیکنان هنگام بازی به کار می رود. البته این چراغ کاربردهای دیگری هم دارد برای مثال می تواند برای نمایش میزان امتیاز یا انرژی باقی مانده بازیکن به کار رود.

 

camera_07_verge_super_wide.jpg

PlayStation 4 eye هم در واقع یک دوربین شبیه به کینکت است که حرکات بازیکنان را در موقعیت سه بعدی تشخیص می دهد.

البته سونی گفته طرح دسته و PlayStation 4 eye هنوز نهایی نشده و ممکن است در نسخه آخر تغییراتی بکند.

نظر شما در مورد دسته جدید بازی پلی استیشن 4 چیست؟

 

camera_04_verge_super_wide.jpg

controller2_verge_super_wide.jpg

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 90 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

استفان الوپ مدیرعامل نوکیا به زودی باید تصمیم بگیرد که بخش مخابراتی شرکتش با قرارداد همکاری طولانی مدت نوکیا-زیمنس چه خواهد کرد. گفته می شود چهارشنبه همین هفته زمان اعلام این تصمیم خواهد بود.

به گزارش وال استریت ژورنال قرارداد همکاری تجاری میان نوکیا و شرکت آلمانی Simens AG به گونه ای است که به هر یک از شرکا این آزادی عمل را می دهد تا هر کدام روز چهارشنبه آینده تصمیم بگیرند آیا مایل به ادامه همکاری هستند یا خیر. زیمنس به تازگی گفته است که دوست دارد از این همکاری پا پس کشیده و نوکیا را در فعالیت های مخابراتی اش تنها بگذارد.

و اکنون زمان آن رسیده که الوپ سرنوشت این همکاری تجاری را مشخص نماید. نوکیا زیمنس تا کنون یک گاو شیرده و سرحال برای نوکیا بوده است که توانسته سود سرشاری را نصیب نوکیا کند. این همکاری در سال گذشته بیش از ۴۶ درصد فروش کل شرکت نوکیا را از آن خود کرده است.

و نوکیا در این زمان چه می تواند کند؟ تحلیلگران می گویند ۳ گزینه پیش روی این شرکت است:

۱- به دنبال سرمایه گذاری باشد تا سهم نوکیا را به کلی در اختیار بگیرد یا اینکه تماما این بخش مخابراتی را از آن خود کند.
۲- یک شریک تجاری جدید مانند آلکاتل لوسنت فرانسه بیابد تا یک همکاری جدید همانند نوکیا زیمنس شکل بگیرد.
۳- عرضه عمومی دوباره سهام این بخش.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 97 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)
اصول موز دزدی Dont' Steal My Banana -  دانلود بازی اندروید : در ماجراویی های چندتا میمون شیطون شرکت کنید و با آنها برای جمع آوری موز ها و چالش هایی که با آن رو به رو هستند همراه شوید گیم یکی از زیاترین بازی های با گیم پلی عالی اندروید است و همچنین از گرافیک خوبی نیز برخوردار است.
 
http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/dont-steal-my-banana%20(2).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/dont-steal-my-banana%20(3).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/dont-steal-my-banana%20(4).jpg
دانلود از لینک مستقیم و با حجم 17 مگابایت  -  دانلود از لینک كمكي

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر

ندارد

1.0

Dont' Steal My Banana
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 132 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)
عملیات های اسلحه های سیاه دو Black Ops 2 Guns - اندروید : اگر دوست دارید با اسلحه های مختلف کار کنید و توانایی های هر یک را با یک دیگر مقایسه و بسنجید ای گیم یکی از بهترین ها برای شما میباشد. شما در این بازی به راختی میتوانید یک اسلحه را از تمامی جهات از باز و بسته کردن تا مسلحه کردن و چکاندن انجام داده و از آن لذت ببرید.

عملیات های اسلحه های سیاه دو Black Ops 2 Guns - اندروید
http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/black-ops-2-guns%20(4).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/black-ops-2-guns%20(3).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z6/black-ops-2-guns%20(2).jpg

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر

ندارد

2.8

Black Ops 2 Guns

 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 86 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش سیتنا به نقل از جهان، LED و LCD دو نوع صفحه های نمایش می باشند که دارای تفاوت هایی در کیفیت تصویر و مصرف انرژی می باشند.

۱- LED و LCD

ال ای دی و ال سی دی،دو نوع صفحه نمایش می باشند.نمایشگر های LED از دیود های ساطع کننده نور تشکیل شده اند.این دیودها می توانند در ساخت فلاش دوربین ها نیز به کار گرفته شود.این نمایشگرها دارای مصرف کم و عمر متوسط یکصد هزار ساعت هستند.اما نمایشگرهای LCD که از کریستال مایع برای نمایش تصاویر استفاده می کنند قطر باریکی دارند و روی اکثر لوازم الکترونیکی قدیمی مانند لپ تاپ ها و تلویزیون ها و تلفن های همراه استفاده شده اند.شفافیت و درخشندگی نمایشگرهای LED بسیار بالاتر از نمایشگرهای LCD می باشد.

۲- Modem

مودم وسیله ای برای تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال بوده و توسط آن می توان بین دو یا چند کامپیوتر و توسط اینترنت از طریق خطوط تلفن اطلاعات را جابجا کرد.مودم های قدیمی که از طریق خطوط تلفن می توانستند امکان اتصال به اینترنت را فراهم آورند در حال منسوخ شدن می باشند.حداکثر سرعت انتقال اطلاعات با مودم ها ۵۶ کیلوبیت بر ثانیه می باشد.

۳- RAID

کلمه ی RAID کوتاه شده ی Redundant Array of Independent Disks بوده و یک تکنولوژی برای چیدن اطلاعات روی حافظه ها می باشد.این تکنولوژی باعث یکپارچه شدن دیسک شده و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را روی آن بالا می برد.و با کاهش عملیات پردازش سرعت کل سیستم را بالا می برد.

۴- LAN

LAN کوتاه شده ی عبارت Local Area Network می باشد.این کلمه به شبکه های رایانه ای کوچک اطلاق می شود.توسط شبکه های LAN می توان تعداد کمی رایانه را به یکدیگر متصل کرد.این نوع شبکه ها در شرکت ها،مدارس و ادارات دولتی دیده می شود.

۵- Resolution

این کلمه مشخص می کند که صفحه ی نمایش از چه تعداد پیکسل تشکیل شده است.برای مثال رزولوشن ۶۴۰ در ۴۸۰ بیانگر آن است که در طول صفحه ۶۴۰ و در عرض آن ۴۸۰ یکسل وجود دارد که با ضرب این عدد در هم پیکسل های کل صفجه محاسبه می شود.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 73 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

1) محکم کردن زانو: بنشینید و پاها را مقابل خود دراز کنید. زانوی خود را هرچه محکم‌تر راست کنید، آن را به زمین فشار دهید و هم‌زمان پا را از مچ به سمت خود بکشید. زانو را تا پنج شماره راست نگه دارید، سپس آن را کاملا شل کنید (سه بار در روز هر بار ده مرتبه).

2) محکم کردن زانو در حالت ایستاده یا نشسته: باید این تمرین را در فعالیت‌های روزمره خود بگنجانید. برای مثال هنگامی ‌که برای مدتی طولانی نشسته‌اید به دفعات زانوی خود را راست کنید.

3) محکم کردن زانو با حمایت پاشنه: بنشینید و پاها را در مقابل خود دراز کنید. جسمی‌( مانند حوله‌ای تا شده یا یک تکه چوب به ارتفاع پنج سانتی‌متر ) را زیر پاشنه خود قرار دهید، عضلات ران را سفت کنید و انگشتان را از مچ پا به سمت خود بکشید. تا ده بشمارید، سپس عضلات را شل کنید و این تمرین را حداقل دو بار در روز و هر بــار ده مرتبه انجام دهید.

4) بالا بردن پا در وضعیت کشیده: بنشینید و پاها را راست کنید. در حالی که زانو را در وضعیت کشیده قفل کرده‌اید، پای آسیب دیده را بالا ببرید، سپس تا نزدیکی زمین پایین بیاورید. این تمرین را به‌صورت متوالی و سریع ده بار انجام دهید و سعی کنید به سی بار برسانید.

5) بالا بردن پا با وزنه: بنشینید و پاهای خود را راست کنید. وزنه‌ای روی مچ پا قرار دهید،‌ پاها را در همان حالت راست بودن بالا ببرید و سپس به آرامی ‌پایین بیاورید. برای شروع، وزنه نباید از یک کیلوگرم بیشتر باشد وزنه را به‌تدریج سنگین‌تر کنید. مراقب باشید که زانو در وضعیت کشیده باشد. تمرین را با پنج بار شروع کنید و به‌تدریج به پنج سری ده‌تایی برسانید.

6) چرخش مفصل ران: بنشینید و مفصل پاهای خود را راست کنید. در حالی که زانو را در همان وضعیت کشیده قفل کرده‌اید پا را بالا ببرید و دایره‌هایی را با پای خود در فضا به‌سرعت رسم کنید و آن را به سه سری ده‌تایی برسانید. این تمرین را با افزودن وزنه به مچ پا انجام دهید.

7) حرکت الفبا: بنشینید و پاها را راست کنید، در حالی که زانو را صاف نگه داشته‌اید پا را بالا ببرید و بدون توقف حروف الفبا را در فضا بنویسید. وقتی این تمرین برایتان آسان شد، آن را با افزودن وزنه به مچ پا ادامه دهید.

بالا بردن پا در وضعیت نشسته: بنشینید و پاها را راست کنید. در حالی که زانو را در وضعیت کشیده قفل کرده‌اید، پا را بالا ببرید‌. به صورت عرضی آن را به یک سو ببرید و به آرامی ‌به سمت مرکز برگردانید و آن گاه به نرمی ‌پایین بیاورید. این حرکت را با هر پا پنج بار تکرار کنید و به تدریج به سه سری ده‌تایی برسانید؛‌ سپس این تمرین را با افزودن وزنه به مچ پا ادامه دهید.

9) دور کردن مفصل ران: به پهلو بخوابید، به نحوی که پای آسیب دیده بالا قرار گیرد. زانو را راست نگه دارید و پا را از زانو بالا ببرید، تا سه بشمارید و سپس به آرامی ‌پایین بیاورید. با پنج بار شروع کنید، به‌تدریج تعداد تمرین به سه سری ده‌تایی برسانید و سپس با افزودن وزنه به مچ پا آن را ادامه دهید.

10) بالا بردن پا در وضعیت دمر: روی شکم بخوابید. زانو را راست نگه دارید و پا را از عقب کمی ‌بالا ببرید. این وضعیت را تا سه شماره حفظ کنید، سپس به‌تدریج پا را پایین بیاورید. تمرین را با هر پا پنج بار انجام دهید، به‌تدریج آن را به سه سری ده‌تایی برسانید و سپس با افزودن وزنه به مچ پا ادامه دهید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 88 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

تقریبا همه ما این جمله را از پدر و مادر خود شنیده ایم که بهتر است بند و بساط بازی خود را جمع کرده و به پای درس و مشقمان برویم. در جایگاه مهم تحصیلات و اهمیت بالای آن شکی وجود ندارد. اما از سوی دیگر تحقیقات نیز نشان داده اند که بازی های کامپیوتری می توانند، سود های بسیاری را همراه خود داشته باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به مهمترین فواید بازی های کامپیوتری، نگاهی بندازیم.

 

 

خلاقیت بیشتر

1-creative.jpg

طی تحقیقاتی که در دانشگاه ایالتی میشیگان در آمریکا، انجام شده است، نتایج این طور نشان می دهند کودکانی که به انجام بازی های کامپیوتری می پردازند، از خلاقیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. بازی های تعاملی که فرآیند ساخت و ساز را در خود جای می دهند، بی شک نقشی کلیدی در گسترش خلاقیت کاربران خود دارند.

تصحیح بینایی

goldeneye-doctor.jpg

محققین در دانشگاه ناتینگهام دریافته اند که بازی های کامپیوتری می توانند در درمان برخی مشکلات بینایی مؤثر باشند. تاثیری که این بازی ها در یک ساعت می گذراند، برابر با ۴۰۰ ساعت عملکرد یک چشم بند برای تصحیح بینایی است.

تصمیم گیری بهتر

3-decicion.jpg

در زندگی مشکل تصمیم گیری دارید؟ نمی دانید کدام گزینه برای شما بهتر است؟ بهتر است تا بازی های کامپیوتری را امتحان کنید. بازی های اکشن با داستان سریع خود نیاز به تصمیم گیری بسیار سریع دارند. این تمرین لذت بخش، به مرور نقش خود را در زندگی روزمره شما نشان می دهد و ذهن شما را برای شرایط هر چه دشوار تر آماده می کند.

افزایش تمرکز

4-attention.jpg

تحقیقات خبر از این موضوع می دهد که بازی های کامپیوتری می توانند به افزایش تمرکز شما کمک کنند. این موضوع ساده در موارد مختلفی همچون رانندگی می تواند تاثیر گذار باشد. شما همچنین قابلیت انجام چند کار مختلف و یا Multi Tasking را نیز در خود بهبود یافته می بینید. که شاید روزی، باعث نجات جان شما در پشت فرمان شود.

تقویت حافظه

5-dad.jpg

محققان به این نتیجه رسیده اند که بازی های کامپیوتری در تقویت حافظه و جلوگیری از فرسودگی ذهن در اثر کهولت سن، می تواند بسیار مؤثر باشد. پس اگر دفعه بعد پدرتان فراموش کرد کلید های خود را کجا گذاشته، وقت این است که از او به صرف یک دست PS3 دعوت به عمل آورید.

هماهنگی چشم و دست

6-hand.jpg

البته قطعا راه های دیگری نیز برای تقویت این هماهنگی وجود دارد، اما قبول کنید که هیچ کدام از آن ها به اندازه بازی کردن، سرگرم کننده نیست.

یادگیری مطالب آموزشی

7-learning.jpg

شاید مکالمات دو شخصیت کارتونی در یک بازی کامپیوتری، به اندازه ساعت ها کلاس زبان مفید و تاثیر گذار باشد. پس بهتر است به جای اینکه به طور کلی دور بازی های کامپیوتری خط بکشیم، سعی کنیم گزینه مناسب را انتخاب کنیم.

تسکین درد

8-pain.jpg

این دوستی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، مورد انجام یک بررسی قرار گرفت. دکترها مدتی وی را با بازی های مسابقات اتومبیل رانی سرگرم کردند. دستگاه ها سنجش میزان درد وی را در زمان بازی، بسیار کمتر از زمان بیکاری نشان دادند. به راستی که مغز انسان عملکرد پیچیده ای دارد.

تبدیل شدن به یک کارمند بهتر

9-employee.jpg

بله، درست است. دانشکده تجارت دانشگاه کلرادوی دنور دریافته است که استفاده از بازی های کامپیوتری در دوره های آموزشی شغلی می تواند کارمندانی تربیت کند که کارشان را بهتر انجام می دهند. این افراد نسبت به کارمندانی که کمتر از شیوه های تعاملی در آموزش استفاده کرده و بیشتر بر پایه شیوه های انفعالی و مطیع بودن آموزش می بینند، اطلاعات را برای مدت طولانی تری به خاطر می سپارند.

 

تقویت روابط خانوادگی

10-family.jpg

وقتی که پدر، خسته از سر کار می آید، و یا وقتی که مادر پس از ساعت ها آشپزی کلافه است، هیچ چیز نمی تواند مانند یک بازی Wii لذت با هم بودن در کنار کودکان را به آن ها بچشاند. دانشگاه Brigham در تحقیقات خود دریافت دخترانی که با والدین خود به انجام بازی های کامپیوتری می پردازند، روابط بسیار محکم تری با پدر و مادر خود برقرار می کنند و در بیان کردن مشکلات خود با آن ها، بسیار راحت تر هستند.

در نهایت توجه داشته باشید که این تحقیقات بر روی انسان هایی که شبانه روز خود را پای بازی های کامپیوتری می گذرانند، انجام نشده است. برای هر موضوعی، مرز مشخصی وجود دارد. و اگر شما نیز جزو کسانی هستید که از لحظات اصلی زندگی خود می زنید تا دقایق بیشتری با کنسول و یا کامپیوتر خود سر کنید، پس بهتر است در راهی که انتخاب کرده اید، تجدید نظر کنید. به هر ترتیب چیزی که مشخص است، یک یا دو ساعت بازی در روز، می تواند ضمن اینکه دقایق لذت بخشی را برای شما رقم بزند، فواید بسیاری را نیز به همراه خود، بیاورد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 99 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

باید قبول کنیم که بازی کردن بر روی صفحه بزرگ تبلت ها، لذت متفاوتی دارد. اما برای اینکه از پتانسیل این صفحه بزرگ بتوانیم استفاده کامل را ببریم، این نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است که بازی مناسبی را برای دستگاه خود انتخاب نماییم. دبیران بخش اپلیکیشن گوگل پلی گرد هم آمدند و بهترین بازی هایی که می توانید بر روی تبلت اندرویدی خود اجرا نمایید را، برای شما جمع آوری کرده اند.


 

Babylonian Twins HD

babylonian-twins.jpg

به ۵۷۶ سال قبل از میلاد مسیح سفر کنید و در دنیای زیبای بابیلن ها، به حل سخت ترین پازل های ممکن بپردازید. این پازل ها در مراحل متنوعی گنجانده شده اند و به همراه موسیقی متن بازی، مجموعه ای سرگرم کننده را تشکیل داده اند.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۲۷ مگابایت)

Redneck Revenge

redneck-revenge.jpg

یک روز کاری دیگر برای ردنک به پایان رسیده، ولی به محض اینکه او قصد تعطیل کردن رستورانش را دارد، مشتری های عجیبی وارد می شوند. بعله، زامبی ها باز هم در یک بازی دیگر، تبدیل به قربانی می شوند تا شما دقایق مفرحی را سپری کنید. در این بازی که از گرافیک کارتونی مفرحی برخوردار است، باید طی ۵۰ مرحله مختلف، به کشتن زامبی ها بپرازدید و در این میان مراقب باشید که شهروندان عادی را هدف قرار ندهید.

قیمت: ۱.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۴۹ مگابایت)

Cat war 2

cat-war2.jpg

سال ها قبل از خلقت انسان، سگ و گربه ها موجودات متمدنی به شمار می رفتند. هرچند که قلمرو گربه ها، همیشه از جانب سگها مورد تجاوز قرار می گرفت. در این بازی باید در یک نبرد جانانه سعی کنید تا از قلمرو خود، در برابر سگ های وحشی دفاع کنید.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۳۳ مگابایت)

No Zombies Allowed

no-zombies-allowed.jpg

احساستان را درک می کنیم اگر دیگر از زامبی بازی خسته شده باشید. اما در جریان باشید که در این بازی، با مزه ترین زامبی های تمام دوران را مشاهده خواهید کرد. در حالی که شهرتان ویران شده، بازماندگان را پیدا کنید، در برابر زامبی ها دیوار دفاعی بسازید. و ضمن کشتن آن ها، سعی کنید تا شهر را یک بار دیگر آباد کنید.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۴۸ مگابایت)

Gun Bros 2

gun-bros2.jpg

برادران آتشین، یک بار دیگر با هم متحد می شوند تا از کهکشان در برابر شورشگران TOOL دفاع کنند. این بازی اکشن از گرافیک بسیار سرگرم کننده ای برخوردار است و اسلحه های بسیار متعددی که در اختیار شما قرار می گیرد، دشمن کشتن را لذت بخش تر از هر زمان دیگر می کند. با قابلیت Multiplayer در جنگ ها با دوستان خود متحد شوید و طعم شیرین پیروزی را با آن ها به اشتراک گذارید.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۱۷۲ مگابایت)

Real Racing 3

real-racing33.jpg

وقتی که پیست مسابقه و ماشین های آن از چنین گرافیک واقعی برخوردار باشند، بسیار سخت است که با شکست در یک مسابقه کنار بیایید و بتوانید آدرنالین تزریق شده در خونتان را کنترل کنید. بیش از ۴۵ ماشین با جزئیات فوق العاده طراحی شده اند که در مراحل مختلف، شما را به نهایت سرعت دعوت می کنند.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید

Freeze

freeze.jpg

قهرمان داستان ما روزگار خوشی را سپری می کرد، تا اینکه عزیزترین نزدیکانش به او خیانت کردند و با لو دادنش به دشمن، اسباب گرفتاری اش را فراهم کردند. اکنون این قهرمان در سیاره ای بسیار دور، در زندان به سر می برد. حال این شما هستید که باید در مراحل سخت فکری، به او کمک کنید تا از زندان سرد و سیاه خود، بگریزد.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۳۶ مگابایت)

Aftermath XHD

aftermath.jpg

اگر از تاریکی می ترسید، توصیه می کنیم که سمت این بازی نیایید. در حالی که وحشت شب، همه شهر را فرا گرفته، تنها کورسوی امید شما چراغ قوه ای است که به دست دارید. آیا فکر می کنید با یک اسلحه ساده، شانس زیادی برای زنده ماندن دارید؟ راستی، یادمان رفت بگوییم که زامبی ها تمام شهر را اشغال کرده اند.

قیمت:‌ ۱.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۲۴ مگابایت)

Pac-Man

pac-man-android.jpg

فکر نکنیم که Pac-Man نیازی به معرفی داشته باشد. تا جایی که می توانید نقطه ها را بخورید، سر پیچ ها به موقع بپیچید و سعی کنید از دست آن موجودات عجیب، فرار کنید.

قیمت: رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۲۳ مگابایت)

Slingshot Racing

slingshot-racing.jpg

یکی از مفرح ترین و متفاوت ترین مسابقات اتومبیل رانی که می توانید تصور کنید. البته شاید صحیح بهتر باشد بگوییم مسابقات سورتمه رانی، چرا که خودرورها باید با کشش طناب، بر روی یخ لیز بخورند و از یکدیگر سبقت بگیرند و خبری از بنزین و گازوئیل نخواهید بود.

قیمت: ۰.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۳۲ مگابایت)

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 106 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

تعطیلات عید بازار دید و بازدیدها حسابی گرم است. و البته در این میان همه به دنبال روش های مناسبی برای گذران تعطیلات هستند تا هفته باقی مانده را هم به سر رسانده و سال کاری جدید را آغاز کنند. بعضی با تلویزیون و فیلم، برخی با مطالعه و گروهی هم با کامپیوتر، تبلت و موبایل این روزها را به شب، و شب ها را به روز می رسانند.

 

ملاک های انتخاب

این سایت ملاک های انتخاب خود برای دستچین کردن این فهرست را در ۵ فاکتور مهم خلاصه می کند:

* مشخصا سرگرم کننده باشد.
* ارگونومیک باشد. شیوه بازی و کنترل آن برای آیپد کاملا راحت و مناسب باشد.
* منحصر به فرد باشد. سعی شده در این لیست به جای انتخاب بازی هایی که نسخه تبدیل شده و رزولوشن بالای بازی های آیفون هستند، به نمونه هایی پرداخته شود که به طور اختصاصی برای آیپد تولید شده اند.
* ارزشمند باشد. در انتخاب بازی ها، سعی شده قیمت بازی نسبت به کیفیت آن سنجیده شده و انتخاب های بهینه تری صورت گیرد.
* ارزش افزوده. در صورتی که بازی دارای قابلیت های اضافی باشد یا قابلیت های کاربردی مانند بهینه سازی برای نمایشگر رتینا را عرضه کند، امتیاز اضافی برای آن در نظر گرفته شود.

نکته: ترتیب بازی ها بر اساس حروف الفبایی است و امتیازات در آن تاثیری ندارد.

 

پرندگان خشمگین جنگ های ستاره ای

angrybirdstarwars_620x465-001-500px-narenji-ir.jpg

اوه، نه... دوباره بازی پرندگان خشمگین؟ اگر چه نام و برند Star Wars یا جنگ های ستاره ای در هر جایی می تواند بُرد خود را داشته باشد. اما در اینجا و در کنار پرندگان عصبانی نام آشنا جذابیتی دو چندان یافته است. سرزمینی تازه با مراحلی نام آشنا برای طرفداران مجموعه فیلم های جنگ های ستاره ای، مانند هان سولو، لوک، پرندگان بن کنوبی، خوک های استورم تروفر که هر کدام نیروهای ویژه خود را دارند. و همه اینها توانسته عنوان نخست لیست را از آن پرندگان خشمگین جنگ های ستاره ای کند.

قیمت: ۲.۹۹ دلار

 

Bastion

Bastion_620x465-002-500px-narenji-ir.jpg

یکی از برگ های برنده آیپد که قبل از این هم توانسته جوایز بسیاری را در دنیای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس از آن خود کند. البته نسخه آیپد آن به خوبی با دستورات لمسی سازگار شده و محیط بازی کاملا در دستان شما قرار دارد. فقط هنگام شروع بازی استفاده از یک هدفون خوب را فراموش نکنید. زیرا در کنار آهنگ ها و موسیقی جذاب به کار رفته در آن، داستان گویی و گویندگی بسیار عالی و دنباله دار آن، یکی از بخش های مهم و اصلی تجربه بازی هستند.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Carcassone

photo_610x458-014-500px-narenji-ir.jpg

یکی از زیباترین بازی های استراتژی تخته ای یا بورد گیم که پیش از این برای آیفون در اپ استور عرضه شده بود. اکنون در به روز رسانی تازه خود، نسخه ویژه آیپد را هم عرضه کرده است. امکان بازی چند نفره لوکال و آنلاین به همراه پازل های چالش برانگیز بازی ورق هفتگی ارزش دو چندانی به این بازی بخشیده است.

قیمت: ۹.۹۹ دلار

 

FIFA 13

fifa13_iPad_1_620x465-003-500px-narenji-ir.jpg

امتیاز فیفا روی آی او اس از همان ابتدای عرضه بسیار بالا بود و دائما رو به افزایش است و البته کیفیت آن هم همچنان بهبود یافته است. به گونه ای که اکنون جزئیات گرافیکی بسیار بیشتر شده و محیط بازی بسیار روان تر است. در کنار آن با شیوه های جدید بازی آنلاین، بهتر می توانید دوستان تان را به چالش بکشید. تغییرات از نسخه 12 به 13 و از نسخه آیفون به آیپد به گونه ای بوده اند که می توان اکنون آن را بهترین بازی ورزشی آیپد دانست.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

Grand Theft Auto: Vice City

gtavicecity_620x465-004-500px-narenji-ir.jpg

روزی روزگاری، تنها می توانستید با نسخه پورت شده Grand Theft Auto روی آیپد به وجد بیایید. اما اکنون نسخه کلاسیک Vice City با بیش از یک دهه عمر، با گرافیک بهتر برای آیپد دوباره سازی شده است. جالب اینجا است که جای دکمه های کنترل هم نسبت به نسخه های قدیمی تغییری نکرده و شما را سردرگم نمی کند. البته از تمام دکمه های کنترل مجازی که در بازی های پورت شده آیپد تعریف می شوند، بهتر کار می کند. یک بازی برای پرتاب شدن به قلب آمریکای دهه ۸۰.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Infinity Blade II

Infinity_Blade_II_620x465-005-500px-narenji-ir.jpg

اگر شما هم از طرفداران جنگ های تن به تن و نبرد با سلاح های سرد در بازی های کامپیوتری هستید، حتما بازی هایی چون Infinity Blade را به خوبی می شناسید. اکنون پس از عرضه موفقیت آمیز نسخه اول این بازی برای ابزارهای مجهز به iOS، نوبت به دومین نسخه آن با گرافیک بالاتر و البته امکانات بیشتر رسیده است. در اینجا حرکات شمشیر بیشتر، امکان آپگرید سلاح ها و بسیاری قابلیت های رزمی جدیدتر انتظار شما را می کشند.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

Kingdom Rush

KingdomRush_620x465-008-500px-narenji-ir.jpg

بازی های دفاع از قلعه در اپ استور به تعداد زیادی یافت می شوند. اما این یکی از محبوبیت فراوانی در میان آنها برخوردار است و به لطف انیمیشن های قدرتمند و شیوه بازی که ارائه می کند، واقعا اعتیاد آور است. در اینجا شما با مجموعه ای از چالش های جستجوگرانه روبرو هستید. تعداد فراوانی آپگرید و جمع آوری سکه های بسیار، حتی بی میل ترین بازیکنان را هم در دام خود گرفتار می کند. یک بازی که آهسته، اما پیوسته می رود.

قیمت: ۲.۹۹ دلار

 

Machinarium

Machinarium_620x433-009-500px-narenji-ir.jpg

طرفداران بازی های ماجراجویانه کلیک کن و جلو برو، گرافیک های نقاشی ساده و داستان های حاشیه ای پر حادثه دنبال چیزی به جز Machinarium نباشند. یک سفر پر زرق و برق از میان دنیایی که کمی بدشگون است. جایی که قرار است پاسخ پازل ها جلوی چشم تان باشد، اما چندان آشکار و واضح نیستند. پس از عرضه برای ویندوز و مک اکنون نوبت به آیپد است که با لمس روبات کوچولو، در این سفر همراه او باشید.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Modern Combat 4

Modern_Combat_4_620x465-010-500px-narenji-ir.jpg

بازی تیراندازی اول شخص برای آیپد که در آن یا باید درست شلیک کنید یا همه چیز را از دست بدهید. کیفیت گرافیک آن تقریبا همپای کنسول های بازی است و محیط بازی هم روان و خوش دست به نظر می رسد. البته برای نمایشگر رتینای آیپد هم بهینه سازی شده است. اگر چه ابزارهای کنترلی لمسی در این بازی عالی طراحی نشده اند، اما آنقدر خوب هستند که شما بتوانید یک بازی تیراندازی اول شخص را به راحتی روی ایپد بازی کنید.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

NBA 2K13

NBA_2K13_620x465-011-500px-narenji-ir.jpg

اگر شما جزو طرفداران بازی های ورزشی موبایل باشید، حتما در کنار فوتبال، بسکتبال هم یکی از بازی های نصب شده روی تبلت تان است، این بازی شرکت 2K Sports که بر اساس لیگ NBA آمریکا تهیه شده همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی های ورزشی اپ استور خودنمایی می کند.

قیمت: ۷.۹۹ دلار

 

Need for Speed: Most Wanted

Need_For_Speed_Most_Wanted_620x465-012-500px-narenji-ir.jpg

غیرممکن است که خوره بازی های ماشین سواری باشید و این تیتر برای تان ناآشنا باشد. این عنوان سال ها است که به شماره یک دنیای بازی های مسابقه ای ماشین تبدیل شده. اما آخرین نسخه آن با عنوان Most Wanted یک غافلگیری جذاب از سوی الکترونیک آرتز بود. تعقیب و گریز فراوان، گرافیک های عالی و کارکرد بسیار خوب کنترلی بازی با ژیروسکوپ آیپد آن را به بهترین تبدیل کرده است.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

Osmos

Photos_5.12.10_008_1_610x458-015-500px-narenji-ir.jpg

یک بازی با حرکات هیپنوتیزم کننده موجودات کروی شکل کوچک بر روی نمایشگر. توپ هایی که نقش سلول ها را ایفا می کنند. هدف Osmos هم ساده است. به اطراف حرکت کند و موجودات و اشیاء کوچکتر را ببلعد تا تبدیل به بزرگترین شیئ این دنیای ماکرو شود. بزرگ ترها کوچکترها را می خورند و هر چه بیشتر حرکت کنید، بیشتر از اندازه تان کاسته می شود. یک تجربه مینیاتوری از تکامل دنیا در میلیون ها سال پیش با مراحلی بسیار زیاد.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Plague Inc

Plague_1_620x465-017-500px-narenji-ir.jpg

شاید عنوان بازی ترسناک به نظر برسد. اما چه کسی می داند، تلفات فراوان دنیا با یک بیماری مهلک شاید سرگرم کننده و حتی اعتیاد آور هم باشد.

Plague Inc یکی از دو بازی موجود در اپ استور است که شما را با ترغیب به شرکت در مسابقه نابودی کل انسان ها به چالش می کشد. (بازی دیگرPandemic 2.5 است که از یک بازی فلش پورت شده). البته شما راه های فراوانی در این بازی برای نابودی نسل بشری در اختیار دارید. برای مثال انتشار یک بیماری مهلک که به طور مستمر گسترش یابد. اما این بیماری می تواند قدرتمند بوده و سریعا میزبان را بکشد، یا به گونه ای طراحی شود که با رشد آهسته در بدن میزبان، ابتدا از طریق آن منتقل شده و سپس او را نابود کند. انتخاب با شما است.

قیمت: ۹۹ سنت

 

Plants vs. Zombies

iPad_Games_024_610x458-006-500px-narenji-ir.jpg

برای آنها که هنوز چندان به تبلت شان معتاد نشده و به آن نچسبیده اند، این بازیِ متعلق به گروه دفاع از قلعه، یک داروی کاملا مناسب و درمان گر است. یک بازی که به محض شروع، به آن اعتیاد پیدا می کنید. و هر چه جلوتر بروید، دل کندن سخت تر خواهد شد. البته اگر یک بازی خور حرفه ای باشید، حتما قبلا نسخه های ویندوزی یا مک آن را امتحان کرده اید.

قیمت: ۹۹ سنت

 

Rayman Jungle Run

Rayman_620x465-018-500px-narenji-ir.jpg

یک بازی دیگر از گروه بازی های همانند تمپل ران، که با امکاناتی جذاب و مراحلی سرگرم کننده قرار است ساعتها شما را به آیپدتان بچسباند. البته شاید با نسخه ویژه کنسول های این بازی هم آشنایی داشته باشید.

قیمت: ۲.۹۹ دلار

 

Sid Meier's Pirates! نسخه آیپد

Pirates_610x458-016-500px-narenji-ir.jpg

اگر جزو طرفداران بازی های سبک و سیاق دزدان دریایی و جنگ های دریایی هستید، این بازی حتما شما را سرگرم خواهد کرد. جستجو در دریا، سرو سامان دادن به ناوگان کشتی ها، مبارزات دریایی و نابودی کشتی های دشمن، جمع کردن غنایم و کارهایی از این دست، آن را تبدیل به یک بازی عالی نموده است.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Sky Gamblers: StormRaiders

stormraiders_620x465-019-500px-narenji-ir.jpg

آخرین عضو بازی های جنگ هوایی Sky Gamblers شما را به یکباره در میانه میدان جنگ جهانی دوم رها می کند. جایی که به عملیات های پروازی انفرادی و گروهی فراوانی خواهید رفت. از نظر بصری بازی تا حد زیادی به کنسول های بازی نزدیک شده است و کنترل آن به راحتی و روانی قابل استفاده است. خودتان را آماده ماموریت های فراوان و سختی نمایید.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Super Stickman Golf 2

Superstickman_2_620x465-020-500px-narenji-ir.jpg

شاید در اینجا گرافیک جذاب و چشمگیری را شاهد نباشید، اما این بازی در عین سادگی بسیار چالش بر انگیز و سرگرم کننده طراحی شده است. علاوه بر نمای خاص و متفاوتی که برای یک بازی گلف طراحی شده، امکان بازی دو نفره هم در آن گنجانده شده است.

قیمت: ۹۹ سنت

 

Ticket to Ride

photo_1_610x458-013-500px-narenji-ir.jpg

یک بورد گیم که جزو برندگان جوایز مختلف بوده، اما یادگیری ساده ای هم دارد. امکان بازی چندنفره آنلاین آن واقعا جذاب و سریع است. بازی های کوچک جانبی فراوانی هم برای اوقاتی که حوصله بازی اصلی را ندارید طراحی شده اند.

قیمت: ۶.۹۹ دلار

 

Waking Mars

wakingmars_620x465-021-500px-narenji-ir.jpg

چندی است که مریخ نورد کنجکاوی مشغول گشت و گذار روی سیاره سرخ است تا رد پایی از حیات در آن بیابد. اما مثل اینکه قبل از این کشفیات وسیعی در غارهای این سیاره انجام شده است. Waking Mars هم یک بازی است که بیش از آنکه درباره درگیری و هیجان و خشونت باشد، درباره پیاده روی در این سیاره سرخ است. در یک برنامه علمی تخیلی شما به اکتشاف در اعماق مریخ می روید و درباره نمونه های تازه حیات تحقیق می کنید. و با ترکیب آنها به نمونه های تازه تری از حیات مریخی دست می یابید.

قیمت: ۴.۹۹ دلار

 

Where's My Water?

WheresMyWater_620x827-023-500px-narenji-ir.jpg

یکی از بازی هایی که پیش تر هم در نارنجی با آن آشنا شده اید و به گمانم آنقدر مشهور است که نیازی به معرفی ندارد. یک بازی پازلی گول زننده و به ظاهر آسان که شما سعی می کنید آب را در جهت درست از بالای صفحه به سمت پایین در جریان بیندازید تا تمساح کوچک بازی بتواند دوش بگیرد. و البته در این راه باید از موانع بسیاری عبور کنید و اردک های اندکی را هم جمع آوری نمایید.

قیمت: ۹۹ سنت

 

The Walking Dead

walkingdead_620x465-022-500px-narenji-ir.jpg

یکی از مشهورترین بازی های سبک زامبی آیپد که به صورت یک مجموعه اپیزودیک عرضه می شود. شما برای هر اپیزود باید تقریبا ۵ دلار پرداخت کنید و تمام داستان ۲۵ دلار هزینه دارد. اما با این وجود باز هم یکی از مهیج ترین بازی های موجود است که طرفداران فراوانی را به خود جذب کرده است.

قیمت: ۴.۹۹ دلار هر اپیزود - ۵ اپیزود

 

Wipeout

Wipeout_iOS_620x465-024-500px-narenji-ir.jpg

تقلیدی از شوهای تلویزیونی در دنیای iOS که توانسته به خوبی با صفحه لمسی کنار امده و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در اینجا شما باید مراحل زیادی را با موانع مختلفی به همراه یک عروسک پارچه ای پشت سر بگذارید. و البته همانند یک شوی تلویزیونی واقعی می توانید پخش دوباره صحنه های برد یا باخت را تماشا کنید.

قیمت: ۱.۹۹ دلار

 

Year Walk

YearWalk_620x465-025-500px-narenji-ir.jpg

ساده، اما تقریبا غیر ممکن. ساکت، زیبا و بسیار ترسناک. یک بازی به ظاهر ساده که تنها با سوایپ کردن روی صفحه به پیش می روید و گرافیکی همانند حکاکی روی چوب پیش رو دارید. درست مانند اینکه روی آیپد تان رویا می بینید.

قیمت: ۳.۹۹ دلار

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 96 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

جنرال موتورز امروز مشخصات کامل و جزئیات فنی مدل ۲۰۱۴ ماشین پیکاپ Silverado خود را اعلام کرد. این ماشین بهبودها و قابلیت های جذابی را نسبت به مدل ۲۰۱۳ پیدا کرده است. برای مثال می توان به موتور EcoTec 3 اشاره کرد که نسبت به نسل فعلی بسیار ساکت تر بوده و البته مصرف سوخت بهینه تری هم دارد.

کابین راننده هم از نظر قدرت، استحکام و همچنین عایق بندی بهبود یافته است. با این کار دیگر صدای جاده و موتور کمتر وارد اتاق می شود. طراحی داخلی سیلورادو ۲۰۱۴ هم کاملا عوض شده است. علاوه بر این ریل صندلی و سپرها هم با تغییر مواجه شده اند.

میزان سوخت این غول ۸ سیلندر جنرال موتورز هم 10.2 تا 10.7 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. موتور ۵.۳ لیتری این اتومبیل ۳۵۵ اسب بخار قدرت را برای تان فراهم می آورد. خریداران این اتومبیل یک قرارداد گارانتی دو ساله - ۳۸ هزار کیلومتری دریافت می کنند. البته می توانند آن را با پرداختی اضافی تا ۴ سال افزایش دهند. جالب اینجا است که این گارانتی در برخی موارد حتی شامل تایر، تعویض روغن و فیلترهای ماشین هم می شود.

قیمت این پیکاپ جنرال موتورز برای مدل تک کابین از ۲۴۵۸۵ دلار آغاز شده و تا ۳۲۷۱۰ دلار خواهد رسید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 116 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)
 

به سالگرد سفر جیمز کامرون به عمیق ترین شکاف موجود در عمیق ترین نقطه زمین، یعنی دراز گودال ماریانا می رسیم و حالا این مرد کاوشگر آب های عمیق و این کارگردان/اقیانوس شناس ماجراجو، سالگرد ماجراجویی علمی اش را با یک عمل زیبا و سخاوتمندانه جشن می گیرد.

آقای کامرون امروز اعلام کرد که زیردریایی شخصی اش Deepsea Challenger که به طور خصوصی کار توسعه و ساخت آن صورت گرفته و 10 میلیون دلار ارزش دارد را به انستیتو اقیانوس شناسی وودز هول در ماساچوست اهدا می کند.

جیمز کامرون در اعلامیه خود نوشته: «زیردریایی ما یک شاهد مثال علمی است و همکاری مان با انستیتو اقیانوس شناسی وودز هول راهی است برای اینکه تکنولوژی توسعه یافته توسط ما در خدمت جامعه اقیانوس شناسی قرار گیرد.» او که از حامیان قدیمی تحقیقات دریایی است از این پس به عنوان مشاور نیز به این انستیتو خواهد پیوست.

زیردریایی Deepsea Challenger که توسعه و تکمیل آن 7 سال زمان برد دارای 7.3 متر ارتفاع و 11.8 تن وزن و نوآوری های متعدد است از جمله طراحی خاص و عمودی اش به همراه یک دوربین برجسته بین با قابلیت نقشه برداری 3 بعدی در تحت شدیدترین فشارها.

سال گذشته سفر تحقیقاتی آقای کامرون به عمق اقیانوس به شکستن رکورد 8.2 کیلومتری انجامید. سپس او و تیمش این رکورد را به 10.78 کیلومتر رساندند -عمقی بلندتر از ارتفاع قله اورست.

جیمز کامرون را بیشتر به خاطر فیلم های پر فروش سینمایی اش می شناسیم ولی علاقه او به اقیانوس در هر دو فیلم تایتانیک و ژرفا مشخص است که دومی را جاه طلبانه ترین فیلم زیر آبی تاریخ صنعت سینما می خوانند. شاید روزی برسد که کارنامه علمی کارگردان دو قسمت اول نابودگر از کارنامه سینمایی او پیشی بگیرد. او هم اکنون در حال برنامه ریزی برای سفر عمیق بعدی خود نیز هست.

آقای کامرون از هنر-صنعت سینما به ثروت سرشاری دست یافته ولی جالب است که بر خلاف بسیاری از ستارگان دنیای هنر، این ثروت او را به ژرفاهای علمی سوق داده نه به یک زندگی کم سطح و پوچ ناشی از غرق شدن در ثروت.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 95 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

آمازون را بیشتر به خاطر کتابخوان ها، تبلت های کیندل و فروشگاه عظیمش که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را دارد می شناسیم. اما شاید کمتر کسی بداند که بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا در گاراژ جف بزوس تاسیس شده! یا شاید از 10 دانستنی جالبی که در اینجا به آنها اشاره می کنیم، مطلع نباشید:

  1. آمازون در اصل داشت می رفت تا کادابرا نامگذاری شود. این مخففی بود برای کلمه آبراکادابرا که در فرهنگ قدیم یک کلمه جادویی به شمار می رفته و آن را دارای قدرت شفادهندگی می دانسته اند. اما ایده این نامگذاری ناکام ماند چون وکیل جف بزوس، به اشتباه این کلمه را cadaver (جسد، لاشه) شنید؛ بلا به دور!

  2. جف بزوس نام آمازون را به دو دلیل برگزید. اولین اینکه بزرگی فروشگاه را برساند (آمازون با جمله معروف "بزرگترین کتاب فروشی دنیا" افتتاح شد) و دوم اینکه در آن موقع، سایت ها اغلب بر اساس حروف الفبا مرتب می شدند.

  3. مساحت انبارهای کالای شرکت آمازون در مجموع بیش از 700 برابر مساحت مدیسن اسکوئر گاردن و 10,000 برابر مساحت استخرهای شنای هر المپیک است.

  4. اولین کتابی که آمازون فروخت، از گاراژ جف بزوس در جولای 1995 ارسال شد. نام آن مفاهیم سیال و قیاس های خلاقانه بود و موضوع اش، مدل های کامپیوتری برای مکانیسم های بنیادین تفکر.

  5. لوگوی فعلی آمازون طوری طراحی که شده که لبخندی از a تا z را به ذهن متبادر کند و مفهوم اش این است که شرکت قادر است هر چیزی (از a تا z) را به دست هر کسی در هر نقطه ای از دنیا برساند.

  6. تمام کارمندان آمازون، هر دو سال یک بار 2 روز را به کار در پشت میزهای خدمات به مشتریان می گذرانند، حتی مدیر عامل شرکت. این تمرینی است برای کمک به تمام افراد تا فرآیند خدمت رسانی به مشتریان را درک کنند.

  7. آمازون صاحب 10 درصد تجارت الکترونیک در امریکای شمالی است. شرکت های Office Depot، اپل، Staples، دل، وال مارت، Sears و Liberty هم روی هم رفته 10 درصد دیگر را صاحب هستند که با سهم آمازون برابری می کند. باقی سهم یعنی 80 درصد بازار برای بیش از 1,000 خرده فروشی دیگری رها است.

  8. سال گذشته، وقتی سایت آمازون برای 49 دقیقه از دسترس خارج شد زیانی معادل 5.7 میلیون دلار به این شرکت وارد شد.

  9. هر یک از مشتریان آمازون، ارزشی 5 برابر مشتریان eBay دارد. یعنی هر خریدار -به طور میانگین- درآمد 189 دلار را برای این شرکت به ارمغان می آورد ولی این رقم برای eBay فقط 39 دلار است.

  10. در سال 2009 آمازون خرده فروشی آنلاین کفش با نام Zappos را که محبوب ترین در نوع خود میان مردم امریکا بود، با رقم 1.2 میلیارد دلار خرید. پیش از آن آمازون با تاسیس سایت Endless سعی کرده بود با Zappos رقابت کند. اما Zappos با تکیه بر کادر خدمت رسانی فوق العاده اش همچنان عالی و متمایز باقی ماند تا اینکه سر انجام جف بزوس را وسوسه کرد تا دست به جیب شود. جالب است بدانید یکی از تماس های مشتریان با Zappos، دقیقا 5 ساعت و 25 دقیقه و 31 ثانیه طول کشیده. 5 ساعت و نیم مشاوره و گوش کردن به حرف دل مشتری، فقط برای فروش یک جفت کفش!

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 126 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

 

کیبورد Swipe یکی از قابلیت هایی بود که برای اولین بار در نسخه ۴.۲ به سیستم عامل اندروید اضافه شد. در بررسی نکسوس ۴ ، به شدت شیفته عملکرد این کیبورد شدیم و آرزو کردیم که ای کاش این قابلیت برای زبان فارسی نیز فعال می شد.

مدتی بعد و در زمان بررسی اکسپریا زد ، متوجه شدیم سونی این ویژگی را در آخرین محصولش بهبود داده و اکنون به راحتی می شد تا تایپ فارسی را با ویژگی Swipe انجام دهیم. پس از مشاهده این موضوع، به این نتیجه رسیدیم که اگر بر روی موبایل های سونی امکان انجام این کار باشد، حتما باید برای سایر دستگاه ها نیز راه حلی وجود داشته باشد.

پس از گشت و گذار و کمی تحقیق در اینترنت با کیبورد Swype آشنا شدیم. پس از نصب این کیبورد متوجه شدیم که خوشبختانه فارسی نیز یکی از زبان هایی است که توسط این کیبورد پشتیبانی می شود.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 78 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

 

بازار خودروهای الکتریکی روز به روز رنگارنگ تر می شود و امشب شرکت مرسدس بنز با معرفی B-Class Electric Drive یک محصول جدید به این خانواده اضافه کرد.

این اتومبیل که قرار است سال ۲۰۱۴ به بازار بیاید خودرویی نسبتا کوچک است که امشب در نمایشگاه اتومبیل نیویورک معرفی شده است.

خودروهای B-Class در سال ۲۰۱۱ معرفی شدند و از همان ابتدا شرکت بنز نگاه متفاوتی به این سری از محصولاتش داشته است.

موتور این خودور با قدرت 135 اسب بخار می تواند حدود ۲۰۰ کیلومتر را با یک شارژ طی کند که از بسیاری از خودروهای برقی فعلی بهتر است. سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودور هم حدود ۱۰ ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

merc-b2013-03-27-600-28.jpg

در کنار آن B-Class جدید یک اتومبیل متصل به اینترنت به حساب می آید و می توانید برخی عملیات ها و کنترل ها را از طریق اینترنت انجام دهید.

باطری B-Class برقی مرسدس بنز، از نوع لیتیومی است و می توانید آن را به پریزهای برق رایج در خانه متصل کنید و با برق 220 ‌ولت تنها طی ۲ ساعت برای طی ۱۰۰ کیلومتر شارژ خواهد شد.

این خودرو از بهار سال ۲۰۱۴ وارد بازار خواهد شد و هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 130 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

ESET Mobile Security

ESET-Mobile-Security

یک نرم افزار امنیتی قدرتمند برای گوشی های موبایل می باشد که با ترکیبی از ویژگی های آنتی ویروس، ضد سرقت و ضد اسپم، از موبایل شما در برابر تهدیدات ناشناخته و در حال ظهور محافظت می کند. با استفاده از این برنامه می توانید گوشی موبایل خود را در برابر برنامه های مخرب، ویروس ها و سرقت های فیزیکی ایمن سازی کنید. این برنامه دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته جهت محافظت در برابر از دست دادن و سرقت تلفن با لایه های چندگانه امنیتی برای کنترل از راه دور اطلاعات گوشی می باشد. ویژگی های Remote Lock برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به داده های گوشی، Find Device جهت تعیین محل گوشی گم شده یا دزدیده شده خود بر روی نقشه، Remote Wipe برای پاک کردن تمام اطلاعات شخصی و بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه، Password Reset برای بازنشانی رمز عبور خود در صورتی فراموشی، Trusted Friend جهت تعیین یک مخاطب برای تنظیم مجدد پسورد از راه دور و ارسال هشدار از طریق SMS در صورت تغییر غیر مجاز سیم کارت، بخشی از ویژگی های امنیتی این برنامه می باشد.

ویژگی اسکن پیشرفته در دسترس این نرم افزار، هرگونه فعالیت مشکوک بر روی گوشی تلفن همراه را تشخیص و به شما هشدار می دهد. تمام برنامه ها، فایل ها، پوشه ها و کارت های حافظه SD به طور مستمر برای تروجان ها، ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزارها، اسپم و حملات دیگر اسکن شده است.
SIM Matching یکی دیگر از امکانات این برنامه است که یک لیست از سیم کارت های قابل اطمینان برای گوشی شما ایجاد می کند که در صورت قرار دادن سیم کارت غیر مجاز، شما به صورت خودکار توسط پیام متنی که به شماره تلفن جایگزین (که از قبل توسط شما تعیین می شود) ارسال می شود. نظارت بر تمام عملکرد های حیاتی گوشی، از جمله عمر باتری، فضای دیسک آزاد، فرآیندهای در حال اجرا، بلوتوث و رویت دستگاه، محافظت در برابر حذف اطلاعات و برنامه ها و تغییر تنظیمات گوشی از ویژگی های دیگر این برنامه به شمار می آیند.

ویژگی های اصلی برنامه ESET Mobile Security:
- حفاظت بلادرنگ در برابر تهدیدات ناشناخته
- محافظت از تمام اطلاعات و ارتباطات، از جمله Wi-Fi، بلوتوث، GPRS، EDGE و مادون قرمز
- آنتی ویروس
- ضد سرقت
- ضد اسپم SMS و MMS
- محافظت از اطلاعات شخصی شما
- نظارت بر تمام ارتباطات ورودی و خروجی جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط هکرها
- تعیین مخاطبین قابل اعتماد از طریق یک لیست سیاه یا لیست سفید قابل تنظیم
- مسدود کردن پیام متنی و فایل های چند رسانه ای از شماره های ناشناس
- استفاده کم از CPU، حافظه مورد نیاز کم
- بروز رسانی های فشرده و با حجم کم
- افزایش عمر باتری
- امکان تعیین دوره بروز رسانی به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهیانه
- مسدود کردن تماس های ورودی و خروجی ناخواسته
- نمایش نتایج اسکن به صورت خلاصه
- امکان فیلتر کردن SMS ها
- قابلیت قرنطینه
- رابط کاربری بصری
- و …

آندروید ۲٫۰ و بالاتر (تلفن های هوشمند، تبلت ها)
دانلود – ۳٫۴ مگابایت

ویندوز موبایل ۵٫۰، ۶٫۰، ۶٫۱، ۶٫۵ (صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی)
دانلود – ۱٫۸۰ مگابایت

سیمبیان ۳ (فقط نوکیا) و سیمبیان S60 3rd / نسخه ۵th
دانلود – ۱٫۳۰ مگابایت

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 103 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
بازی تاکسی چین ChinaTaxi یکی از پر طرفدارترین بازی های روز دنیاس که شما در این ورژن از بازی باید در خیابان های شانگهای به دنبال سکه های طلا بگردید و مسافرین خود را به سلامت به مقصد برسانید در طول بازی شما باید حواستان به همه کل خیابان و موانع باشد و تا می توانید سکه جمع کنید و امتیاز خود را بالا ببرید.

 

دانلود بازی تاکسی چین ChinaTaxi نسخه اندروید
دانلود بازی تاکسی چین ChinaTaxi نسخه اندروید
دانلود بازی تاکسی چین ChinaTaxi نسخه اندروید
دانلود بازی تاکسی چین ChinaTaxi نسخه اندروید

 

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.0.4 و بالاتر

ندارد

2.0.4

ChinaTaxi

www.yekmobile.com (در صورت نیاز)


دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 150 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم Legend of Rabbit 2011

فیلم انیمیشن زیبای افسانه خرگوش Legend of Rabbit 2011 یکی از شاهکار های جذاب و دیدنی در سبک فیلم پاندا کنفوکار می باشد که فیلمی جذاب و دیدنی و در عین حال خنده دار می باشد که شما میتوانید این فیلم جذاب رو از سرور های ملی دانلود دانلود نمایید.

خلاصه داستان : داستان در مورد خرگوش کونگ فو کاری به نام ” سیفو ” است که بهترین شاگردش به او خیانت میکند.سیفو با وضعیت بسیار بدی از شهر سلطنتی به یک روستا فرار میکند.در آنجا استاد کونگ فو کار توسط آشپز فقیری پیدا میشود و آن آشپز به درمان سیفو میپردازد و اسم آن را ” تیو ” میگذارد و …

برای دانلود فیلم افسانه خرگوش Legend of Rabbit 2011 به ادامه مطلب مراجعه کنید . . .

 

نام : Legend of Kung Fu Rabbit
ژانر : اکشن و ماجراجویانه
کیفیت : BRRip – عالی
فرمت : Mkv
رزولیشن : 720×1280
امتیاز : 10/5.3
تاریخ انتشار : 11 July 2011
مدت زمان : 83 دقیقه
محصول : چین
کارگردان : Lijun Sun

download دانلود با لینک مستقیم
size حجم فایل : 605 مگابایت
password رمز فایل : www.melidownload.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 118 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم Rise of the Guardians

 

دانلود فیلم ظهور نگهبان Rise of the Guardians یک انیمیشن بسیار زیبا با کیفیت فوق العاده بالا و فول اچ دی Full HD می باشد که بهترین کیفیت این فیلم جذاب را برای دانلود قرار داده ایم

خلاصه داستان: نیروی شیطانی به اسم “قیر” تدارکات لازم برای حمله به زمین را آماده ساخته و در پی نامود کردن کودکان و … دارد . گروهی به نام “محافظین فنا ناپذیر” که از یک “خرگوش” و ۲ انسان به نام های “سانتا کروز” و “جک فراست” و … تشکیل شده است برای حفاظت از کودکان بیگناه در سرتاسر جهان داوطلب می شوند و …

 

نام انیمیشن: Rise of the Guardians – ظهور نگهبانان

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

کیفیت: BDRip 720p

 

 

download دانلود با لینک مستقیم
size حجم فایل : 2170 مگابایت
password رمز فایل : www.melidownload.com

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 18,376
  • بازدید کلی : 232,774