loading...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یولو نخستین گوشی هوشمند اینتل برای قاره‌ی سیاه 0 358 poria
زوج های مقوی 0 210 poria
اگر عمر دوباره داشتم 0 227 poria
مفهوم سرعت شاتر در دوربین عکاسی چیست؟ 0 256 zemeston
شاتر و دیافراگم 0 324 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نیوزلند 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ماداگاسکار 0 290 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نروژ 0 318 poria
فقط دخترا 0 281 zemeston
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طبیعت دوست داشتنی 0 252 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه بنفش ارغوانی 0 304 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه طلایی 0 240 poria
دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال 0 282 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه ترکیه 0 296 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کنیا 0 272 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه مصر 0 255 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه هند 0 246 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه کاستاریکا 0 273 poria
تصاویری منتخب از پوریا - مجموعه نمناک 0 250 poria
۱۰ نکته در مورد عکاسی با IPHONE 0 249 poria
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 123 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

همان طور که در وبلاگ نویسی زنده کنفرانس نوکیا و مایکروسافت دیدید، یکی از نوآوری های جدید نوکیا در سری جدید اسمارت فون های لومیا، شارژ بیسیم تلفن همراه است. تا کنون شرکت های مختلف سعی کرده اند چنین تکنولوژی جذابی را به دنیای ابزارهای دیجیتال بیاورند، اما هیچ کدام از آنها، از قبیل موتورولا و سامسونگ، موفقیت چندانی نداشته اند. اکنون باید منتظر ورود لومیاهای جدید به بازار باشیم تا میزان صحت گفتارهای نوکیا را بسنجیم. اما فعلا به جزئیات این تکنولوژی در ابزارهای نوکیا خواهیم پرداخت 

آنچه که این شرکت امروز معرفی کرد، یک ابزار جانبی شارژ موبایل است که یک صفحه تخت بوده و از استاندارد Qi بهره می برد. استفاده از این تکنولوژی باعث می شود که لومیا 920 و 820 بتوانند علاوه بر ابزارهای شارژ بیسیم رسمی نوکیا، از تمامی دستگاه های شارژ بیسیم تحت این استاندارد بهره ببرند. همان طور که این شرکت در کنفرانس خود برای تست، از دستگاه شارژ بیسیم Fatboy بهره برد. 

البته نوکیا هنوز جزئیات فنی خاصی درباره این تکنولوژی جدید منتشر نکرده، اما می دانیم که قرار است لومیاهای جدید از ابزارهای عرضه شده توسط دو کمپانی Virgin Atlantic و Coffee Bean & Tea Leaf به راحتی استفاده کنند. ویرجین آتلانتیک در اتاق های استراحت فرودگاه Heathrow از شارژر بیسیم استفاده می کند و Coffee Bean & Tea Leaf هم قرار است کافه های خود را به این تکنولوژی مجهز کند. 

هرچند که جزئیاتی مانند مدت زمان لازم برای شارژ نامشخص هستند، اما صحبت از اسپیکرهای ویژه JBL هم به میان آمده که علاوه بر پخش موسیقی بیسیم با تکنولوژی NFC، می توانند لومیای شما را به صورت بیسیم شارژ کنند. 

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 124 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

از بازگشت نوکیا به بازارهای آمریکا با لومیا 900 هنوز 5 ماه بیشتر نگذشته است. اما به نظر می رسد وقت حرکت به ویندوز فون 8 فرا رسیده، لومیا 920 هم اکنون با نمایشگر بهتر، شارژ بیسیم و کیفیت بهتر در کنفرانس نوکیا معرفی شد. 

لومیا 920 از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می برد و تکنولوژی جدیدی نیز برای عکاسی در آن نهفته شده. اما مواظب باشیم که حواسمان از موضوع اصلی منحرف نشود: شناسایی تفاوت های ظریف سخت افزاری نوکیا در گذشته و آینده. در جدول زیر میتوانید مقایسه بین لومیا 900 و 920 را ببینید.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 133 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

پس از دست و پا زدن نوکیا در بازار تلفن ها همراه، حالا زمان آن رسیده تا این تولید کننده فنلاندی خودی نشان دهد. لومیا ۸۲۰ و ۹۲۰ که امروز در کنفرانس مشترک نوکیا و مایکروسافتمعرفی شدند، می توانند چتر نجات نوکیا برای رهایی از این سقوط آزاد باشند. بد نیست تا نگاهی به مشخصات این دو تلفن همراه بیاندازیم.

 

لومیا ۹۲۰

تلفن جدید لومیا ۹۲۰ که مجهز به یک صفحه 4.5 اینچی است، توسط یک پردازنده ۲ هسته ای اسنپ دراگون S4 عرضه می شود. لومیای جدید به همراه یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد و دوربین PureView آن ۸ مگاپیکسل دقت دارد. دوربین لومیا ۹۲۰ توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 1080p را دارد. همچنین دقت صفحه نمایش این گوشی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است که نسبت به هم رده های خود دارای ۲۵٪ میزان نور بیشتر است. همچنین این موبایل دارای سریعترین صفحه نمایش در میان تلفن های عرضه شده توسط نوکیا است. همچنین تکنولوژی لمسی فوق حساس این گوشی به شما کمک خواهد کرد تا حتی با دستکش هم بتوانید با لومیا ۹۲۰ کار کنید.

همان طور که مشخص است دوربین لومیای جدید به پای پدر ۴۱ مگاپیکسلی آن نخواهد رسید. اما نوکیا اذعان دارد که این سنسور موجود بر روی لومیا ۹۲۰ از بسیاری از دوربین های گرانقیمت بهتر عمل خواهد کرد. تکنولوژی لنز های شناور برای لرزش گیری تصاویر استفاده می شود و همچنین این دوربین قابلیت بسیار بالایی در ثبت تصاویر در تاریکی را دارد.

جنس بدنه این مدل از نوکیا همان پلی کربناتی است که در مدل های قبلی لومیا استفاده می شده و تنها اندکی پوشش آن براق تر گشته. همچنین این مدل نوکیا از LTE و HSPA+ پشتیبانی خواهد کرد.

لومیا ۸۲۰

820.jpg

اگر فکر می کنید برای لومیا ۹۲۰ به اندازه کافی پول ندارید، می توانید به سراغ برادر کوچکتر آن، یعنی لومیا ۸۲۰ بروید. این مدل از نوکیا که به همراه همان پردازنده مدل ۹۲۰ ارائه شده است، دارای ۱ گیگابایت رم می باشد و مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی است. صفحه نمایش این مدل که دارای دقتی به میزان ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است، از تکنولوژی ClearBlack OLED بهره می برد و برعکس برادر بزرگترش صفحه کاملا تخت را در اختیار دارد و همانند مدل ۹۲۰ بدنه پلی کربنات آن اندکی براق تر است.

این مدل دارای ۸ گیگابایت فضای داخلی است و از حافظه های microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. به اضافه اینکه مایکروسافت ۷ گیگابایت فضای ابری (اسکای درایو مایکروسافت) بر روی این گوشی به شما عرضه خواهد کرد. نوکیا، لومیا ۸۲۰ را در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری، فیروزه ای، بنفش، سفید و مشکی عرضه خواهد کرد. همچنین لومیا ۸۲۰ در ۲ مدل LTE و HSPA+ در پایان سال جاری میلادی به دست مصرف کنندگان می رسد.

نوکیا هم مانند سامسونگ از اعلام قیمت و زمان عرضه این گوشی امتناع کرده و شاید آنها منتظرند تا برگهای برنده اپل در آیفون جدید را ببینند. نظر شما چیست ؟

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 114 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

ComScore دیروز جدیدترین آمار بازار تلفن‌های هوشمند آمریکا را منتشر کرد، آماری که به گونه‌ای مشخص مورد پسند دو رقیب دیرینه بود. اندروید هنوز با سهم 52.2 درصدی این بازار، یکه تازی می‌کند و بدون شک بخشی از این موفقیت را مدیون استقبال گسترده بازار از Galaxy S III سامسونگ است. و البته اپل هم نباید چندان نگران سهم خود از بازار آمریکا باشد زیرا هم اکنون آیفون با سهم 33.4 درصدی یک سوم بازار را قبضه کرده و رشد آن طی مدت مشابه 0.6 درصد سریع‌تر از اندروید بوده. 

البته همه خبرهای این گزارش خوب و امیدبخش نیستند. بلک بری اکنون با سقوط 2.1 درصدی، تنها 9.5 درصد از بازار را در اختیار دارد و سهم دو رقمی خود را از دست داده. سهم ویندوز فون هم تا دو رقمی شدن فاصله زیادی دارد.


comscore-july-2012-market-share-2.jpg

اگر به سراغ کارخانه‌های سازنده برویم، جدول بالا نشان می‌دهد که سکوهای اول تا سوم فروش بازار آمریکا طی ماه‌های گذشته در اختیار سامسونگ، ال جی و اپل بوده اند. البته از نظر رشد، تنها اپل و اچ تی سی نسبت به دوره قبل پیشرفت داشته‌اند.


canaccord-120904-003-narenji-ir.jpg

یکی دیگر از گزارش های جالب دیروز ، آمار فروش گلکسی اس سوم سامسونگ بود. این محصول برای اولین بار از زمان عرضه‌اش در اکتبر گذشته، طی ماه آگوست توانست عنوان پرفروش ترین تلفن هوشمند بازار آمریکا را از چنگ آیفون 4S در آورد.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 132 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

چند روزی از معرفی گلکسی نوت 2 نگذشته ولی خبرها در مورد نسل بعدی آن از راه رسیده‌اند. بر طبق برخی شنیده‌ها، این روزها در بخش توسعه نمایشگرهای AMOLED در سامسونگ جلساتی بر پا است که موضوع آنها پروژه‌ای به نام نمایشگر ClorOLED است که زمان آماده‌سازی آن برای تولید انبوه، نیمه سال 2013 خواهد بود. 

مشخصاتی که برای این نمایشگر 5.8 اینچی بر شمرده‌اند، چیزی جز فوق‌العاده نیست. تراکم پیکسل آن 358ppi خواهد بود که برای نمایشگری با این اندازه عالی است. این نمایشگر از آرایش ماتریس RGB به جای Pentile استفاده خواهد کرد. سامسونگ تاکنون از Pentile در نمایشگرهای HD Super AMOLED (مثل گلکسی نوت 2) استفاده کرده. 

رزولوشن ادعایی برای این نمایشگر که 1024 در 980 پیکسل ذکر شده ما را به تراکم پیکسلی در حد 244ppi (با تکنولوژی فعلی) می‌رساند. اینجا است که یک ادعای شگفت‌انگیز دیگر از راه می‌رسد. منبعی که این اطلاعات را لو داده می‌گوید که فناوری ماتریس RGB به کار رفته در این نمایشگر که ClorOLED خوانده می‌شود، 16 ساب‌پیکسل را در دل هر پیکسل جا داده و تراکم فوق‌العادهٔ 358 پیکسل بر اینچ را فراهم می‌کند. شاید بد نباشد که یادآوری کنیم در نمایشگر Super AMOLED Plus به کار رفته در گلکسی S2 هر پیکسل دارای 12 ساب‌پیکسل بود اما گویا قرار است تعداد ساب‌پیکسل‌ها در نمایشگر ClorOLED به 16 عدد افزایش یابد. 

سامسونگ با گلکسی نوت 2 و آرایش نامنظم ساب‌پیکسل‌ها در آن نشان داد که ترسی از تجربه کردن تعداد جدید یا آرایش و شکل متفاوت ساب‌پیکسل‌ها برای ساخت بهترین و روشن‌ترین نمایشگر HD AMOLED تا کنون نداشته. بنابراین خبر جدید نیز می‌تواند باورکردنی باشد. 

از این گذشته قبلاً نیز یک خبر دیگر مطرح شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ در تلاش برای ساخت نمایشگرهایی با تراکم پیکسل 350ppi با تکنولوژی فعلی AMOLED و با برخورداری از آرایش منظم ساب‌پیکسل‌ها است. از این فناوری به Fine Metal Mask یا FMM یاد شده بود. بنابراین شاید همین تکنولوژی FMM سرانجام با نام تجاری ClorOLED به بازار بیاید. 

تعداد زیاد ساب‌پیکسل‌ها در یک نمایشگر 5.8 اینچی، می‌تواند وضوح تصویر بسیار بالایی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. ولی به هر حال باید تا شهریور سال آینده صبر کنیم تا سامسونگ از آن پرده‌برداری کند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 144 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

شینتو، جای خالی اخلاقیادین ژاپنی‌ها، یعنی شینتو، محور اصلی اساطیر آن‌هاست. شینتو به  و  پس از مرگ اعتقادی ندارد و چنین اعتقاداتی همراه با آیین بودا ، به این سرزمین وارد شده است. «آیین شینتو دارای نسب نامه و کتاب خاص نیست و اصول آن متّکی بر  و نیاکان و احترام به ، “” ، و اعقاب و منسوبان اوست»[۱]حتّی ساده‌ترین اصول اخلاقی، که هر انسانی آن را مقدّس می‌داند، در این آیین جایگاهی ندارد. «موعظه‌ی اخلاقی را در آیین شینتو راهی نیست و کلامی ‌چون “در پی خواست‌های دل بی ریای خود باش” با اطاعت از امپراتور همراه است. وفاداری و پرهیزکاری و اطاعت از والدین از مفاهیمی است که از سده‌ی ششم به بعد و از آیین کنفسیوس و بودا به این کیش راه یافته است»[۲]البته این به آن معنا نیست که زندگی پس از مرگ وجود ندارد، بلکه تقریباً تمام رسوم دینی آنان، برای رهایی از آزار و اذیّت ارواح مردگان خبیث است«می‌گویند ، مانند مرگ ناشی از غرق شدن یا به قتل رسیدن، موجب کینه جوی شدن  میرنده و آزار مردمان و بازماندگان می‌شود. برای آرام کردن ارواح کینه جو مراسم ویژه‌ای برگزار می‌شود و این مراسم با خواندن اوراد و ادعیه‌ی خاص همراه است . می‌گویند  هر میرنده سی و سه سال سرگردان است و پس از این به آرامش دست می‌یابد. »[۳]اعتقاد به دنیایی پر از ارواح کینه‌جو، تا حدّی بر اندیشه‌ی ژاپنی‌ها حاکم شده است که حتّی مراسم تدفین مرده نیز، برای گریز از آزار و اذیّت روح اوست. رسوم و آیین‌های آن‌ها با عشق و امید به خدایان همراه نبود. به همین خاطر، انسان‌محوری خاصّی بر اساطیر ژاپن سایه انداخته است و تلاش برای رضایت خدایان، پاداش آن‌ها و نزدیک شدن به آن‌ها معنا ندارد.


 


[۱] اساطیر ژاپن، ژولیت پیگوت، ترجمه‌ی محمّد حسین باجلان فرّخی، تهران، انتشارات اساطیر، چاپ دوم، ۱۳۸۴، ص۶۷

[۲] همان، ص۶۷

 

[۳] همان، ص۱۳۱ت

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 124 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

دولت ساسانی که زمان زمامداری آن را ۲۲۶ تا ۶۵۲ میلادی در تاریخ ثبت کرده اند سلسله ای بود که آگاهانه به سنن ایرانیان باستان بسته و از نظر سیاسی و ایدئولوژی کشور داری باهخامنشیان گره خورده بود. سلسله ساسانی با برپا داشتن دیانت زرتشتی که همه شاهان این سلسله بلا استثناء به آن وفادار و پای بند بودند، سلسله ای شاهنشاهی مبتنی بر فرّه ایزدی با نظام اجتماعی و اقتصادی فئودالی بود که در برابر شرایط به وجود آمده به وسیلهسلوکیان و نظام پراکنده شاهی اشکانیان به صورت حکومتی...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 114 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

  وخورشید متعلق به ۲۴۰۰ سال پیش محل نگهداری  آرمیتاژ

persian photos iran  achaemenid plaque قدیمی ترین تصویر از نماد ملی شیر و خورشید | تاریخ ما Tarikhema.ir
در این تصویر  دوم (سمت چپ) و  در بالای یک  ایستاده است.  نیز در آیین میترا خدای باستانی ایرانی است.  با ۲۱ اشعه، نماد اقوام کهن ایرانی است، نماد  توسط اقوام برون مرزی ایرانی نظیر کردهای عراق ، ترکیه ، سوریه، تالشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ۲۱ اشعه  ممکن است مربوط به تاریخ جشنواره مهرگان (جشنواره میترا خدای خورشیدی) باشد که مصادف است با ۱۶ تا ۲۱  در .

منبع : Gundeshapur.com

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 149 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

  ازنا یکی از شهرهای شرقی استان لرستان است که هم مرز با استان مرکزی است.از طریق پیام اینترنتی در تاریخ ۲۵/۷/۸۷ ، توسط دوست خوبمان جناب آقای حجت امانی مطلع شدیم که سنگ نگاره هایی توسط ایشان در شهرستان ازنا کشف شده است .  بعد از تماس تلفنی و هماهنگی های لازم ، قرار شد طی فرصتی از قبل تعیین شده ازمحوطه سنگ نگارهای آن دیار دیدار و بررسی هایی داشته باشیم.

 inscription iran  0000000600000 سنگ نگاره های ازنا (لرستان) | تاریخ ما Tarikhema.ir

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 230 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

  ازنا یکی از شهرهای شرقی استان لرستان است که هم مرز با استان مرکزی است.از طریق پیام اینترنتی در تاریخ ۲۵/۷/۸۷ ، توسط دوست خوبمان جناب آقای حجت امانی مطلع شدیم که سنگ نگاره هایی توسط ایشان در شهرستان ازنا کشف شده است .  بعد از تماس تلفنی و هماهنگی های لازم ، قرار شد طی فرصتی از قبل تعیین شده ازمحوطه سنگ نگارهای آن دیار دیدار و بررسی هایی داشته باشیم.

 inscription iran  0000000600000 سنگ نگاره های ازنا (لرستان) | تاریخ ما Tarikhema.ir

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 134 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

عکسی از آرامگاه کوروش بزرگ بنیانگذار  در پاسارگاد به سال ۱۸۵۸ میلادی، اثر لوئیجی پشه مستشار ارتش  و عکاس باشی دربار ناصرالدین شاه. این عکس امروزه در نگهداری می‌شود.

achaemenid persian photos  pasargad 1858 عکس صد و پنجاه ساله عکاس ایتالیایی از پاسارگاد | تاریخ ما Tarikhema.ir

عکاس : Wilkinson

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 143 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

  الیگودرز یکی ازشهر های شرقی استان لرستان است. دارای کوه پایه ها و دره هایی از جنس سنگ های رسوبی است که بعضی کوه ها و دره های این دیار نیز همچون دیگر نقاط ایران دارای سنگ نگاره های تاریخی و ماقبل تاریخی با نقوش گوناگون است. نقوش بزکوهی ، نماد ها ، روباه ، گرگ ، انسان کماندار، گراز، پلنگ و…سنگ نگاره هایی که ما موفق به کشف آنها شدیم ، بیشتر در کوه های جنوب شرقی روستای خمه و دره ی زیبا و مصفای خمه و کوه های شمال و شمال شرقی این دیار است. نقوش حکاکی شده این محوطه نیز همچون دیگر نقاط ایران از یک همگونی سبک نقش برخوردار هستند...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 156 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

بی تردید ساختار جامعه اشکانی و ویژگی های آن در زمینه های اداری، سیاسی-حکومتی و تا حدودی فرهنگی تاثیر پذیرفته از همانندهای آن در دوره زمامداری سلوکیان بود. دولت جدیدساسانی در نظام به ارث برده از اشکانیان دگرگونیهای بنیادی به وجود آورد. با گذشت افزون بر چهار سده ...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 199 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

 بروجرد یکی ازشهرهای زیبای استان لرستان است. این شهرستان همچون دیگر نقاط دارای  هایی متعلق به دوره های پیش از تاریخ است. در کوه های کم ارتفاع و دره های عمیق شمال و شمال غربی شهر، در لابلای سنگ هایی که بر اثر سرما ، به ماسه تبدیل شده اند. ...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 164 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

روز سوم اسفند ماه سال ۱۳۸۶  برای دیدن  های کوهدشت لرستان وارد این منطقه شدیم.
رشته کوه همیان از شمال تا شمال غرب دشت سرسبز و حاصلخیز شهرکوهدشت کشیده شده است. این کوه در محاصره‌ی درختان در هم فشرده‌ی بلوط قرار دارد . خاک دشت، سرخ و نرم همچون حنا، حاصل خیز و سرسبز همچون حریر است. جنس سنگ های این رشته کوه از نوع آهکی سفید رنگ و شاید از نوع  متاسوماتیسم Metasomatism باشد که نیاز به مطالعه ی دقیق تری دارد ...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 152 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

در نسکهای زرتشتی، بشارت آمدن دو پیمغبر بزرگ پس از زرتشت و ایدون بشارت ظهور منجی موعود در آخرالزمان داده شده است.

نخست باید به این مهم اشاره کرد که نام افراد در زبان اقوام گوناگون دچار دگرگونی میشود.
“ایلیا”ی عبرانیان را اعراب به صورت “علی” بکار بردند،..

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 221 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

هر گاه مورخان و پژوهشگران اوضاع ایران عصر اشکانی به ویژه در نیمه دوّم سده دوّم و ربع اوّل سده سوّم میلادی را مورد مطالعه قرار می دهند، به این نتیجه می رسند که یکی از عوامل سقوط دولت اشکانی بروز اغتشاشات و نا امنی در قلمرو آنان بود که اساساً ناشی از عدم اجرای قوانین توسط هیئت حاکمه و عوامل اجرایی کشور و نتیجتاً مردم که خود در پرتو گسترش نارضایتی عمومی در جامعه، به قوانین و موازین احترام نمی گذاشتند. پیش از زمان فوق در مقاطعی از حکومت اشکانیان حتی در دربار و ساتراپیها نشانه هایی...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 164 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

 ژاپنی چهره، رفتار و خصوصیاتی کاملاً انسانی دارند. این خصوصیات در سرتاسر  مشهود است. به عنوان مثال در اسطوره‌ی آفرینش می‌بینیم که آفرینندگان ‌ها نه تنها علم و قدرت مطلق نداشتند بلکه از یک “دم جنبانک” آموزش می‌بینند..

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 145 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (1)
Drone War

پایگاه‌های سِری بیشتر می‌شوند. ناوگان هواپیماهای بدون خلبان گسترش می‌یابد و بر تعداد حملات مرگبار روباتیک افزوده می‌شود. پنج سال پس از آنکه یک پهپاد (پرندهٔ هدایت‌ پذیر از دور) ایالات متحده اولین عملیات از این دست را در سومالیِ پر هرج و مرج انجام داد، پهپادهای امریکا همچنان حملاتی شدید را در شاخ افریقا بر علیه جنگجویان ترتیب می‌دهند. ..

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 102 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

امام زمان(عج) کجا زندگی می‌کند؟  

دین - می‌گویند امام زمان (عج) در میان (ما) هستند، در هر جا ممکن است حضور داشته باشند ولی مردم ایشان را نمی‌شناسند؛ حتی ممکن است رهگذری باشند که از کنار ما در کوچه و خیابان عبور کرده است.

با توجه به این‌که ایشان دارای بدن جسمانی و مادی هستند چطور ممکن است در یک زمان واحد در همه مکان‌ها یا مکان‌های متعددی حضور داشته باشند و اگر چنین است حضرت در کجا...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 153 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

درد کمر می تواند تندوتیز باشد و یا فقط یک درد مبهم باشد. درد کمر یکی از شایع ترین دردهایی است که در هر سنی می تواند بروز کند.

 

۱- صاف بنشینید.

 

این باور غلط است.

درست است که خمیده نشستن...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 139 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

از کسی آنقدر عصبانی و ناراحت هستید که دوست دارید به زمان و زمین بد و بیراه بگویید. در فکر انتقام هستید و دوست ندارید سر به تنش باشد. ساعت ها و روزها می گذرد و شعله های خشم و عصبانیت در شما خاموش می شود. آیا در این لحظه به فکر بخشیدن هستید؟ یا این که آنقدر دل شما را شکسته که تصور می کنید هیچ گاه حاضر به بخشیدنش نیستید و تا آخر عمر این موضوع را فراموش نمی کنید. اما آیا می دانید این خشم و نبخشیدن در درازمدت شما را افسرده می کند و بیشترین...

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 224 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

دکتر فارسی نژاد متخصص پوست و مو در گفت و گو با مجله پزشکی مادر گفت: علاوه بر هزینه بر بودن کاشت ناخن، افراد باید بدانند که ناخن های مصنوعی و کاشت آنها می تواند عوارض بسیاری را برای فرد بوجود آورد.

کاشت ناخن در زمانی حدود ۲ ساعت انجام می شود. برای این منظور سطح ناخن به وسیله سوهان های برقی تراشیده می شود تا جایی که تنها لایه بسیار نازکی از ناخن باقی بماند.

ناخن های کاشته شده در مواردی که قابل تشخیص از ناخن طبیعی نیستند و به اصطلاح عامه خوب کاشته شده اند خطرناک ترند و در صورت شکستن ناگهانی، آسیب جدی تری را برای فرد به دنبال دارند. در قسمت بالای اتصال صفحه ناخن به پوست انگشت، یک محافظ مهم وجود دارد به نام کوتیکول که مانع ورود رطوبت و باکتری و قارچ بین پوست و ناخن می شود. اگر در زمان کاشت ناخن یا مانیکور کردن، این سد دچار اختلال شود فرد شاهد رخداد عفونت های میکروبی و قارچی دردسرزا خواهد بود.

این متخصص پوست و مو از عوارض دیگر کاشت ناخن گفت: تحریک واگزمای پوستی و همچنین ابتلا به عفونت های قارچی و از بین رفتن صفحه اصلی ناخن از دیگر عوارضی است که در کاشت ناخن ایجاد می شود.

فارسی نژاد معتقد است خانم هایی که از ناخن های مصنوعی و کاشته شده برای زمان طولانی استفاده می کنند، ممکن است مشاهده کنند که ناخن های طبیعی آنها نازک تر و مات تر شده است و در مواردی منجر به عوض شدن جهت و محور ناخن می شوند.

وی با بیان توصیه هایی افزود: اگر اصراری برای استفاده از ناخن های مصنوعی وجود دارد، این ناخن ها باید هر ۳ ماه یک بار برداشته شوند تا اجازه داده شود ناخن های طبیعی استراحت کنند. تغذیه و رژیم غذایی صحیح در رشد و سلامت ناخن ها نقش مهمی دارد. غذاهای حاوی آهن، کلسیم، ویتامین b و پتاسیم برای ناخن ها مفیدند. اگر می خواهید ناخن هایی سالم و محکم داشته باشید ماست، تخم مرغ، سویا، کلم، زردآلو و ماهی بخورید. ماهی های غنی از اسیدهای چرب هستند که ناخن ها را تقویت می کنند. کلم و سویا نیز غنی از بیوتین هستند که ویتامینی از گروه b است و از ترک خوردن و شکستن ناخن ها جلوگیری می کنند.

دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 139 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
یک راه عالی برای پیدا کردن نکات مفید و امتحان‌شده این است که به عقب برگردید. به تاریخ نگاه کنید. ایده‌هایی را پیدا کنید که طی چند هزار سال گذشته بارها و بارها امتحان شده است.
در زیر به ۷ مورد از این نکات اشاره می‌کنیم:
...
دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک بازدید : 144 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

گویا سونی قصد ندارد فقط خط تولید تبلت‌های اندرویدی‌اش را به روز کند. خبری که به طور اختصاصی در سایت pocketnow درج شده حاکی از آن است که باید منتظر یک تبلت تبدیل‌شونده از این کمپانی ژاپنی باشیم. این دوست جدیدمان که از آینده آمده، خیلی زود هیجان و تب ویندوز 8 را به رگ‌های این شهریور داغ تزریق کرده. 

ابتدا گفته باشیم که انتظار جزئیات دقیق را نداشته باشید. ولی از روی عکس‌ها می‌توان به برخی نکات اشاره کرد. نخست اینکه، این تبلت زیبا که مطمئناً دل خیلی‌ها را خواهد ربود، به احتمال زیاد دارای نمایشگر 11 اینچی است، این حدسی است که با دیدن عدد 11 در کنار نام آن (VAIO Duo 11) به ذهن می‌رسد. البته به احتمال بیشتر، اندازه دقیق نمایشگر 10.6 اینچ خواهد بود، درست مثل سرفیس. کلمه Duo نیز اشاره دارد به کاربرد دوگانه این گجت، که می‌تواند به عنوان تبلت یا اولترابوک به شما خدمت کند. 

مورد دوم اینکه، این هیبریدیِ زیبا به احتمال زیاد با ویندوز 8 نسخه Pro عرضه خواهد شد و نه با ویندوز RT. چیزی که این ادعا را قابل باورتر می‌کند، عکس زیر است که در آن کاربر با استفاده از قلم استایلوس در حال تعامل با مایکروسافت آفیس است. و این مورد چیزی نیست که ویندوز RT محیای آن باشد.

Pocketnow-Vaio-Duo11-3.jpg

همین عکس است که برای ما فاش می‌کند کیبورد تبلت دارای نور پشتی است که کار با آن را در تاریکی خیلی راحت‌تر می‌کند. البته شاید طراحی تبلت که به طور یکپارچه به کیبورد متصل است خیلی‌ها را در انتخاب آن مردد کند و به سمت سرفیس با آن کیبوردهای جداشونده، متنوع و خلاقانه‌اش بفرستد، ولی این را هم به یاد داشته باشید که VAIO Duo 11 را باید از نظر کارکرد، وزن و ابعاد با سرفیس پرو مقایسه کرد که با کیبوردش بیش از 900 گرم وزن دارد. 

فعلاً به همین موارد بسنده می‌کنیم. ولی با نزدیک شدن به نمایشگاه IFA 2012 که جمعه 10 شهریور آغاز به کار خواهد کرد، این ماه داغ و داغ‌تر خواهد شد و به نظر می‌رسد در میدان معرفی تبلت‌های هیبریدی مبتنی بر ویندوز 8 و RT، بیش از همه سامسونگ و سونی حرف برای گفتن داشته باشند. شما در این باره چه نظری دارید؟

 

Pockentow-Vaio-Duo11-2.jpg

تعداد صفحات : 35

درباره ما
به دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک خوش آمدید گروه مدیران و اعضای سایت در نظر دارد بابهره گیری از تمام امکانات علمی و تفریحی و سرگرمی اوقات پرنشاط وخوبی را در سایت دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک سپری کنید .امیدواریم رضایت شما بخصوص نظراتتان در هرچه بهترشدن کیفیت سایت خودتان مارا در این راه حمایت کنید.باتشکر مدیر ارشد دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای فراغت پیشنهادی داری ، کدوم از موارد زیر بنظرت نزدیکتره؟
    تبليغات عمودی


    کسب در آمد از سایت یا وبلاگ | Rozmc.Com
    چمدون سایت



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1030
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 954
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 2,347
  • بازدید سال : 20,433
  • بازدید کلی : 234,831